Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som vil date meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

 

Begynner å angre på at jeg startet denne tråden. For de fleste av dere dømmer i stedet for å gi råd. Så skjønner jo nå hvorfor jeg ikke har funnet meg noen. Folk dømmer på førsteinntrykket og det er uungåelig. 

 

 

Anonymkode: b349b...e8e

Ikke ta deg nær av det. Hvordan er det med selvtilliten din? Ingenting av det du skriver burde være noe hinder, men dårlig selvtillit kan gjøre ting vanskelig da..

Anonymkode: 1736e...195

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

TS her. 

 

Begynner å angre på at jeg startet denne tråden. For de fleste av dere dømmer i stedet for å gi råd. Så skjønner jo nå hvorfor jeg ikke har funnet meg noen. Folk dømmer på førsteinntrykket og det er uungåelig.

 

De fleste handler på førsteinntrykket ja, slik er bare livet. Men du kan gjøre veldig mye for å gi et bedre førsteinntrykk. Så ikke gi opp! Du vil garantert finne en som liker deg til slutt om du går inn for det. Ta vare på deg selv, bli trygg på deg selv så skjer det ting når du minst venter det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvir mange er det som avviser deg? Og hvordan? Og de du har avvist, var de interessert? Er det på byen du har møtt de, eller via nett?

Hva annet sier vennene dine?

Jeg tror ikke du er stygg. Kanskje overvektig, hvis det er mye? Men egentlig så tror jeg bare at du har vært uheldig.

Anonymkode: 39f44...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke en veldig oppbyggende tråd når diskusjonen handler om hvor lite attraktivt det er med lubne damer. Selv har jeg alltid hatt noen kilo for mye, og jeg er kanskje ikke øverst på lista til alle menn jeg møter, men jeg klarer da fint å møte menn som er interessert i meg! Man har bare kanskje et litt smalere marked.  

Selv er jeg mer skeptisk til folk som betegner seg selv som "snille". For hvem er ikke snill da? Alle er snille. Som regel ;) Snill sluttet å være et komplimentet etter barneskolen i min verden. Etter det ble det en betegnelse man brukte på helt OK mennesker når man ikke hadde noe annet spennende å si. "Men han er jo snill, da.." (= gjesp!) Så hvis du er altfor snill, vil det si at du er en dørmatte, at du har lav selvtillit eller mangler definerende egenskaper og kvaliteter? Eller mener du faktisk snill? I så fall ville jeg ikke skrevet det i profilen min på en dating side, hvis jeg var deg, uansett :P Kanskje mener du egentlig at du er raus, tålmodig, trofast...?

Er du kanskje litt sjenert eller tilbakeholden, TS? De venninnene jeg har som har vært ufrivillig single over lang tid har til felles at de ikke helt tør å by på seg selv, eller signalisere at de er interessert i menn. Og menn er som kjent ikke tankelesere ;) Har du noen interesser eller arenaer hvor du møter potensielle menn?

Anonymkode: 4e378...5f6

Du sier noen ting her som ble litt tankevekkere for meg. Så det er bra. Jeg tror ikke jeg er så tilbakeholden, men jeg er nok litt sjenert. Og som du sier så mener jeg snill litt mer som du beskriver det. Raus, tålmodig og trofast. Men jeg har nok gjerne til nå bare møtt folk som har vært feil for meg. "alle" finner jo noen, og har jo selv vært i et laaangt forhold før, så jeg vet jo at det finnes noen som liker meg for den jeg er. Hva så om jeg er overvektig, det finnes jo mennesker som tiltrekkes det også. 

 

TS. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gav en veldig ok beskrivelse av deg selv,men er du kanskje litt A4 for å være såpass ung? At alt er veldig trygt med deg, men det blir lite spenning? Nå er jeg kvinne selv,men jeg har veldig sansen for menn med mye selvironi,et godt hode slik at vi kan ha spennende diskusjoner, og en som gir meg litt motstand, altså en med egne meninger. Hvis du selv vil definere deg som A4 vil du helt sikkert finne deg en mann, det finnes mange menn som liker rolige kvinner som de vet hvor de har henne :) .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, amativeReflection skrev:

Finn deg en partner mens du er ung og rask, ikke når du nærmer deg veggen fort og er desperat.

Mennesker tiltrekkes av mennesker som tilsynelatende har overflod, når en kvinne nærmer seg 30 vet man at tiden hennes renner ut og hun er desperat. Å få barn er en av de mest traumatiske opplevelsene for en mann, ikke bare kan man ende opp uten barnet, men man kan også ende opp på en regning som tilsvarer prisen av en ny Porsche 911. 

Jeg vet at halvparten av par slår opp innen et år etter at de får barn. Det er gørrskummelt. Jeg kan ende opp uten barn, uten penger og med masse psykiske belastninger med å vite jeg har et barn jeg ikke får se.

Når du er 29 har jeg ikke tid til å finne ut at du er til å stole på, og at det er verdt å ta den enorme risikoen det å få et barn medfører. Vi snakker jo et år før man flytter sammen, og så bør man jo bo sammen i et år eller to. Da er du jo 32, og da er det fryktelig dårlig tid til å få barn. Siden menn ikke bryr seg om ting som økonomi og karrière har vi heller ingen ulemper ved å velge en yngre kjæreste. 

Å leve med tidspresset er stressende. I tillegg har ikke menn tilgang til effektiv prevensjon, så vi har ingen kontroll over om det blir barn før vi er klare eller ikke. Dette er en annen grunn til å velge noen som ikke har lyst på barn ennå. Risikoen er enorm, og gevinsten er ikke-eksisterende.

Hvis du med "godt i hold" mener at du er overvektig eller lider av fedme så er det tilsvarende å være alkoholisert, å røyke eller å drive med rusmisbruk. Det viser at du ikke tar vare på deg selv, og det er det mange som vil skygge unna. I tillegg er det jo skummelt å få barn med noen som allerede er overvektig.

Wow. Tiden hennes renner ut?Jeg trodde Norge hadde ganske høy gjennomsnittsalder for dødelighet jeg,over 80 år ihvertfall...

Eller er du en av de som mener at kvinner kun er verdt noe når de er mellom 17-23?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, amativeReflection skrev:

Finn deg en partner mens du er ung og rask, ikke når du nærmer deg veggen fort og er desperat.

Mennesker tiltrekkes av mennesker som tilsynelatende har overflod, når en kvinne nærmer seg 30 vet man at tiden hennes renner ut og hun er desperat.

Tiden renner ut? Gjennomsnittsalderen for kvinner er 84 år.

Å få barn er en av de mest traumatiske opplevelsene for en mann,

De fleste normale menn blir veldig glad for å få barn...

ikke bare kan man ende opp uten barnet,

Barnet forsvinner jo ikke selv om forholdet tar slutt! Hvis du er nogenlunde oppegående har du delt omsorg. Og man slutter ikke å være far...

men man kan også ende opp på en regning som tilsvarer prisen av en ny Porsche 911. 

Håper du har råd til en 911 nå, da, selv om jeg ikke ville gått for en 991. Litt mer klasse over en 993, just sayin'.

Jeg vet at halvparten av par slår opp innen et år etter at de får barn. Det er gørrskummelt. Jeg kan ende opp uten barn,

Igjen, ungen blir ikke borte i løse lufta!

uten penger og med masse psykiske belastninger med å vite jeg har et barn jeg ikke får se.

Ok, så du er uegnet som far, skjønner jeg....

Når du er 29 har jeg ikke tid til å finne ut at du er til å stole på, og at det er verdt å ta den enorme risikoen det å få et barn medfører. Vi snakker jo et år før man flytter sammen, og så bør man jo bo sammen i et år eller to. Da er du jo 32, og da er det fryktelig dårlig tid til å få barn.

Seriøst? Tror du at det å skape en familie er likestilt med høgskoleutdanning? Det tar tre år, liksom. Hvis du ikke er veldig flink, og klarer det på kortere tid. Eller lengre, i ditt tilfelle... Kanskje vi skal bruke vgs som referanse i stedet? Eller ungdomsskolen? Du er veldig umoden.

Siden menn ikke bryr seg om ting som økonomi og karrière har vi heller ingen ulemper ved å velge en yngre kjæreste. 

Å leve med tidspresset er stressende. I tillegg har ikke menn tilgang til effektiv prevensjon, så vi har ingen kontroll over om det blir barn før vi er klare eller ikke.

??? Har du ikke hatt seksualundervisning i det hele tatt? Kondom? Google det....

Dette er en annen grunn til å velge noen som ikke har lyst på barn ennå. Risikoen er enorm, og gevinsten er ikke-eksisterende.

Hvis du med "godt i hold" mener at du er overvektig eller lider av fedme så er det tilsvarende å være alkoholisert, å røyke eller å drive med rusmisbruk. Det viser at du ikke tar vare på deg selv, og det er det mange som vil skygge unna. I tillegg er det jo skummelt å få barn med noen som allerede er overvektig.

Jeg gir opp... Jeg skjønner veldig godt hvorfor du aldri har fått deg kjæreste...:klaske:

 

TS, det trenger absolutt ikke å være noe galt med deg! Det er den berømte klisjeen; du har ikke funnet den rette :). Jeg vet ikke hvor du 'leter' etter kandidater, men faktum er atdet ikke er så lett å treffe nye mennesker. Kanskje du kan hinte til vennene dine om de kjenner noen som de tror kan passe for deg, og så introdusere dere? Hvis du driver med nettdating, kan du kanskje få et par gode venninner til å ordne profilen din for deg? De kjenner deg godt, samtidig er de ikke så redde for å 'selge deg inn'. Du virker litt beskjeden, så kanskje det er dette som skal til? Kanskje du skal ta en pause fra prøvingen? Noen ganger skjer det når man minst venter det... Og uansett hva du gjør: Vær deg selv! Gjerne en god utgave av deg selv ;). Men ikke prøv å være noe du ikke er, bare for å bli godtatt. Det høres ut som om du er ute etter din fremtidige mann, og du kan ikke spille skuespill resten av livet!

Det er synd du blir demotivert av tråden her, men som du ser er det noen bittre mannfolk her :fnise:

Lykke til, TS :hug:

Anonymkode: 6941b...434

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Wow. Tiden hennes renner ut?Jeg trodde Norge hadde ganske høy gjennomsnittsalder for dødelighet jeg,over 80 år ihvertfall...

Eller er du en av de som mener at kvinner kun er verdt noe når de er mellom 17-23?

Jeg snakket selvsagt om å få barn. 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

TS, det trenger absolutt ikke å være noe galt med deg! Det er den berømte klisjeen; du har ikke funnet den rette :). Jeg vet ikke hvor du 'leter' etter kandidater, men faktum er atdet ikke er så lett å treffe nye mennesker. Kanskje du kan hinte til vennene dine om de kjenner noen som de tror kan passe for deg, og så introdusere dere? Hvis du driver med nettdating, kan du kanskje få et par gode venninner til å ordne profilen din for deg? De kjenner deg godt, samtidig er de ikke så redde for å 'selge deg inn'. Du virker litt beskjeden, så kanskje det er dette som skal til? Kanskje du skal ta en pause fra prøvingen? Noen ganger skjer det når man minst venter det... Og uansett hva du gjør: Vær deg selv! Gjerne en god utgave av deg selv ;). Men ikke prøv å være noe du ikke er, bare for å bli godtatt. Det høres ut som om du er ute etter din fremtidige mann, og du kan ikke spille skuespill resten av livet!

Det er synd du blir demotivert av tråden her, men som du ser er det noen bittre mannfolk her :fnise:

Lykke til, TS :hug:

Anonymkode: 6941b...434

Tiden renner ut for å få barn. Den beste alderen å få barn er når man er ung. Risiko for både barn og mor går opp i takt med alderen.

Å få et barn med noen man liter på kan være gledelig, men å få et barn med feil person kan drastisk redusere livskvaliteten.

Ja, for delt omsorg hindrer mor i å flytte. Eller hvordan ser du for deg at delt omsorg skal fungere når man bor langt unna hverandre? Du får ikke 50/50 hvis mor velger å flytte lengre enn det er praktisk å kjøre til og fra skole. Moren får nesten alltid barnet.

911 ser langt mer morsom ut.

Ungen kan flytte, da blir samvær redusert til annenhver helg eller betraktelig mindre. Spesielt når barnet blir eldre og får et nettverk. Med mindre jeg kan flytte etter. Men jeg har flyttet nok til å vite at den sosiale kostnaden ved å flytte ikke er verdt det. Den økonomiske belastningen er også enorm.

Ville du lånt 1.5 millioner til noen du kun har kjent i 6 måneder? Et år? Ikke det? Da ser du hvor jeg kommer fra. Å få et barn er snakk om å gi et lån uten forpliktelser om tilbakebetaling på 1.5 millioner. Hun kan ta pengene og dra. Da må man kjenne henne godt.

Kondomer har ved typisk bruk en feilrate på 18% per år. Det vil si at 18% av parene som bruker kondom vil ende opp med å bli gravide. Hvis du har 18% sannsynlighet for å få et barn per år, i 10 år, hvor mange barn vil du gjennomsnittlig ha? Ubrukelig som prevensjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, amativeReflection skrev:

Jeg snakket selvsagt om å få barn. 

Tiden renner ut for å få barn. Den beste alderen å få barn er når man er ung. Risiko for både barn og mor går opp i takt med alderen.

Å få et barn med noen man liter på kan være gledelig, men å få et barn med feil person kan drastisk redusere livskvaliteten.

Ja, for delt omsorg hindrer mor i å flytte. Eller hvordan ser du for deg at delt omsorg skal fungere når man bor langt unna hverandre? Du får ikke 50/50 hvis mor velger å flytte lengre enn det er praktisk å kjøre til og fra skole. Moren får nesten alltid barnet.

911 ser langt mer morsom ut.

Ungen kan flytte, da blir samvær redusert til annenhver helg eller betraktelig mindre. Spesielt når barnet blir eldre og får et nettverk. Med mindre jeg kan flytte etter. Men jeg har flyttet nok til å vite at den sosiale kostnaden ved å flytte ikke er verdt det. Den økonomiske belastningen er også enorm.

Ville du lånt 1.5 millioner til noen du kun har kjent i 6 måneder? Et år? Ikke det? Da ser du hvor jeg kommer fra. Å få et barn er snakk om å gi et lån uten forpliktelser om tilbakebetaling på 1.5 millioner. Hun kan ta pengene og dra. Da må man kjenne henne godt.

Kondomer har ved typisk bruk en feilrate på 18% per år. Det vil si at 18% av parene som bruker kondom vil ende opp med å bli gravide. Hvis du har 18% sannsynlighet for å få et barn per år, i 10 år, hvor mange barn vil du gjennomsnittlig ha? Ubrukelig som prevensjon.

Man kan ha barn så lenge man får mensen. Gjennomsnittsalderen er rundt 30år i Norge og det er mer normalt å få barn i 30 årene enn i 20 årene. De fleste i 20 årene har ikke livet 100% på stell og det SKAL man ha før man bringer barn inn i denne verden.

Ja,jeg er klar over at risikoen for diverse ting øke.  Det gjelder egentlig alt mulig med alderen. Menns sæd kvalitet går ned og kvinners reproduksjonsene blir verre,men å bastant hevde at man har 'dårlig tid'er feil. Jeg kjenner folk som har fått barn når de er 19 år og folk som har fått barn når de er 42 år.

Endret av SunnivaOslo
skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Man kan ha barn så lenge man får mensen. Gjennomsnittsalderen er rundt 30år i Norge og det er mer normalt å få barn i 30 årene enn i 20 årene. De fleste i 20 årene har ikke livet 100% på stell og det SKAL man ha før man bringer barn inn i denne verden.

Ja,jeg er klar over at risikoen for diverse ting øke.  Det gjelder egentlig alt mulig med alderen. Menns sæd kvalitet går ned og kvinners reproduksjonsene blir verre,men å bastant hevde at man har 'dårlig tid'er feil. Jeg kjenner folk som har fått barn når de er 19 år og folk som har fått barn når de er 42 år.

Sitter du her og forteller meg at mitt perspektiv som mann er feil? 

Hvis man er 29, og så starter et forhold, vil enhver oppegående mann vente minst tre år med å få barn. Hvis man da er 32 og barnløs og risikerer kvinnen å ikke kunne få barn i det hele tatt, for da går tiden fryktelig fort. 

Det er folk som har fått barn når de er 50 også, det betyr ikke at det er bra for mor eller barn, eller at de fleste kan gjøre det. Anekdotale historier hører ikke hjemme i en slik debatt. Jeg har en tante som aldri har brukt bilbelte og røyker en 20-pakk om dagen, hun er 84 år og har aldri vert syk. Anekdotale historier som dine er farlige og uansvarlige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Sitter du her og forteller meg at mitt perspektiv som mann er feil? 

Hvis man er 29, og så starter et forhold, vil enhver oppegående mann vente minst tre år med å få barn. Hvis man da er 32 og barnløs og risikerer kvinnen å ikke kunne få barn i det hele tatt, for da går tiden fryktelig fort. 

Det er folk som har fått barn når de er 50 også, det betyr ikke at det er bra for mor eller barn, eller at de fleste kan gjøre det. Anekdotale historier hører ikke hjemme i en slik debatt. Jeg har en tante som aldri har brukt bilbelte og røyker en 20-pakk om dagen, hun er 84 år og har aldri vert syk. Anekdotale historier som dine er farlige og uansvarlige.

Du har en veldig pessimistisk vinkling på alt du skriver nå. Har du tenkt på det?

Greit nok at mange av eksemplene du ramser opp eksisterer, men det betyr ikke at alle stresser rundt disse tankene på samme måte som du gjør..Det finnes heller ikke noen fasit på hvordan oppegående menn forholder seg til dette temaet, og du burde ikke tro at du har rett til å tale på vegne av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg litt fortapt. Har falt ut av datingen om dagen. Er lei av å møte så mange som avviser meg. Jeg syntes selv at jeg har mange gode egenskaper og har mange venner som er enige i det. 

Jeg er utrolig snill, kan lage mat, bake, er morsom, omgjengelig, familiekjær, sympatisk, til å stole på. Har også en god jobb, kontroll på økonomien, egen bolig, bil osv. Utseendemessig så føler jeg meg ganske normal. Er nok litt godt i hold, men er det virkelig ingen av de andre tingene som kan veie opp for det? :)

Ønsker meg veldig en kjæreste igjen. Mitt siste og eneste forhold var på nesten 8 år, føler det også sier en del om meg som person. 
Er helt i slutten av 20-årene og veldig klar for å slå meg til ro og få barn. 

 

Noen som har noen oppmuntrende ord, eller tips? 

Anonymkode: b349b...e8e

alle de egenskapene tror jeg folk driter litt i nå i starten. menn kan ikke vite noe særlig om din personeligheten, egenskapene dine eller noe i begynnelsen, det er ting man finner ut av senere. du må ha selvtilit , utstråling, være pen og deilig rett og slett. de 3 siste tingene er viktigst for menn for at de skal bli interessert  og det er det som gjør at menn vil date deg i starten, de andre tingene som personelighet og egenskaper finner man ut om hverandre etterhvert og hjelper selvfølgelig. men er ikke ting som får menn til å date deg i begynnelsen. vist du først får en til å date deg, så kan du vise fram din fine personelighet og egenskaper etterhvert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Froning skrev:

Du har en veldig pessimistisk vinkling på alt du skriver nå. Har du tenkt på det?

Greit nok at mange av eksemplene du ramser opp eksisterer, men det betyr ikke at alle stresser rundt disse tankene på samme måte som du gjør..Det finnes heller ikke noen fasit på hvordan oppegående menn forholder seg til dette temaet, og du burde ikke tro at du har rett til å tale på vegne av disse.

Sånn personlig er jeg ikke pessimistisk og jeg synes det er et viktig tema. Mange kvinner velger å bruke masse tid på jobb og utdanning isteden for å få barn, og så ender de opp med å ikke få barn. Siden 70-tallet har kvinner blitt mer og mer ulykkelig, kanskje det er en sammenheng?

Kanskje eldre menn stresser mindre? Ikke vet jeg, men disse bekymringene er vanlige, og en grunn til at man skyr damer rundt 30. Selvsagt kan jeg tale på vegne av meg selv og mine likesinnede. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke en veldig oppbyggende tråd når diskusjonen handler om hvor lite attraktivt det er med lubne damer. Selv har jeg alltid hatt noen kilo for mye, og jeg er kanskje ikke øverst på lista til alle menn jeg møter, men jeg klarer da fint å møte menn som er interessert i meg! Man har bare kanskje et litt smalere marked.  

Selv er jeg mer skeptisk til folk som betegner seg selv som "snille". For hvem er ikke snill da? Alle er snille. Som regel ;) Snill sluttet å være et komplimentet etter barneskolen i min verden. Etter det ble det en betegnelse man brukte på helt OK mennesker når man ikke hadde noe annet spennende å si. "Men han er jo snill, da.." (= gjesp!) Så hvis du er altfor snill, vil det si at du er en dørmatte, at du har lav selvtillit eller mangler definerende egenskaper og kvaliteter? Eller mener du faktisk snill? I så fall ville jeg ikke skrevet det i profilen min på en dating side, hvis jeg var deg, uansett :P Kanskje mener du egentlig at du er raus, tålmodig, trofast...?

Er du kanskje litt sjenert eller tilbakeholden, TS? De venninnene jeg har som har vært ufrivillig single over lang tid har til felles at de ikke helt tør å by på seg selv, eller signalisere at de er interessert i menn. Og menn er som kjent ikke tankelesere ;) Har du noen interesser eller arenaer hvor du møter potensielle menn?

Anonymkode: 4e378...5f6

hvorfor er det slik at folk innrømmer at de er lubben og at det gjør at man ikke er så populært hos menn, men likavell gjør dere ikke noe med det ?  " altså jeg er litt lubben, kanskje et par ektra kg, så er ikke akkurat så mange menn som liker det hehe ""

gjør noe med det da, gå å slank deg. værre er det ikke. vil du ha en slank fin man så må du nesten det

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Sånn personlig er jeg ikke pessimistisk og jeg synes det er et viktig tema. Mange kvinner velger å bruke masse tid på jobb og utdanning isteden for å få barn, og så ender de opp med å ikke få barn. Siden 70-tallet har kvinner blitt mer og mer ulykkelig, kanskje det er en sammenheng?

Kanskje eldre menn stresser mindre? Ikke vet jeg, men disse bekymringene er vanlige, og en grunn til at man skyr damer rundt 30. Selvsagt kan jeg tale på vegne av meg selv og mine likesinnede. 

Du virker en smule pessimistisk :fnise:

Jeg aner ikke om dette har en sammenheng. Jeg ville heller ikke gjettet på at det hadde det bare fordi det virker LITT logisk.

Bekymringene er vanlige? Grunn til at man skyr damer på 30? Snakker du om menn generelt eller deg og dine likesinnede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, brownbrown skrev:

hvorfor er det slik at folk innrømmer at de er lubben og at det gjør at man ikke er så populært hos menn, men likavell gjør dere ikke noe med det ?  " altså jeg er litt lubben, kanskje et par ektra kg, så er ikke akkurat så mange menn som liker det hehe ""

gjør noe med det da, gå å slank deg. værre er det ikke. vil du ha en slank fin man så må du nesten det

Hvorfor i alle dager skal jeg slanke meg for deg? Jeg trives fint med meg selv, og får nok oppmerksomhet til å vite at jeg ikke er helt uattraktiv. Det er nok på grunn av min enorme utstråling.. tenk hvis jeg slanket meg og plutselig ble DØDHOT i tillegg? Det ville jo rett og slett ikke være rettferdig ovenfor resten av kvinnene i dette landet :P

Anonymkode: 4e378...5f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, amativeReflection skrev:

Jeg snakket selvsagt om å få barn. 

Tiden renner ut for å få barn. Den beste alderen å få barn er når man er ung. Risiko for både barn og mor går opp i takt med alderen.

TS er 28! Hun har mange fruktbare år igjen. I dag velger mange å vente med å få barn til de er godt oppe i 30-årene. Helt frivillig (fordi de prioriterer andre ting først). Det går i de fleste tilfeller helt fint. Gjør det ikke det, finnes det hjelp å få, eller man kan adoptere.

Å få et barn med noen man liter på kan være gledelig, men å få et barn med feil person kan drastisk redusere livskvaliteten.

Du får jo ikke barn med noen du ikke liter på i utgangspunktet...?

Ja, for delt omsorg hindrer mor i å flytte. Eller hvordan ser du for deg at delt omsorg skal fungere når man bor langt unna hverandre? Du får ikke 50/50 hvis mor velger å flytte lengre enn det er praktisk å kjøre til og fra skole. Moren får nesten alltid barnet.

Hvem snakker om å flytte? Mange skilte foreldre prioriterer bosted utifra delt omsorg. Det er snakk om å samarbeide. Hvis mor MÅ flytte, så er det ingenting i veien for å flytte etter. 

911 ser langt mer morsom ut.

Du ønsket deg en ny 911, framfor et barn. 911 991 er den nyeste modellen. Personlig ville jeg ikke hatt vannbøffel, det er langt morsommere med luftavkjølt. I tillegg stiger prisene på disse voldsomt, så det er en investering. Derfor foreslår jeg 911 993. Jeg vet hva jeg snakker om, jeg har både 993 og 2 (!) barn. 

Ungen kan flytte, da blir samvær redusert til annenhver helg eller betraktelig mindre. Spesielt når barnet blir eldre og får et nettverk. Med mindre jeg kan flytte etter. Men jeg har flyttet nok til å vite at den sosiale kostnaden ved å flytte ikke er verdt det. Den økonomiske belastningen er også enorm.

Alle kan flytte. Men hvis du har et godt samarbeid med mor, så kommer dere til enighet om hva som er best for barnet. Det er langt vanligere enn at mor tar ungen under armen og stikker av. Og resten gidder jeg ikkeå si noe om, for du vet ikke hvor mye man er villig til å ofre for et barn, før man har fått et selv. 

Ville du lånt 1.5 millioner til noen du kun har kjent i 6 måneder? Et år? Ikke det? Da ser du hvor jeg kommer fra. Å få et barn er snakk om å gi et lån uten forpliktelser om tilbakebetaling på 1.5 millioner. Hun kan ta pengene og dra. Da må man kjenne henne godt.

Lån? Nedbetaling? Jeg blir helt matt! Man får ikke barn fordi det er økonomisk lønnsomt. Du kan låne 1,5 mill til en porsche 911 991 også, jeg skal love deg at det heller ikke er noen god investering! Her snakker vi om den største kjærligheten et menneske kan oppleve. Jeg ville solgt alt jeg hadde (inkludert 993'n) og satt meg i bunnløs gjeld, for barnet mitt. Penger erstatter ikke kjærlighet.

Kondomer har ved typisk bruk en feilrate på 18% per år. Det vil si at 18% av parene som bruker kondom vil ende opp med å bli gravide. Hvis du har 18% sannsynlighet for å få et barn per år, i 10 år, hvor mange barn vil du gjennomsnittlig ha? Ubrukelig som prevensjon.

Hvis du er så inmari redd, så har du vel ikke sex i det hele tatt. Du stoler ikke på kondomer, du stoler ikke på kvinner, best å holde seg til hånda... ;)

Det virker som om du har bestemt deg for at det går på ræva på forhånd. Og med instillingen din, heller jeg mot å være enig. Styr unna både kjæreste og barn!

 

Anonymkode: 6941b...434

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skal jeg slanke meg for deg? Jeg trives fint med meg selv, og får nok oppmerksomhet til å vite at jeg ikke er helt uattraktiv. Det er nok på grunn av min enorme utstråling.. tenk hvis jeg slanket meg og plutselig ble DØDHOT i tillegg? Det ville jo rett og slett ikke være rettferdig ovenfor resten av kvinnene i dette landet :P

Anonymkode: 4e378...5f6

for meg ? jeg har dame og har ikke peiling på hvem du er. men du klager liksom over at du er litt lubben gjør no med det da ? du vet jo at det ødlegger for deg.

hvorfor gjør du ikke noe med det ? gidder du ikke ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...