SunnivaOslo Skrevet 25. februar 2017 #81 Skrevet 25. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, ikke noe jazztobakk for meg nei.... Du er sikkert god nok som du er uansett Hilsen Ts Anonymkode: badd5...d8b Skal jeg sende deg et bilde og motbevise den påstanden der eller hur? Ser at mange henger seg opp i den Alkohol greia og tror det er fordi at de tenker du er en sånn som er 100% nykter og dømmer andre som drikker eller at du vil 'nekte'dama å drikke. Jeg er som deg,drikker egentlig aldri men har ikke noe imot det og dømmer ikke folk som drikker,ei heller 'krever'noe ang alkohol. Vil jeg drikke så gjør jeg det,men er ikke noe viktig for meg eller mitt liv at det finnes øl i kjøleskapet. Går 'aldri'ut på byen heller. Dvs kan gå ut hvis det er anledning for det,men er egentlig ikke noe som interesserer meg. Sist jeg var på en bytur (da snakker vi nattklubb,ikke typ ta siste bussen hjem)var i sommer. Endret 25. februar 2017 av SunnivaOslo skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #82 Skrevet 25. februar 2017 Har du ikke barn? Og du er 40? Anonymkode: c60f6...efb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #83 Skrevet 25. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke barn? Og du er 40? Anonymkode: c60f6...efb Det lurer jeg på også... Har du, eller har du planer om å føre vikinggenene dine videre? Anonymkode: a1475...4df
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #84 Skrevet 26. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det lurer jeg på også... Har du, eller har du planer om å føre vikinggenene dine videre? Anonymkode: a1475...4df Jeg har ikke barn men har veldig lyst på. Forutsettingen er et trygt og stabilt forhold. Hilsen Ts Anonymkode: badd5...d8b
fiole Skrevet 26. februar 2017 #85 Skrevet 26. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så 80% av den single befolkningen er creepy? Velkommen til 2017. Anonymkode: 4b0ad...0bf God Morgen dere i 2017 Jeg har formulert meg veldig utydelig, det ser jeg nå. Jeg har ingen tro på å finne partner via nettet uansett hvor mye positivt det er i lista av det matrielle eller de positive egenskapene. Det er creepy. Hører/leser en skjelden gang at noen finner hverandre via nettet, men hører/leser desto mer om alt det negative det har medført av opplevelser. Får heller si at de/dere som tør å gjøre det på den måten må ha usedvanlig godt utstyrte sosiale antenner og litt av et mot. Ps (jeg er i 2017, det er iallefall det tallet som står på kalenderen min her) Ha en fin søndag
Silfen Skrevet 26. februar 2017 #86 Skrevet 26. februar 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du antok at han var fattig. Men du var langt ifra den verste i tråden. Min kritikk går til de som rakker ned på TS så du synes ikke ufine folk bør få en kommentar tilbake om at de er ufine? Fyren bretter ut om seg selv og svarer ærlig, og så får han så hatten passer av enkle damer her. Han burde fått kred for å være ærlig. Ikke pepper fordi de ikke matcher han Anonymkode: 9c9ee...38f Igjen, du er ufin. At du ikke ser det er fantastisk. Ts stiller spørsmål og ønsker svar. Ville du.... Nei, fordi at. Ja, fprdi at. Ikke noe ufint her. Du derimot, som klikker på folk fordi du er en sart sutrende liten sjel som ikke takler at folk kommer med helt normale svar og dermed velger å rakke ned på andre mennesker, du er den ufine. Ferdig arbeid.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #87 Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Igjen, du er ufin. At du ikke ser det er fantastisk. Ts stiller spørsmål og ønsker svar. Ville du.... Nei, fordi at. Ja, fprdi at. Ikke noe ufint her. Du derimot, som klikker på folk fordi du er en sart sutrende liten sjel som ikke takler at folk kommer med helt normale svar og dermed velger å rakke ned på andre mennesker, du er den ufine. Ferdig arbeid. Har du lest tråden eller? Jeg synes nå de som er ufine mot andre fint kan få litt av samme medisin tilbake. Anonymkode: 9c9ee...38f
Shanita Skrevet 26. februar 2017 #88 Skrevet 26. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du lest tråden eller? Jeg synes nå de som er ufine mot andre fint kan få litt av samme medisin tilbake. Anonymkode: 9c9ee...38f Enig
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #89 Skrevet 26. februar 2017 Det kommer helt an på hvordan du ser ut. For alt jeg vet kan du se ut som Donald Trump, og det hadde det jo blitt et nei. Anonymkode: 44fe4...87a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #90 Skrevet 26. februar 2017 Ja, passer livstilen min da jeg bor i båt i byn, så lite dusj og varme går igjen Synes du er litt alternativ jeg enn alle andre kjedelige karer Anonymkode: ea04b...e6f
Klink Skrevet 26. februar 2017 #92 Skrevet 26. februar 2017 Kunne datet deg, men liker veldig godt vin. Og så høres du litt for urban ut kanskje. Kunne tenkt meg å bo litt utenfor en by i et hus.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #93 Skrevet 26. februar 2017 Er ikke så veldig fan av stort skjegg, og du er litt gammel, ellers høres det bra ut på papir, men aner jo ikke hvordan du er i virkeligheten. Anonymkode: 79a98...834
Thaila Skrevet 26. februar 2017 #94 Skrevet 26. februar 2017 Synes det var endel interessant her ja, bortsett fra det store skjegget kanskje..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå