Gå til innhold

Kunne du datet meg da ? (Mann 40)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Shanita skrev:

Jeg liker at du foretrekker hjemmekos. Men jeg vil ikke dra på hytten uten vann og strøm. :) 

Vann tar vi med oss eller henter i elven. Kan gå med på å sette opp solcellepanel om du vil ha lese lys eller vil lade opp vibratoren din :) 

Hilsen Ts

Anonymkode: badd5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vann tar vi med oss eller henter i elven. Kan gå med på å sette opp solcellepanel om du vil ha lese lys eller vil lade opp vibratoren din :) 

Hilsen Ts

Anonymkode: badd5...d8b

hehe neitakk. Jeg må ha skikkelig varmt vann i hytten :P. Har vært med en slik fyr før. En som ville bo der ingen skulle tru noen kunne bo. Jeg fikk nok! hehe :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Silfen skrev:

Nei, liker  komfort, liker alkohol og så får jeg feelingen av at du lever spartansk fordi du må, ikke fordi du velger det selv. 

Man skal aldri forandre seg for andre. Komfort kan man fint ha uten strøm og vann, mens andre ønsker ikke å oppleve noe så enkelt som hyttetur med enklere standard enn hjemme - det må vel være greit?

Alkohol kan du vel drikke? - Jeg drikker ikke kaffe/te heller, men flott av du gjør det. 

Jeg lever ikke spartansk. Jeg lever behagelig og fritt, og setter pris på det jeg har. Kjøper jeg noe nytt legger jeg penger i det og kjøper kvalitet. Syns det var helt greit å kjøpe ny radio for litt over 2500 kr. Bil har jeg også, bruker den lite, men det er ikke sånt som er viktig for meg. Syns det er kulere å sykle til jobb jeg.

Hilsen Ts.

Anonymkode: badd5...d8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Shanita skrev:

hehe neitakk. Jeg må ha skikkelig varmt vann i hytten :P. Har vært med en slik fyr før. En som ville bo der ingen skulle tru noen kunne bo. Jeg fikk nok! hehe :fnise:

Enig med deg. 

Det må være lyst og varmt og det må være rennende vann så det går an å vaske seg uten å skylle hender i stille vann. Og dusje og vaske håret. 

 

Anonymkode: 7b766...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Polly Ester skrev:

Syns du høres ut som en jeg ville dratt på date med for å bli kjent og kanskje det hadde vært en match mellom oss. 

Sålenge det er ok for deg at jeg hadde drukket et glass vin eller en drink, selv om du er avholds selv. Og dersom skjegget ditt er velpleid og ikke ser ut som en pistrete kost. 

Hehe, og dersom kjemien ikke hadde vært tilstede så hadde vi kanskje blitt gode venner? Jeg forventer ikke at andre skal være som meg, det blir feil. Jeg er ikke avholds, men liker ikke alkohol. Syns det bare er kos dersom andre koser seg med noen glass med noe godt i, en hyggelig kveld. Skjegget mitt er forøvrig velstelt, lukter godt, blir vasket med skjegg shampo, settes inn med skjeggolje og stelles... noen ganger lukter det svakt av sitrus, andre ganger lavendel.... Jeg går fast til barbersalong og blir klippet og stusset. Velvære er viktig og er langt fra en "villmann" :fnise:

Hilsen Ts

Anonymkode: badd5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe, og dersom kjemien ikke hadde vært tilstede så hadde vi kanskje blitt gode venner? Jeg forventer ikke at andre skal være som meg, det blir feil. Jeg er ikke avholds, men liker ikke alkohol. Syns det bare er kos dersom andre koser seg med noen glass med noe godt i, en hyggelig kveld. Skjegget mitt er forøvrig velstelt, lukter godt, blir vasket med skjegg shampo, settes inn med skjeggolje og stelles... noen ganger lukter det svakt av sitrus, andre ganger lavendel.... Jeg går fast til barbersalong og blir klippet og stusset. Velvære er viktig og er langt fra en "villmann" :fnise:

Hilsen Ts

Anonymkode: badd5...d8b

Syns det høres ut som vi kunne funnet tonen, jeg. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye positive ting, men selv ville jeg ikke kunne identifisert meg med noen som mener at jobb BARE handler om pengene man får inn. Man bruker store deler av livet på jobb (selv med en normal stilling), og da burde det i mine øyne være noe som en finner givende - der man driver med noe man synes er spennende, får brukt evnene sine og trives. 

Mange fremtidige middagssamtaler vil jo handle om dagen som er gått, og da synes jeg det er hyggelig at begge har noe å fortelle.

Ville også syntes det var kjedelig med en som heller ikke kunne nyte et glass rødvin..

(Kvinne 26 forresten, så uansett litt for ung)

Anonymkode: 36b6b...452

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres litt i overkant trendy ut for meg (sykkel, skjegg, urban kjøkkenhage, opptatt av mat..), men ellers ja. En friluftsmann jeg kan nakenbade med høres ellers topp ut. De tingene du har listet opp er vel kanskje ikke de mest avgjørende punktene når jeg ser etter potensiell partner. For meg er det viktigere om du vil ha barn eller ikke (jeg vil ikke ha barn, nemlig, og det begynner jo å haste litt for single folk på min alder) enn det faktum at du har skjegg og kjøkkenhage. Er du avholds på grunn av religion eller en historie med avhengighet, er du sosialt awkward, eller liker du bare ikke alkohol? 

Anonymkode: ea257...b33

Jeg finnes ikke trendy.... jeg er bare meg og lite opptatt av hva alle andre gjør for noe fjolleri :)

Barn? Det må komme av kjærlighet... 

Jeg drikker ikke alkohol fordi jeg ikke liker smaken. Jeg liker andre smaker. Sosialt er jeg en likandes kar. Mange mener jeg er et morsomt innslag og hyggelig å prate med. Jeg går forøvrig ikke med slips ;)

Hilsen Ts

Anonymkode: badd5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. 

Det må være lyst og varmt og det må være rennende vann så det går an å vaske seg uten å skylle hender i stille vann. Og dusje og vaske håret. 

 

Anonymkode: 7b766...e3c

Jeg har erfaringen med en fyr som mente at det beste var å hente vann fra elver og slik. Han ville leve på den tungvinte gammeldagse måten. Jeg trodde det skulle være romantisk og gå bra, men det ble slett ikke bra. Det var slik at etterpå sverget jeg til det moderne livet ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Shanita skrev:

Jeg har erfaringen med en fyr som mente at det beste var å hente vann fra elver og slik. Han ville leve på den tungvinte gammeldagse måten. Jeg trodde det skulle være romantisk og gå bra, men det ble slett ikke bra. Det var slik at etterpå sverget jeg til det moderne livet ;) 

Haha. Det er forskjell på oss :) jeg er en dame og synes det er vanskelig å finne en mann som vil sove i telt i skauen og skogen med meg :P eller det er flere som vil men det er ofte menn som ikke har satt en teltplugg siden militæret. 

Anonymkode: 9c9ee...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye positive ting, men selv ville jeg ikke kunne identifisert meg med noen som mener at jobb BARE handler om pengene man får inn. Man bruker store deler av livet på jobb (selv med en normal stilling), og da burde det i mine øyne være noe som en finner givende - der man driver med noe man synes er spennende, får brukt evnene sine og trives. 

Mange fremtidige middagssamtaler vil jo handle om dagen som er gått, og da synes jeg det er hyggelig at begge har noe å fortelle.

Ville også syntes det var kjedelig med en som heller ikke kunne nyte et glass rødvin..

(Kvinne 26 forresten, så uansett litt for ung)

Anonymkode: 36b6b...452

Jeg er god på det jeg driver med og har en av de viktigste jobbene i verden -jobber med mennesker. Jeg kan godt dele fra arbeidsdagen men er en person som mener at jeg er mye mer enn jobben min. 

Ja, jeg er nok litt kjedelig som ikke drikker vin samtidig med deg ;)

Hilsen Ts

Anonymkode: badd5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Det er forskjell på oss :) jeg er en dame og synes det er vanskelig å finne en mann som vil sove i telt i skauen og skogen med meg :P eller det er flere som vil men det er ofte menn som ikke har satt en teltplugg siden militæret. 

Anonymkode: 9c9ee...38f

:fnise: haha, jeg trodde at jeg elsket å sove i telt i skogen og leve det gode hytteliv jeg og, men tydeligvis behøver jeg mer luksus. ;) haha ... Jeg er gammeldags ellers på mange måter ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne helt klart ha datet deg. Men jeg er litt redd du er for urban for meg..

Anonymkode: cd727...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne helt klart ha datet deg. Men jeg er litt redd du er for urban for meg..

Anonymkode: cd727...cca

Hvor "lite" urban er du da?Bare sånn for moro skyld :)

Hilsen Ts

Anonymkode: badd5...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde datet deg, hadde det ikke vært for at vi nok bor på hver vår kant av landet. Jeg er litt eldre enn deg, men mine verdier matcher dine så utrolig bra. Trodde ikke en slik mann fantes😉....

Anonymkode: c2723...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange folk velger å leve spartansk. De jager derfor heller ikke etter de festest betalte jobbene. De har litt mer verdier i livet enn overforbruk. Synes det viser tegn på at TS er et godt og reflektert menneske som faktisk bryr seg om mer enn bare seg selv. 

Blir litt satt ut av at det er så mange sure ugler her på kg som er rett og slett frekke bitcher mot en hyggelig mann. Hvorfor ikke heller bare si "beklager ikke min kopp med te" fremfor å rakke ned på TS sine verdier? Det er bedre å rose greie menn her, enn å sutre over at alle menn er fæle, noe som skjer hele tiden. 

PS: denne var ikke bare retta til deg Silfen. Du var ikke alene om å rakke ned på en bra mann. Og denne tråden her var heller ikke unik når det gjaldt å bitche mot greie menn. 

Hilsen dame som liker bra menn

Anonymkode: 9c9ee...38f

Jeg har ikke rakket ned på noen. Du, derimot... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg har ikke rakket ned på noen. Du, derimot... 

Du antok at han var fattig. Men du var langt ifra den verste i tråden. Min kritikk går til de som rakker ned på TS ;) så du synes ikke ufine folk bør få en kommentar tilbake om at de er ufine? Fyren bretter ut om seg selv og svarer ærlig, og så får han så hatten passer av enkle damer her. Han burde fått kred for å være ærlig. Ikke pepper fordi de ikke matcher han :P 

Anonymkode: 9c9ee...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Mann 40

- Stort hjerte og stor tålmodighet

- Stor og sterk, har vikingblod

- Har skikkelig sjegg

- By i stedet for land

- Leilighet i et lite koselig borrettslag

- Hytte uten strøm og vann

- Sykkel i stedet for bil

- Miljøbevisst

- Det er ikke viktig hva jeg tjener

- 100% stilling

- Jobben er det som finansierer til livets opphold - jobb er ikke livet

- God på å lage mat

- Nakenbading/soling ja takk 

- Går ikke "ut" på byen -  foretrekker hjemmekos

- Drikker ikke alkohol

- Glad i sex

- Tiltrekkes mer av modne kvinner enn unge jenter/kvinner

- Har kjøkkenhage

- Er handy 

- Det enkle er ofte det beste

 

 

Anonymkode: badd5...d8b

Nei. Er for glad i champagne. Liker ei heller skjegg, og selvom jeg er glad i å sykle, så er bil et must for meg. Liker landet bedre en byen også.

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...