Gå til innhold

Hvordan finne ei som ikke ligger rundt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Mannlig student midten av 20-årene her. Har store problemer med datingen for tiden, alle søte jenter jeg møter viser seg å være enkle på tråden enten i nåværende tilstand, eller har vært skikkelig løse for noen år tilbake. Dette syns jeg er lite attraktivt, men det virker ut til å være vanskelig å finne ei skikkelig ei.

Hvor går dere for å finne jenter som er verdt å satse på noe langvarig med? Har prøvd nattklubber og Tinder som seff ikke funker, men også skole, linjeforeninger, fjellturer, dansetimer og lignende. Liker de en stund, men når bakgrunnssjekken kommer på plass, så forfaller inntrykket av dem.

 

Tips? Virker som alle studenter på min alder prioriterer å knulle rundt.

Anonymkode: 26a1a...c4e

Hvordan får man til en bakgrunnssjekk? Har disse jentene ligget rundt med folk du kjenner da...? 

 

Dagens jenter er veldig løse, nesten som prostituerte. Kanskje fordi de er dårlig oppdratt med svake verdier? 

Anonymkode: 4683b...949

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Silje Lien skrev:

Du får tenke slik at har man hatt flere partnere, så har man mer erfaring. Men er det egentlig ikke litt frekt å bare spørre hvor mange man har ligget med? Og tenk på hvor mange flotte damer du går glipp av fordi du dømmer etter antall partnere. Det er viktigere å tenke på om de har vært utro eller ikke.

Jeg er i 20-årene og har ikke hatt mange partnere, men har sannsynligvis hatt mye mer sex og dermed mye mer erfaring enn mange på samme alder. Man får ikke mye erfaring av 10 ONS. Da har man bare hatt sex 10 ganger. Jeg har vært i samboerskap og hadde som regel sex hver dag.. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Seriøst? Hvorfor spørre? Din nåværende partner har valgt å være sammen med deg. Nå. Hva som har skjedd før deg, betyr det noe?

Hvorfor ikke? Det er jo ikke noe big deal for meg om han har hatt 1 eller 40, men man prater sammen og blir kjent og kommer inn på alt mulig av tema. Kan ikke huske at jeg har vært den som spør "HVOR MANGE HAR DU LIGGET MED" akkurat :fnise: Dette er jo sånn man finner ut mens man dater, og ikke når man har blitt kjærester. Kanskje det er mer vanlig her jeg bor, aner ikke :sjenert:

Anonymkode: ec046...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man til en bakgrunnssjekk? Har disse jentene ligget rundt med folk du kjenner da...? 

 

Dagens jenter er veldig løse, nesten som prostituerte. Kanskje fordi de er dårlig oppdratt med svake verdier? 

Anonymkode: 4683b...949

Og du mener butter er "bedre?" Man har da ikke svake verdier fordi man har sex, kanskje det motsatte - bedre å være liberal og leve som man vi, kontra å dømme folk pga fortid og forhold. DA har man hatt dårlig oppdragelse og svake verdier da, for å ikke snakke om mindreverdighetskompleker :hoho:

Anonymkode: 76661...2e5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor syntes noen det er verre å ha hatt sex 10 ganger, med 10 personer (si ca 1 ons i året), kontra å ha hatt sex flere ganger om dagen, gjerne med dirty og røff ettersom man kjenner hverandre bedre og eksprimenterer - med en person over noen år. ? 

Anonymkode: 76661...2e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man til en bakgrunnssjekk? Har disse jentene ligget rundt med folk du kjenner da...? 

 

Dagens jenter er veldig løse, nesten som prostituerte. Kanskje fordi de er dårlig oppdratt med svake verdier? 

Anonymkode: 4683b...949

Jeg har inntrykk av at menn i 20-åra ligger mye mer rundt enn jenter flest. Sier du det samme om gutter og? Mener du jenter har svake verdier og er som prostituerte om de ligger rundt så har jo gutter det og. 

Jeg har blitt "dumpa" et par ganger allerede i år jeg pga at det har kommet frem til at fyren jeg har datet kun var ute etter sex. Eller, rettere sagt har vel jeg dumpa dem fordi jeg ikke var interessert i det samme, men ja. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Silje Lien skrev:

Men er det egentlig ikke litt frekt å bare spørre hvor mange man har ligget med? 

Det er vel nær sagt mer frekt å faktisk svare.

 

Man svarer ikke på så ufine spørsmål. Samtidig er spørsmålet i seg selv greit nok: man kan jo spørre slik: "en så kjekk / søt person som deg har sikkert hatt mange partnere, de har vel stått i kø?!" eller lignende...så besvares spørsmålet i retning av "nei, har ikke vært sammen med så mange..." etc. 

Anonymkode: 4683b...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor syntes noen det er verre å ha hatt sex 10 ganger, med 10 personer (si ca 1 ons i året), kontra å ha hatt sex flere ganger om dagen, gjerne med dirty og røff ettersom man kjenner hverandre bedre og eksprimenterer - med en person over noen år. ? 

Anonymkode: 76661...2e5

Du har i grunn 10 ganger større sannsynlighet for smitte om du har sex med 10 personer og ikke den samme personen. Jeg forstår ikke personlig hvorfor man tør å utsette seg for en så stor smittefare. Man er ikke løs av å ha sex med samme person fordi man er i et forhold og sex er en del av det forholdet, mens man er jo løs om man har sex med mange. Jeg ser ikke ned på mennesker som er løse, men er man det så må man i alle fall stå for sitt valg. 

 

Anonymkode: b7d0f...1d4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man til en bakgrunnssjekk? Har disse jentene ligget rundt med folk du kjenner da...? 

 

Dagens jenter er veldig løse, nesten som prostituerte. Kanskje fordi de er dårlig oppdratt med svake verdier? 

Anonymkode: 4683b...949

Det ser ut som foreldrene dine ikke har lært deg å snakke pent om jenter!  Du som vet så mye om prostituerte må ha bred erfaring på det emnet. Å kalle noen for løs og prostituert vitner om at du har mindre vett en flertallet av oss andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Det er jo ikke noe big deal for meg om han har hatt 1 eller 40, men man prater sammen og blir kjent og kommer inn på alt mulig av tema. Kan ikke huske at jeg har vært den som spør "HVOR MANGE HAR DU LIGGET MED" akkurat :fnise: Dette er jo sånn man finner ut mens man dater, og ikke når man har blitt kjærester. Kanskje det er mer vanlig her jeg bor, aner ikke :sjenert:

Anonymkode: ec046...153

For mange virker det som en big deal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har i grunn 10 ganger større sannsynlighet for smitte om du har sex med 10 personer og ikke den samme personen. Jeg forstår ikke personlig hvorfor man tør å utsette seg for en så stor smittefare. Man er ikke løs av å ha sex med samme person fordi man er i et forhold og sex er en del av det forholdet, mens man er jo løs om man har sex med mange. Jeg ser ikke ned på mennesker som er løse, men er man det så må man i alle fall stå for sitt valg. 

 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Du ser ikke ned på folk som er "løse"?? Hallo i luken...  Dobbeltmoral....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en godt voksen dame på 50. Vært sammen med samme fyr i 25 år. Fra jeg var 18-24 var jeg ekstremt selvdestruktiv. Brukte sex for å bevise at jeg ikke var verdt noe. På disse årene lå jeg sikkert med 100 stk. Mannen min har aldri spurt. 

Anonymkode: 4976f...9b4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en date spurte om mitt tidligere sexliv, hadde jeg gått på flekken. Ikke har en date noe med hvor mange partnere jeg har har hatt, uansett om det er 1 eller 50. 

Hvorfor er det noe å skjule?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Du ser ikke ned på folk som er "løse"?? Hallo i luken...  Dobbeltmoral....

Hva er dobbeltmoralsk med det? Man må da kunne kalle en spade for en spade. Betyr ikke at jeg ser ned på folk, folk får bestemme selv og leve med konsekvensene om de skulle få barn med flere randome personer, kjønnssykdommer, livmorhalskreft osv. Jeg ville selvsagt aldri blitt sammen med en person som er løs (jeg er kvinne) og det er mitt valg å ikke ville bli utsatt for slik smittefare i tillegg til at jeg tror mennesker som ligger rundt har større sannsynlighet for å være utro. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortid er fortid, og skjedd er skjedd.

Feil, fortiden lever ofte godt og vel i hukommelsen til folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 minutt siden, QuestionEverything skrev:

Hvorfor er det noe å skjule?

Det er privat og enkelte takler ikke å høre sannheten og henger seg opp i dette. Sjalusien tar overhånd og helvete bryter løs... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, QuestionEverything skrev:

Hvorfor er det noe å skjule?

Andre har da ikke noe med tidligere sex-partere å gjøre, vil man ike svare så vil man ikke. Har selv bare hatt et par stk, men om jeg hadde datet og noen spurte om dette som om det var viktig, nei da kommer de lengst ned på lista, - for noen uoppdratte menn med dårlig kvinnesyk og mindreverdighetskomplekser, bli tryggere på dere selv - gå til psykolog

Anonymkode: 76661...2e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dobbeltmoralsk med det? Man må da kunne kalle en spade for en spade. Betyr ikke at jeg ser ned på folk, folk får bestemme selv og leve med konsekvensene om de skulle få barn med flere randome personer, kjønnssykdommer, livmorhalskreft osv. Jeg ville selvsagt aldri blitt sammen med en person som er løs (jeg er kvinne) og det er mitt valg å ikke ville bli utsatt for slik smittefare i tillegg til at jeg tror mennesker som ligger rundt har større sannsynlighet for å være utro. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Du ser så absolutt ned på mennesker som har mange sexpartnere. Det er du som har problemer med å innrømme det. Men det kommer jo tydelig frem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dobbeltmoralsk med det? Man må da kunne kalle en spade for en spade. Betyr ikke at jeg ser ned på folk, folk får bestemme selv og leve med konsekvensene om de skulle få barn med flere randome personer, kjønnssykdommer, livmorhalskreft osv. Jeg ville selvsagt aldri blitt sammen med en person som er løs (jeg er kvinne) og det er mitt valg å ikke ville bli utsatt for slik smittefare i tillegg til at jeg tror mennesker som ligger rundt har større sannsynlighet for å være utro. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Hvorfor tror du at de som har hatt flere sexpartnere har større sjangse for å være utro?

Anonymkode: 8b8b7...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dobbeltmoralsk med det? Man må da kunne kalle en spade for en spade. Betyr ikke at jeg ser ned på folk, folk får bestemme selv og leve med konsekvensene om de skulle få barn med flere randome personer, kjønnssykdommer, livmorhalskreft osv. Jeg ville selvsagt aldri blitt sammen med en person som er løs (jeg er kvinne) og det er mitt valg å ikke ville bli utsatt for slik smittefare i tillegg til at jeg tror mennesker som ligger rundt har større sannsynlighet for å være utro. 

Anonymkode: b7d0f...1d4

Alltid vært av en annen oppfatning. Tror heller de som aldri har ligget rundt har et større behov for å utforske "kjøttmarkedet" etter en stund i et lengre parforhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...