Gå til innhold

Hva liker du minst å få i gave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Te, rødvin, whisky og sjokolade.

Anonymkode: 6c500...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir glad for alt, men det jeg liker minst å få er pyntegjenstander, kosmetikk som tester på dyr, klær jeg ikke liker farge/snitt på og sprit. Jeg drikker ikke sprit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Te, rødvin, whisky og sjokolade.

Anonymkode: 6c500...c7a

Alt det blir jeg glad for!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær hvis jeg ikke har bedt om å få et spesifikt plagg og sagt størrelse. Skjønner ikke hvordan noen kan tro at jeg som bruker XS og formsydde t-skjorter vil like en formløs firkanta genser i størrelse medium.. Men det er tydeligvis en del som tror jeg liker sånt til tross for at jeg aldri bruker sånt. Gir det vekk til Fretex jeg. 

Anonymkode: a7d2c...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig ikke å få gaver. Fordi jeg er ganske så sær på alle mulige punkter. Skal noen på død og liv gi meg noe, så setter jeg pris på om det er noe humanitært. En innsamlingsaksjon av noe slag. 

Anonymkode: 00d02...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pynteting. Hva jeg ønsker å ha rundt meg, se hver dag, like å se, er viktig for trivsel, og ting folk kjøper som de mener skal passe hos meg, er alltid bomkjøp. Så ikke kjøp pynteting! Ikke uten mottaker har gitt uttrykk for en bestemt ting de ønsker seg da. 

Alkohol er også en greie, jeg drikker ikke, så det er jo fullstendig skivebom hehe (hvor godt kjente du meg ja) Kjøp blomster heller! 

Anonymkode: 89f3c...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en gang en cdsingel av Dr. Bombay. Hater programmert musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne sett med billig såpe, bodylotion og dusjsåpe. Tåler ikke parfyme særlig godt og sånne sett er ofte elendige. Liker heller ikke å få sminke og sånt fra folk som ikke kjenner meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort!

DØD overgavekort :frustrert:

Anonymkode: 2d2fc...8ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol, krimbøker, skrekkfilmer, pyntegjenstander, gavepakker med såpe/bodylotion osv (99,9% sjanse for at jeg får allergisk reaksjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å lese lista her. Eg trur det viktigaste er å kjenne den du vil gje ei gåve til. Eg hadde digga å få nesten alt som er på lista, eg😂 

Spa, blomster, sjokolade, øyrepynt og smykke, heimelaga ting, bøker, gåvekort, god vin... -ja takk! 

Det eg mislikar mest, er å få INGENTING...😉

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en åpnet og brukt bodylotion i jul...!

Kunne spart seg for den gava 

Anonymkode: 8da84...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gavekort!

DØD overgavekort :frustrert:

Anonymkode: 2d2fc...8ec

Det er jo det beste å få.

Anonymkode: a039f...9d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å få pyntegjenstander og generelt interiør, da jeg er ganske sær når det kommer til hva jeg liker og ikke liker, og alt må matche og passe inn. (Det er i allefall det jeg prøver på, selv om det i realiteten ikke er like matchende og "pent" som jeg skulle ønske.)

Er også litt sær når det kommer til klær og smykker og lignende. Jeg kler ikke gullfarger, så alt av gullfargede smykker utgår egentlig. Smykker må også være enkle, men gjerne litt spesielle. F.eks. en liten krystall istedet for diamant, men ikke gigantiske "statement"-smykker som det kalles. Hater sånne! Og når det kommer til klær er jeg nøye på hva jeg kler, hva jeg kan bruke klesplagget sammen med og ikke minst hvordan det passer på kroppen min. Men som noen også sa før meg, hjemmestrikkede ting blir jeg kjempeglad for!

Er heller ikke begeistret for kremer og sånt, da jeg har problemhud og har lett lenge etter å finne noe som passer meg - og da liker jeg helst å kjøpe det selv sånn at det blir rett krem.

Når det er sagt så setter jeg alltid pris på gaver. Gaver er noe ingen gi, men gir det fordi de er snille og omtenksomme nok til å ha dratt ut og sett den tingen og tenkt på meg. Jeg setter pris på det, det varmer hjertet mitt og alt det der! :) Men visse gaver blir jeg jo mer glad for enn andre.

På en annen side, ting jeg blir veldig glad for er pengegaver (det er alltid noe jeg trenger penger til, både viktig og mindre viktige ting) og gavekort, og ting som kan brukes (kjøkkenredskaper, lommelykt, duftlys, hundeleker...) eller noe spesifikt jeg har ønsket meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gavekort!

DØD overgavekort :frustrert:

Anonymkode: 2d2fc...8ec

Hva er galt med gavekort? :klo: Da kan du jo finne akkurat det du måtte ønske deg aller mest?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fyllt rundt år, og ingen-absolutt ingen  spurte om hva jeg ønsket meg til bursdagen! Er ikke det rart? Jeg liker veldig mye egentlig: har dilla på engler, lysestaker og utendørs lykter til kubbelys.....m.m...jeg kan jo seriøst ikke gi med gaveønske til de som kommer til en bursdag? Jeg vet at mange ikke vet hva de ønsker seg, men prøv å spørre, noen må jo kunne svare innimellom ....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det verste jeg vet er når folk kommer med hjemmelagde ting som det ligger endel arbeid bak. Det kan være klær, pynteting eller annet. Og så passer det overhodet ikke med min smak og hva jeg bruker. 

En ting er å få en fæl vase som er butikkjøpt. Den kan jo byttes. Hjemmelagde ting kan som kjent ikke byttes. 

Jeg har et lite lager i den ene boden med fancy luer (jeg bruker ikke lue), diverse duker og puter (helt feil stil i forhold til vårt interiør), hjemmelagde engler (!) med fjær og sånt som visstnok var greia for noen år siden - og en masse annet. Kan ikke ha det fremme eller bruke det. Men har ikke hjerte til å kaste det. Foreløpig....

Det nest verste - eller på delt førsteplass - er innrammede bilder av andres barn. 

Anonymkode: f18b0...222

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...