Gå til innhold
AnonymBruker

Hvorfor finnes det ingen morsomme kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymSjiraff   3 427 12 827
AnonymSjiraff
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pernille Sørensen, 

Anonymkode: 4a3e9...12e

Har ikke hørt om de andre, men hun synes jeg er morsom.

Uansett, merkelig hvor lange disse trådene blir.

Endret av AnonymSjiraff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker   4 087 043 6 264 342
AnonymBruker
15 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Har ikke hørt om de andre, men hun synes jeg er morsom.

Uansett, merkelig hvor lange disse trådene blir.

Hva er så merkelig med det?

Anonymkode: 1c8bc...31d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg fikk ofte høre at jeg var en morsom person før. Både venninner og kjærester pleide å le av meg og mine vittigheter. Jeg var kjapp i replikken. Nå er jeg sjeldent morsom lenger. Jeg verken ler av andre eller kommer opp med noe morsomt selv. Sikkert 10 år siden sist. Det har jo skjedd noe litt alvorlig i livet mitt. Men ønsker fælt humoren min tilbake. Har ikke lyst å være så seriøs. Hva gjør man for å få tilbake humoren? 

Ellers er jeg enig i at det ikke finnes så mange morsomme kvinner. Men har ikke truffet så mange menn som er så dødsmorsomme heller. De bare tror ofte at de er det. 😉 Kommer vel an på humoren. Men mannfolk er definitivt oftere mer laidback enn kvinner. Som er bra. 😊 

En grunn til at ikke alle personer er så morsomme utad kan være fordi folk av og til utnytter det på ulike måter. De tror gjerne at de kan herse med personen så mye de vil. Uten at den morsomme skal ta seg nær av det. Jeg ser det spesielt på sosiale medier at det skjer med enkelte personer som er kjent for å være morsomme. Det er ikke morsomt å drite ut den personen. 

Anonymkode: 1c7d4...197

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gardermobanen   318 1 021
Gardermobanen
Skrevet (endret)

Mennene på KG er de siste som skal snakke om hvem som er morsomme. Deres form for humor er å gjenta de samme negative fordommene de har mot kvinner i det uendelige. Så kan mennene som har minimal kontakt med kvinner si "akkurat sånn er kvinner!". 

Endret av Gardermobanen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ofte høre at jeg var en morsom person før. Både venninner og kjærester pleide å le av meg og mine vittigheter. Jeg var kjapp i replikken. Nå er jeg sjeldent morsom lenger. Jeg verken ler av andre eller kommer opp med noe morsomt selv. Sikkert 10 år siden sist. Det har jo skjedd noe litt alvorlig i livet mitt. Men ønsker fælt humoren min tilbake. Har ikke lyst å være så seriøs. Hva gjør man for å få tilbake humoren? 

Ellers er jeg enig i at det ikke finnes så mange morsomme kvinner. Men har ikke truffet så mange menn som er så dødsmorsomme heller. De bare tror ofte at de er det. 😉 Kommer vel an på humoren. Men mannfolk er definitivt oftere mer laidback enn kvinner. Som er bra. 😊 

En grunn til at ikke alle personer er så morsomme utad kan være fordi folk av og til utnytter det på ulike måter. De tror gjerne at de kan herse med personen så mye de vil. Uten at den morsomme skal ta seg nær av det. Jeg ser det spesielt på sosiale medier at det skjer med enkelte personer som er kjent for å være morsomme. Det er ikke morsomt å drite ut den personen. 

Hæ? Hvorfor blir de morsomme lettere utnyttet? Den skjønte jeg ikke :klo: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

At folk av og til rett og slett er frekke mot dem. Med å drite dem ut foran andre. At de utnytter det at personen har en god sans for humor. Det er ihvertfall noe jeg har lagt merke til har skjedd mange ganger med morsomme personer og komikere. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Thyra   2 085 4 932
Thyra

Jeg er morsom! :laugh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 6/6/2017 den 15.17, AnonymBruker skrev:

At folk av og til rett og slett er frekke mot dem. Med å drite dem ut foran andre. At de utnytter det at personen har en god sans for humor. Det er ihvertfall noe jeg har lagt merke til har skjedd mange ganger med morsomme personer og komikere. 

Skjønner fortsatt ikke hva du mener :klo: Hvordan utnytter man at personen har en god sans for humor? :klo: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 6/8/2017 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Skjønner fortsatt ikke hva du mener :klo: Hvordan utnytter man at personen har en god sans for humor? :klo: 

Stjeler vitser? :P

Anonymkode: c6348...9ff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sykkelkopp   2 681 3 336
Sykkelkopp

Det er få morsomme kvinner fordi de ikke trenger å være morsom.

Vi finner dere allerede attraktive takk - cristopher hitchens

På 2017-6-6 den 15.09, Gardermobanen skrev:

Mennene på KG er de siste som skal snakke om hvem som er morsomme. Deres form for humor er å gjenta de samme negative fordommene de har mot kvinner i det uendelige. Så kan mennene som har minimal kontakt med kvinner si "akkurat sånn er kvinner!". 

Så hør på cristopher hitchens da. Fyren gjorde det veeldig bra med damer. Dessuten var han et geni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden