Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som vil date meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var da fælt til fat-shaming. Jeg vil ikke date deg :P

Anonymkode: 4e378...5f6

 Nei, jeg har ikke noe imot feite folk. Jeg påpeker bare at hun vil bedre sine odds og nå ut til flere menn, om hun velger å slanke seg.

Hun har jo valget. Ingen tvinger henne til å slanke seg. Men da kan hun ikke klage over at hun ikke finner menn som vil ha henne heller.

Det er jo tydelig at hun faktisk har litt draget, siden hun faktisk er kapabel til å avvise menn. Men jeg mistenker selvinnsikten ikke er på topp. 

Attraktive menn i den alderen hun er i kan velge og vrake i slanke kvinner. Desperate etter å få seg mann og barn, og slå seg til ro. Hun har egentlig ikke så mye sjanse, og skjønner ikke at datingverden og hennes verdi er på vei til å snu. Det blir bedre for menn og verre for kvinner jo eldre de blir, nettopp på grunn av at kvinner nå er den desperate parten. 

Menn er desperate fra 15ish til 30, fordi de er desperate etter å få pult. Kvinner sitter med makta og kan velge og vrake. Men det snur når menn kan velge og vrake blant kvinner å slå seg til ro med. Merk, jeg snakker jo selvsagt om attraktive menn. Akkurat som at det er attraktive kvinner menn vil tømme seg i når de er unge.

Anonymkode: c4f85...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer seriøst på om enkelte av dere som skriver her inne på Kvinneguiden noen sinne kikker ut i den virkelige verden. Folk blir da sammen med andre hele tiden! Også de som har noen kilo ekstra, ikke er konvensjonelt supervakre, har høy utdannelse, har lav utdannelse eller hva det nå er som får enkelte her inne til å si at de er diskvalifisert på forhånd. 

Det er ekstremt mye generalisering av hva menn og kvinner krever av hverandre på datefronten på dette forumet. Både kvinner og menn har så homogene preferanser at med mindre du er supermodellvakker, tynn/veltrent og har stor sosial kapital så kan du bare glemme at noen vil date deg... Ja, det finnes sikkert noen menn og kvinner som går etter overfladiske verdier. Men resten gjør ikke det. 

Det finnes nok noen der ute for de aller, aller fleste. Ingenting av det TS skriver er problematisk, så med mindre hun skjuler en eller annen mørk hemmelighet, er det ikke TS det er noe galt med. Men ofte må man jo "kysse noen frosker" før man finner prinsen, for å si det sånn. Ikke mist motet, TS - det er helt sikkert mange menn som vil date deg der ute. Du har bare ikke funnet dem ennå :) 

Anonymkode: d97a2...3a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo alt blitt enig i å møte deg, så kanskje det er bildene som er misvisende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Evilposelos skrev:

De har jo alt blitt enig i å møte deg, så kanskje det er bildene som er misvisende? 

De treffer jo henne 3-4 ganger før det renner ut i sanden. Det tar ikke så lang tid å oppdage at bildene og irl ikke stemmer over ens. hvis de ikke glemte brillene de første datene...

TS får dater, så hun er tydeligvis ikke for fet, eller uattraktiv. Men hun er sikkert ikke ute etter en overfladisk mann, som kun går etter det ytre. Slike menn er kun bruk og kast for mange damer. TS ønsker noe seriøst, og om det skal vare hele livet bør det være en veldig god match! På datene til TS har enten hun eller daten funnet ut at de ikke kan tenke seg resten av livet med hverandre. Veldig bra, siden mange tar til takke med noen som ikke egentlig duger. Slike forhold ser man mange av på skilsmissestatistikken.

TS: Du må kysse noen flere frosker! Og styr unna menn som ikke klarer å se forbi utseendet til folk. Slike mennesker er litt skadet sosialt, og vil ha store problemer med å klare et forpliktende forhold. Pen er på ingen måte det samme som attraktiv :)

Anonymkode: 6941b...434

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som vil date deg sikkert - du har bare ikke funnet den rette ennå. Kanskje det ikke er din tid til å blomstre ennå, kanskje du må finne ut av hva du egentlig leter etter først? Har du prøvd å bruke sukker.no eller noen andre datingtjenester? Du har jo mange flotte kvaliteter ved deg, sørg for at det reflekterer på utstrålingen din så finner du deg nok noe til slutt skal du se! Kjærlighet dukker ofte opp når vi minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ingrid Louise skrev:

Det er mange som vil date deg sikkert - du har bare ikke funnet den rette ennå. Kanskje det ikke er din tid til å blomstre ennå, kanskje du må finne ut av hva du egentlig leter etter først? Har du prøvd å bruke sukker.no eller noen andre datingtjenester? Du har jo mange flotte kvaliteter ved deg, sørg for at det reflekterer på utstrålingen din så finner du deg nok noe til slutt skal du se! Kjærlighet dukker ofte opp når vi minst venter det.

Det har jeg sluttet å tro på. Jeg har minst ventet det lenge nå, har fortsatt ikke sett noe til Kjærlighet. Jeg mistenker at Kjærlighet egentlig er som julenissen. 

Anonymkode: 3acb3...c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel TS du har i det minste fått opplevele kjærslighet en gang i livet. Kunne jo endt opp som meg, 30 år uten å ha en gang fått sitt første kyss.....

Anonymkode: 5dbc6...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel TS du har i det minste fått opplevele kjærslighet en gang i livet. Kunne jo endt opp som meg, 30 år uten å ha en gang fått sitt første kyss.....

Anonymkode: 5dbc6...f88

Huff, men hvorfor har du ikke fått ditt første kyss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4.3.2017 den 5.57, AnonymBruker skrev:

Det har jeg sluttet å tro på. Jeg har minst ventet det lenge nå, har fortsatt ikke sett noe til Kjærlighet. Jeg mistenker at Kjærlighet egentlig er som julenissen. 

Anonymkode: 3acb3...c69

Huff... Men det er vel veldig negativ tankegang..Det er nok ikke den rette tiden for deg som sagt. Bare vent så skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎03‎.‎2017 den 2.34, AnonymBruker skrev:

Vel TS du har i det minste fått opplevele kjærslighet en gang i livet. Kunne jo endt opp som meg, 30 år uten å ha en gang fått sitt første kyss.....

Anonymkode: 5dbc6...f88

Er du mann eller dame? Og hvorfor tror du det har blitt slik? :)

Anonymkode: d11da...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg litt fortapt. Har falt ut av datingen om dagen. Er lei av å møte så mange som avviser meg. Jeg syntes selv at jeg har mange gode egenskaper og har mange venner som er enige i det. 

Jeg er utrolig snill, kan lage mat, bake, er morsom, omgjengelig, familiekjær, sympatisk, til å stole på. Har også en god jobb, kontroll på økonomien, egen bolig, bil osv. Utseendemessig så føler jeg meg ganske normal. Er nok litt godt i hold, men er det virkelig ingen av de andre tingene som kan veie opp for det? :)

Ønsker meg veldig en kjæreste igjen. Mitt siste og eneste forhold var på nesten 8 år, føler det også sier en del om meg som person. 
Er helt i slutten av 20-årene og veldig klar for å slå meg til ro og få barn. 

 

Noen som har noen oppmuntrende ord, eller tips? 

Anonymkode: b349b...e8e

Hei TS! Håper du ikke har gitt helt opp, og at du fortsatt leser svarene du får i denne tråden.

En ting er at menn kan lukte desperasjon, så om du er veldig på dette med å "slå seg til ro", kan det ha noe med saken å gjøre. Å være åpen om at man er på jakt etter noe seriøst er helt innafor, men prøv å unngå dette med å slå seg til ro. Man kan tross alt fortsatt ha det veldig gøy (sammen) etter man har funnet seg kjæreste/noen å dele livet med, men for mange menn høres det ut som at det eneste som venter er barn og stasjonsvogn.

Jeg har også noen kilo ekstra, men personlig har jeg ikke hatt noe særlig problem med å få interesse fra det motsatte kjønn. Da jeg har spurt dem hva som fanger interessen har det hovedsakelig vært at jeg er smilende og glad, kan holde en interessant samtale gående og har mye karisma/sjarm. Spesielt sjarm har utmerket seg som en gjennomgående faktor i hvorfor folk tiltrekkes. Selvironi, men ikke "putting down myself", le av kleine ting (men ikke påpeike at det er "kleint"), se det positive i ting, være oppmerksom/årvåken, huske ting som har blitt sagt tidligere, eller ting jeg har lest som kan være et bidrag til samtalen/diskusjonen. 

Håper dette kanskje kan være til hjelp, masse lykke til. <3 

Anonymkode: 75df9...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg litt fortapt. Har falt ut av datingen om dagen. Er lei av å møte så mange som avviser meg. Jeg syntes selv at jeg har mange gode egenskaper og har mange venner som er enige i det. 

Jeg er utrolig snill, kan lage mat, bake, er morsom, omgjengelig, familiekjær, sympatisk, til å stole på. Har også en god jobb, kontroll på økonomien, egen bolig, bil osv. Utseendemessig så føler jeg meg ganske normal. Er nok litt godt i hold, men er det virkelig ingen av de andre tingene som kan veie opp for det? :)

Ønsker meg veldig en kjæreste igjen. Mitt siste og eneste forhold var på nesten 8 år, føler det også sier en del om meg som person. 
Er helt i slutten av 20-årene og veldig klar for å slå meg til ro og få barn. 

 

Noen som har noen oppmuntrende ord, eller tips? 

Anonymkode: b349b...e8e

Sier ingenting om deg som person, alle har levd et liv uten å ha hatt et forhold i langt flere år enn dette frem til de traff noen.  Noe som mange ser ut til å ha glemt det.

Anonymkode: f951f...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2017 den 17.22, Testosteron skrev:

Det er jeg enig i

I hva da? 

Og hvor mange år gikk det før du traff den første personen som det ble et forhold til? 

Anonymkode: f951f...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...