Gå til innhold

Har mulighet til å virkelig ødelegge for den verste mobberen fra skolen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Det er noen som foreslo søksmål  -  kanskje noe du kan komme bedre ut av? 

Anonymkode: 89542...9fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vera79 skrev:

Du ble mobbet en hel dag da du var barn? Just..wow.

Hvordan overlevde du?? 

:balltre:

Jo jeg overlevde jeg, men nå er ikke jeg temaet. Det er ts som tok opp temaet mobbing. :) 

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på du vil føle deg noe bedre om du bestemmer deg for å ødelegge karrieren hennes, og straffe barna hennes (fremtidig barn), for noe hun gjorde da hun var barn/ungdom. Da har du sunket ned på hennes nivå, og det er ikke noe å være stolt eller føle tilfredshet over.

Anonymkode: 20c67...834

Når man har fått livet ødelagt av en mobber. F.eks sykdom eller tapt arbeidsfortjeneste så spiller det ingen rolle om man synker ned på mobberens nivå i andres øyne. Hevn er en oppreisning for tort og svie. For min del så ønsker jeg min mobber et helvete og hans karriere bryr meg midt i baken. 

Anonymkode: 8d5f1...8d3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta hevn, jeg hadde lett gjort det :) Jeg er skorpion og verdens mest hevngjerrige menneske. Hvorfor la folk slippe unna? Hadde det ikke vært for at jeg kunne havnet i fengsel hadde jeg jeg tatt en heftig hevn på alle som har vært slemme mot meg. Flydd inn folk fra den colombianske mafiaen og sånn :fnise: Men fengsel frister ikke så da får man ty til lovlige metoder. 

Anonymkode: 0999d...398

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå heller til sak. Da har du mye bedre odds for å bli tatt seriøst og få en real oppreising. Om du sender en skittpakke vil mottakerne ikke vite ellerven gang ønske å vite at det er sant og hun vil manipulere seg ut av det om hun blir konfrontert. Samle heller kreftene til en ryddig og profesjonell sak der ting ikke kan skyves under en stol. Et anonymt brev  kan imidlertid aldri skade deg, men du lå skrive virkelig godt og med eksempler og få frem omfang. Kjenner også slike som du sikter til, min erfaring er at de kun forandrer seg på den måten at de skjønner hva som er sosialt akseptabelt og hva som er pk og ikke, men de har ikke empati til å ta innover seg den skade de gjorde og dessuten prøver unnskylder egen atferd. 

Anonymkode: 9f6e7...d5c

Sier meg enig i dette. Det å konfrontere noen som jobber med mobbing som tema profesjonelt og som enkelt kan manipulere sitt forsvar i medier og ovenfor støttespillere virker som en dårlig ide rent taktisk. Dette hører hjemme i rettsvesenet dersom saken ikke er utenfor foreldelsesfristen. 

Rent taktisk vil man også oppnå mer med dette dersom man har en god sak, for blir det rettssak av det vil en sak om mobbing alene farge av på en person som jobber, uten at man behøver å legge særlig mer innsats i det selv. Om dette er en høyt profilert person vil sannsynligvis lokale medier være interessert nok i å grave i det hvis det blir en rettssak uten at man behøver å løfte en finger selv. 

 

Anonymkode: 8b9f2...73b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jo jeg overlevde jeg, men nå er ikke jeg temaet. Det er ts som tok opp temaet mobbing. :) 

Og hvorfor svarer du på hovedinnlegget som omhandler temaet mobbing, når svaret ditt overhodet ikke har noe med mobbing å gjøre?? Du snakker meg om å gruse andre mennesker..ts snakker om en barndom i helvete pga mobbing, og du svarer galant tilbake at du ikke skjønner hvorfor hun ikke har lagt dette bak seg..du har jo tross opplevd mobbing du også EN HEL DAG, men du bærer da ikke nag av den grunn. Du burde starte blogg kjære :ninuskapus:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta hevn, jeg hadde lett gjort det :) Jeg er skorpion og verdens mest hevngjerrige menneske. Hvorfor la folk slippe unna? Hadde det ikke vært for at jeg kunne havnet i fengsel hadde jeg jeg tatt en heftig hevn på alle som har vært slemme mot meg. Flydd inn folk fra den colombianske mafiaen og sånn :fnise: Men fengsel frister ikke så da får man ty til lovlige metoder. 

Anonymkode: 0999d...398

Haha, jeg også. Er skorpion selv, lurer på om det har en sammenheng nå :P 

Anonymkode: 8b9f2...73b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mobbet på en arbeidsplass som får konstant skryt for sitt gode arbeidsmiljø. Slik urettferdighet er mildt sagt provoserende, og jeg forstår deg godt TS. Tror ikke hun gjør det av anger heller, da hadde hun gitt deg en unnskyldning eller vært hyggelig når dere møttes. At mobbere får lov å fronte anti-mobbing med sin falske glorie er bare kvalmende :angry: 

Kjør på anonymt, tenker nå jeg.  

Anonymkode: 149b2...a18

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk heller at karma skjer. Da jeg gikk på skolen, var det hovedsaklig to store mobbere. Det var mange som måtte bytte skole på grunn av de, rett og slett fordi de var helt jævlige. Hvordan har de det i dag? Vel, den ene sitter i fengsel, og den andre har fått et multihandikappet barn. Dessverre tenker jeg hver gang jeg ser vedkommende med barnet at dersom barnet hadde gått på skolen samtidig som vedkommende, hadde barnet blitt både psykisk og fysisk mobbet og skadet. Så det er nesten ironisk...

Anonymkode: dafbc...e17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenk heller at karma skjer. Da jeg gikk på skolen, var det hovedsaklig to store mobbere. Det var mange som måtte bytte skole på grunn av de, rett og slett fordi de var helt jævlige. Hvordan har de det i dag? Vel, den ene sitter i fengsel, og den andre har fått et multihandikappet barn. Dessverre tenker jeg hver gang jeg ser vedkommende med barnet at dersom barnet hadde gått på skolen samtidig som vedkommende, hadde barnet blitt både psykisk og fysisk mobbet og skadet. Så det er nesten ironisk...

Anonymkode: dafbc...e17

Karma er jo menneskeoppfunnet, dessverre. Jeg vet om flere mobbere som gjør det stort den dag i dag, og som har oppnådd det de ønsker i livet. 

Anonymkode: 149b2...a18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karma er jo menneskeoppfunnet, dessverre. Jeg vet om flere mobbere som gjør det stort den dag i dag, og som har oppnådd det de ønsker i livet. 

Anonymkode: 149b2...a18

Enn så lenge, ja. Ingen har det bare bra i livet. Før eller senere skjer det noe med de også. Enten de mister jobben eller hva som helst.

Anonymkode: dafbc...e17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annmeld henne. Loven driter i slikt. Jeg ville skrevet et anonymt brev til avisen. Mulig de skriver et innlegg om det og da er glansbildet utfordret.

Anonymkode: 6ee38...bf4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Vera79 skrev:

Og hvorfor svarer du på hovedinnlegget som omhandler temaet mobbing, når svaret ditt overhodet ikke har noe med mobbing å gjøre?? Du snakker meg om å gruse andre mennesker..ts snakker om en barndom i helvete pga mobbing, og du svarer galant tilbake at du ikke skjønner hvorfor hun ikke har lagt dette bak seg..du har jo tross opplevd mobbing du også EN HEL DAG, men du bærer da ikke nag av den grunn. Du burde starte blogg kjære :ninuskapus:

Nei, jeg avsluttet med at jeg skjønner at at hun reagerer hvis mobberen fortsatt mobber. 
For n'te gang, det handler ikke så mye om meg nå, men om at ts blir mobbet.
Her står det. Nå siterer jeg meg selv: 
 

Sitat
 6 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Er dette lenge siden?
Når noen har gjort dette når de var et barn så ville jeg kommet over det og ikke brydd meg lenger.
Jeg ble mobbet i 1 dag som barn, men jeg bærer da ikke nag til vedkommende flere år senere. :P 

Men du mener hun fortsatt er sånn? Ja, da ville jeg vel aksjonert slik du mener er riktig for deg.

 

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Gjør det!!! Er det noen her som har blitt mobbet selv eller? Åh herregud som jeg skulle godtet meg om de fant ut hvaslags merr  hun er!!§!

Men pass på at det ikke går utover deg selv, ts. Du må kjenne ordentlig på dette selv, det er du som eventuelt skal gjøre det.

Så pisse råttent av henne å drive en sånn anti-mobbekampanje, snakk om selvinnsikt!

Kjenner jeg hadde klødd så veldig selv, har blitt mobbet i 9 år på skolen så jeg vet  hva jeg snakker om. Men dessverre er jeg nok for "snill" eller kanskje for nervøs til at jeg hadde gjort noe sånt. Men veldig kjipt at  hun får fremsilt seg selv som den fantastiske personen, og så er hun egentlig en megge, sånt irriterer meg!

Anonymkode: 7d3d1...527

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Er dette lenge siden?
Når noen har gjort dette når de var et barn så ville jeg kommet over det og ikke brydd meg lenger.
Jeg ble mobbet i 1 dag som barn, men jeg bærer da ikke nag til vedkommende flere år senere. :P 

Men du mener hun fortsatt er sånn? Ja, da ville jeg vel aksjonert slik du mener er riktig for deg.

Du ble ikke mobbet, du ble plaget/ertet. Det har alle opplevd og det er heller ikke noe som er vanskelig å komme seg over og glemme.

31 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jo jeg overlevde jeg, men nå er ikke jeg temaet. Det er ts som tok opp temaet mobbing. :) 

Og mobbing er regelmessig, langvarig plaging og/eller utfrysning. Det er det TS har opplevd og sliter med ettervirkningene av. Ditt eksempel er ikke mobbing, og dermed utenfor tema.

Til TS: jeg skjønner godt at du klør etter å hevne deg for det føles nok som et hån at hun nå fronter antimobbing. Men jeg er enig med flere her at det bare slår tilbake på deg selv dersom du prøver å sverte ryktet hennes og ødelegge saken hennes. Selv om hun har en fortid som mobber er det jo en viktig sak som er synd å ødelegge.
Hvis du først skal gjøre noe, prøv å drepe henne med positivitet. Finn en måte å stå frem i media på og skryt uhemmet av hvor fint du synes dette tiltaket hennes er, med tanke på at hun selv var en mobber. Trekk frem at du synes det er stort av henne å ta tak i fortiden og gjøre opp for seg, og at hun er et forbilde for tidligere mobbere som ønsker å endre seg og forbedre seg! ;)

Anonymkode: 2148f...84a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Synes du skal la det ligge og gå videre. 

:enig: 

Dessuten så tror jeg ikke det vil fungere for ts. :( 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

JA!!! Gjør det!!! Er det noen her som har blitt mobbet selv eller? Åh herregud som jeg skulle godtet meg om de fant ut hvaslags merr  hun er!!§!

Men pass på at det ikke går utover deg selv, ts. Du må kjenne ordentlig på dette selv, det er du som eventuelt skal gjøre det.

Så pisse råttent av henne å drive en sånn anti-mobbekampanje, snakk om selvinnsikt!

Kjenner jeg hadde klødd så veldig selv, har blitt mobbet i 9 år på skolen så jeg vet  hva jeg snakker om. Men dessverre er jeg nok for "snill" eller kanskje for nervøs til at jeg hadde gjort noe sånt. Men veldig kjipt at  hun får fremsilt seg selv som den fantastiske personen, og så er hun egentlig en megge, sånt irriterer meg!

Anonymkode: 7d3d1...527

Jeg ville ikke sunket så lavt som det ts vil. Da er hun ikke noe bedre og kan ikke klage iallefall.
Ofte så utvikler de som har blitt mobbet som yngre seg til mobbere og det hadde jeg ikke giddet hvis det var meg, men det er bare min mening.

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Ofte så utvikler de som har blitt mobbet som yngre seg til mobbere

Den påstanden må du gjerne dokumentere.

Anonymkode: 2148f...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du først skal gjøre noe, prøv å drepe henne med positivitet.

Anonymkode: 2148f...84a

Eh... :P 
Det jeg uthevet. Er du seriøs? Du må være tvers igjennom ond. Det der er ikke "bare" mobbing.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Nei, jeg avsluttet med at jeg skjønner at at hun reagerer hvis mobberen fortsatt mobber. 
For n'te gang, det handler ikke så mye om meg nå, men om at ts blir mobbet.
Her står det. Nå siterer jeg meg selv: 
 

 

"Når noen har gjort dette når de var et barn så ville jeg kommet over det og ikke brydd meg lenger."

Hvorpå du slenger ut at du ble mobbet èn dag selv og ikke bærer nag, for så å slenge på at hvis hun fortsatt ikke har kommet over det, så kan hun kjøre på....du er litt vanskelig å tolke..?

Du mener at hun ikke burde reagere, men allikevel reagere. Men om hun skulle reagere, så ville du ha reagert fordi hun reagerer på noe hun ikke burde ha reagert på :vetikke:

 

Ser du seriøst ikke hvorfor jeg reagerer?? 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...