Gå til innhold

Symptomjakt


MM

Anbefalte innlegg

Hatt mensmurringer siden 1 dpo.. Er idag 6 dpo. Kan jo ikke være graviditetssymptom så tidlig som 1 dpo og frem til idag..  Men jeg tar det som et positiv tegn ettersom jeg ikke har hatt det før.. 

Ellers kjenner jeg ikke noe annet. Flere som har noe symptomer i dpo land? 😁 

Anonymkode: 08c51...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16. mars 2017 den 17.44, AnonymBruker skrev:

Har hatt murringer/vondt i nedre del av magen i 8 dager nå, samt at jeg har vært småkvalm de siste dagene, gulper/raper hele tiden😝 trodde først det var el-smerter, men 8 dager er vel litt lenge? Tror el var fredag/lørdag🤔

Anonymkode: b63d8...cef

Ligger veldig likt i løypa vi da! Murringer er jo et godt tegn! Jeg har hatt mensmurringer siden 1 dpo.. Aldri hatt det før! Så satser på at det er et positiv tegn! 

Jeg er så sikker på når el var. Positiv el test  Fredagskveld, positiv lørdags morgen og negativ igjen lørdags formiddag! Så skjedde vel lørdagsmorgen da 😆 Morro å vite akkurat når og at vi klaffa med sex på fredagskveld da 👍🏻

mn apropo murringer så trodde jeg også det hadde noe med el å gjøre ettersom jeg hadde det 1 dpo. Mn har hatt det hver dag og frem til nå! 6 dpo. Så håper det lover positivt hos begge! 😊 Oppdater om du får flere symptomer ! 

Anonymkode: 08c51...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ligger veldig likt i løypa vi da! Murringer er jo et godt tegn! Jeg har hatt mensmurringer siden 1 dpo.. Aldri hatt det før! Så satser på at det er et positiv tegn! 

Jeg er så sikker på når el var. Positiv el test  Fredagskveld, positiv lørdags morgen og negativ igjen lørdags formiddag! Så skjedde vel lørdagsmorgen da 😆 Morro å vite akkurat når og at vi klaffa med sex på fredagskveld da 👍🏻

mn apropo murringer så trodde jeg også det hadde noe med el å gjøre ettersom jeg hadde det 1 dpo. Mn har hatt det hver dag og frem til nå! 6 dpo. Så håper det lover positivt hos begge! 😊 Oppdater om du får flere symptomer ! 

Anonymkode: 08c51...e32

Aah, spennende😊 Murringene kjennes veldig godt her, spesielt på kvelden. Jeg har heller aldri kjent denne type murringer. Jeg er i pp1, så føler at det er litt for godt til å være sant hvis det klaffer med en gang🙈 Er rimelig trøtt om dagen, men det kan det jo være flere årsaker til..:) Kjenner forresten smerter/stikkinger i brystvortene. Overanalyser alt mulig 😅

Jeg er litt usikker på el, men tror det var fredag/lørdag, så hadde sex annenhver/hver dag fra mandag - søndag, så det må jo ha klaffet :) 

Spennende da, tenker å ikke teste før jeg eventuelt ikke får mensen. Tenkte å ta det med ro med tanke på prøving, men det opptar visst ganske mye av tankene mine om dagen🙈 

Anonymkode: b63d8...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen symptomer testet 13dpo å den var blendahvit...er nå på 15 dpo,ingen mens. Ingen symptomer utenom søtsug,sulten ,og trøtt(siste uken) tror kanskje jeg har lite søvn eller vitamin mangel, å sulten/søtsug kan jo være både og 😅 har ikke gidder å teste etter 13dpo, regner med TR kommer snart, tenker jeg venter to dager til for å se, enten er TR forsinket eller så har eggløsning blitt forskjøvet så jeg er gravid ,  kan det gå begge veier.

Har vert gravid to ganger før å da merket jeg det før positiv test, uten tvil.

Anonymkode: 1e3d2...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh er så forvirret og lei nå :/ Skulle hatt mensen på mandag 13 mars. Fikk positive EL tester den dagen, så kjøpte en test, den var negativ. Nå er det fredag og ingen tegn til mens! Pleier å ha menssmerter 5-7 dager før TR. Nå har jeg ingen smerter og kjempe vonde og såre brystvorter🤔 Er kjempe trøtt og sliten.

Har litt ustabile sykluser, lengste syklus på 36 dager, forrige på 31. Nå er jeg da 4/5 dager på "overtid" og ingen tegn på tr smerter. Har ikke testet siden mandag! 

Hva tror dere? 😅 

Anonymkode: 50dbb...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for ivrig her.. Testet idag jeg 7 dpo 😂 Negativt så klart.. Mn skal jo ikke være umulig å få positiv så tidlig heller hvis det festet seg 5 dpo.. Jaja. Ble faktisk litt skuffet, selv om det er tidlig. Har vell fått litt angst mot blendahvit tester. Begynner å bli vant med å se det. 

Anonymkode: 08c51...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt for ivrig her.. Testet idag jeg 7 dpo 😂 Negativt så klart.. Mn skal jo ikke være umulig å få positiv så tidlig heller hvis det festet seg 5 dpo.. Jaja. Ble faktisk litt skuffet, selv om det er tidlig. Har vell fått litt angst mot blendahvit tester. Begynner å bli vant med å se det. 

Anonymkode: 08c51...e32

Kjedelig.. :/ Får håpe at det bare er for tidlig og at du får positiv test snart. Jeg bestilte meg digitale tester idag, så jeg slipper å lete etter streker. Kan visstnok teste fem dager før ikm, så spørs om jeg tester før neste helg, har veldig lyst til å vente lengre - men tror det blir vanskelig :P 

Anonymkode: b63d8...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir så frustrert! Venter på at syklusen skal komme i lage etter P-pilleslutt, hadde mensen for første gang denne måneden 😊 Er på dag 23 siden da, og har tatt el-test siden dag 14. Den har variert i styrke, men aldri vært positiv. 

I dag har jeg kjempevondt i nedre del av magen på venstre side, og all googling tilsier at det er eggløsningsmerter? Men testene er jo negative, og dessuten aner jeg ikke hvor lange syklusene mine er. Kan det hende jeg har eggløsning selv om strimlene ikke er positive? Hvorfor har jeg vondt? ER DET KREFT?!

Anonymkode: f4ccf...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16. mars 2017 den 19.16, MM skrev:

Da heier jeg på deg i neste PP ❤

Synes det er veldig merkelig.. Trodde jeg fikk mensen, men har nå bare spottet i 4 dager. Har mensen smerter som kommer og går hele tiden, men ingen ordentlig blødning. Men igjen så tror jeg egentlig bare det er TR som er på veg, lurer alikevell på om det i det hele tatt kunne vært noe når den early detection uansett vister negativt på ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bahir skrev:

Synes det er veldig merkelig.. Trodde jeg fikk mensen, men har nå bare spottet i 4 dager. Har mensen smerter som kommer og går hele tiden, men ingen ordentlig blødning. Men igjen så tror jeg egentlig bare det er TR som er på veg, lurer alikevell på om det i det hele tatt kunne vært noe når den early detection uansett vister negativt på ikm?

Du kan jo produsere HCG sent da, ta en test imorgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MM skrev:

Du kan jo produsere HCG sent da, ta en test imorgen tidlig?

Hmm ja kansje😅 Har ikke test liggende hjemme, venter til Mandag/Tirsdag hvis ikke TR har kommet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjip dag.. Er 8 dpo idag og plutselig null symptomer.. Har hatt mensmurringer siden 1 dpo. Livmortappen har vært deigete på en måte noe jeg ikke har hatt før, har vart de siste to dagene. Har hatt mye mer utflod siden 1 dpo enn jeg pleier... Mn idag har jeg ingenting av dette plutselig :( kjente på livmortappen og den er hard og lukket noe den pleier å være på denne tiden av syklusen når TR har kommet en uke senere.. Blææ! Hadde troa på denne ppen for at mye har vært annerledes, mn idag så føler jeg at det har vært som før. Kjedelig! 

Håper å se andre med positiv test her da :) 

Anonymkode: 08c51...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig.. :/ Får håpe at det bare er for tidlig og at du får positiv test snart. Jeg bestilte meg digitale tester idag, så jeg slipper å lete etter streker. Kan visstnok teste fem dager før ikm, så spørs om jeg tester før neste helg, har veldig lyst til å vente lengre - men tror det blir vanskelig :P 

Anonymkode: b63d8...cef

Hehe, ja! Jeg synes det er litt morro med streker også, mn samtidig blir man litt små gal av at man synes man ser en svak strek som underbevistheten vet at ikke er der 😆 Du er flink om du klarer å vente helt til neste helg! Jeg tester ikke noe idag. Mn imorgen igjen! Da er jeg 9 dpo! Mn fikk en dårlig magefølelse idag på at det gikk veien denne ppen. 

Har du noe flere tegn på graviditet idag da? :) 

Anonymkode: 08c51...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, ja! Jeg synes det er litt morro med streker også, mn samtidig blir man litt små gal av at man synes man ser en svak strek som underbevistheten vet at ikke er der 😆 Du er flink om du klarer å vente helt til neste helg! Jeg tester ikke noe idag. Mn imorgen igjen! Da er jeg 9 dpo! Mn fikk en dårlig magefølelse idag på at det gikk veien denne ppen. 

Har du noe flere tegn på graviditet idag da? :) 

Anonymkode: 08c51...e32

Hehe, ja🙈 Samboeren min er veldig gira på å teste før, så vi får se👍🏻 Håper den gode magefølelsen dukker opp igjen! 

Her er det samme som alle andre dager, murringer/vondt i nederste del av mage og småkvalm🤔 Føler meg veldig sulten, men matlysten er ikke på topp.. Ellers er det veldig lite selskap i meg om dagen, sovner på sofaen rundt kl 21 hver kveld, ekstremt trøtt.. har prøvd å jekke ned forventningene mine litt, såå kjedelig å bli skuffa :P 

Anonymkode: b63d8...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, ja🙈 Samboeren min er veldig gira på å teste før, så vi får se👍🏻 Håper den gode magefølelsen dukker opp igjen! 

Her er det samme som alle andre dager, murringer/vondt i nederste del av mage og småkvalm🤔 Føler meg veldig sulten, men matlysten er ikke på topp.. Ellers er det veldig lite selskap i meg om dagen, sovner på sofaen rundt kl 21 hver kveld, ekstremt trøtt.. har prøvd å jekke ned forventningene mine litt, såå kjedelig å bli skuffa :P 

Anonymkode: b63d8...cef

Høres ut som at det lover godt til deg da :) har trua på at du får en positiv test jeg 🙊 

Hadde aldri klart å vente helt til neste helg, hehe

Anonymkode: 08c51...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som at det lover godt til deg da :) har trua på at du får en positiv test jeg 🙊 

Hadde aldri klart å vente helt til neste helg, hehe

Anonymkode: 08c51...e32

Krysser fingrene😊😊

Anonymkode: b63d8...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei damer!

Virker som dere har litt erfaring med dette, så kan  jeg spørre dere om noe?

Vært prøver i 1 år nå. Hatt regelmessigmensen til nå. Men plutselig har mensen begynt å tulle med meg.. er på dag 42, altså 12 dager forsinket.. aldri skjedd før! Hadde menssmerter og murringer i ca 2 uker, av og på. Denne uka har det ikke vært noe, før igår og idag kom murringene og menssmertene tilbake.. Kjenner jeg blir frustrert! Tok en test istad, negativ! 

Har noen av dere erfaring med dette? Vet hva dette er? 

Takknemlig for svar:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere:) jeg slenger meg på her , jeg hadde el i dag eller så er det imorgen, men så til prb vi hadde sex lørdag natt til i dag kl 02 for å være presis:P, men mannen måtte akutt på jobb kl 05 i natt og kommer ikke tilbake før Tirsdag nå :( går vi glipp av sjangsen denne gangen da? Eller tror dere at vi kan treffe med sex igår ? Vi hadde forresten sex hele uken også .  

Ps har mensen smerter og murringer imagen ,tror innerst inne at jeg er 1dpo egentelig at el var kansje igår ( lov å håpe ) 

Endret av _Selma_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøken_lurepave skrev:

Hei damer!

Virker som dere har litt erfaring med dette, så kan  jeg spørre dere om noe?

Vært prøver i 1 år nå. Hatt regelmessigmensen til nå. Men plutselig har mensen begynt å tulle med meg.. er på dag 42, altså 12 dager forsinket.. aldri skjedd før! Hadde menssmerter og murringer i ca 2 uker, av og på. Denne uka har det ikke vært noe, før igår og idag kom murringene og menssmertene tilbake.. Kjenner jeg blir frustrert! Tok en test istad, negativ! 

Har noen av dere erfaring med dette? Vet hva dette er? 

Takknemlig for svar:) 

Vist det aldri har hendt før , kan det jo være at du er gravid :) mange får ikke strek før de er 13 -14-15 dpo og du er vel kun 12 :) så det er lov å håpe , jeg ville testet med morgen urin når du våkner imorgen :)

Endret av _Selma_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, _Selma_ skrev:

Vist det aldri har hendt før , kan det jo være at du er gravid :) mange får ikke strek før de er 13 -14-15 dpo og du er vel kun 12 :) så det er lov å håpe , jeg ville testet med morgen urin når du våkner imorgen :)

Jeg er ca 1 mnd over el, så dpo er veldig mange dager siden 😣 Skjønner ikke hvorfor mensen ikke kommer... har menssmerter og murringer idag også.. 

Denne kroppen kommer til å gjøre meg gal snart! 

Til det du spurte om: hvis du hadde el igår/idag så skal det klaffe hvis dere hadde sex hele uka, pluss i helga. Sæden lever i flere døgn, så fult mulig:) Hvor lenge har dere vært prøvere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...