Gå til innhold

Klær som du gikk med før son du ALDRI kunne gått med i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er sikkert litt oppe i åra, ettersom du kan gå i det samme som du gjorde for 25 år siden. Du er vel 50-60+? Da var ikke disse på kg født engang :) 

Anonymkode: 451a8...374

Litt opp i åra, ja, det har aldri nokon kalla meg før. Eg er heile 40 år, og for 25 år sidan var eg altså 15. Kva var poenget ditt, eigentleg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg gikk med på ungdomsskolen var helt grusomt!! 

Miss Sixty bukse, kappa joggebukse, Buffalo sko (de svære bolleskoa) Napapijri jakke, bukse med de svære beltene på var det jeg gikk mest med. 

Så kommer jeg aldri til å gå med tights og tunika igjen. Eller snekkerbukse som jeg hele tiden gikk med på barneskolen. 

Da jeg var 18-21, så gikk jeg med DE korte minikjolene som så vidt dekka ræva og skikkelig utringning på byen. Trodde jeg var så hot liksom. Jeg så jo ut som den skanken. Pluss jeg var skikkelig brun (eller skal jeg si oransje?!) på den tiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Bukse med skjørt over, Miss sixty bukse, buffalo sko, t-skjorte over genser, tunika .....grøss fatter ikke hva jeg tenkte på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffalo sko og miss sixty bukse....og tenker med gru på da jeg gikk med de harem/bleiebuksene (var litt sånn shangri la -yoga -veggis type en periode...)

Og juicy couture da,helst hele settet i rosa...jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Det jeg gikk med på ungdomsskolen var helt grusomt!! 

Miss Sixty bukse, kappa joggebukse, Buffalo sko (de svære bolleskoa) Napapijri jakke, bukse med de svære beltene på var det jeg gikk mest med. 

Så kommer jeg aldri til å gå med tights og tunika igjen. Eller snekkerbukse som jeg hele tiden gikk med på barneskolen. 

Da jeg var 18-21, så gikk jeg med DE korte minikjolene som så vidt dekka ræva og skikkelig utringning på byen. Trodde jeg var så hot liksom. Jeg så jo ut som den skanken. Pluss jeg var skikkelig brun (eller skal jeg si oransje?!) på den tiden. 

Husker du vi kalte Foundation for brunkrem? 😂😂😂 jeg gikk som deg jeg og også hadde jeg bandada rundt hodet og kjøpte saggebukser på Flava og med store hoop øreringer...skikkelig wannabe gangsta.

Endret av SunnivaOslo
autocorrect
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure

Kunne aldri gått med:
- tights
- converse
- rød dongribukse
- bukser som får ræven til å se flat/liten ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter og lurer fælt på hva som er så galt med longsleeve under t-skjorte. :klo:

Jeg takler ikke å ha t-skjortene under genserne ihvertfall, for da krøller de seg bare sånn teit, og t-skjorten uten genseren blir for kaldt, så longsleeve under t-skjorte er akkurat passe for meg.

Ellers kler jeg meg omtrent helt likt som for tjue år siden, så jeg har ikke endret veldig mye på klestilen. Eller mangelen på en, vil sikkert mange si. Nå kledde jeg meg sånn ca aldri etter moten heller da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt lys blå minijeansskjørt som vi tidlig 90-tallsjenter brukte i 14-årsalderen :fnise:

De nyankomne på H&M ser litt bra ut da. Men de er mørkere og lengre, gjør liksom hele forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Husker du vi kalte Foundation for brunkrem? 😂😂😂 jeg gikk som deg jeg og også hadde jeg bandada rundt hodet og kjøpte saggebukser på Flava og med store hoop øreringer...skikkelig wannabe gangsta.

Herregud ja. Lol. Jeg gikk med den derre Flava lua. Den med de øynene på. Er det Flava? Ble veldig usikker nå. Skikkelig foundationen skille og ihjel nappa bryn! :haar: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gikk med på ungdomsskolen var ikke så lekkert. Adidasjoggebukse, oransj bukse, rare og psykedeliske mønstre, peacetegn og delfiner. Selv om jeg synes det kan være fint enda så tror jeg ikke at jeg ville hatt den gothstilen jeg hadde før heller. Jeg kan bruke noen elementer fortsatt, men stort sett synes jeg ikke at det er meg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

Miniskjørt av den virkelig korte typen. Det synes jeg godt alle over 22 kan droppe, for det ser bare vulgært ut på voksne kvinnekropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Salka skrev:

De klærne jeg brukte som fjortis på 90-tallet. F,eks Adidas knappebukse (eller hurtigsexbukse som vi kalte dem :hoho:), Adidas treningsjakke, gigasvær champion hettegenser, fruit of the loom-genser, dressbukseaktig bukse med sleng og splitt bak, bukse med skjørt, buffalosko, ja det meste av 90-talls-moten egentlig. Tidlig 2000-talls jeans med griselavt liv og bootcut er heller ikke noe jeg ville vist meg i idag. Jeg har ikke lagt på meg, jeg syns bare ikke det er fint lenger. Foretrekker skinnyjeans med normalt liv. Men jeg har også flere klassiske og tidløse klær som jeg har hatt i minst 10-12 år som er like aktuelle nå som da. 

Hadde glemt de der Adidas buksene. De var jo bare sååååå kule liksom :laugh:

Anonymkode: d10f5...436

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde glemt de der Adidas buksene. De var jo bare sååååå kule liksom :laugh:

Anonymkode: d10f5...436

Haha, ja de buksene var de kuleste buksene som fantes på den tiden! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Veldig flagrende og formløse tunikaer og kjoler - gjerne i knæsje farger

- Hudfargede strømpebukser i alt for brun farge. Det så sikkert nydelig ut mot min ellers bleke hud. 

- Kjoler og topper med V-utringing (jeg har brede skuldre i forhold til resten av kroppen, du kan jo gjette hvor flott jeg så ut)

- Bukser med laavt liv

- Jeg hadde en periode på VGS da party-antrekket ALLTID var shorts med mørk/sort strømpebukse under

- Kjoler som både er stroppeløse/med tynne stropper og samtidig råkorte. Hei fjortis-Viljaaa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Skjørt over bukse som var veldig populært på 2000 tallet, og slengbuksene med store belter sydd fast *grøss* 

IMG_1303.JPG

IMG_1305.JPG

Åh men de der var jo skikkelig kule, håper de kommer på moten igjen :) 

Anonymkode: 50f27...ed8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Fluffe skrev:

Snekkebukse og alt for stor hettegenser.

Snekkerbuksa er på vei inn igjen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelbukse og magetopp, på bena amerikasokker og basketsko...

Anonymkode: 9a9c4...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Haha, ja de buksene var de kuleste buksene som fantes på den tiden! :hoho: 

Jeg husker at jeg ble SÅÅÅÅ glad da jeg fikk den buksa til jul i 9 klasse. Tror det var i 9 klasse. Yeah, nå kan jeg gå med den buksa alle de kule på skolen går med :nori:

Anonymkode: 0884b...1a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smalls skrev:

Herregud ja. Lol. Jeg gikk med den derre Flava lua. Den med de øynene på. Er det Flava? Ble veldig usikker nå. Skikkelig foundationen skille og ihjel nappa bryn! :haar: 

Ja,de "sinte"øynene..😄😄 husker det var litt dyrt å handle der men man måtte jo innom😊 Og ihjel nappa øyenbryn ja som man tegnet over med SVART eyeliner....my god som vi så ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...