Gå til innhold

Har mulighet til å virkelig ødelegge for den verste mobberen fra skolen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tviler på du vil føle deg noe bedre om du bestemmer deg for å ødelegge karrieren hennes, og straffe barna hennes (fremtidig barn), for noe hun gjorde da hun var barn/ungdom. Da har du sunket ned på hennes nivå, og det er ikke noe å være stolt eller føle tilfredshet over.

Anonymkode: 20c67...834

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gjort det og har selv gjort noe lignende tidligere. Angrer ikke. Folk må stå til rette for det de har gjort. 

 

Anonymkode: c1e37...47b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på du vil føle deg noe bedre om du bestemmer deg for å ødelegge karrieren hennes, og straffe barna hennes (fremtidig barn), for noe hun gjorde da hun var barn/ungdom. Da har du sunket ned på hennes nivå, og det er ikke noe å være stolt eller føle tilfredshet over.

Anonymkode: 20c67...834

Skadefryd er den reneste form for fryd og hevn er, som kjent, best servert kald...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevn kan aldri endre fortiden, elle lager noen som helst rettferdighet. Gå videre. Karma rydder opp, ikke du.

hilsen tidligere mobbeoffer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du jo ikke svart på når dette var. Jeg mener folk kan forandre seg mye særlig i løpet av videregående og høyere utdanning. Hvis dette var på grunnskolen synes jeg kanskje du burde oppsøke hjelp for å komme deg videre. Du kan eventuelt oppsøke henne og be om en unnskyldning. Jeg mobbet faktisk selv på barneskolen, men det vokste jeg av meg. 

Anonymkode: ea3e7...181

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha den største mobberen i min klasse - som trodde hun var sjefen og fikk alle mot oss svake...

Hun ble fersket mens hun sugde to gutter i russetida.
Nå er hun en topp-politiker... tenk om dette kom ut i Se og Hør :)

Anonymkode: ade82...308

Tror ikke dette er skadelig for noen i dagens politiske klima, kanskje bortsett fra om du er KRF topp.. Da får du kanskje en ripe i lakken.. Men ellers tror jeg ikke mange ville blunka, ikke tror jeg se og hør ville brydd seg med å trykke det heller..

---------

Klarer du konfrontere vedkommende TS så greit - hvis ikke la det ligge. Det kommer nok ikke noe bra ut av dette for din del bortsett fra å minne alle på hvordan skoletiden din var, det vil ikke endre en ting! Men hennes arbeid mot mobbing vil kanskje endre skolehverdagen for noen som har det som du hadde det om du lar det ligge..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

haha den største mobberen i min klasse - som trodde hun var sjefen og fikk alle mot oss svake...

Hun ble fersket mens hun sugde to gutter i russetida.
Nå er hun en topp-politiker... tenk om dette kom ut i Se og Hør :)

Anonymkode: ade82...308

Hvorfor skulle se og hør bry seg om at en politiker hadde sex i russetida? Da hadde de antagelig fått mange ting å skrive om.

Anonymkode: 4a3d8...997

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill..

Det har vært tunge år og jeg sliter veldig etter hvordan jeg ble behandlet på skolen.

Jeg tror det rant over for meg når jeg leste intevjuet og særlig der hun legger ut under vide og det breie om antimobbingtiltak.

F.eks flere ganger gjemte hun (eller noen av hennes "fans") klærne mine etter gym/svømming. Helst i guttegarderoben eller ute på skoleplassen. Jeg fikk tilbud om å få skifte i lærernes garderobe. Da satte hun ut rykte om at jeg var lesbisk og lå med gymlæreren.

Dette var vel noe av det mindre alvorlige hun stod for.

TS

Anonymkode: e8806...048

Gå heller til sak. Da har du mye bedre odds for å bli tatt seriøst og få en real oppreising. Om du sender en skittpakke vil mottakerne ikke vite ellerven gang ønske å vite at det er sant og hun vil manipulere seg ut av det om hun blir konfrontert. Samle heller kreftene til en ryddig og profesjonell sak der ting ikke kan skyves under en stol. Et anonymt brev  kan imidlertid aldri skade deg, men du lå skrive virkelig godt og med eksempler og få frem omfang. Kjenner også slike som du sikter til, min erfaring er at de kun forandrer seg på den måten at de skjønner hva som er sosialt akseptabelt og hva som er pk og ikke, men de har ikke empati til å ta innover seg den skade de gjorde og dessuten prøver unnskylder egen atferd. 

Anonymkode: 9f6e7...d5c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker du å oppnå med dette? Hun kan lett snu en sånn historie til sin fordel - den tidligere mobberen som i voksen alder engasjerer seg i antimobbe-kampanjer og angrer sin oppførsel fra skoledagene - mens du vil framstå som det bitre offeret som aldri har kommet seg videre og oppfører seg som en drittsekk i en alder da man burde vite bedre. I tillegg går du inn for å sabotere et viktig arbeid du med dine erfaringer burde støtte opp om, bare for å få hevn. Sannsynligheten for at du ender opp med å bli sett på som den slemme parten her er stor.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den som var "hjernen" bak mitt helvete på barne og ungdomsskolen jobber nå det lokale næringslivet om å få støtte til aktiverer som skal virke samlende og "anti mobbing".

Denne dama stilte også opp i et portrettintervju i lokalavisa og snakket så varm om nestekjærlighet og slikt.

Jeg sitter på rikelig med dokumentasjon om hennes framferd og forsøk på dialog med hennes hjem når vi gikk på skolen.

Planen var å gå til sak mot kommunen men jeg har ikke mot eller overskudd lengre. 

Hun har aldri beklaget mobbingen og de få gangene vi har vært på samme sted er hun fortsatt nedlantende og ond.

Jeg har lyst å skrive en mail til de som sitter på pengene og la få vite hvordan denne "engelen" dems virkelig er.

Anonymkode: e8806...048

I utgangspunktet så bør du la det fare.

Om du ikke klarer det så bør du tipse anonymt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Daria skrev:

Hva ønsker du å oppnå med dette? Hun kan lett snu en sånn historie til sin fordel - den tidligere mobberen som i voksen alder engasjerer seg i antimobbe-kampanjer og angrer sin oppførsel fra skoledagene - mens du vil framstå som det bitre offeret som aldri har kommet seg videre og oppfører seg som en drittsekk i en alder da man burde vite bedre. I tillegg går du inn for å sabotere et viktig arbeid du med dine erfaringer burde støtte opp om, bare for å få hevn. Sannsynligheten for at du ender opp med å bli sett på som den slemme parten her er stor.

Viktig og godt poeng

Anonymkode: dc473...f70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viktig og godt poeng

Anonymkode: dc473...f70

Er det bare meg eller er det noe som stinker når Saudi Arabia leder FN's menneskerettskomite. Eller mobbende utfrysere med godt nettverk blant besteborgere fronter antimobbekampanjer. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

haha den største mobberen i min klasse - som trodde hun var sjefen og fikk alle mot oss svake...

Hun ble fersket mens hun sugde to gutter i russetida.
Nå er hun en topp-politiker... tenk om dette kom ut i Se og Hør :)

Anonymkode: ade82...308

Mjeh, spiller ingen rolle.

Typisk FRP-oppførsel.

Anonymkode: 9f161...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den som var "hjernen" bak mitt helvete på barne og ungdomsskolen jobber nå det lokale næringslivet om å få støtte til aktiverer som skal virke samlende og "anti mobbing".

Denne dama stilte også opp i et portrettintervju i lokalavisa og snakket så varm om nestekjærlighet og slikt.

Jeg sitter på rikelig med dokumentasjon om hennes framferd og forsøk på dialog med hennes hjem når vi gikk på skolen.

Planen var å gå til sak mot kommunen men jeg har ikke mot eller overskudd lengre. 

Hun har aldri beklaget mobbingen og de få gangene vi har vært på samme sted er hun fortsatt nedlantende og ond.

Jeg har lyst å skrive en mail til de som sitter på pengene og la få vite hvordan denne "engelen" dems virkelig er.

Anonymkode: e8806...048

Du har nok ikke mulighet til å ødelegge noe som helst. Blir bare ord mot ord.

Iom at du ikke har overskudd lengre og hun er i næringslivet....ja resten kan du vel tenke deg.

 

 

Anonymkode: ffc02...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner godt at du vil ødelegge for henne og hevne deg, men! Det du skriver her, er ikke å ødelegge for henne! Det er å hjelpe henne til å tråkke på deg igjen, og komme frem i enda bedre lys!

Anonymkode: 3e5d4...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være hun nettopp har forandret seg, men ikke har tatt kontakt med deg fordi hun ikke anser dersom fornuftig å legge en byrde på deg med at hun skal e om en unnskyldning som likevel er for sent.

Du kan jo selvsagt kontakte henne personlig, og si at du synes det var spesielt å lese om henne i avisen uten at hun samtidig tar eierskap til sin rolle personlig. Det ville jo vært det mest ryddige i en slik situasjon ovenfor de man har mobbet.

Det kan jo også hende hun har blitt utsatt for mobbing selv uten at du vet om det? At hun har erfaring fra begge kanter?

Anonymkode: da7a2...e3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bra da, at hun nå bruker tid og krefter på anti-mobbing? 

Hva vil du oppnå egentlig ved å henge henne ut? 

Anonymkode: 73909...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Er dette lenge siden?
Når noen har gjort dette når de var et barn så ville jeg kommet over det og ikke brydd meg lenger.
Jeg ble mobbet i 1 dag som barn, men jeg bærer da ikke nag til vedkommende flere år senere. :P 

Men du mener hun fortsatt er sånn? Ja, da ville jeg vel aksjonert slik du mener er riktig for deg.

Du ble mobbet en hel dag da du var barn? Just..wow.

Hvordan overlevde du?? 

:balltre:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...