Gå til innhold

Hva er den perfekte omkrets på en penis ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som er på det vitenskapelige gjennomsnittet eller mindre er ugunstig og vil bli sett på som et negativt trekk. 

Anonymkode: d4937...d14

En gjennomsnittlig kvinne er bygget for en gjennomsnittlig penis, alt annet er sludder og vås. Altså vil en gjennomsnittlig være det statistisk mest fordelaktige for de fleste kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, kattepusen skrev:

For 9 år siden, som var midt i mine partnere: Gjennomsnittsstørrelsen på en erigert penis er 12,9 til 15 centimeter, mens tykkelsen er 10 til 12,3 centimeter. 

Om dette fortsatt gjelder, ser jeg min nåværende ligger i toppsjiktet på gjennosnittet ;) woho :P lol 

hvorfor forteller du om det? Kvinner snakker aldri om størrelsen til sine partnere sier du ...og i alle fall ikke du ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stabeis skrev:

En gjennomsnittlig kvinne er bygget for en gjennomsnittlig penis, alt annet er sludder og vås. Altså vil en gjennomsnittlig være det statistisk mest fordelaktige for de fleste kvinner. 

Egentlig helt enig med deg , men det spørs hva som er gjennomsnittet da .Det virkelige gjennomsnittet altså !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Egentlig helt enig med deg , men det spørs hva som er gjennomsnittet da .Det virkelige gjennomsnittet altså !

En rekke undersøkelser tilsier at snittet ligger på midten av 14-tallet i lengde og mellom 12-13 i omkrets, i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stabeis skrev:

En rekke undersøkelser tilsier at snittet ligger på midten av 14-tallet i lengde og mellom 12-13 i omkrets, i Norge.

åja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kenneth39 skrev:

hvorfor forteller du om det? Kvinner snakker aldri om størrelsen til sine partnere sier du ...og i alle fall ikke du ?

haha...busted Kattepusen ? :P

Anonymkode: 2361f...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Kenneth39 skrev:

hvorfor forteller du om det? Kvinner snakker aldri om størrelsen til sine partnere sier du ...og i alle fall ikke du ?

Sier jeg det? 
Jeg har aldri faktisk spurt etter størrelsen, men jeg er likevel blitt fortalt den. 

Fordi den betyr ikke noe, som sagt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Sier jeg det? 
Jeg har aldri faktisk spurt etter størrelsen, men jeg er likevel blitt fortalt den. 

Fordi den betyr ikke noe, som sagt :) 

ja du sa det jo her ....at han lå på øvre del av snittet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

ja du sa det jo her ....at han lå på øvre del av snittet

Så fordi jeg sa det her, i en penistråd på nett, så snakker jeg negativt om mindre peniser til mine venninner? 
Eller kanskje jeg sa det her, fordi det AKKURAT gikk opp for meg, og jeg syns det var en morsom tanke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kattepusen skrev:

Så fordi jeg sa det her, i en penistråd på nett, så snakker jeg negativt om mindre peniser til mine venninner? 
Eller kanskje jeg sa det her, fordi det AKKURAT gikk opp for meg, og jeg syns det var en morsom tanke. 

jah ...kjempeartig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

jah ...kjempeartig

Humrer. du er hysterisk.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Humrer. du er hysterisk.. :) 

Alle dine partnere har uoppfordret fortalt hvor stor penis dem har , til og med når flesteparten hadde under snittet ...Merkelig !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

Alle dine partnere har uoppfordret fortalt hvor stor penis dem har , til og med når flesteparten hadde under snittet ...Merkelig !

Hvorfor er det merkelig? De, som de fleste andre menn, trodde det var viktig. 
Når jeg bare tittett på dem som et stort spørsmålstegn, skjønte de ikke hva som var galt. 
Når jeg da forklarte at jeg ikke brydde meg, så forstod de litt mer, og vi gikk over til et anna tema. 

når man er par i flere år, blir ganske mang ting sagt, også dette. 
Han jeg er med nå, sa det vel fordi vi satt å snakket om forskjellen på hans og min forrige Dom's penis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Hvorfor er det merkelig? De, som de fleste andre menn, trodde det var viktig. 
Når jeg bare tittett på dem som et stort spørsmålstegn, skjønte de ikke hva som var galt. 
Når jeg da forklarte at jeg ikke brydde meg, så forstod de litt mer, og vi gikk over til et anna tema. 

når man er par i flere år, blir ganske mang ting sagt, også dette. 
Han jeg er med nå, sa det vel fordi vi satt å snakket om forskjellen på hans og min forrige Dom's penis. 

hjelpes. javel .godnatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kattepusen skrev:

Hvorfor er det merkelig? De, som de fleste andre menn, trodde det var viktig. 
Når jeg bare tittett på dem som et stort spørsmålstegn, skjønte de ikke hva som var galt. 
Når jeg da forklarte at jeg ikke brydde meg, så forstod de litt mer, og vi gikk over til et anna tema. 

når man er par i flere år, blir ganske mang ting sagt, også dette. 
Han jeg er med nå, sa det vel fordi vi satt å snakket om forskjellen på hans og min forrige Dom's penis. 

Du la altså ut for han om din forrige Dom's penis ?? Tror ikke jeg trenger å si noe mer ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ektemann har 16 cm lang, og 16 cm i omkrets penis. Perfekt :) 

Anonymkode: 217a2...582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min ektemann har 16 cm lang, og 16 cm i omkrets penis. Perfekt :) 

Anonymkode: 217a2...582

åja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stabeis skrev:

En gjennomsnittlig kvinne er bygget for en gjennomsnittlig penis, alt annet er sludder og vås. Altså vil en gjennomsnittlig være det statistisk mest fordelaktige for de fleste kvinner. 

Tja, litt over er nok idealet. Spesielt omkrets. 

Anonymkode: d4937...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kenneth39 skrev:

Alle dine partnere har uoppfordret fortalt hvor stor penis dem har , til og med når flesteparten hadde under snittet ...Merkelig !

Ingenting merkelig med det. Dere menn er jo besatte av penisstørrelser. Oppretter tusenvis av tråder om det her inne. På ett kvinneforum. Du er jo ett kroneeksempel på det. Du er jo i hver eneste penisstørrelsetråd. Dere er besatte.

Anonymkode: 6ec2a...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar fram denne igjen, jeg. Dersom man skal finne ut hvor stor penis kvinner egentlig foretrekker, burde man jo kunne se det på leketøyet hun velger å kjøpe. Et dansk firma som selger sexleketøy regnet ut et gjennomsnitt basert på hvilke dildoer som solgte best. Resultatet ble veldig gjennomsnittlige 14,3 cm lang og 3,85 cm i diameter. Det burde legge debatten død. 

http://www.alt.dk/artikler/hvilken-storrelse-foretrakker-du

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...