Gå til innhold

Han skrev han ville treffes, men også at han bare tulla..:S


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort forklart, jeg er betatt av en fyr. Det var han som begynte å kontakte meg. Han er 27 , jeg er 25. Jeg har aldri hatt kjæreste. Men så.. ble jeg betatt ut av det blå, og har vært det i noen mnd i han her nå dessverre. Jeg har bare akseptert at jeg er slik at jeg analyserer en del ting. Jeg har en skjult angstlidelse. Så jeg turte aldri å treffe ham da jeg ikke kjenner han sånn veldig godt. 

Men jeg kom alltid med unnskyldninger for å ikke treffes, men svarte ham på meldinger. Det var alltid han som tok kontakt. En gang aå hadde mobilen min ligget lenge uten at jeg hadde sett på den, og da hadde han sendt melding og spurt om jeg ville treffes. 15 minutter etter har han skrevet "tulla bare". Flere dager senere hadde vi hatt noen meldingssamtaler igjen, og så sendte han meg et bilde av et sted han ville vi skulle til. Så skrev han "hvis du for en gangs skyld sier ja da :D". 

Jeg stopper her. Men liker han meg virkelig, eller er dette tulling? Jeg vet ikke hvordan han kan ha tatt mine signaler heller, men jeg svarte han jo hele tiden. jeg fikk følelser for han ganske tidlig i leken. Han skrev at han ville si meg noe, men at han ikke ville skrive det på melding. Han syntes visst det var vanskelig. Til slutt skrev han at han likte meg. Og spurte om jeg hadde kjæreste. Vel...jeg hadde nettopp mistet siste del av det som var igjen sv følelser for den forrige daten. Så jeg skrev at jeg nesten hadde kjæreste. Da svarte han at han bare måtte respektere det, og at han ikke skulle forstyrre meg mer.. det er nå 7 mnd siden jeg har satt ham...men hender seg en gang i blandt at han spør hvordan det går. Jeg har jo fremdeles følelser for han :(

Anonymkode: 9d987...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør om han vil møtes. Så finner du ut av det. Han har tydeligvis vært interessert i deg. Er han singel, kan det være han fremdeles er det eller kan bli det igjen.

Anonymkode: 0748e...62d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort forklart, jeg er betatt av en fyr. Det var han som begynte å kontakte meg. Han er 27 , jeg er 25. Jeg har aldri hatt kjæreste. Men så.. ble jeg betatt ut av det blå, og har vært det i noen mnd i han her nå dessverre. Jeg har bare akseptert at jeg er slik at jeg analyserer en del ting. Jeg har en skjult angstlidelse. Så jeg turte aldri å treffe ham da jeg ikke kjenner han sånn veldig godt. 

Men jeg kom alltid med unnskyldninger for å ikke treffes, men svarte ham på meldinger. Det var alltid han som tok kontakt. En gang aå hadde mobilen min ligget lenge uten at jeg hadde sett på den, og da hadde han sendt melding og spurt om jeg ville treffes. 15 minutter etter har han skrevet "tulla bare". Flere dager senere hadde vi hatt noen meldingssamtaler igjen, og så sendte han meg et bilde av et sted han ville vi skulle til. Så skrev han "hvis du for en gangs skyld sier ja da :D". 

Jeg stopper her. Men liker han meg virkelig, eller er dette tulling? Jeg vet ikke hvordan han kan ha tatt mine signaler heller, men jeg svarte han jo hele tiden. jeg fikk følelser for han ganske tidlig i leken. Han skrev at han ville si meg noe, men at han ikke ville skrive det på melding. Han syntes visst det var vanskelig. Til slutt skrev han at han likte meg. Og spurte om jeg hadde kjæreste. Vel...jeg hadde nettopp mistet siste del av det som var igjen sv følelser for den forrige daten. Så jeg skrev at jeg nesten hadde kjæreste. Da svarte han at han bare måtte respektere det, og at han ikke skulle forstyrre meg mer.. det er nå 7 mnd siden jeg har satt ham...men hender seg en gang i blandt at han spør hvordan det går. Jeg har jo fremdeles følelser for han :(

Anonymkode: 9d987...ca7

Jeg skjønner ikke hva du skriver jeg. Først så skriver du at du ALDRI har hatt kjæreste, men til han skriver du at du NESTEN har kjæreste og avviser han dermed tvert. Du skriver at det alltid er han som tar kontakt, og du avviser alle spørsmålene hans om å møtes. Likevel skriver du at du har følelser for han. Hva holder du på med? Jeg synes du er stygg mot han.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han bare skrev at han tullet fordi han var redd for avvisning. Akkurat det synes ikke jeg noe spesielt om, da kan man jo like så godt la være å skrive noe, men det virker som han er interessert. 

Anonymkode: 263a4...7ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Myrthel skrev:

Jeg skjønner ikke hva du skriver jeg. Først så skriver du at du ALDRI har hatt kjæreste, men til han skriver du at du NESTEN har kjæreste og avviser han dermed tvert. Du skriver at det alltid er han som tar kontakt, og du avviser alle spørsmålene hans om å møtes. Likevel skriver du at du har følelser for han. Hva holder du på med? Jeg synes du er stygg mot han.

Jeg har aldri hatt kjæreste nei. Jeg var forelsket i en, men vi gled bare fra hverandre. Så møtte jeg han her da. Og det hjalp ikke akuratt på forholdet med daten jeg allerede var i ferd med å miste følelser for, at jeg følte noe mer for han her. Så nå er det bare han her jeg tenker på :( men han vet det ikke. han er ikke typisk en man snur seg etter på gata, men veldig sjarm når man blir litt kjent med ham. 

Anonymkode: 9d987...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han likte deg veldig godt men du ga han sterke signaler om at du ikke var interessert.

Anonymkode: 73f66...3d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Det virker som om han er interessert, men ikke vet hvor han har deg. Synes du burde ta mer kontakt og vise mer initiativ til å treffes om du virkelig liker ham, ellers har jeg en følelse av at dette kommer til å fade ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at han skrev at han tullet fordi du ikke svarte. 

Ville gjort det samme som han, i frykt for at du ikke ville møte meg.

Anonymkode: 3547d...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

, jeg er 25.

Anonymkode: 9d987...ca7

nei, det er du ikke. Teksten din indikerer nemlig at du er 14 år mentalt.

Anonymkode: 15cfb...7d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om å møtes :) Ikke gå rundt grøten med vage svar. Vær ærlig og modig. Det virker som han liker deg, men er usikker fordi du gir merkelige signaler. 

Du må bare hoppe ut i det. 

Angsten er angst, det er ikke virkelighet. Er jo ikke 100% sikkert dere ender opp sammen, det vet ikke jeg noe om. Men prøv. 

Anonymkode: 69181...82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han skrev at han tulla, uten at du hadde fått svart, så var det nok fordi han selv fikk angst, og trodde du ikke svarte fordi du ikke ville. Han skriver jo etter på et sted og "om du noen gang vil da" . Så det virker for meg som at han er kjempe usikker og angstfull selv. 
Men om du rakk å svare ja første gang han spurte og han fulgte opp med tulla, så er han en drittsekk som bare vil tulle med deg og hale og dra hele tiden annenhver gang.
Men høres ut som han virkelig liker deg siden han har sagt det før, at han liker deg og helst ville si det face to face til og med, og ikkepå chatten. Dumt du skrev du nesten hadde kjæreste, når du egentlig hadde sluttet å date han du likte, da mista jo han her alt håpet stakkar :( Du skulle heller skrevet at nei ingen kjæreste men er akuratt ute av noe så trenger nok litt tid før jeg tenker på den slags igjen.
Det er hyggelig at han fortsatt spør åssen det går, det betyr jo at han også tenker på deg og sannsynligvis har følelser for deg og vil pleie kontakten til den dagen du blir singel (han tror jo at du har kjæreste han nå da siden for 7 mnd siden)

Jeg syns du burde skrive til han "Hei! Si en dag da, så tar du meg med til xx(stedet han snakket om når han skrev om det sist) , det blir hyggelig :) " du må jo vise han at du er singel og at du er interessert i å møte han og liker han! For han har jo sagt og vist det men blitt avvist...

Anonymkode: 4f8ee...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er slem mot han jeg. Han sitter og spør på nytt og på nytt, og blir bare avvist. Imponert over at han fortsatt holder ut!

Anonymkode: 4712d...040

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker ikke interessert lenger fordi du har avvist han gang på gang. Han prøver antagelig å gå videre. Om du vil det skal skje noe må du ta intitiativet selv nå, og helst litt fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Myrthel skrev:

Jeg skjønner ikke hva du skriver jeg. Først så skriver du at du ALDRI har hatt kjæreste, men til han skriver du at du NESTEN har kjæreste og avviser han dermed tvert. Du skriver at det alltid er han som tar kontakt, og du avviser alle spørsmålene hans om å møtes. Likevel skriver du at du har følelser for han. Hva holder du på med? Jeg synes du er stygg mot han.

Hun er da ikke stygg mot han. Hun har angst, som gjør at hun trekker seg unna. Dersom du mener at man er stygg mot noen bare fordi man avviser noen eller ikke virker interessert har du vel rett, men jeg er ikke enig i at man er stygg mot noen på dette grunnlaget. 

Anonymkode: 263a4...7ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du er slem mot han jeg. Han sitter og spør på nytt og på nytt, og blir bare avvist. Imponert over at han fortsatt holder ut!

Anonymkode: 4712d...040

Og hadde du tenkt det samme dersom det var slik at TS ikke hadde hatt interesse for han? Han tar jevnlig kontakt når hun avviser han hele tiden. Er det da hun som er stygg fordi han tar kontakt etter avvisning? Neppe. 

Det er ikke barebare å ha angst. Det er ikke bare å vise interesse. Det er ikke bare å ta initiativ. Det å ha angst er ikke det samme som å være litt sjenert eller usikker. Man er hemmet i hverdagen på grunn av denne begrensningen. 

Anonymkode: 263a4...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kort forklart, jeg er betatt av en fyr. Det var han som begynte å kontakte meg. Han er 27 , jeg er 25. Jeg har aldri hatt kjæreste. Men så.. ble jeg betatt ut av det blå, og har vært det i noen mnd i han her nå dessverre. Jeg har bare akseptert at jeg er slik at jeg analyserer en del ting. Jeg har en skjult angstlidelse. Så jeg turte aldri å treffe ham da jeg ikke kjenner han sånn veldig godt. 

Men jeg kom alltid med unnskyldninger for å ikke treffes, men svarte ham på meldinger. Det var alltid han som tok kontakt. En gang aå hadde mobilen min ligget lenge uten at jeg hadde sett på den, og da hadde han sendt melding og spurt om jeg ville treffes. 15 minutter etter har han skrevet "tulla bare". Flere dager senere hadde vi hatt noen meldingssamtaler igjen, og så sendte han meg et bilde av et sted han ville vi skulle til. Så skrev han "hvis du for en gangs skyld sier ja da :D". 

Jeg stopper her. Men liker han meg virkelig, eller er dette tulling? Jeg vet ikke hvordan han kan ha tatt mine signaler heller, men jeg svarte han jo hele tiden. jeg fikk følelser for han ganske tidlig i leken. Han skrev at han ville si meg noe, men at han ikke ville skrive det på melding. Han syntes visst det var vanskelig. Til slutt skrev han at han likte meg. Og spurte om jeg hadde kjæreste. Vel...jeg hadde nettopp mistet siste del av det som var igjen sv følelser for den forrige daten. Så jeg skrev at jeg nesten hadde kjæreste. Da svarte han at han bare måtte respektere det, og at han ikke skulle forstyrre meg mer.. det er nå 7 mnd siden jeg har satt ham...men hender seg en gang i blandt at han spør hvordan det går. Jeg har jo fremdeles følelser for han :(

Anonymkode: 9d987...ca7

Ok  han er inyeressert men han har ikke fått inntrykk av at du ønsker å treffe han. Jeg tolker det at han skrev at han tullet var fordi han trodde du kom til å si nei. Og hborfor i alle dager skrev du at du nesten hadde kjæreste? Nå tenker jo han at han har null sjans i havet. Ts da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er da ikke stygg mot han. Hun har angst, som gjør at hun trekker seg unna. Dersom du mener at man er stygg mot noen bare fordi man avviser noen eller ikke virker interessert har du vel rett, men jeg er ikke enig i at man er stygg mot noen på dette grunnlaget. 

Anonymkode: 263a4...7ba

Hvis man har angst og reagerer så urasjonelt pga. angst, så bør hun holde seg unna sjekking. Hun må få orden på sine egne følelser istede for å tråkke på andres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Myrthel skrev:

Hvis man har angst og reagerer så urasjonelt pga. angst, så bør hun holde seg unna sjekking. Hun må få orden på sine egne følelser istede for å tråkke på andres.

Hun mente nok ikke å tråkke på han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt kjæreste nei. Jeg var forelsket i en, men vi gled bare fra hverandre. Så møtte jeg han her da. Og det hjalp ikke akuratt på forholdet med daten jeg allerede var i ferd med å miste følelser for, at jeg følte noe mer for han her. Så nå er det bare han her jeg tenker på :( men han vet det ikke. han er ikke typisk en man snur seg etter på gata, men veldig sjarm når man blir litt kjent med ham. 

Anonymkode: 9d987...ca7

Men hvorfor i alle dager skrev du at du nesten hadde kjæreste? Du forstår vel at de fleste gutter skygger unna banen da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han skrev at han tulla, uten at du hadde fått svart, så var det nok fordi han selv fikk angst, og trodde du ikke svarte fordi du ikke ville. Han skriver jo etter på et sted og "om du noen gang vil da" . Så det virker for meg som at han er kjempe usikker og angstfull selv. 
Men om du rakk å svare ja første gang han spurte og han fulgte opp med tulla, så er han en drittsekk som bare vil tulle med deg og hale og dra hele tiden annenhver gang.
Men høres ut som han virkelig liker deg siden han har sagt det før, at han liker deg og helst ville si det face to face til og med, og ikkepå chatten. Dumt du skrev du nesten hadde kjæreste, når du egentlig hadde sluttet å date han du likte, da mista jo han her alt håpet stakkar :( Du skulle heller skrevet at nei ingen kjæreste men er akuratt ute av noe så trenger nok litt tid før jeg tenker på den slags igjen.
Det er hyggelig at han fortsatt spør åssen det går, det betyr jo at han også tenker på deg og sannsynligvis har følelser for deg og vil pleie kontakten til den dagen du blir singel (han tror jo at du har kjæreste han nå da siden for 7 mnd siden)

Jeg syns du burde skrive til han "Hei! Si en dag da, så tar du meg med til xx(stedet han snakket om når han skrev om det sist) , det blir hyggelig :) " du må jo vise han at du er singel og at du er interessert i å møte han og liker han! For han har jo sagt og vist det men blitt avvist...

Anonymkode: 4f8ee...b35

Ja jeg synes også det er hyggelig. Og da er jeg hyggelig tilbake. Men jeg er redd for å bli som en hund som logrer med halen og.. 

Tenker at det er typisk meg som kvinnfolk at jeg faktisk tror på dette her og at han egentlig sitter bak skjermen og ler :( derfor lar jeg alltid kontakten være opp til ham.

Anonymkode: 9d987...ca7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...