Gå til innhold

Hvorfor finnes det ingen morsomme kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi
18 minutter siden, hocane skrev:

Det her er hva folk ikke forstår.

Selvsagt finnes det morsomme kvinner. Og det finnes menn som ikke er morsomme. Det vil alltid finnes universale unntakstilfeller i de fleste sammenhenger. Men generelt er menn i snitt morsommere enn kvinner, fordi de har utviklet seg til det for å kunne tiltrekke seg det motsatte kjønn.

 

Haha 😂 Du er morsom! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Fri May 19 2017 den 22.38, Rainstorm skrev:

Så enig! Synes det er flere morsomme brukere her inne, som stadig har et eller annet vittig på lager eler snodige måter å formulere seg på som er så kreativt! 

Men man trenger ikke ha vulgære ting eller grove, grisete ting for at ting skal være skikkelig morsomt. "Morsomhet" er jo også subjektivt.  Men når noen sier at kvinner er redd for å virke barnslige så tenker jeg litt sånn at men hallo, kanskje man bare ikke syns den type humor er morsomt, og at det er det det handler om. (Men selvsagt: både mange kvinner og men er uptighte og tar seg selv for seriøst.) 

Helt ærlig så syns jeg grovt humor hele tiden er lite gøy. Det er mer bak "enkel"humor faktisk. Mange damer som sier masse gøy og finner på det utroligste. Ser bare her inne på KG. Mange gullkorn fra kvinner. Kanskje ikke alltid det groveste, men absolutt gullkorn :)

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
4 minutter siden, wintergirl skrev:

Helt ærlig så syns jeg grovt humor hele tiden er lite gøy. Det er mer bak "enkel"humor faktisk. Mange damer som sier masse gøy og finner på det utroligste. Ser bare her inne på KG. Mange gullkorn fra kvinner. Kanskje ikke alltid det groveste, men absolutt gullkorn :)

Enig. Grov humor er gøy og enkel humor. 

Min far er en av disse som liker grov enkel humor. Farmor hadde samme type humor.. Det ble litt vel mye av det gode da hun var på besøk for å si det mildt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Enig. Grov humor er gøy og enkel humor. 

Min far er en av disse som liker grov enkel humor. Farmor hadde samme type humor.. Det ble litt vel mye av det gode da hun var på besøk for å si det mildt... 

He He 😊 Begge besteforeldrene ja👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Akkurat nå, wintergirl skrev:

He He 😊 Begge besteforeldrene ja👍

Min far og hans mor hadde lik humor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Min far og hans mor hadde lik humor :)

Og ja. Leste feil :) Men uansett dobbel dose ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva??? Jeg er jo dritmorsom! Det er flere av venninnene mine også! :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Akkurat nå, wintergirl skrev:

Og ja. Leste feil :) Men uansett dobbel dose ;)

Oh yes... 😂 Jeg skjønner ikke hvorfor rumper og fisevitser er så morsomt. Når han setter igang vil det ingen ende ta. Knising og fnising. Jeg ler av ham da han blir ildrød i ansiktet og tårene spretter. Det er skikkelig komisk :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snuppi skrev:

Oh yes... 😂 Jeg skjønner ikke hvorfor rumper og fisevitser er så morsomt. Når han setter igang vil det ingen ende ta. Knising og fnising. Jeg ler av ham da han blir ildrød i ansiktet og tårene spretter. Det er skikkelig komisk :laugh:

Han tror du ler av vitsene, men du ler av at han syns det er så gøy og blir ildrød i ansiktet? :fnise:

Ja, faktisk så kan det være høydepunktet noen ganger 😁 Hørt flere historier om fedre som holder på å dø av sin egen humor, og selvsagt syns de rundt er underholdene å se hvordan de koser seg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Akkurat nå, wintergirl skrev:

Han tror du ler av vitsene, men du ler av at han syns det er så gøy og blir ildrød i ansiktet? :fnise:

Ja, faktisk så kan det være høydepunktet noen ganger 😁 Hørt flere historier om fedre som holder på å dø av sin egen humor, og selvsagt syns de rundt er underholdene å se hvordan de koser seg 😄

Ja, faktisk :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Se her, ts! Vi har det kjempemorsomt her :laugh:

"Ja, kjære, selvsagt er du er så morsom."

Det er bra for mange menn at så mange kvinner har lav terskel for å le av noe de skjønner at skal være morsomt.

Anonymkode: 59d7e...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ja, kjære, selvsagt er du er så morsom."

Det er bra for mange menn at så mange kvinner har lav terskel for å le av noe de skjønner at skal være morsomt.

Anonymkode: 59d7e...835

Ikke oppfør deg som en liten tissefant!

Anonymkode: c6348...9ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, hocane skrev:

Det her er hva folk ikke forstår.

Selvsagt finnes det morsomme kvinner. Og det finnes menn som ikke er morsomme. Det vil alltid finnes universale unntakstilfeller i de fleste sammenhenger. Men generelt er menn i snitt morsommere enn kvinner, fordi de har utviklet seg til det for å kunne tiltrekke seg det motsatte kjønn.

Du har nok et godt poeng. Selv om kvinner ler av menns humor, så har de også sin egen type. Vi må huske at menn tradisjonelt og evolusjonistisk må bruse med fjæra og vise hva dem hva de er gode for. Og da er selvsagt humor en del av pakka. Damer har ikke trengt å gjøre det samme. Så slikt sett kan man si at menns humor i gjennomsnitt er mer "utviklet". Menn har en tendens til å dra alt helt ut og prøve det meste, mens kvinner er litt mer reserverte av naturlige årsaker. Det finnes likevel som du sier mange individuelle forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, Z.Z skrev:

Du har nok et godt poeng. Selv om kvinner ler av menns humor, så har de også sin egen type. Vi må huske at menn tradisjonelt og evolusjonistisk må bruse med fjæra og vise hva dem hva de er gode for. Og da er selvsagt humor en del av pakka. Damer har ikke trengt å gjøre det samme. Så slikt sett kan man si at menns humor i gjennomsnitt er mer "utviklet". Menn har en tendens til å dra alt helt ut og prøve det meste, mens kvinner er litt mer reserverte av naturlige årsaker. Det finnes likevel som du sier mange individuelle forskjeller.

Nei, herremann for et utsagn. Du er morsom du også ser jeg...

Kvinner kan faktisk være grovere i munnen enn det menn er i festlig lag. 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Slepdeprid skrev:

Fordi å bare snakke om sitt kjønnsorgan er ikke morsomt.

Det kommer an på. Tissefanter kan være ganske artige dyr. Har du prøvd å lage dukketeater med en penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det kommer an på. Tissefanter kan være ganske artige dyr. Har du prøvd å lage dukketeater med en penis?

Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Så bra at menns kjønnsorgan er morsom for deg, men det er litt barnslig humor og det er jo heller ikke morsomt ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Slepdeprid skrev:

Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Så bra at menns kjønnsorgan er morsom for deg, men det er litt barnslig humor og det er jo heller ikke morsomt ;)

Jeg ler lett av såkalt barnslig humor og synes det er morsomt, i tillegg til mye annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 time siden, Ardwinna skrev:

Det kommer an på. Tissefanter kan være ganske artige dyr. Har du prøvd å lage dukketeater med en penis?

Har du? :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...