Gå til innhold

Klær som du gikk med før son du ALDRI kunne gått med i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husket foressten at ALLE jentene gikk med disse gummiarmbåndene på ungdomsskolen. Hver farge betydde noe. Tror svart betydde sex. 

IMG_3686.thumb.jpg.fb85908b872f961a31ba2aeaa54413f1.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Husket foressten at ALLE jentene gikk med disse gummiarmbåndene på ungdomsskolen. Hver farge betydde noe. Tror svart betydde sex.

Tror svart var sex ja, for jeg ville gå med svart men ville ikke pga betydningen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Raiu skrev:

Tror svart var sex ja, for jeg ville gå med svart men ville ikke pga betydningen :fnise:

Jeg fikk ikke lov av mamma til å gå med de mer etter hun fikk vite fra en venninne hva svart egentlig betydde :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Snuppah00 skrev:

Husket foressten at ALLE jentene gikk med disse gummiarmbåndene på ungdomsskolen. Hver farge betydde noe. Tror svart betydde sex. 

IMG_3686.thumb.jpg.fb85908b872f961a31ba2aeaa54413f1.jpg

Oh lord, de gikk vi også rundt med på ungdomsskolen :fnise: 

Anonymkode: 0884b...1a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slengbukser, og da mener jeg skikkelig brede og fargerike slengbukser! *grøss* Bukse med skjørt fast i. Fy flate det er grusomt! :fnise: Og adidas-treningstøy, både overdel og buksa. Det var inn på ungdomsskolen at alle brukte treningstøy hver dag! Ikke noe for meg nå - ikke å bruke hele tiden i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse buksene gikk mange av gutta med på min ungdomsskole. Gikk man med de, så var man the shit. Yo

p6236794img90062__t3.jpg.6bbcbed4e3241597abda2a552b9a050f.jpg

 

 

Anonymkode: 12621...c9c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, kom på et nytt, heslig plagg som nesten alle gikk med da jeg gikk på videregående, deriblant meg...

De der tightsene fra Bikbok som skulle se ut som tights, hvilket de absolutt ikke gjorde. Var mørkeblå og svarte, som man ofte brettet opp nederst ved anklene kombinert med Kawasaki sko. Var vel rundt 2008-2010. Grøss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på VGs,  så husket jeg det var veldig inn å gå buksa OPPI sokkene! Gjerne jeans oppi sokkene og hettegenser. Herrefred, at jeg gikk sånn.

Anonymkode: 0884b...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg gikk på VGs,  så husket jeg det var veldig inn å gå buksa OPPI sokkene! Gjerne jeans oppi sokkene og hettegenser. Herrefred, at jeg gikk sånn.

Anonymkode: 0884b...1a7

Men relativt uskyldig dette da. Husker mange gikk sånn, men hettegenser og jeans med sokkene over ser jo bare ut som at det gikk litt fort med sokkene på morgenen..... Ikke som at man har helt elendig smak på alt man har kjøpt inn. :)

Anonymkode: 12609...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cord bukser, bredstripete :sjokk:

Jeg elsket de buksene og hadde flere farger, blandt annet burgunderrød og grønn :hakeslepp:

Aldri om jeg setter på meg noe sånt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men relativt uskyldig dette da. Husker mange gikk sånn, men hettegenser og jeans med sokkene over ser jo bare ut som at det gikk litt fort med sokkene på morgenen..... Ikke som at man har helt elendig smak på alt man har kjøpt inn. :)

Anonymkode: 12609...a00

Men jeg synes det er skikkelig stygt og kunne ikke gått slik igjen. Det er det tråden handler om. 

Anonymkode: 0884b...1a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksa oppi sokkene husker jeg ble en trend her også. Det startet med at vi puttet buksa oppi sokken for å ikke få de inn i kjettingen på sykkelen. Min "superkule" lilla slengbukse, med lavt liv og g-streng kjempe synlig, ble ødelagt slik. I dag tenker jeg at det nok var til det beste :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

3 timer siden, pautina skrev:

Skjermbilde.PNG

Jeg gikk med de på slutten av barneskolen og begynnelsen av ungdomsskolen :fnise: 

1679968-10-1360017351515-n400.jpg.49132693e63ec32a59adbb1fdd380b5d.jpg

 

Anonymkode: 24a6b...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, mange gode minner i denne tråden! Husker at jeg hadde en slengbukse i beige cord med svært lavt liv og snøring i stedet for glidelås foran. Helt jævlig. Jeg elsket den buksa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Aomame skrev:

Haha, mange gode minner i denne tråden! Husker at jeg hadde en slengbukse i beige cord med svært lavt liv og snøring i stedet for glidelås foran. Helt jævlig. Jeg elsket den buksa :fnise:

Ah jeg hadde flere sånne! Det dumme var at selvom de ikke var for trange eller noe så kunne den snøringa noen ganger bli ganske løs så det ble sånn trekant over skrittet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Aomame skrev:

Haha, mange gode minner i denne tråden! Husker at jeg hadde en slengbukse i beige cord med svært lavt liv og snøring i stedet for glidelås foran. Helt jævlig. Jeg elsket den buksa :fnise:

Haha hadde en slik bukse i lilla og rød husker jeg. Hadde helt glemt de :hoho:Følte meg SÅ kul med de  på bskolen. 

 

Anonymkode: 5552d...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 21.03, Snuppah00 skrev:

Husket foressten at ALLE jentene gikk med disse gummiarmbåndene på ungdomsskolen. Hver farge betydde noe. Tror svart betydde sex. 

IMG_3686.thumb.jpg.fb85908b872f961a31ba2aeaa54413f1.jpg

Haha de her husker jeg! Ble "forbudt" på skolen min, ungdomskole, fordi noen av de muslimske foreldrene mente at det var brukte kondomer vi hadde rundt håndleddet. :P (Altså ikke rasistisk ment å påpeke at de var muslimer, men gikk på en skole med en god del innvandrere der foreldregenerasjonen var veldig dårlig i norsk. Og de trodde da at vi lagde armbånd av kondomer for hver gang vi hadde hatt sex): 

...

Ellers har jeg faktisk ikke vært så aller verst i klesveien, det verste jeg har gjort var strikker rundt buksebenet og gjerne sokkene brettet over i tillegg bare for å være hundre prosent sikker. Og tights med stor hettegenser til. 

Gikk på ungdomskolen under den o'store brunkrem tiden, mer spesifikt en boks i uken med Dream Matte Mousse. Heldigvis syntes jeg det var utrolig ekkelt å ha noe i ansiktet, så brukte bare litt rouge i kinnene og alt for tykt lag med mascara. Brynene mine gjorde jeg heller aldri noe med, siden jeg alltid fikk skryt av hvor fine bryn jeg hadde naturlig. Så akkurat sminkedelen slapp jeg veldig billig unna. Klarer fremdeles ikke å ha noe annet enn en lett cc cream eller lignende i ansiktet. :fnise: 

Anonymkode: 62911...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...