Gå til innhold

Marta Alise


Kelsi

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Mildemoses skrev:

Hvorfor "utro" i anførselstegn?

Fordi hun selv sa på snap at han ikke hadde vært utro, men gått langt over streken med en annen kvinne. 

Det blir et definisjonsspørsmål for hver enkelt, tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars...hun som har gitt han alt...mye mer enn han har fortjent...griseheldig har han vært...og så behandler han henne sånn :(

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Uff, jeg fikk skikkelig vondt av henne på de siste snapene utenfor fengslet nå altså.💔 Det kan jammen ikke være lett, særlig ikke for de som har gått oppå hverandre hver eneste dag nesten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LunaPuna1 skrev:

Uff, jeg fikk skikkelig vondt av henne på de siste snapene utenfor fengslet nå altså.💔 Det kan jammen ikke være lett, særlig ikke for de som har gått oppå hverandre hver eneste dag nesten.

Enig.. måtte faktisk skrive en melding til henne også, og det er det ytterst sjeldent jeg gjør til bloggere ol. Huff... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

martalise

8 timer siden, h.2327 skrev:

Hva heter hun på snap?

martalise

Endret av Moongirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleLerke skrev:

Hvor lenge skal han sitte i fengsel?

Egentlig så ble han dømt til 8års fengsel mener jeg å huske, men han anka og fikk 5år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gia_ skrev:

Egentlig så ble han dømt til 8års fengsel mener jeg å huske, men han anka og fikk 5år..

Nei, jeg tror han fikk 5 først, så anka han og fikk 3. I praksis betyr det 2,5 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
34 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Noen som vet hvordan det går med dem nå? 

Hun skriver mye om både seg og Audun i bloggen. Følger henne på snap, virker som at det går greit. Men 3 år er sykt lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, LunaPuna1 skrev:

Hun skriver mye om både seg og Audun i bloggen. Følger henne på snap, virker som at det går greit. Men 3 år er sykt lenge!!

Da får jeg gå inn å lese ;-)

3 år er lenge ja!

Siste jeg leste var at det hadde vært et tillitsbrudd og at det var slutt. Men da skjønner jeg det har sklidd over ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LunaPuna1 skrev:

Hun skriver mye om både seg og Audun i bloggen. Følger henne på snap, virker som at det går greit. Men 3 år er sykt lenge!!

Er du Marta Alice eller sterkt inspirert av henne? Du bruker hennes favorittuttrykk; -sykt. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Da får jeg gå inn å lese ;-)

3 år er lenge ja!

Siste jeg leste var at det hadde vært et tillitsbrudd og at det var slutt. Men da skjønner jeg det har sklidd over ;) 

Ja, det gjorde tydeligvis det. Det er ulempen med å være så voldsomt åpen på bloggen. Går så innmari hardt ut og forteller hvor grusomt alt er, og i neste øyeblikk er alt bare fryd og gammen.

Egentlig synes jeg hun er slitsom på snap, hvor hun driver og fikler med håret og viser seg frem hele tiden. Men så synes jeg denne fengselshistorien er så fasinerende da, så jeg klarer ikke helt å la være. Er sjelden innom bloggen og leser faktisk, blir litt sånn oppgitt over å lese om livet til noen som utelukkende driver dank. Der siste nå er at Audun skal begynne å skrive blogg,administrert av Marta på utsiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Er du Marta Alice eller sterkt inspirert av henne? Du bruker hennes favorittuttrykk; -sykt. :fnise:

Haha, det tenkte jeg ikke over gitt. Men når du sier det så stemmer det jo. Bortsett fra at jeg ikke har bergenserdialekten med på kjøpet.

Takk for at du gjorde meg oppmerksom, skal slutte med det 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LunaPuna1 skrev:

Haha, det tenkte jeg ikke over gitt. Men når du sier det så stemmer det jo. Bortsett fra at jeg ikke har bergenserdialekten med på kjøpet.

Takk for at du gjorde meg oppmerksom, skal slutte med det 😂

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LunaPuna1 skrev:

Ja, det gjorde tydeligvis det. Det er ulempen med å være så voldsomt åpen på bloggen. Går så innmari hardt ut og forteller hvor grusomt alt er, og i neste øyeblikk er alt bare fryd og gammen.

Egentlig synes jeg hun er slitsom på snap, hvor hun driver og fikler med håret og viser seg frem hele tiden. Men så synes jeg denne fengselshistorien er så fasinerende da, så jeg klarer ikke helt å la være. Er sjelden innom bloggen og leser faktisk, blir litt sånn oppgitt over å lese om livet til noen som utelukkende driver dank. Der siste nå er at Audun skal begynne å skrive blogg,administrert av Marta på utsiden.

Jeg er  helt enig! :fnise: 

Synes historien er fascinerende ;) Skjønner ikke helt forholdet om jeg skal være helt ærlig. Hun virker veldig forelsket og ganske blind for ting man kanskje burde reagert på ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Jeg er  helt enig! :fnise: 

Synes historien er fascinerende ;) Skjønner ikke helt forholdet om jeg skal være helt ærlig. Hun virker veldig forelsket og ganske blind for ting man kanskje burde reagert på ;)

Ja. Håper virkelig de klarer å holde sammen når han kommer ut også, slik at hun ikke har kastet bort 3 år på å vente på han. Unge, pene jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...