Gå til innhold

Tok DNA-test. Ikke min datter likevel...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, palamina skrev:

Virkelig? Du har en merkelig oppfatning av rett og galt det er alt jeg kan si. Kynisme er ikke noe som hører hjemme i hjertet mitt, men vi er jo alle forskjellige.

Det er ikke jeg skriver. Det er opp til hver enkelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.6.2017 den 17.25, AnonymBruker skrev:

Hallo?! Det er jo irrelevant hvordan hun er som person. Hun hat løyet, det er slik hun er. Man har blitt lurt til de grader inn i en farsituasjon. Det er utilgivelig. Enkelte ting lyver man faktisk IKKE om. Nok damer som prøver å lure menn til å tro de er faren, penger, hus, bil, osv. Fet er råttent gjort. 

Hadde takket for meg, selv om det er vanskelig. Sannheten kommer for en dag, og hvis den biologiske barnefaren ikke får vite det nå, får han vite det siden. 

DUMP HENNE!

Finn deg en fame som ikke lurer deg og familien din du.

Anonymkode: a1197...bff

Helt enig! Mor har lurt deg. Og det finnes ingen unnskyldninger for å gjøre dette mot noen. Å handle i god tro, er ingen unnskyldning, for den finnes ikke. Dette gjør man bare ikke mot noen. På tide å stå opp for deg og dine verdier. Kan du leve med ei dame som har gjort noe slik mot deg? Et barn som blir født og som du gleder deg over, og om du stolt fortalte din familie om - det viser hvor moden og ansvarlig du er.. likevel avskyelig å bli ført bak lyset slik. Ditt første barn, som du trodde var ditt. Du fikk ikke engang et valg, men ble isteden utnyttet. Trist :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...