Gå til innhold

Hvorfor finnes det ingen morsomme kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pernille Sørensen, 

 

Anonymkode: 4a3e9...12e

Har ikke hørt om de andre, men hun synes jeg er morsom.

Uansett, merkelig hvor lange disse trådene blir.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Har ikke hørt om de andre, men hun synes jeg er morsom.

Uansett, merkelig hvor lange disse trådene blir.

Hva er så merkelig med det?

Anonymkode: 1c8bc...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ofte høre at jeg var en morsom person før. Både venninner og kjærester pleide å le av meg og mine vittigheter. Jeg var kjapp i replikken. Nå er jeg sjeldent morsom lenger. Jeg verken ler av andre eller kommer opp med noe morsomt selv. Sikkert 10 år siden sist. Det har jo skjedd noe litt alvorlig i livet mitt. Men ønsker fælt humoren min tilbake. Har ikke lyst å være så seriøs. Hva gjør man for å få tilbake humoren? 

Ellers er jeg enig i at det ikke finnes så mange morsomme kvinner. Men har ikke truffet så mange menn som er så dødsmorsomme heller. De bare tror ofte at de er det. 😉 Kommer vel an på humoren. Men mannfolk er definitivt oftere mer laidback enn kvinner. Som er bra. 😊 

En grunn til at ikke alle personer er så morsomme utad kan være fordi folk av og til utnytter det på ulike måter. De tror gjerne at de kan herse med personen så mye de vil. Uten at den morsomme skal ta seg nær av det. Jeg ser det spesielt på sosiale medier at det skjer med enkelte personer som er kjent for å være morsomme. Det er ikke morsomt å drite ut den personen. 

Anonymkode: 1c7d4...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene på KG er de siste som skal snakke om hvem som er morsomme. Deres form for humor er å gjenta de samme negative fordommene de har mot kvinner i det uendelige. Så kan mennene som har minimal kontakt med kvinner si "akkurat sånn er kvinner!". 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ofte høre at jeg var en morsom person før. Både venninner og kjærester pleide å le av meg og mine vittigheter. Jeg var kjapp i replikken. Nå er jeg sjeldent morsom lenger. Jeg verken ler av andre eller kommer opp med noe morsomt selv. Sikkert 10 år siden sist. Det har jo skjedd noe litt alvorlig i livet mitt. Men ønsker fælt humoren min tilbake. Har ikke lyst å være så seriøs. Hva gjør man for å få tilbake humoren? 

Ellers er jeg enig i at det ikke finnes så mange morsomme kvinner. Men har ikke truffet så mange menn som er så dødsmorsomme heller. De bare tror ofte at de er det. 😉 Kommer vel an på humoren. Men mannfolk er definitivt oftere mer laidback enn kvinner. Som er bra. 😊 

En grunn til at ikke alle personer er så morsomme utad kan være fordi folk av og til utnytter det på ulike måter. De tror gjerne at de kan herse med personen så mye de vil. Uten at den morsomme skal ta seg nær av det. Jeg ser det spesielt på sosiale medier at det skjer med enkelte personer som er kjent for å være morsomme. Det er ikke morsomt å drite ut den personen. 

Anonymkode: 1c7d4...197

Hæ? Hvorfor blir de morsomme lettere utnyttet? Den skjønte jeg ikke :klo: 

Anonymkode: 1c8bc...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk av og til rett og slett er frekke mot dem. Med å drite dem ut foran andre. At de utnytter det at personen har en god sans for humor. Det er ihvertfall noe jeg har lagt merke til har skjedd mange ganger med morsomme personer og komikere. 

Anonymkode: 1c7d4...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6/6/2017 den 15.17, AnonymBruker skrev:

At folk av og til rett og slett er frekke mot dem. Med å drite dem ut foran andre. At de utnytter det at personen har en god sans for humor. Det er ihvertfall noe jeg har lagt merke til har skjedd mange ganger med morsomme personer og komikere. 

Anonymkode: 1c7d4...197

Skjønner fortsatt ikke hva du mener :klo: Hvordan utnytter man at personen har en god sans for humor? :klo: 

Anonymkode: 1c8bc...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/8/2017 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Skjønner fortsatt ikke hva du mener :klo: Hvordan utnytter man at personen har en god sans for humor? :klo: 

Anonymkode: 1c8bc...31d

Stjeler vitser? :P

Anonymkode: c6348...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få morsomme kvinner fordi de ikke trenger å være morsom.

Vi finner dere allerede attraktive takk - cristopher hitchens

På 2017-6-6 den 15.09, Gardermobanen skrev:

Mennene på KG er de siste som skal snakke om hvem som er morsomme. Deres form for humor er å gjenta de samme negative fordommene de har mot kvinner i det uendelige. Så kan mennene som har minimal kontakt med kvinner si "akkurat sånn er kvinner!". 

Så hør på cristopher hitchens da. Fyren gjorde det veeldig bra med damer. Dessuten var han et geni

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 12.6.2017 den 20.52, Sykkelkopp skrev:

Det er få morsomme kvinner fordi de ikke trenger å være morsom.

Vi finner dere allerede attraktive takk - cristopher hitchens

Så hør på cristopher hitchens da. Fyren gjorde det veeldig bra med damer. Dessuten var han et geni

 

Hitchens var ikke et geni. Han var ofte en forrykende god skribent, men intet geni.

Anonymkode: f1c1f...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Spørsmålet ditt impliserer en usannhet. Så jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor tråden er ni sider lang. Bare taper-menn mener at menn er morsommere enn kvinner. Og de er nesten aldri morsomme selv disse som sier dette.

Anonymkode: f1c1f...92d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bump. 

Anonymkode: 81902...693

Runk.

Anonymkode: f1c1f...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2017 den 20.52, Sykkelkopp skrev:

Det er få morsomme kvinner fordi de ikke trenger å være morsom.

Vi finner dere allerede attraktive takk - cristopher hitchens

Så hør på cristopher hitchens da. Fyren gjorde det veeldig bra med damer. Dessuten var han et geni

 

Hitchens tar feil her faktisk tar han feil om ganske mye.

Anonymkode: 35023...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestemoren min er kjent i hele bygda siden hun er så utadvendt og morsom, hvis hun sitter ute på en benk kommer hvem som helst og setter seg ned med henne for å prate... Jeg har ALDRI møtt en morsommere person enn henne! Ikke en eneste (mann eller kvinne) i nærheten av henne!

Anonymkode: af6cd...9fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå si at det ligger noe i det at kvinner ikke behøver å være morsomme, fordi menn faller for de uansett.
Det er jo liksom en "type" som finnes nå som er "han morsomme kosebamsen", altså en tjukk morsom mann som man finne tiltrekkende.

Det er noen kvinner jeg synes er morsomme men helst når de er morsomme av seg selv, og ikke prøver å være sånn sjokkerende som ofte kjente mannlige komikere er.

Anonymkode: 1da4c...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at menn som TS er veldig enkle og da ikke forstår litt mer avansert form for humor. Synes litt synd på enkle menn, akk så mye artig de ikke får med seg.

Anonymkode: 221f9...65e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja Lene Kongsvik Johansen er jo morsom i de siste seriene hun har spilt. Men hun har vel sikkert et team med skribenter som legger opp handlingen og vitsene for henne så det kan nok være at hun heller er en god skuespiller enn at hun nødvendigvis er morsom.

Ellers er det langt mellom kvinnelige komikere på nivå med Espen Eckbo, Robert Stoltenberg, "Raske Menn", osv. De aller fleste kvinnelige komikere faller i samme fella hvor de liksom skal sjokkere med et utsvevende sexliv, eller å snakke om fitta si. Og det blir så ekstremt forutsigbart og kjedelig. Litt som at så og si alle svarte komikere sitter fast i en evig loop med rase som eneste tema... Og dette gjelder både i Norge og utlandet.

Anonymkode: dee8d...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...