Gå til innhold

Marta Alise


Kelsi

Anbefalte innlegg

http://martaalise.blogg.no/

 

Synes hun skriver en veldig fin og reflektert blogg. Godt språk, fine bilder og bra variasjon når det gjelder innhold.

 

Jeg mener at hun fortjener positiv oppmerksomhet rundt bloggen sin, siden hun er så åpen om livet sitt og om situasjonen hun har kommet i.

 

Noen flere som leser bloggen hennes?

Endret av Kelsi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://martaalise.blogg.no/

 

Synes hun skriver en veldig fin og reflektert blogg. Godt språk, fine bilder og bra variasjon når det gjelder innhold.

 

Jeg mener at hun fortjener positiv oppmerksomhet rundt bloggen sin, siden hun er så åpen om livet sitt og om situasjonen hun har kommet i.

 

Noen flere som leser bloggen hennes?

Alle bloggere har en eller annen vanskelig situasjon de skriver om, med påfølgende innlegg om klær, sminke, trening osv. Vil ikke si at dette er noen unik blogg, trist situasjon for dem og bra de holder sammen tross alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist? Det er jo ikke en trist situasjon.

Hun skriver at hun ble kjent med han "for mange år siden da han satt inne" og ble sammen med han mars 2014, da han slapp ut av fengsel. Han har altså sittet inne i mange år allerede. 1,5 år etter han slipper ut er han på vei inn igjen. Hun liker tydeligvis bad boys.

Syntes situasjonen heller er mer tragisk. At hu gidder!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://martaalise.blogg.no/

 

Synes hun skriver en veldig fin og reflektert blogg. Godt språk, fine bilder og bra variasjon når det gjelder innhold.

 

Jeg mener at hun fortjener positiv oppmerksomhet rundt bloggen sin, siden hun er så åpen om livet sitt og om situasjonen hun har kommet i.

 

Noen flere som leser bloggen hennes?

Hun har vel ikke akkurat kommet i den situasjonen. Så vidt jeg forstår så satt hun seg i den selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns IKKE synd på henne. Heller ikke på typen. Selger man narkotika og blir tatt må man ta sin straff. De pengene de har levd det gode liv på kommer fra andres lidelse. Narkotikaavhengighet ødelegger familier og stjeler liv. Alle som syns det er greit å tjene penger på andres smerte og sykdom kan bures inne ut livet for min del!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns IKKE synd på henne. Heller ikke på typen. Selger man narkotika og blir tatt må man ta sin straff. De pengene de har levd det gode liv på kommer fra andres lidelse. Narkotikaavhengighet ødelegger familier og stjeler liv. Alle som syns det er greit å tjene penger på andres smerte og sykdom kan bures inne ut livet for min del!

For ikke å snakke om hvor mange som opplever å miste sine nærmeste til svineriet. Synes ikke bloggen hennes er noe unik. Hun bruker denne situasjonen som et PR stunt for å få publisitet til sin blogg. Den skiller seg ikke ut på noen måte. Samme greia som andre rosabloggere: outfitbilder, klær, sminke, bilder fra pinterest. Og det gjør jo ikke saken bedre at han har sittet inne før!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg respekter at andre er uenige med meg. Men jeg synes uansett hun er flink til å skrive og kan tenke meg å følge henne videre.

 

Hun er nok rett og slett blendet av forelskelse når det gjelder denne mannen. Kanskje hun har et håp om å forandre ham? Eller kanskje hun er overbevist om at han ble lurt med på dette?

 

Ja, det er nok feil å si at hun har kommet i denne situasjonen, og mer riktig å si at hun har gått inn i dette forholdet med åpne øyne.

 

Ifølge Kvinneguidens brukere er det "feil" å skrive rosablogg hvor alt er perfekt. Når man skriver åpent om livets skyggeside, så er dette også feil. Kanskje det er litt sånn at jenter ofte "hater" andre jenter som eksponerer seg, uansett hva de skriver?

 

Marta Alise fremstår som en stemme for flere andre kvinner som har havnet i eller har satt seg i samme situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg respekter at andre er uenige med meg. Men jeg synes uansett hun er flink til å skrive og kan tenke meg å følge henne videre.

 

Hun er nok rett og slett blendet av forelskelse når det gjelder denne mannen. Kanskje hun har et håp om å forandre ham? Eller kanskje hun er overbevist om at han ble lurt med på dette?

 

Ja, det er nok feil å si at hun har kommet i denne situasjonen, og mer riktig å si at hun har gått inn i dette forholdet med åpne øyne.

 

Ifølge Kvinneguidens brukere er det "feil" å skrive rosablogg hvor alt er perfekt. Når man skriver åpent om livets skyggeside, så er dette også feil. Kanskje det er litt sånn at jenter ofte "hater" andre jenter som eksponerer seg, uansett hva de skriver?

 

Marta Alise fremstår som en stemme for flere andre kvinner som har havnet i eller har satt seg i samme situasjon.

Han har vel ikke akkurat blitt lurt i det når det er andre gangen det skjer. :sjokkert:

 

Og nei, jenter hater ikke andre jenter som eksponerer seg, hate er et sterkt ord. Det MANGE blogger som får skryt her inne, og de bloggene som det blir stilt kritiske spørsmål og diskusjoner ved får jammen meg en god del skryt de også. Så dette misunnelse-kortet kan du bare pakke ned - den hersketeknikken er utadert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke akkurat blitt lurt i det når det er andre gangen det skjer. :sjokkert:

 

Og nei, jenter hater ikke andre jenter som eksponerer seg, hate er et sterkt ord. Det MANGE blogger som får skryt her inne, og de bloggene som det blir stilt kritiske spørsmål og diskusjoner ved får jammen meg en god del skryt de også. Så dette misunnelse-kortet kan du bare pakke ned - den hersketeknikken er utadert.

Det er svært få blogger som får positive ord her inne sammenlignet med hvor mye negativitet som blir lagt ut. Nå fremstår ordene dine som veldig aggressive i dine innlegg og du forsøker tydeligvis å punktere hele tråden.

 

Jeg kan si at jeg aldri ville ha involvert meg med en slik mann. Men vet man egentlig det på forhånd? Hun føler det hun føler for denne mannen og hun skulle helt sikkert ønske hun kunne trylle, slik at situasjonen hans var annerledes.

 

Daglig blir kvinner sammen med voldelige menn, med kriminelle, med menn som har bagasje og en fortid. Menn som familien advarer dem mot. La nå dama få skive om dette på bloggen sin om hun ønsker det. Kanskje det kan være til hjelp for andre?

 

Når det er sagt så er jeg ikke så interessert i denne bloggen, men har forståelse for at andre er det. Det er dessverre sånn at folk er forskjellige og å dra frem hersketeknikk-kortet er også en form for hersketeknikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke sensur er løsningen når det kommer til slike situasjoner. Marta Alise er en god skribent. Hun er åpen om noe som regelrett kan beskrives som skam. Kjæresten hennes har gjort noe som burde vært ugjort og som plasserer ham nederst på rangstigen i samfunnet.

 

Kanskje åpenheten hennes fører til at ungdom faktisk ser at det ikke er kult å være med på kriminelle handlinger og at konsekvensene er enorme?

 

Jeg forsvarer ikke mannens handlinger, men jeg forsvarer hennes ytringsfrihet til å skrive om livet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært få blogger som får positive ord her inne sammenlignet med hvor mye negativitet som blir lagt ut. Nå fremstår ordene dine som veldig aggressive i dine innlegg og du forsøker tydeligvis å punktere hele tråden.

 

Jeg kan si at jeg aldri ville ha involvert meg med en slik mann. Men vet man egentlig det på forhånd? Hun føler det hun føler for denne mannen og hun skulle helt sikkert ønske hun kunne trylle, slik at situasjonen hans var annerledes.

 

Daglig blir kvinner sammen med voldelige menn, med kriminelle, med menn som har bagasje og en fortid. Menn som familien advarer dem mot. La nå dama få skive om dette på bloggen sin om hun ønsker det. Kanskje det kan være til hjelp for andre?

 

Når det er sagt så er jeg ikke så interessert i denne bloggen, men har forståelse for at andre er det. Det er dessverre sånn at folk er forskjellige og å dra frem hersketeknikk-kortet er også en form for hersketeknikk.

Ja jeg er voldsomt aggressiv for at jeg stiller spørsmålstegn ved at detter ANDRE gangen han skal sitte inne. Da vet hun jo hva slags mann han er før hun ble sammen med han. Misunnelseskortet blir uansett for dumt å dra. Mange som får skryt her inne også. Og de fleste holder seg kritiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke sensur er løsningen når det kommer til slike situasjoner. Marta Alise er en god skribent. Hun er åpen om noe som regelrett kan beskrives som skam. Kjæresten hennes har gjort noe som burde vært ugjort og som plasserer ham nederst på rangstigen i samfunnet.

 

Kanskje åpenheten hennes fører til at ungdom faktisk ser at det ikke er kult å være med på kriminelle handlinger og at konsekvensene er enorme?

 

Jeg forsvarer ikke mannens handlinger, men jeg forsvarer hennes ytringsfrihet til å skrive om livet sitt.

Er det noen her som har sagt at hun ikke skal få lov til å skrive om sitt? Jeg for min del reagerte på at du skrev i HI at hun var kommet i den situasjonen. Etter å ha klikket meg inn på bloggen fikk jeg et helt annet inntrykk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke sensur er løsningen når det kommer til slike situasjoner. Marta Alise er en god skribent. Hun er åpen om noe som regelrett kan beskrives som skam. Kjæresten hennes har gjort noe som burde vært ugjort og som plasserer ham nederst på rangstigen i samfunnet.

Kanskje åpenheten hennes fører til at ungdom faktisk ser at det ikke er kult å være med på kriminelle handlinger og at konsekvensene er enorme?

Jeg forsvarer ikke mannens handlinger, men jeg forsvarer hennes ytringsfrihet til å skrive om livet sitt.

Tror du ungdom ser at det ikke er kult? Der hun leverer glansede bilder av outfit, ferier og kos som sikkert er fra narkopenger. Og han får ca. 3 års fengsel for grov narkotikakriminalitet. Hadde ikke skremt meg, heller virket forlokkende om jeg var en ungdom allerede på ville veier.

Nei, ser virkelig ikke at denne bloggen tilfører noe viktig. Og det har ingenting med hat å gjøre, hun er sikkert en kjempeflott jente selv om hun faller for badboys.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med deg, ts. Jeg liker også bloggen hennes. Det står respekt av å væreså åpen og ærlig. Virker ikke som hun pynter på sannheten. Tøft av henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei. leser noen her Marta Alise sin blogg? Jeg kom over den for noen måneder siden og jeg ble så provosert men også litt betatt at jeg forsatte å lese. Hun skriver veldig mange personlige innlegg om kjærlighet, livet med en som skal i fengsel, kropp også ser det ut som hun skal på TV? Kan noen fortelle meg hva hun skal på TV for? Er det bloggerene?

 

Jeg kunne tenkt meg å se hun på skjermen, for hun er jo morsom selvom jeg ikke er alltid enig med henne. Hun sier mye rart og mener av og til helt syke ting. Jeg har vært mye sur på henne men jeg liker henne også veldig godt for hun er seg selv. Jeg bare må innpå hver morgen for hun har så spennende liv. Hun er jo også veldig pen da.. Men hva skal hun på TV for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvorfor gidder noen egentlig å lese slike idiotiske og tullete blogger ?



Anonymous poster hash: fb0f7...efb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...