Gå til innhold

Hva er den perfekte omkrets på en penis ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har noen truet deg eller noe sånt? Pga den plutselige endring av mening haha

Anonymkode: d4937...d14

Nei absolutt ikke :) kvinner har da aldri truet noen heller ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Generelt føler nok de fleste kvinner seg mest kompatible med større enn gjennomsnittet. Det at dere skal være fleksible er jo en fin tanke, men blir bare med det. Hvorfor blir liten penis alltid pissa på? Liten penis bærer ingen andre konnotasjoner enn dårlig, elendig etc. 

Anonymkode: d4937...d14

ja de fleste mannfolk tror at dette er sant. De gidder ikke høre på hva kvinnfolk sier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kattepusen skrev:

ja de fleste mannfolk tror at dette er sant. De gidder ikke høre på hva kvinnfolk sier. 

helt sant kattepusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Nei absolutt ikke :) kvinner har da aldri truet noen heller ;)

Skjønner. Kom over til smalldickproblems på reddit i stedet. Der kan man fritt snakke med andre menn med samme handicap. Kvinner her er mest opptatt av å opprettholde sitt uskyldige ansikt utad, koste hva det koste vil. At menn skal få vite sannheten er ugunstig. Sannheten er at er du gjennomsnittlig eller mindre så stiller du dårligere seksuelt. Bare det at man sier at man kan kompensere sier jo i seg selv at liten kuk ikke er ønsket. Uansett, det er bare du som kan gjøre noe med hvordan du håndterer denne ubehagelige sannheten. Tror smalldickproblems kanskje er et bedre sted å få snakket ut om dette. Er da noen menn der som har lært seg å leve med sitt handicap. 

Anonymkode: d4937...d14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Kom over til smalldickproblems på reddit i stedet. Der kan man fritt snakke med andre menn med samme handicap. Kvinner her er mest opptatt av å opprettholde sitt uskyldige ansikt utad, koste hva det koste vil. At menn skal få vite sannheten er ugunstig. Sannheten er at er du gjennomsnittlig eller mindre så stiller du dårligere seksuelt. Bare det at man sier at man kan kompensere sier jo i seg selv at liten kuk ikke er ønsket. Uansett, det er bare du som kan gjøre noe med hvordan du håndterer denne ubehagelige sannheten. Tror smalldickproblems kanskje er et bedre sted å få snakket ut om dette. Er da noen menn der som har lært seg å leve med sitt handicap. 

Anonymkode: d4937...d14

nei nei ....spiller ingen rolle om du har 5-10 eller 20 cm ! om hun liker deg så liker hun penisen din også uansett  størrelse :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Kom over til smalldickproblems på reddit i stedet. Der kan man fritt snakke med andre menn med samme handicap. Kvinner her er mest opptatt av å opprettholde sitt uskyldige ansikt utad, koste hva det koste vil. At menn skal få vite sannheten er ugunstig. Sannheten er at er du gjennomsnittlig eller mindre så stiller du dårligere seksuelt. Bare det at man sier at man kan kompensere sier jo i seg selv at liten kuk ikke er ønsket. Uansett, det er bare du som kan gjøre noe med hvordan du håndterer denne ubehagelige sannheten. Tror smalldickproblems kanskje er et bedre sted å få snakket ut om dette. Er da noen menn der som har lært seg å leve med sitt handicap. 

Anonymkode: d4937...d14

Neida,jeg bare tuller med deg altså .Jeg er selvsagt helt enig med deg og vet nøyaktig hvordan det fungerer.Du kan jo lese et helvetes langt innlegg jeg har skrevet om temaet og si hva du synes .

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Neida,jeg bare tuller med deg altså .Jeg er selvsagt helt enig med deg og vet nøyaktig hvordan det fungerer.Du kan jo lese et helvetes langt innlegg jeg har skrevet om temaet og si hva du synes .

 

Skjønte det da. Men du burde ta turen over til smalldickproblems på reddit. Du og jeg, og de fleste andre menn med utilfredsstillende liten penis, vet at vi har et handicap under boxeren. Kvinner flest nyter de større mer, og kan kanskje tillate et handicap om du klarer å kompensere for det med andre ting. Dette er noe de ikke vil innrømme, og prøver heller å selge deg en hvit løgn slik at inntrykket ditt av kvinner fortsatt skal være intakt. Som sagt, dette er noe du bare må lære deg å leve med og jeg tror det er bedre å diskutere dette her over på SDP. Du vet jo allerede hva som er sannheten.

Anonymkode: d4937...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte det da. Men du burde ta turen over til smalldickproblems på reddit. Du og jeg, og de fleste andre menn med utilfredsstillende liten penis, vet at vi har et handicap under boxeren. Kvinner flest nyter de større mer, og kan kanskje tillate et handicap om du klarer å kompensere for det med andre ting. Dette er noe de ikke vil innrømme, og prøver heller å selge deg en hvit løgn slik at inntrykket ditt av kvinner fortsatt skal være intakt. Som sagt, dette er noe du bare må lære deg å leve med og jeg tror det er bedre å diskutere dette her over på SDP. Du vet jo allerede hva som er sannheten vi mannfolk har fabrikkert. 

Anonymkode: d4937...d14

Sånn, jeg rettet på den for deg. Nå ble den mer rett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte det da. Men du burde ta turen over til smalldickproblems på reddit. Du og jeg, og de fleste andre menn med utilfredsstillende liten penis, vet at vi har et handicap under boxeren. Kvinner flest nyter de større mer, og kan kanskje tillate et handicap om du klarer å kompensere for det med andre ting. Dette er noe de ikke vil innrømme, og prøver heller å selge deg en hvit løgn slik at inntrykket ditt av kvinner fortsatt skal være intakt. Som sagt, dette er noe du bare må lære deg å leve med og jeg tror det er bedre å diskutere dette her over på SDP. Du vet jo allerede hva som er sannheten.

Anonymkode: d4937...d14

 

2 minutter siden, kattepusen skrev:

Sånn, jeg rettet på den for deg. Nå ble den mer rett. 

woow...du er virkelig smart altså

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gjerne ironisere og gjøre narr av kvinner. Men det endrer jo ikke det faktum at det som er "liten penis" eller "vid vagina" for et par ikke vil være det samme hos et annet.

Det handler om kompatibilitet.

Så må dere menn gjerne fjåse videre og si til dere selv hva dere vil, så mye dere vil, men sannheten for oss kvinner er at vi ønsker kompatibilitet - ikke altfor stor og ikke altfor liten i størrelse til den kroppen det gjelder. Det samme vil nok de aller fleste fornuftige menn kunne signere på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som tror at det er damer som lager disse trådene?

Anonymkode: 539de...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tror at det er damer som lager disse trådene?

Anonymkode: 539de...5bd

Jupp det er bare deg. 

99%(minst) av penis trådene blir startet av menn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kattepusen skrev:

Jupp det er bare deg. 

99%(minst) av penis trådene blir startet av menn. 

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 539de...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 539de...5bd

Jeg har fulgt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Jeg har fulgt med. 

Hæ?

Anonymkode: 539de...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 539de...5bd

Hva var vanskelig å skjønne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Hva var vanskelig å skjønne? 

Du vet jo ikke at det er menn.

Anonymkode: 539de...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du vet jo ikke at det er menn.

Anonymkode: 539de...5bd

Det er ikke vanskelig å se at det er menn når mange av dem går "min penis er så og så stor" litt senere i tråden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Det er ikke vanskelig å se at det er menn når mange av dem går "min penis er så og så stor" litt senere i tråden. 

Hvem som helst kan jo skrive det?

30a.jpeg

Anonymkode: 539de...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem som helst kan jo skrive det?

 

Anonymkode: 539de...5bd

du vet at man kan se på anonymkoden om det er TS som skriver det, sant? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...