Gå til innhold

blir dere jentene kåte i bilverksted


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS; men er bilmekaniker og har likevel et bittelite håp om at noen svarer ja :)

Men, er ikke så farlig om dere ikke gjør det.. Skjønner at det er et tåpelig spørsmål, og tåpelige spørsmål gir jo også tåpelige svar.

Jeg vil tippe de fleste damer kjenner litt på det, kanskje ikke når de står i skranken på det rene og hypermorderne møller-verkstedet. Men når en litt småskitten, mørk og svett mekaniker kommer fra bakrommet for å forklare kunden/kundebehandleren hva som har vært gjort, så tipper jeg mange damer kjenner litt ekstra dåse-kribling.

Anonymkode: d4b79...77a

Håpe kan selvsagt både du og ts gjøre. :)

At mange/de fleste damer kjenner "dåsekribling" når de henter bilen på verksted tror jeg likevel du bare kan glemme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen, absolutt INGEN kunder på et bilverksted, beveger seg lengre enn til kundemottaket. Hva pokkern skal de inn på selve verkstedet å gjøre?

Anonymkode: 0adfa...b0b

Heh, har du vært på sånne små verksteder noen gang? Der du må gå forbi alle bilene og gravene og mekanikerne for å komme til kundemottaket, som er et bittelite kontor innerst i lokalet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS; men er bilmekaniker og har likevel et bittelite håp om at noen svarer ja :)

Men, er ikke så farlig om dere ikke gjør det.. Skjønner at det er et tåpelig spørsmål, og tåpelige spørsmål gir jo også tåpelige svar.

Jeg vil tippe de fleste damer kjenner litt på det, kanskje ikke når de står i skranken på det rene og hypermorderne møller-verkstedet. Men når en litt småskitten, mørk og svett mekaniker kommer fra bakrommet for å forklare kunden/kundebehandleren hva som har vært gjort, så tipper jeg mange damer kjenner litt ekstra dåse-kribling.

Anonymkode: d4b79...77a

Eh, nei.

Da trekker jeg meg tilbake fra,svettelukta og håper han hopper rett i dusj når han kommer hjem.

Hadde ikke slippi han innafor gangen en gang, slik som bilmekanikere ser ut etter endt dag med olje og møkk.

Det eneste stedet det kribler er i nesa, og det er ingen god kribling.. 

Anonymkode: 99af4...f7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner ikke på menn. :)

er du lesbisk du da? Har du slikket en annen jente før?

Anonymkode: e5408...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er du lesbisk du da? Har du slikket en annen jente før?

Anonymkode: e5408...704

:klaske:

Anonymkode: 945fe...56f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Svette, møkk, og menn som labber rundt og ikke løfter føttende ordentlig i hullete og skitne klær, ofte dårlig kroppsfasong (slapp og feit kropp) er ikke noe som gjør meg kåt. Om de så hadde sett som Ronaldo hadde jeg ikke blitt kåt, kvinner flest greier å styre seg og blir ikke kåt på upassende steder og upassende situasjoner slik menn gjør.

Anonymkode: a4c84...634

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste jeg kan tenke meg som blir tent av bilmekanikere må være sånne råne jenter som bor på bygda og råner rundt selv.

Burde ikke nevne det på byen hvis du ønsker å imponere med yrket ditt, det er hvertfall sikkert haha.

Anonymkode: b4949...b7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil sted, TS. Det er på treningssentrene som damer blir klamme i hakket og trenger tamponger. Der ser de muskelbuntene gå omkring, mens de lukter skikkelig macho. Jeg kan love deg treningsutstyret de sitter på må tørkes av etterpå ja.

Anonymkode: 8d224...902

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir veldig kvalm av lukten der inne. Olje, metall, drivstoff. 

Anonymkode: 3b746...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil sted, TS. Det er på treningssentrene som damer blir klamme i hakket og trenger tamponger. Der ser de muskelbuntene gå omkring, mens de lukter skikkelig macho. Jeg kan love deg treningsutstyret de sitter på må tørkes av etterpå ja.

Anonymkode: 8d224...902

Off topic men treningssentere er minst like turn off som bilverktsted.
Der menn oppfører seg som testosteron fyllte guttevalper og tror de er verdens deiligste der de står å egentlig prøver å imponere de andre mennene, vel , Turn OFF. Ler av de.

Anonymkode: a4c84...634

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS; men er bilmekaniker og har likevel et bittelite håp om at noen svarer ja :)

Men, er ikke så farlig om dere ikke gjør det.. Skjønner at det er et tåpelig spørsmål, og tåpelige spørsmål gir jo også tåpelige svar.

Jeg vil tippe de fleste damer kjenner litt på det, kanskje ikke når de står i skranken på det rene og hypermorderne møller-verkstedet. Men når en litt småskitten, mørk og svett mekaniker kommer fra bakrommet for å forklare kunden/kundebehandleren hva som har vært gjort, så tipper jeg mange damer kjenner litt ekstra dåse-kribling.

Anonymkode: d4b79...77a

Det får være din fantasi.
Generelt har kvinner mer selvkontroll, respekt og etikette enn å bli kåt på noen på helt upassende og uønskede steder.
Ingen drar på jobb for å tenne andre med mindre man er prostituert.

Anonymkode: a4c84...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Off topic men treningssentere er minst like turn off som bilverktsted.
Der menn oppfører seg som testosteron fyllte guttevalper og tror de er verdens deiligste der de står å egentlig prøver å imponere de andre mennene, vel , Turn OFF. Ler av de.

Anonymkode: a4c84...634

Feil, vi mannfolk merker godt at dere damer stirrer en god del når dere er på treningssentre ja. ;)

Anonymkode: 8d224...902

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil, vi mannfolk merker godt at dere damer stirrer en god del når dere er på treningssentre ja. ;)

Anonymkode: 8d224...902

Det er i så fall av andre grunner enn at dere ser digg ut. Jeg kan småstirre litt på folk som dummer seg ut, that's it. 

Anonymkode: 48540...0a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle til å svare et rungende nei, men så kom jeg på den hotte mekanikeren (?) på mitt verksted.. mmm.. Jeg har jo bare vært i kundemottaket da, ikke på noe verksted, og han ser ikke ut som han har vært i nærheten av noe olje eller annet stinkende søl. Han ser skikkelig intelligent ut, flott smil, brune armer og generelt superhot. Så eh.., jo. Ikke kåt men litt varm, kanskje.

Anonymkode: 11cfd...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mer kåt i et bilverksted enn jeg blir i andre butikker :P altså: nei. Ikke kåt på bilverksted. 

Ikke er mennene på verkstedet her så spesielt opphissende heller. Ganske tjukke, halvgamle, svette menn med stor bart og rumpesprekk til allmenn skue. De kan være så "macho" de bare vil, men jeg tenner ikke på det.

Endret av boblevann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg tror jeg har sett det dummeste spørsmål ever stilt på KG, så kommer det et nytt som får meg til å innse at jeg tok feil.

Nei. Bilverkstedet er der for å ta service på bilen min - that's it. Dessuten er jeg aldri inne på selve verkstedet, jeg henter nøklene i kundemottaket. 

Anonymkode: 154fd...045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm. Jeg er kvinne selv og dere kvinner som hittil har svart på tråden kan slutte å dra alle under en kam. Hvis vi kvinner spør om noe med kåthet så er det greit, men hvis en mann faktisk lurer så er det galt? Fy f, at det går an å ta seg selv så høytidelig. Folk er forskjellige, tenner på forskjellige ting og lurer på forskjellige ting. 

TS, ja jeg tenner faktisk på menn som jobber med bil. Jeg elsker lukten av et verksted og skulle gjerne vært med under hele reparasjonen for å se en ordentlig mann jobbe litt med bilen. Jeg er også autofil om det har noe å si. 

Jeg hadde heller aldri gitt fra meg bilen til en jente på et verksted. Så tenk det. Jeg er kvinne, ikke feminist, tenner på ordentlige menn og ikke for noe annet med likestillingen enn lik lønn for likt arbeid. Og kvinner må virkelig slutte å leke så forbanna pripne og ta seg så høytidelig!!

Anonymkode: 293e2...ccb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...