Gå til innhold

Tafatte ynkelige menn som ikke tør å ta intiativ.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Og problemet er skapt av kvinner, eller heller et fåtall av sure kjerringer. Ikke lenge siden jeg så et avisoppslag hvor en kvinne klaget over at hun hadde blitt sjekket opp

Men det er vel opp til deg å ta egne avgjørelser og være "mann nok" til det? 

Anonymkode: b75f3...5b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med tafatte ynkelige KG-brukere som ikke tør å kritisere andre mennesker uten å skjule seg bak AB?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men egentlig så er du mann og vil se om noen kvinner er enige i det du skriver fordi du ikke blir bedt med på date? :fnise:

Anonymkode: bbdff...358

Samme tanke slo meg også :fnise:

Anonymkode: 9c37c...f74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Neste gang en kvinne tar initiativ til meg skal jeg si: "Sorry, men dette går ikke. Jeg føler meg bare skikkelig ynkelig når jeg ikke får ta initiativet. Snakkes". :ironi:

Jeg synes faktisk det er kjekkest når damen tar initiativ fordi da er hun interessert. Når jeg må ta initiativene er det ofte mye vingling og usikkerhet involvert fra kvinnens side noe som er veldig slitsomt å forholde seg til. Man tenker: "Faen og, ikke en sån en, jaja, jeg får bare være den stødige klippen som tåler vinglingen hennes helt til hun får følelser for meg" Da slutter som det som regel, men det er så mye kjekkere å møte en kvinne det ikke er så mye usikkerhet knyttet til. Da kan jeg slappe av og kose meg. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel opp til deg å ta egne avgjørelser og være "mann nok" til det? 

Anonymkode: b75f3...5b7

Jo, sant det. Sytingen fra begge sider er bare et lite irritasjonsmoment

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med intiativ mener jeg å invitere oss jenter/damer ut på date, en tur i skogen eller whatever. Dette er ikke vår oppgave.

Menn skal tørre å ta en sjanse å bli avvist. Vi kvinner skal ikke måtte ta den støyten. Dette er menn sitt problem og ikke vårt. 

Det er sånn naturen er innredet. 

Er så lei av feige menn. Kommer aldri mere noensinne til å ta intiativ. Det er mannens oppgave. Hvis en mann er interresert i en kvinne bør han være mann nok til å ta intiativ. 

 

Anonymkode: 9c0c3...76e

Å snakke ned menn med sosial angst og sånn er respektløst. Menn skal liksom være så store og sterke. Dette er grov diskriminering av menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Hadde vært praktisk iallfall

Menn blir kritisert enten de er maskuline eller feminine, bare av ulike grupper kvinner

og menn. Slutt å lat som dere er enige om alt. :hoho:

Anonymkode: bf9f1...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å sjekke opp jeg. Da er det jeg som bestemmer. Endelig! Lei av at menn jeg ikke er interessert i tar kontakt. Da er det bedre å ta saken i egne hender og kontakte den jeg er interessert i selv. Det er jo også kjekt for en mann å bli sjekket opp. Oppfører du deg tar de det jo som et kompliment akkurat som oss.
Sjekket opp eksen min, og hadde jeg ikke gjort det hadde vi aldri blitt sammen. Han er sjenert, det er jeg og, men jeg hoppet uti det, men føler det er generasjonsskille her. Alle venninnene mine sjekker også opp menn, kompisene mine blir sjekket opp jevnlig, men vi er i 20 årene.

Anonymkode: bf9f1...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med intiativ mener jeg å invitere oss jenter/damer ut på date, en tur i skogen eller whatever. Dette er ikke vår oppgave.

Menn skal tørre å ta en sjanse å bli avvist. Vi kvinner skal ikke måtte ta den støyten. Dette er menn sitt problem og ikke vårt. 

Det er sånn naturen er innredet. 

Er så lei av feige menn. Kommer aldri mere noensinne til å ta intiativ. Det er mannens oppgave. Hvis en mann er interresert i en kvinne bør han være mann nok til å ta intiativ. 

 

Anonymkode: 9c0c3...76e

55341132.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

og menn. Slutt å lat som dere er enige om alt. :hoho:

Anonymkode: bf9f1...846

Ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

og menn. Slutt å lat som dere er enige om alt. :hoho:

Anonymkode: bf9f1...846

Men jeg er også enig. Og jeg er ikke en mann. Likevel mener jeg at likestillingen har sporet av på en vei hvor det kan virke som at mange jenter vil ha såkalt likestilling akkurat når det passer. I det ene øyeblikket vil man ha den metroseksuelle moderne mannen som tar sin del av husarbeidet, sitter på passasjersiden i bilen når dere skal noe sted, og går hjemme med barna de første månedene, blogger om følelsene sine  - og i neste øyeblikk skal han være mannemannen med stor M, som kurtiserer og tar initiativ, henter deg til date'n og betaler på restauranten, og helst har et skikkelig manneyrke også, store arbeidsnever og slakter sin egen mat.

 

Jeg skjønner at mange gutter blir forvirra. Disse to mennesketypene jeg presenterer her er ytterpunkter for å få frem et poeng, men de er like fullt uforenelige. De finnes begge to, men man må nok velge.

Endret av etnavn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, etnavn skrev:

Men jeg er også enig. Og jeg er ikke en mann. Likevel mener jeg at likestillingen har sporet av på en vei hvor det kan virke som at mange jenter vil ha såkalt likestilling akkurat når det passer. I det ene øyeblikket vil man ha den metroseksuelle moderne mannen som tar sin del av husarbeidet, sitter på passasjersiden i bilen når dere skal noe sted, og går hjemme med barna de første månedene, blogger om følelsene sine  - og i neste øyeblikk skal han være mannemannen med stor M, som kurtiserer og tar initiativ, henter deg til date'n og betaler på restauranten, og helst har et skikkelig manneyrke også, store arbeidsnever og slakter sin egen mat.

 

Jeg skjønner at mange gutter blir forvirra. Disse to mennesketypene jeg presenterer her er ytterpunkter for å få frem et poeng, men de er like fullt uforenelige. De finnes begge to, men man må nok velge.

Hvor er sammenhengen her? Ja det er jo helt supert at menn endelig får lov å være hjemme med barn de også. Og alle jeg kjenner som har hatt pappaperm, storkoser seg. Så likestilling er bra det. 

Men hvordan i alle vide væla klarer du å sammenfatte dette med sjekking? Sjekking har ingen ting med fødselsperm eller likelønn. Skjekking har med å det å være modig og å gå etter hva man vil ha. Og å takle et nederlag eller ti uten å gå helt i frø. Det handler om personlig styrke. Og det handler ikke om kjønn. 

Likestilling har ingen ting med å gjøre kjønnene like i tankegangen. Det har med lik respekt og verdi. 

Det er stor forskjell på å lønne forskjellig for kjønn og for hvem som åpner døra for hvem. 

Anonymkode: 9c37c...f74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er medaljens bakside når det kommer til likestilling og feminisme.

Dere ville ha frigjøring fra kjønnsroller? Gjett hva, menn ble også frigjort fra sine.

I mellomtiden får dere lage cocktails av de bitre, salte tårene deres. Vil dere være som menn, så ta initiativ som menn også. 

1/10 i sympati fra meg, TS

Anonymkode: 711d5...6ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er medaljens bakside når det kommer til likestilling og feminisme.

Dere ville ha frigjøring fra kjønnsroller? Gjett hva, menn ble også frigjort fra sine.

I mellomtiden får dere lage cocktails av de bitre, salte tårene deres. Vil dere være som menn, så ta initiativ som menn også. 

1/10 i sympati fra meg, TS

Anonymkode: 711d5...6ef

Det er bare sutrehuer, som selv ikke tør sjekke, som skylder på likestilling. Det er så dumt at jeg får helt neller. Feigt og dumt! 

Vil du ha noe så gå for det. Ikke skyld på alle andre. Ditt liv din lykke. 

Anonymkode: 9c37c...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare sutrehuer, som selv ikke tør sjekke, som skylder på likestilling. Det er så dumt at jeg får helt neller. Feigt og dumt! 

Vil du ha noe så gå for det. Ikke skyld på alle andre. Ditt liv din lykke. 

Anonymkode: 9c37c...f74

Har ingenting med at jeg ikke tør sjekke, men jeg tenker det er like greit å legge ansvaret i den likestilte parten. Er hun gira tar hun initiativ hun også.

Anonymkode: 711d5...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingenting med at jeg ikke tør sjekke, men jeg tenker det er like greit å legge ansvaret i den likestilte parten. Er hun gira tar hun initiativ hun også.

Anonymkode: 711d5...6ef

Selvfølgelig. Men hvorfor trekke inn feminisme og likestilling her da? Får helt fnatt jeg. 

Har man lyst til å bli sammen med noen så må man jobbe for det. Uansett kjønn og farge og alder. 

Men at menn generelt er kåtere og mer styrt av drifter gjør at de gjerne er litt mer på. Det er det man er vant til. Men det er jo stort sett bare for sex. Vil man ha en partner så må man selv ta tak. Sitter det prinsesser på gjerdet og forventer at menn skal ligge langflat så håper jeg hun forblir singel. Men det er ofte slike damer menn sikler etter. Og damer sikler på de mannfolka som puler rundt.

Så begge kjønn er latterlig ulogiske i sin sjekking :P 

Anonymkode: 9c37c...f74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Men hvorfor trekke inn feminisme og likestilling her da? Får helt fnatt jeg. 

Har man lyst til å bli sammen med noen så må man jobbe for det. Uansett kjønn og farge og alder. 

Men at menn generelt er kåtere og mer styrt av drifter gjør at de gjerne er litt mer på. Det er det man er vant til. Men det er jo stort sett bare for sex. Vil man ha en partner så må man selv ta tak. Sitter det prinsesser på gjerdet og forventer at menn skal ligge langflat så håper jeg hun forblir singel. Men det er ofte slike damer menn sikler etter. Og damer sikler på de mannfolka som puler rundt.

Så begge kjønn er latterlig ulogiske i sin sjekking :P 

Anonymkode: 9c37c...f74

Fordi man kan ikke velge når man skal ta styring og når man kan forvente at motparten skal ta tak.

Siden menn også kan bli latterliggjort herfra til helvete, så er det tryggere å bare la kvinnen være den som tar initiativ.

Skyld på årevis med ramaskrik fra kvinner. Dere har bedt om dette. Å være i fred, om å ikke bli tatt unødvendig initiativ ovenfor. Å bli satt i førersetet og bli gitt sin uavhengighet.

Nå er dere fri. Gjør som dere vil. Men ikke forvent at gutta gidder å bruke tid på dere, eller jakte dere uten at dere tar initiativ først. 

Anonymkode: 711d5...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man kan ikke velge når man skal ta styring og når man kan forvente at motparten skal ta tak.

Siden menn også kan bli latterliggjort herfra til helvete, så er det tryggere å bare la kvinnen være den som tar initiativ.

Skyld på årevis med ramaskrik fra kvinner. Dere har bedt om dette. Å være i fred, om å ikke bli tatt unødvendig initiativ ovenfor. Å bli satt i førersetet og bli gitt sin uavhengighet.

Nå er dere fri. Gjør som dere vil. Men ikke forvent at gutta gidder å bruke tid på dere, eller jakte dere uten at dere tar initiativ først. 

Anonymkode: 711d5...6ef

Jøsses for en sutring. Hvorfor er det verre for menn å få avslag kontra en dame? Tror du ikke alle synes det er like kjipt å få avslag? 

Nei vi sier ikke nei til fremstøt så lenge de er oppriktige og med ærlige hensikter. Tvert imot elsker vi slik kurtise. Men fyfaen så drit lei man blir av å bli sett på som et kjøttstykke. Det er det vi ikke vil gi kred for. Eller fremstøt der menn mener vi damer skal gi de sex fordi det er synd på de og de ønsker såååå å få pult :P men når en mann gjør fremstøt og oppriktig viser at han liker deg som person, ja da smelter vi tvert. 

Dette har ingen ting med likestilling å gjøre sånn sett. Det har med å bli respektert som et menneske. Noe alle fortjener uansett kjønn. Om du ikke ser den, så fortjener du heller ingen dame. 

Anonymkode: 9c37c...f74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kvinner er veldig strenge når det gjelder menn, og da lurer jeg på om dere noengang blir fornøyd. 

Hva med å ta initiativet selv. Mannen min var tafatt da vi møttes, fikk jeg høre. Med god kommunikasjon fikk jeg booste opp selvtilliten hans. Litt oppgradering i garderoben, har de damene som tidligere avviste han kommet krypende tilbake. 

 

Anonymkode: cb167...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/27/2017 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Med intiativ mener jeg å invitere oss jenter/damer ut på date, en tur i skogen eller whatever. Dette er ikke vår oppgave.

Menn skal tørre å ta en sjanse å bli avvist. Vi kvinner skal ikke måtte ta den støyten. Dette er menn sitt problem og ikke vårt. 

Det er sånn naturen er innredet. 

Er så lei av feige menn. Kommer aldri mere noensinne til å ta intiativ. Det er mannens oppgave. Hvis en mann er interresert i en kvinne bør han være mann nok til å ta intiativ. 

Anonymkode: 9c0c3...76e

Likestilling, bitch.

Det ER ditt problem når du ikke har noen å gå på date med, å blir sittende igjen bitter og ensom. Når du tyr til KG for å surte om hvor udugelige og feige alle menn er, når du i realiteten er like feig og udugelig selv. Voks opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...