Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, The Kitten skrev:

Det var der jeg så det, men så forstår jeg dansk da. :)

Hehe, det hjelper det😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Sofie og Morten vinner , så håper jeg han knuser kula. Ser for meg det trynet til Sofie da :fnise:

Men håper Lunde og Kevin vinner :)

Anonymkode: 6a932...6a8

Aldri i verden. De er jo sammen idag, tror ikke de hadde vært sammen hadde han knust kula, for å si det sånn

Anonymkode: 2623c...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, nå håper jeg Morten og Sofie vinner :)

Anonymkode: 7af46...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie har kanskje jobbet for at visse folk skal få bli, men det har definitivt ikke vært fordi hun er så utrolig snill av seg. Det har vært taktiske og egoistiske valg fra hennes side, så hun kan ikke bruke det som et argument for at hun fortjener noe tilbake fra andre. Hun ville beholde enkelte der inne mer enn andre fordi det til syvende og sist gangnet henne selv (trodde hun). Hvis hun virkelig hadde så mye makt til å sende ut eller beholde folk  som hun påstår, så var hun en diktator, og da fortjener hun at alle går i mot henne. 

Det at Grunde ikke valgte å ta inn igjen Henote som hadde røket er ikke det samme som å ofre sin partner. Henote var allerede ute av spillet, og selv om Grunde burde valgt henne inn igjen så er ikke det noe Sofie er berettiget til å holde imot han. Dessuten virker man ikke mer sympatisk av å kjefte på andre i en situasjon hvor man nettopp har gjort et douchy valg. Hun  urde ha eid at hun var egoistisk og fæl, men i steden gikk hun til angrep på Grunde. Veldig usympatisk og umodent.

Sofie ble hentet inn til finaleuka av en herlig fyr, for deretter å ofre han og bli sint når han våger å ha en reaksjon. Hun har uttalt at hun måtte vokse opp så utrolig fort, men hva angår emosjonell modenhet så er det fremdeles en lang vei å gå for henne. 

Anonymkode: bc1f0...52b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunde! Min stråle av håp i en ellers grå pærraverden...  Hvem skal nå skamløst synge maddafakkin starboi fritt etter hukommelsen i acapellaversjon? Hvem skal være en moralens vokter? Hvem skal være en metaforenes mester? 

Snufs.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slippes den 22.30 i dag på tv3play.no? Noen som vet?

Anonymkode: db285...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunde tapte finaleplassen pga grenseløs naivitet. Han skulle hørt på Henriette, som advarte ham, og forsøkte å gi ham det inn med teskje: "velkommen i juryen"..... Han er ung, og vil dessverre raskt lære at det egentlig er få mennesker som er så snille som ham. Synd men sant. Virkelig sjokkerende at Sofie tillater seg å kjefte på ham fordi han reagerer på at plassen hans røyk. Alt er alltid alle andres feil, og hun har "gjort så mye for alle". Kan ikke huske hun har gjort noe annet enn å sikre seg selv, og det er ok, men skrytet kan hun spare seg.

En annen ting: Da brevet om ofringsseremoni ble lest opp, brøt Petter ut i spontan jubel, ikke så lurt :fnise:. Skjønner at Isabell ble skeptisk.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Boetica skrev:

Grunde tapte finaleplassen pga grenseløs naivitet. Han skulle hørt på Henriette, som advarte ham, og forsøkte å gi ham det inn med teskje: "velkommen i juryen"..... Han er ung, og vil dessverre raskt lære at det egentlig er få mennesker som er så snille som ham. Synd men sant. Virkelig sjokkerende at Sofie tillater seg å kjefte på ham fordi han reagerer på at plassen hans røyk. Alt er alltid alle andres feil, og hun har "gjort så mye for alle". Kan ikke huske hun har gjort noe annet enn å sikre seg selv, og det er ok, men skrytet kan hun spare seg.

En annen ting: Da brevet om ofringsseremoni ble lest opp, brøt Petter ut i spontan jubel, ikke så lurt :fnise:. Skjønner at Isabell ble skeptisk.

Petter jubler for ALT! :fnise: Irritert meg lenge, virker som at han automatisk jubler så fort det kommer et brev med tekst i..

Enig, skulle aldri stolt på Sofie! Dette skulle han ha skjønte første gangen hun sviktet han. Men jeg tror han ønsket å stole på henne, han ville og det er ikke Grunde å holde på sånn som Sofie. Han er snill, god og et mennekse i motsettning til Sofie <3

Anonymkode: 94001...eb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ufattelig stygt gjort av Sofie, men jeg forventet ikke noe annet. Hun har vist seg å være ganske falsk og motbydelig mot slutten av sesongen.

Jeg tror imidlertid ikke hun vinner. Grunde har blitt intervjuet av Seher hvor han sier "Hun ville fått flere stemmer sammen med meg enn med Morten". Hvorfor skulle han si det hvis de vinner? :klo:

Anonymkode: 72934...860

Hva med Grunde da? Som IKKE valgte Henote inn igjen? Som var partneren hans? For at han trodde han ville stå sterkere med Sofie i en eventuell finale. På samme måte som Sofie trodde hun ville få flere stemmer om hun sto med Morten.

Anonymkode: 113ab...5c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke gøy hvordan alle her inne digget Petter i begynnelsen, men så gikk alle brått over til å hate han etter noen uker. Samme med Sofie, husker hvor hyllet hun ble i starten men så fikk vi jo se hennes sanne jeg med en gang noe gikk imot henne. Grunde derimot har jo vært helt motsatt, gått fra å være mislikt av mange til en av klare favorittene der inne. 

Så mye for førsteinntrykk :tongue:

Endret av helloAdele
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, helloAdele skrev:

Er det ikke gøy hvordan alle her inne digget Petter i begynnelsen, men så gikk alle brått over til å hate han etter noen uker. Samme med Sofie, husker hvor hyllet hun ble i starten i kontrast til nå. Grunde derimot har jo vært helt motsatt, gått fra å være mislikt av mange til en av klare favorittene der inne. 

Så mye for førsteinntrykk :tongue:

Petter har jeg ikke kunnet fordra siden første gang jeg så ham på skjermen og Sofie har jeg vært litt skeptisk til hele veien. Inntrykket av Grunde har endret seg fra at jeg syntes han virket sur og arrogant til at han fremsto som mer blid og morsom. Litt quirky, for å si det på god engelsk :P

Den som har endret seg mest i mine øyne er vel egentlig Lunde. Jeg likte henne ikke til og begynne med, men hun har vokst litt på meg etter at hun begynte å spille og viste at hun ikke bare hadde et pent utseende å bidra med der inne. Jeg synes hun har gjort en god figur og klart å balansere vennskap og spill på en bra måte.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk dritvondt av Kevin etter kula datt i bakken. 

Anonymkode: 931c1...de8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det var sykt digg at Kevin og Martine gruset Morten og Sofie, men sitter med en bitter bismak i munnen over at Lunde droppen kulen. Unnet Kevin seieren fordi jeg synes han var den beste spilleren. Folk har snakket mye om at sesongen har vært dårlig, men denne gangen har jeg faktisk sett alle episodene (jeg pleier å droppe ut) og mye av det var fordi jeg følte at de hentet mange fine og gode folk. Alle snakker om hvor dum de som er med på paradise hotel er, men den gjengen som var der i år var generelt veldig oppegående. Jeg synes det ga bedre underholdningsverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, "men Kevin, vet du hva du skal få av meg? Isabell!" Elsker Lunde :D

Og merkeligste ramblingen fra Grunde avslutningsvis. Beste måten å runde det hele av.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk ikke tro at Martine slapp kulen og at det scenariet Isabell og henne snakket om oppstod! Kevin fortjente tittelen, men også pengene, trist

Anonymkode: 47373...c4f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...