Gå til innhold

Hvorfor finnes det ingen morsomme kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for ingen kvinner har selvironi :rolleyes: 

Anonymkode: 1c8bc...31d

Nei, kvinner tar seg selv som regel alt for selvhøytidelig til å være gode på det. Kvinner er alt for følsomme og nærtagende.

Anonymkode: a0b9c...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, C.Tramell skrev:

Jeg er morsom :)

Nei.

Anonymkode: a0b9c...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes det, men det er mest damer som synes andre damer er morsomme. Jeg kan gjøre/si noe, venninna mi hyler av latter, men andre rundt ser ut som et spørsmålstegn. Det er veldig mye internhumor, etter at man har tilbrakt mye tid sammen og hemninger har gått bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Froning skrev:

Fortell en vits! :)

Hun gjorde det. Hun påsto hun er morsom. Selv om det er komisk så er det ikke morsomt. Hun er ikke morsom. Hun hadde en åpning, hun kunne bevist at hun var vittig. Når hun ikke gjorde det gjorde hun det motsatte, bekreftet at kvinner ikke kan være morsomme.

Anonymkode: a0b9c...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjorde det. Hun påsto hun er morsom. Selv om det er komisk så er det ikke morsomt. Hun er ikke morsom. Hun hadde en åpning, hun kunne bevist at hun var vittig. Når hun ikke gjorde det gjorde hun det motsatte, bekreftet at kvinner ikke kan være morsomme.

Anonymkode: a0b9c...0e9

:sove:

Er du kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Froning skrev:

:sove:

Er du kvinne?

Det var ingen vits eller spøk inni der. Men jeg forstår godt at du forveksler fakta med kvinnelig humor. Begge er like tørre. :briller:

Anonymkode: a0b9c...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ingen vits eller spøk inni der. Men jeg forstår godt at du forveksler fakta med kvinnelig humor. Begge er like tørre. :briller:

Anonymkode: a0b9c...0e9

Fortell en vits😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Froning skrev:

Fortell en vits😴

Kvinner innbiller seg at de er spesielle og unike med en gang de får klemt ut en unge. Men det er hverken unikt eller spesielt, selv bjørner klemmer ut unger. Det er lettere å få en unge enn det er å bestille en pizza. Det er ingen som åpner døren og ser en pizza for så å lure på, "hvordan kom den hit?", "jeg trodde Gud skulle gjøre noe med den mens den var på vei hit".

Anonymkode: a0b9c...0e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
7 minutter siden, Froning skrev:

Fortell en vits! :)

Jeg er ingen vitseforteller, men jeg er beryktet for mine morsomme og frekke oneliners. De kommer ramlende av seg selv når jeg er i det rette humøret. Jeg ble faktisk stemt fram som skolens morsomste på videregående, så bare ignorer han muggsoppen som påstår noe annet. Jeg har det fortsatt i meg siden det har gått noen år siden da  :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
14 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg er ingen vitseforteller, men jeg er beryktet for mine morsomme og frekke oneliners. De kommer ramlende av seg selv når jeg er i det rette humøret. Jeg ble faktisk stemt fram som skolens morsomste på videregående, så bare ignorer han muggsoppen som påstår noe annet. Jeg har det fortsatt i meg siden det har gått noen år siden da  :pinar:

Hahahaha.. Muggsopp! Du er en skikkelig moroklump, du:laugh:

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner innbiller seg at de er spesielle og unike med en gang de får klemt ut en unge. Men det er hverken unikt eller spesielt, selv bjørner klemmer ut unger. Det er lettere å få en unge enn det er å bestille en pizza. Det er ingen som åpner døren og ser en pizza for så å lure på, "hvordan kom den hit?", "jeg trodde Gud skulle gjøre noe med den mens den var på vei hit".

Anonymkode: a0b9c...0e9

Var det en vits der inne et eller annet sted?

PIZZA?  Oja eheheheheh:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er hun på KG? Lurer på om du prøver å være sjarmis for dama eller MENER det er morsomme damer her :fnise: 

Anonymkode: 1c8bc...31d

Hun har jeg sjarmert for lengst så trenger ikke vise henne kg kommentarer for det 😎😁

Jeg har lest masse morsomme kommentarer fra mange kvinner her på kg oppigjennom årene ;) så nei jeg prøver ikke være sjarmis. Det er også et par virkelig morsomme britiske standup kvinner som er på live at the apollo, så ja kvinner kan være like morsomme som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HarryDotter skrev:

Hun har jeg sjarmert for lengst så trenger ikke vise henne kg kommentarer for det 😎😁

Jeg har lest masse morsomme kommentarer fra mange kvinner her på kg oppigjennom årene ;) så nei jeg prøver ikke være sjarmis. Det er også et par virkelig morsomme britiske standup kvinner som er på live at the apollo, så ja kvinner kan være like morsomme som menn.

Åja, ok :laugh: Mange morsomme kvinner her ja :) 

Anonymkode: 1c8bc...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag denne uka la den amerikanske komikeren Kathy Griffin (56) ut en video på Twitter der hun løfter opp det som ser ut til å være president Donald Trumps avkuttede hode. Saken vakte enorm oppmerksomhet internasjonalt, og etter kort tid valgte 56-åringen å slette videoen og beklage for det kontroversielle stuntet. Videoen gikk imidlertid ikke upåaktet hen i Det hvite hus, der både Donald Trump og hans kone Melania kom med hver sin offentlige uttalelse i etterkant.

Fredag valgte Griffin å kalle inn til pressekonferanse, der målet var å oppklare bakgrunnen for stuntet, i tillegg til å svare på det hun mener er «mobbing» fra Trump-familiens side.

Ifølge New York Daily News ble pressekonferansen svært emosjonell for Griffin, som brøt ut i tårer underveis.

- USAs sittende president, hans voksne barn og førstedamen prøver personlig, føler jeg, å ødelegge livet mitt for alltid. For alltid, sa Griffin.

http://www.dagbladet.no/kjendis/komikeren-brot-ut-i-tarer-under-pressekonferanse---tror-ikke-jeg-kommer-til-a-ha-en-karriere-etter-dette/67653760

Det er vel kun kvinnelige komikere som gråter offentlig fordi andre finner spøkene hennes usmakelige.  Det å "spøke" at man skal drepe en person og spesielt en som daglig får drapstrusler er jo sykt nok, men så skal personen som kommer med slike kommentarer være offeret fordi hun får kjeft pga "spøken"?

 

Anonymkode: fc890...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel kun kvinnelige komikere som gråter offentlig fordi andre finner spøkene hennes usmakelige.  Det å "spøke" at man skal drepe en person og spesielt en som daglig får drapstrusler er jo sykt nok, men så skal personen som kommer med slike kommentarer være offeret fordi hun får kjeft pga "spøken"?

Anonymkode: fc890...bbf

Jeg skjønner ikke hva dette har i tråden å gjøre. Kathy Griffin er vel så langt fra morsom som man kan komme. Det blir som å trekke Dane Cook inn i en tråd om morsomme menn.

Og hun representerer ikke kvinnelige komikere mer enn Daniel Tosh representerte mannlige komikere da han spøkte om hvor morsomt det ville være hvis en av kvinnene som så showet hans, og protesterte på voldtektsspøkene, ble gruppevoldtatt av fem menn. De er enkeltindivider med usmakelig humor.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv morsom og kvinne. Altså; jeg er hu som ikke er redd for å bruke sarkasme og er lite selvhøytidelig. For å si det sånn: det er ofte jeg møter jenter som ikke takler meg for de er så "ny i livet". Altså; ting blir for drøyt eller direkte for dem. For de har "blomster og regnbuer" humor. 

Så jeg er veldig selektiv på jentevenner. Velger kun å være med dem jeg kan ha det gøy med. Måtte faktisk bli 21 år før jeg møtte likesinnede.Sier litt!

 

K25

Anonymkode: 7378e...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cathrine88 skrev:

Jeg skjønner ikke hva dette har i tråden å gjøre. Kathy Griffin er vel så langt fra morsom som man kan komme. Det blir som å trekke Dane Cook inn i en tråd om morsomme menn.

Og hun representerer ikke kvinnelige komikere mer enn Daniel Tosh representerte mannlige komikere da han spøkte om hvor morsomt det ville være hvis en av kvinnene som så showet hans, og protesterte på voldtektsspøkene, ble gruppevoldtatt av fem menn. De er enkeltindivider med usmakelig humor.

Det handler ikke om hvem som er morsomme eller hvem som har kommet med usmakelig humor. Men hvordan man som komiker reagerer på at andre finner spøkene ens usmakelige.

Det er ingen andre enn en kvinnelig komiker som kan gjør seg til offer når andre mener spøken gikk for langt.   Slenger man dritt og spesielt  om man holder et blodig hode av en som får enormt med drapstrusler så får man tåle at personen man slenger dritt om svarer tilbake. 

Hun også frem at den eneste grunnen til at Trump er ute etter henne er fordi hun er kvinne. Som om Trump ikke har kommet med negative kommentarer om andre enn henne på twitter. 

Er alle kvinnlige komikere som Kathy? Nei, sikkert ikke. Men man må være kvinnelig komiker for å kunne dra offerkortet. 

 

Anonymkode: 44721...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om hvem som er morsomme eller hvem som har kommet med usmakelig humor. Men hvordan man som komiker reagerer på at andre finner spøkene ens usmakelige.

Det er ingen andre enn en kvinnelig komiker som kan gjør seg til offer når andre mener spøken gikk for langt.   Slenger man dritt og spesielt  om man holder et blodig hode av en som får enormt med drapstrusler så får man tåle at personen man slenger dritt om svarer tilbake. 

Hun også frem at den eneste grunnen til at Trump er ute etter henne er fordi hun er kvinne. Som om Trump ikke har kommet med negative kommentarer om andre enn henne på twitter. 

Er alle kvinnlige komikere som Kathy? Nei, sikkert ikke. Men man må være kvinnelig komiker for å kunne dra offerkortet. 

 

Anonymkode: 44721...889

Hvordan man som komiker reagerer på at andre finner spøkene ens usmakelige? Jeg har allerede nevnt Daniel Tosh som truet med voldtekt. Det er vel heller ikke så lett å glemme den rasistiske tiraden Michael Richards lirte av seg mot kritiske publikummere. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du mener dette sier noe om hvorvidt kvinner kan være morsomme.

For moro skyld tar jeg med videoen av den japanske politikeren som reagerte svært rasjonelt da han ble anklaget for å ha brukt offentlige midler på seg selv. Både fordi det er ren komedie, og fordi jeg lurer på om du mener reaksjonen hans sier noe om mannlige politikere generelt.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...