Gå til innhold

Hvorfor skal homofile vifte med homoflagget sitt overalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, herzeleid skrev:

Det er trist om du har opplevd mye kjipt som homofil, men hvordan du legger det på 'sånne som meg' må du nesten utdype. 

Holdningene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, jabx skrev:

Holdningene dine.

Igjen må du nesten utdype hva ved mine holdninger som får deg til å føle det sånn. Det virker som temaet er veldig personlig for deg og at du derfor leser mer i mine innlegg enn det som står der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, herzeleid skrev:

Igjen må du nesten utdype hva ved mine holdninger som får deg til å føle det sånn. Det virker som temaet er veldig personlig for deg og at du derfor leser mer i mine innlegg enn det som står der. 

Nei, temaet er ikke personlig for meg som sådan, men jeg avskyr holdninger som dine. Du evner ikke å sette deg inn i deres situasjon, og kommer med nesen i sky og skal fortelle dem at de ikke har noen grunn til å føle som de gjør. Du innser ikke at de har et ønske om å markere seg nettopp på grunn av slike som deg, som ser ned på dem.

Og så prøver du i to innlegg på rad å provosere meg ved å omtale meg som homofil. Det er fordi du mener at det er provoserende med homofile, og du blir selv provosert hvis noen omtaler deg som homofil. Derfor prøver du nå det samme overfor meg. Og det sier også noe om holdningene dine til homofile.

Endret av jabx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, jabx skrev:

Nei, temaet er ikke personlig for meg som sådan, men jeg avskyr holdninger som dine. Du evner ikke å sette deg inn i deres situasjon, og kommer med nesen i sky og skal fortelle dem at de ikke har noen grunn til å føle som de gjør. Du innser ikke at de har et ønske om å markere seg nettopp på grunn av slike som deg, som ser ned på dem.

Og så prøver du i to innlegg på rad å provosere meg ved å omtale meg som homofil. Det er fordi du mener at det er provoserende med homofile, og du blir selv provosert hvis noen omtaler deg som homofil. Derfor prøver du nå det samme overfor meg. Og det sier også noe om holdningene dine til homofile.

Igjen virker det som du leser mye i lite og tar det veldig personlig. Du påstår jeg ser ned på homofile uten at jeg noe sted har gitt uttrykk for, eller føler det, slik. Videre virker du enda ikke å være i stand til å påpeke hva ved mine holdninger som får deg til å føle så sterkt. 

Grunnen til at jeg antok du var homofil er at du fastslo at jeg som ikke-homofil stilte med en manglende forståelse av de som er det og bruker min heterofili, i tillegg til kjønn og hudfarge, mot meg. Uansett synd du føler det slik, men tro meg på at jeg ikke ønsker deg eller andre vondt på bakgrunn av ovennevnte kriterier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sånne Pride-tog blir frastøtende da det blir for mye fokus på homosex blandt mennene som deltar. Har godt kunne tenkt meg at nyhetene advarte før de viste klipp fra slike arrangement.

 

Så lenge jeg slipper å se på at de er intime kan de gjøre akkurat hva de vil.

Anonymkode: 5fcbe...8fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13/06/2017 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Det må være lov å være homofob. 

Anonymkode: be542...212

Enig, men hvorfor må homofobe på død og liv lufte meningene sine over alt. Kan de ikke bare holde for seg selv?

Anonymkode: 9cbfb...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, herzeleid skrev:

Igjen virker det som du leser mye i lite og tar det veldig personlig. Du påstår jeg ser ned på homofile uten at jeg noe sted har gitt uttrykk for, eller føler det, slik. Videre virker du enda ikke å være i stand til å påpeke hva ved mine holdninger som får deg til å føle så sterkt. 

Grunnen til at jeg antok du var homofil er at du fastslo at jeg som ikke-homofil stilte med en manglende forståelse av de som er det og bruker min heterofili, i tillegg til kjønn og hudfarge, mot meg. Uansett synd du føler det slik, men tro meg på at jeg ikke ønsker deg eller andre vondt på bakgrunn av ovennevnte kriterier. 

Nå var det du som prøvde å gjøre det personlig ved å gå på meg som person og omtale meg som homofil for å prøve å vippe meg av pinnen. Din "stakkars deg homo"-holdning er typisk det som gjør at homofile føler at de må uttrykke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren og. Trodde jeg hadde homseflagget som emoticon. Fikk lyst å vifte med det her jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
På 13.6.2017 den 11.53, BlandaDrops skrev:

Det er ikke kjærlighet det er begjær...

Jeg har hatt jentesex selv og det er bare kåthet og seksuell preferanse som ligger til grunn for tiltrekningen.

Dette med kirkelig vigsel og gender teori er kun ideologi og en stygg uting etter min mening.

For deg er det kanskje ikke mer enn begjær, men for mange er det kjærlighet som strekker seg langt utover et seksuelt begjær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, jabx skrev:

Nå var det du som prøvde å gjøre det personlig ved å gå på meg som person og omtale meg som homofil for å prøve å vippe meg av pinnen. Din "stakkars deg homo"-holdning er typisk det som gjør at homofile føler at de må uttrykke seg.

Nei. Du skyldte på "sånne som meg" og avfeide videre mine meninger på bakgrunn av blant annet at jeg ikke er homofil. 

Det er med andre ord ikke noe uttrykk for en "stakkars deg homo"-holdning når jeg dermed antar at du selv er homofil, gitt at du angriper meg for å ikke være det. Videre har du enda ikke vist hva ved mine holdninger du reagerer på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile bør kunne gifte seg i kirken, slik menn bør kunne bli medlem i kvinnegruppen Ottar, til tross for at de er motstandere av Ottars grunnverdier. Skulle bare mangle.

Anonymkode: a4c5d...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2017 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Synes sånne Pride-tog blir frastøtende da det blir for mye fokus på homosex blandt mennene som deltar. Har godt kunne tenkt meg at nyhetene advarte før de viste klipp fra slike arrangement.

 

Så lenge jeg slipper å se på at de er intime kan de gjøre akkurat hva de vil.

Anonymkode: 5fcbe...8fe

Jeg skulle ønske du ville se på en parade en gang. Og se de tusenvis av vanlig kledte i paraden,og ikke bare de tjue lettkledde mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/17/2017 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Homofile bør kunne gifte seg i kirken, slik menn bør kunne bli medlem i kvinnegruppen Ottar, til tross for at de er motstandere av Ottars grunnverdier. Skulle bare mangle.

Anonymkode: a4c5d...f5b

Er ekteskapet en egen heteroklubb nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.6.2017 den 19.25, herzeleid skrev:

Nei. Du skyldte på "sånne som meg" og avfeide videre mine meninger på bakgrunn av blant annet at jeg ikke er homofil. 

Det er med andre ord ikke noe uttrykk for en "stakkars deg homo"-holdning når jeg dermed antar at du selv er homofil, gitt at du angriper meg for å ikke være det. Videre har du enda ikke vist hva ved mine holdninger du reagerer på. 

Nei, jeg avfeide meningene dine fordi de er forkastelige og basert på at du ikke evner å sette deg inn i andres situasjon. Jeg angriper deg ikke for å være homofil, men for å spre hets mot homofile.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, jabx skrev:

Nei, jeg avfeide meningene dine fordi de er forkastelige og basert på at du ikke evner å sette deg inn i andres situasjon. Jeg angriper deg ikke for å være homofil, men for å spre hets mot homofile.

Igjen så må du nesten utdype hvilke av meningene mine som er forkastelige og hvordan jeg sprer hets mot homofile. Jeg kan vanskelig se at noen av delene skulle være tilfelle, tvert imot. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...