Gå til innhold

Så, er det håp for oss med liten kuk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså for oss med erigert kuk <10cm?

Forventer ærlige svar fra kvinnene her inne. 

Anonymkode: f66aa...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har noe å tilby utover en 10-cm så ja. 

Anonymkode: 4670a...ef4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det, men da bør man kunne bruke den mener jeg. Har hatt sex med to stk, med små peniser. Han ene jokket bare ut og inn i misjonærstilling. Kunne umulig være noe godt for han heller. Han andre var helt fantastisk. Bevegde hoftene sine, brukte hendene, prøvde mange ulike stillinger.

Anonymkode: 06b10...799

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er et lite håp. Og det er alltid godt å ha noe å klamre seg fast til, uansett hvor lite det er.

Anonymkode: 75a47...c3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør satse på utvikle andre talenter og finne din verdi i de. For sex bør du være over gjennomsnittet for at kvinner skal nyte det maksimalt. Hvis sex er viktig kan du sjekke ut small penis humiliation og cuckolding, som er kanskje det mest reelle om du vil ha utløp for noe seksuelt. Lykke til!

Anonymkode: fc739...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig godt å suge menn med liten pikk ihvertfall. Og kan du gi samme tilbake så er mye gjort :) 

Anonymkode: 6bae6...2a3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør satse på utvikle andre talenter og finne din verdi i de. For sex bør du være over gjennomsnittet for at kvinner skal nyte det maksimalt. Hvis sex er viktig kan du sjekke ut small penis humiliation og cuckolding, som er kanskje det mest reelle om du vil ha utløp for noe seksuelt. Lykke til!

Anonymkode: fc739...0f1

Slemming!

Anonymkode: f66aa...29d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig godt å suge menn med liten pikk ihvertfall. Og kan du gi samme tilbake så er mye gjort :) 

Anonymkode: 6bae6...2a3

Takk! 😊

Anonymkode: f66aa...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noen som tar til takke med det de kan få. 

Anonymkode: 1f595...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slemming!

Anonymkode: f66aa...29d

1m73wt.jpg

Anonymkode: fc739...0f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig godt å suge menn med liten pikk ihvertfall. Og kan du gi samme tilbake så er mye gjort :) 

Anonymkode: 6bae6...2a3

Det er godt å suge på tommeltotten også, men jeg blir ikke kåt av det.

Anonymkode: 75a47...c3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor forhold: problem. I forhold: ikke noe mer problem enn andre størrelser. 

Anonymkode: a280b...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utenfor forhold: problem. I forhold: ikke noe mer problem enn andre størrelser. 

Anonymkode: a280b...30a

Det gir ingen mening. Hvis det er problem utenfor er det vel fordi du føler deg mer tilfredsstilt med en større. Den vil ikke automatisk tilfredsstille deg noe mer i et forhold. Altså taler mye for at du ville gå for sidesprang dersom du var i forhld med han

Anonymkode: 09a76...e8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det aldri funket. Klarer ikke tenne på middels eller små. Folk for bare skyte meg. men svarer bare er ærlig, da det er det TS spør om.  Handler ikke om å være overfladisk, det nok nesten en fetish for min del.Men dette er MIN preferanse og fleste kvinner er nok ikke så veldig opphengt i dette. Jeg tror ikke de egentlig er bryr seg så veldig om den ligger innenfor normallen. 10 cm er sikkert ok for noen det også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utenfor forhold: problem. I forhold: ikke noe mer problem enn andre størrelser. 

Anonymkode: a280b...30a

Dette viser nok kvinners sanne natur, stor kuk er best!

Anonymkode: f66aa...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Perle skrev:

For meg hadde det aldri funket. Klarer ikke tenne på middels eller små. Folk for bare skyte meg. men svarer bare er ærlig, da det er det TS spør om.  Handler ikke om å være overfladisk, det nok nesten en fetish for min del.Men dette er MIN preferanse og fleste kvinner er nok ikke så veldig opphengt i dette. Jeg tror ikke de egentlig er bryr seg så veldig om den ligger innenfor normallen. 10 cm er sikkert ok for noen det også. 

Du klarer ikke tenne på en normal kuk (15 cm)? Når blir den brukbar for din del da?

Anonymkode: 09a76...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette viser nok kvinners sanne natur, stor kuk er best!

Anonymkode: f66aa...29d

:filer:

Anonymkode: 0324a...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal bedømme ut ifra alle penistrådene på Kvinneguiden, kunne jeg nok ikke vært sammen med en fyr med liten kuk. Ikke fordi liten kuk er et problem i seg selv, men fordi jeg trenger en mann som kan tenke på og snakke om andre ting enn kukstørrelsen sin. Kunne ikke vært sammen med noen som gnager og gnager om kukstørrelsen sin 24 timer i døgnet, og som ikke har mental kapasitet til å gruble på mer spennende ting.

Anonymkode: 37e25...94c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i en alder av 28 er det en gentleman som viser omtanke og kjærlighet jeg trenger i livet for å være lykkelig i forholdet, om han da har en på 10 cm så so what, er uansett klitten som setter i gang fyrverket på slutten.

 

Anonymkode: 67ccf...f4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...