Gå til innhold

Sender meg drøye bilder men ville ikke knulle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på date med ei jeg møtte på Tinder for en stund tilbake. Etter første daten ville hun treffes igjen. Av praktiske årsaker gikk det nesten en måned før vi fikk til et nytt treff. I mellomtiden sendte hun meg en masse frekke nakenbilder av puppene sine, kroppen, rumpa etc. Dette i tillegg til en masse dirty talk. Kåtet meg skikkelig opp gjorde hun. Da vi endelig møttes igjen ble det litt roting og klining og klåing etc. Kåtheten min hadde gjennom den lange måneden med dirty talk og nakenbilder gjort at jeg knapt kunne vente med å få knullet henne. Vi klina og hun satt seg oppå skrittet mitt og gned seg mot den steinharde kuken min. Jeg var sprekkeferdig. Men da jeg tok begynte å ta av henne trusa ble hun overrasket og lettere sjokkert. Hun  lurte på hva jeg hadde sett for meg. Hadde jeg liksom trodd at vi skulle ha sex på andre daten? Eh.. vel... ja...? Hun himlet med øynene og kjølnet raskt ned. Og jeg ble sittende igjen letter fortumlet.

Er det virkelig mulig å tolke signaler så feil? Sender dere jenter nakenbilder og dirtytalk til en fyr, spør om han blir hard av å se på dere etc., uten at det er meningen å bygge opp til sex? Skjønner meg ikke på dette her jeg. 

Anonymkode: 5312f...87d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cicero

Hun ville vel bare ha oppmerksomheten da. Ikke unormalt at jenter er drittsekker sånn. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ganske opplagt at dette burde føre til sex...

Forstår godt at du blir frustrert!!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er merkelige vesen igrunnen, tror ikke at de skjønner det selv. 

Anonymkode: 79620...25a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, og syns det der høres helt merkelig ut. 

Anonymkode: a631a...5f4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan være en medlem av sugardates.no. Sender nakenbilder av gammel vane

Endret av Fiskegrateng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bør legge til at vi begge er i siste halvdel av 30-åra. Da jeg var i 20-åra, var det mere vanlig at jenter var usikre i forhold til sex og gjerne trakk seg underveis. Men nå er jeg (vi) begge to godt voksne, og jeg er vant til at de fleste damer på min egen alder ikke gidder å gå rundt grøten og ganske avslappet på å ha sex hvis det først er tenning der. 

ts

Anonymkode: 5312f...87d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes bare merkelig ut.

Anonymkode: c5e33...501

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cicero skrev:

Hun ville vel bare ha oppmerksomheten da. Ikke unormalt at jenter er drittsekker sånn. :P 

Hehe ja vi har tatt etter dere gutta som fra vi var 12-13 år har overøst oss med komplimenter og sagt dere liker oss, mens dere sier det samme til ti andre jenter, og fra vi var 16 flørter og har sex med oss og sier dere elsker oss men så fort det kommer en søtere vil dere spille dobbelt der og, og fra vi var 20 og vært i forhold med oss og samtidig drar ut på byen med gutta og flørter med alle damene og gir de forhåpninger og uttrykk om at du er singel. Dere er åpenbart høyst avhengig av oppmerksomhet selv så takk dere selv :)

 

Anonymkode: 5d60a...861

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... så whos the assholes really! Var det jeg skulle fram til.

Og til ts fordi en jente viser deg kroppen sin betyr det ikke st det er greit at du tar på den. Selvom hun setter seg på fanget ditt betyr det ikke at hun vil knulle deg. Med din logikk så tenker du som en voldtektsmann "fordi hun var lettkledd ba hun jo om det". 

Anonymkode: 5d60a...861

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja vi har tatt etter dere gutta som fra vi var 12-13 år har overøst oss med komplimenter og sagt dere liker oss, mens dere sier det samme til ti andre jenter, og fra vi var 16 flørter og har sex med oss og sier dere elsker oss men så fort det kommer en søtere vil dere spille dobbelt der og, og fra vi var 20 og vært i forhold med oss og samtidig drar ut på byen med gutta og flørter med alle damene og gir de forhåpninger og uttrykk om at du er singel. Dere er åpenbart høyst avhengig av oppmerksomhet selv så takk dere selv :)

 

Anonymkode: 5d60a...861

At man komplimenterer og liker noen betyr ikke at man ikke liker andre, så jeg ser ikke hvorfor det skal være galt å si dette til mer enn 1 person da man fint kan like flere samtidig. Hvem man så prøver å få en dype kobling med avhenger jo selvsagt av at de liker deg tilbake. Eller prøver du å si at du bare har likt 1 person i hele livet ditt? For hvis du har likt flere så er du en hykler. Og det andre du skriver her... makan til patetisk og bittert smøreri skal man lete lenge etter!
 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

... så whos the assholes really! Var det jeg skulle fram til.

Og til ts fordi en jente viser deg kroppen sin betyr det ikke st det er greit at du tar på den. Selvom hun setter seg på fanget ditt betyr det ikke at hun vil knulle deg. Med din logikk så tenker du som en voldtektsmann "fordi hun var lettkledd ba hun jo om det". 

Anonymkode: 5d60a...861

De som gjør slik som TS beskriver, kan du ikke lese? Og SELVSAGT tolker man det hun gjorde som at hun har lyst på sex. Herre gud, at du til og med greier å dra inn voldtekt her... du skulle skamme deg!

Anonymkode: bda6e...799

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på date med ei jeg møtte på Tinder for en stund tilbake. Etter første daten ville hun treffes igjen. Av praktiske årsaker gikk det nesten en måned før vi fikk til et nytt treff. I mellomtiden sendte hun meg en masse frekke nakenbilder av puppene sine, kroppen, rumpa etc. Dette i tillegg til en masse dirty talk. Kåtet meg skikkelig opp gjorde hun. Da vi endelig møttes igjen ble det litt roting og klining og klåing etc. Kåtheten min hadde gjennom den lange måneden med dirty talk og nakenbilder gjort at jeg knapt kunne vente med å få knullet henne. Vi klina og hun satt seg oppå skrittet mitt og gned seg mot den steinharde kuken min. Jeg var sprekkeferdig. Men da jeg tok begynte å ta av henne trusa ble hun overrasket og lettere sjokkert. Hun  lurte på hva jeg hadde sett for meg. Hadde jeg liksom trodd at vi skulle ha sex på andre daten? Eh.. vel... ja...? Hun himlet med øynene og kjølnet raskt ned. Og jeg ble sittende igjen letter fortumlet.

Er det virkelig mulig å tolke signaler så feil? Sender dere jenter nakenbilder og dirtytalk til en fyr, spør om han blir hard av å se på dere etc., uten at det er meningen å bygge opp til sex? Skjønner meg ikke på dette her jeg. 

Anonymkode: 5312f...87d

Kanskje hun liker å bygge opp spenning for sin egen del. Den spenninga vil jo nå bare være sterkere neste gang dere treffes. Nå har det vært både dirtytalk, bilder og skikkelig roting. For meg høres ikke det underlig ut i det hele tatt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At man komplimenterer og liker noen betyr ikke at man ikke liker andre, så jeg ser ikke hvorfor det skal være galt å si dette til mer enn 1 person da man fint kan like flere samtidig. Hvem man så prøver å få en dype kobling med avhenger jo selvsagt av at de liker deg tilbake. Eller prøver du å si at du bare har likt 1 person i hele livet ditt? For hvis du har likt flere så er du en hykler. Og det andre du skriver her... makan til patetisk og bittert smøreri skal man lete lenge etter!
 

De som gjør slik som TS beskriver, kan du ikke lese? Og SELVSAGT tolker man det hun gjorde som at hun har lyst på sex. Herre gud, at du til og med greier å dra inn voldtekt her... du skulle skamme deg!

Anonymkode: bda6e...799

Nei DU burde skamme deg om du mener at bare fordi en kvinne utstråler libido og velsigner sin kropp, og snakker om sex er en automatisk velkomstplakat til at mannen bare kan få knulle henne akuratt når HAN vil. De har ikke hatt noen form for sex enda og det er ikke hennes ansvar at pikken hans blir hard fordi hun setter seg på fanget hans. Så jeg skal kreve sex av en mann som står å danser med meg på byen fordi han elsker å danse og gnukker på meg flørtende fordi det får han til å føle seg glad og fri og bli drit furt og forbanna når han sier han har dame så jeg ikke får det som han har bygget opp av fantasi i mine tanker???? Nope !!!! Mannfolk må lære seg at kvinner ikke er en fuckings buffet de bare kan forsyne seg av !!!! 

Anonymkode: 5d60a...861

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også får dere lære dere at sex sitter mest i hodet for jenter så kanskje ts skal begynne å legge litt innsats i å tease henne også og bygge opp en spenning over tid , istedet for å forvente at så fort det gis seksuelle hentydninger er det bare å hoppe til køys uten å bruke noe ressurser på å selv varme hun opp mentalt.  Nei du må nok lære å holde smekken lukket litt lenger, håper kuken varer lenger , for å si det sånn ellers kan du hvertfall være sikker på at hun ikke gidder å fortsette å ha sex med deg om hun først har det. 

Anonymkode: 5d60a...861

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja vi har tatt etter dere gutta som fra vi var 12-13 år har overøst oss med komplimenter og sagt dere liker oss, mens dere sier det samme til ti andre jenter, og fra vi var 16 flørter og har sex med oss og sier dere elsker oss men så fort det kommer en søtere vil dere spille dobbelt der og, og fra vi var 20 og vært i forhold med oss og samtidig drar ut på byen med gutta og flørter med alle damene og gir de forhåpninger og uttrykk om at du er singel. Dere er åpenbart høyst avhengig av oppmerksomhet selv så takk dere selv :)

 

Anonymkode: 5d60a...861

Wow. Så bitter :sjokk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, barock skrev:

Wow. Så bitter :sjokk:

Nope, men det var han som skrev at jenter er drittsekker fordi de ikke vil gi bort fitta si bare fordi gutten er kåt på henne. 

Anonymkode: 5d60a...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Psyko jenter som bare liker å leke med hodet til menn for den oppmerksomheten de får da. Ikke noe å satse på

 

neext

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cicero
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja vi har tatt etter dere gutta som fra vi var 12-13 år har overøst oss med komplimenter og sagt dere liker oss, mens dere sier det samme til ti andre jenter, og fra vi var 16 flørter og har sex med oss og sier dere elsker oss men så fort det kommer en søtere vil dere spille dobbelt der og, og fra vi var 20 og vært i forhold med oss og samtidig drar ut på byen med gutta og flørter med alle damene og gir de forhåpninger og uttrykk om at du er singel. Dere er åpenbart høyst avhengig av oppmerksomhet selv så takk dere selv :)

 

Anonymkode: 5d60a...861

Om dette var ment direkte til meg så kan jeg informere om at jeg er kvinne, forlova og gravid, og den oppførselen du beskriver anser jeg som fullstendig idiotisk og ødeleggende - for begge kjønn. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

... så whos the assholes really! Var det jeg skulle fram til.

Og til ts fordi en jente viser deg kroppen sin betyr det ikke st det er greit at du tar på den. Selvom hun setter seg på fanget ditt betyr det ikke at hun vil knulle deg. Med din logikk så tenker du som en voldtektsmann "fordi hun var lettkledd ba hun jo om det". 

Anonymkode: 5d60a...861

Er du helt idiot? Beklager tonen, men sammenligner du tankegangen til ts med den til en voldtektsmann fordi han tolket signalene hun sendte som han gjorde? Forskjellen på en voldtektsmann og ts er at han stoppet når jenta sa nei, ikke at han tolket signalene som han gjorde, samme tolkning ville ganske sikkert de aller fleste av oss trukket og det inkluderer kvinner som menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

... så whos the assholes really! Var det jeg skulle fram til.

Og til ts fordi en jente viser deg kroppen sin betyr det ikke st det er greit at du tar på den. Selvom hun setter seg på fanget ditt betyr det ikke at hun vil knulle deg. Med din logikk så tenker du som en voldtektsmann "fordi hun var lettkledd ba hun jo om det". 

Anonymkode: 5d60a...861

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også får dere lære dere at sex sitter mest i hodet for jenter så kanskje ts skal begynne å legge litt innsats i å tease henne også og bygge opp en spenning over tid , istedet for å forvente at så fort det gis seksuelle hentydninger er det bare å hoppe til køys uten å bruke noe ressurser på å selv varme hun opp mentalt.  Nei du må nok lære å holde smekken lukket litt lenger, håper kuken varer lenger , for å si det sånn ellers kan du hvertfall være sikker på at hun ikke gidder å fortsette å ha sex med deg om hun først har det. 

Anonymkode: 5d60a...861

Jeg syns du er helt på viddene her. Når man tar såpass initiativ til sex så kan jeg ikke annet enn skjønne at det skulle lede til sex. Jeg er kvinne selv forresten. Jeg ville aldri i verden vært så åpen seksuelt og så sagt nei til sex. Det er jo idioti. Hvorfor i helvete skulle hun tease han sånn da? Det høres helt rabiat ut, syns jeg.

At hun i det hele tatt kunne være overrasket over at mannen ville ha sex er litt over min forstand.

Det blir på samme måte om man skulle laget masse deilig mat og så spist det selv og ikke delt med den man inviterte hjem til seg. "Trodde du at du skulle få mat bare fordi jeg inviterte deg på besøk og laget mat mens du var her?! Makan til frekking." 

Det er helt greit å si nei til sex på andre daten, men da holder man seg for god til å være sånn luremus. Det er alltid greit å si nei, men noen ganger må jenter og kvinner gå litt inn i seg selv og sine motiver og åpne øynene. Noen ganger er det faktisk lov til å bruke huet. 

Anonymkode: a6a39...997

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...