Gå til innhold

Kunne du datet meg da ? (Mann 40)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor "lite" urban er du da?Bare sånn for moro skyld :)

Hilsen Ts

Anonymkode: badd5...d8b

Jeg bor i by per nå, men jeg liker det ikke i det hele tatt.  Jeg har ingen interesse for den tilgjengeligheten og den typen muligheter som kommer med by og jeg finnes ikke materialistisk objektivt sett. Subjektivt sett liker å ha det behagelig, men det går mer på at ting føles varmt og hyggelig på et eller annet nivå. I by, er det meste basert på effektivitet og lettvinthet. Jeg har litt sansen for å bruke mer tid og gjøre ting "tungvint". Og jeg tror jeg må ut av byen for å få lov til å være "tungvint" etterhvert.

Anonymkode: cd727...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NorahLudoAllis
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrev at jeg var stor og sterk. Da har jeg også et stort hjerte som fungerer bra, også når det kommer til kjærlighet. ;) Kjekt å kunne skremme deg litt, det trenger man i blant.

Ts.

Anonymkode: badd5...d8b

 

Det med nakenbading/soling er HUGE nei for meg - gir meg assosiasjoner til ekle mannfolk som soler seg nakne på svaberg nært de unge jentene. Grøss. Svette baller er liksom heller ikke digg å forholde seg til i solsteika selv hos en fyr jeg ellers digger.

Ellers ville jeg nok lurt på om du var morsom og smart i topplokket(etter min standard liksom). Og hva slags smak du hadde innen kultursjangeren, samt hva du generelt var opptatt av rent tematisk. Og hvilke politiske holdninger og engasjement du hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men jeg er ung da, bare 25, det var kanskje ikke noe for deg da. 

Anonymkode: 0fecf...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frk. Violeta skrev:

Er "stor og sterk, vikingblod" en unnskyldning for overvekt? 

Er kanskje litt overvektig i følge bmi,men har ikke lyst å se ut som en pinglete vær-mann på tv2..  men stor og sterk har med høyde å gjøre, bredde over skuldre og fysisk styrke. Vikingblod kommer fra en gentest hos legen som påviste "viking gener".... 

Hilsen Ts.

Anonymkode: badd5...d8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at du fisker etter bekreftelse på Kvinneguiden.no ødelegger enhver illusjon om barskhet. Så nei...:plystre:

At du er avholds og flau over å innrømme hva du jobber med er også turnoff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i by per nå, men jeg liker det ikke i det hele tatt.  Jeg har ingen interesse for den tilgjengeligheten og den typen muligheter som kommer med by og jeg finnes ikke materialistisk objektivt sett. Subjektivt sett liker å ha det behagelig, men det går mer på at ting føles varmt og hyggelig på et eller annet nivå. I by, er det meste basert på effektivitet og lettvinthet. Jeg har litt sansen for å bruke mer tid og gjøre ting "tungvint". Og jeg tror jeg må ut av byen for å få lov til å være "tungvint" etterhvert.

Anonymkode: cd727...cca

Vi er mer lik enn du tror kanskje. Du høres helt perfekt ut. Er enig med alt bortsett fra å flytte ut av byen. Jeg elsker å sykle til parken, biblioteket eller jobben. Litt mer tungvint men enda mer enkelt egentlig. Handler gjerne på sykkel og kan gjerne ha parsellhage på andre siden av byen. Jeg finnes også lite materialistisk :)

Ts.

Anonymkode: badd5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kanskje litt overvektig i følge bmi,men har ikke lyst å se ut som en pinglete vær-mann på tv2..  men stor og sterk har med høyde å gjøre, bredde over skuldre og fysisk styrke. Vikingblod kommer fra en gentest hos legen som påviste "viking gener".... 

Hilsen Ts.

Anonymkode: badd5...d8b

Liker du "ikke etnisk" norske damer? Som er en krysning av Selma Hayek og en eskimo? hvis du gjør det, så hadde jeg datet deg garantert! Høres ut som villmann hadde møtt villkvinne :kyss:

Anonymkode: 7cc89...61a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inne er det fyr i teltet. God peisovn som brenner nonstop. Varmen gjør godt, det er noe spesielt med selvhogget ved, lukten og knakingen fra ved som brenner....

Hilsen Ts.

Anonymkode: badd5...d8b

Høres bra ut.

Liker du stygge damer? Jeg er en 2 av 10 på skalaen. Kan bli en 5-er hvis du har fått i deg mye 420😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bort skjegget, kjøp bil og ta deg et glass vin så kan det diskuteres!

Anonymkode: 828d9...e29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge jeg hadde sluppet å dra til hytten din ja:)

Anonymkode: bb6ac...e3c

Trist å se folk som ikke hadde overlevd før i tiden uten strøm og vann i springen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye positive ting, men selv ville jeg ikke kunne identifisert meg med noen som mener at jobb BARE handler om pengene man får inn. Man bruker store deler av livet på jobb (selv med en normal stilling), og da burde det i mine øyne være noe som en finner givende - der man driver med noe man synes er spennende, får brukt evnene sine og trives. 

Mange fremtidige middagssamtaler vil jo handle om dagen som er gått, og da synes jeg det er hyggelig at begge har noe å fortelle.

Ville også syntes det var kjedelig med en som heller ikke kunne nyte et glass rødvin..

(Kvinne 26 forresten, så uansett litt for ung)

Anonymkode: 36b6b...452

Men jobb for meg også er bare en jobb. Det handler ikke om at det bare handler om pengene som kommer på konto,men at jobben ikke er livet.

Jeg har en typisk kontorjobb der jeg kan ha hjemmekontor når jeg vil. Av og til må jeg ut i bedrifter og holde møter og har kurs osv...Det er jo på en måte interessant ja,men jeg LEVER ikke for jobben. Jeg valgte å gå fra en 100% stilling til en mer fri 80% stilling med mye mindre ansvar.  Før var det jobb 24/7,mailer og tlf konstant,så fant jeg ut at jeg ville ha en 'fast'tid til jobb og til fritid.

Nå liker jeg jobben min og kan absolutt snakke om den,men den 'eier'ikke livet mitt lengre...jeg har mye mer tid til hobbyer og interesser,prøve ut nye ting osv istedenfor å skrive rapporter og svare mailer på fritiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Knirke skrev:

Det faktum at du fisker etter bekreftelse på Kvinneguiden.no ødelegger enhver illusjon om barskhet. Så nei...:plystre:

At du er avholds og flau over å innrømme hva du jobber med er også turnoff

Jeg søker ikke bekreftelse. Det er artig å få vite litt hva andre tenker om meg og min livsstil og om jeg kunne være noe av interesse. Bekreftelsen som er viktig i livet er å tørre å stå i seg selv og være seg selv, det får man ikke fra andre. - Å være "barsk" er det samme som å være "mannlig". Det vet jeg at jeg er nok av, uavhengig om jeg har det moro og skriver på KG.

Hvor har du fått det fra at jeg er flau over hva jeg jobber med? Og hvor har du fått det fra at jeg er avholds? Vet du hva avholds egentlig betyr? Jeg avstår ikke fra noe, jeg liker simpelt hen ikke alkohol, ei heller fiskepudding. Når trivielle ting blir beskrevet som turnoff så tenker jeg kanskje at du har en litt "lettere" omgang med måten du formulerer deg på.

Hilsen Ts.

 

Anonymkode: badd5...d8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker du "ikke etnisk" norske damer? Som er en krysning av Selma Hayek og en eskimo? hvis du gjør det, så hadde jeg datet deg garantert! Høres ut som villmann hadde møtt villkvinne :kyss:

Anonymkode: 7cc89...61a

Jeg elsker alle kvinner. 

Anonymkode: badd5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, fiole skrev:

Nei, jeg dater aldri noen som prøver å finne date på nett. Creepy.2uge4p4.gif

Så 80% av den single befolkningen er creepy?

Velkommen til 2017.

Anonymkode: 4b0ad...0bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta bort skjegget, kjøp bil og ta deg et glass vin så kan det diskuteres!

Anonymkode: 828d9...e29

Skjegget blir, bil har jeg allerede, og vin glasset kan du forklare meg viktigheten av. Hvorfor er det så viktig for andre mennesker at andre drikker alkohol? 

TS.

Anonymkode: badd5...d8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker alle kvinner. 

Anonymkode: badd5...d8b

Send meg en pm, dette høres veldig  eventyrlig ut :sexy:

Anonymkode: 7cc89...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Høres bra ut.

Liker du stygge damer? Jeg er en 2 av 10 på skalaen. Kan bli en 5-er hvis du har fått i deg mye 420😊

Jeg elsker alle kvinner. Jeg opererer ikke med skala eller tall men syns personlighet er viktig. 420 er ? alkohol?

Hilsen Ts.

Anonymkode: badd5...d8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg søker ikke bekreftelse. Det er artig å få vite litt hva andre tenker om meg og min livsstil og om jeg kunne være noe av interesse. Bekreftelsen som er viktig i livet er å tørre å stå i seg selv og være seg selv, det får man ikke fra andre. - Å være "barsk" er det samme som å være "mannlig". Det vet jeg at jeg er nok av, uavhengig om jeg har det moro og skriver på KG.

Hvor har du fått det fra at jeg er flau over hva jeg jobber med? Og hvor har du fått det fra at jeg er avholds? Vet du hva avholds egentlig betyr? Jeg avstår ikke fra noe, jeg liker simpelt hen ikke alkohol, ei heller fiskepudding. Når trivielle ting blir beskrevet som turnoff så tenker jeg kanskje at du har en litt "lettere" omgang med måten du formulerer deg på.

Hilsen Ts.

 

Anonymkode: badd5...d8b

Åh, jeg glemte en ting! Bruk av AnonymBruker-funksjonen er ekstra turnoff. Jeg foretrekker menn som står for det de sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker alle kvinner. Jeg opererer ikke med skala eller tall men syns personlighet er viktig. 420 er ? alkohol?

Hilsen Ts.

Anonymkode: badd5...d8b

420 er hasj,mer ment som en spøk siden du drikker ikke alkohol..istedenfor å skrive "en 5-er hvis du har du har fått i deg for mye øl".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

420 er hasj,mer ment som en spøk siden du drikker ikke alkohol..istedenfor å skrive "en 5-er hvis du har du har fått i deg for mye øl".

 

Oi, ikke noe jazztobakk for meg nei.... Du er sikkert god nok som du er uansett ;)

Hilsen Ts

Anonymkode: badd5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...