Gå til innhold

Prate i telefon mens man trener


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med at du selv ikke vil være en idiot og derfor aldri frekventerer treningssenterene. Det vil vel også si at du ikke har noen preferanser når det gjelder mobilbruk på treningssenteret. Og allikevel måtte du uttale deg i denne tråden. Smart ;)  

Anonymkode: df864...e1f

Dette!!! :klappe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at når man er på trening, så lar man mobilen bli igjen i garderoben. Veldig irriterende for andre som er der, og tenker at det ikke er noe hyggelig for den i andre enden heller, som får en telefon fra en som puster og peser i røret. :P Er man av den typen som absolutt MÅ være tilgjengelig 24/7, så tren heller hjemme. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke personlig noe imot det, hører på musikk med hodetelefoner uansett. Men jeg tenker at det må påvirke effektiviteten og intensiviteten av treningen din? Jeg hadde i alle fall ikke klart å prate mens jeg trener, har nok med å puste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2017 den 15.26, Dark Angelina skrev:

Wow.. her ser man forskjellen ja. Jeg må jo bare si at jeg syns ikke du var urimelig når du ga beskjed. Mange rare svar i det emnet ditt. 

 

På 24.2.2017 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Tror ofte folk henger seg på den første som svarer. Og her var fleste svar et spark til deg. Ergo endte tråden opp  slik. Folk tenker ikke alltid selv men liker å henge seg på massen. 

Anonymkode: df864...e1f

Ja merkelig det der, for min tråd er nesten helt identisk med denne, med helt motsatte svar.

Det er helt OK om man får en telefon på trening altså, jeg har full forståelse for at noen har viktige samtaler de bare "må" ta, men da svarer man og så går man ut til et sted det passer å prate...

Anonymkode: 3f216...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde dette idag på treningen. Var ei som skravlet i ett sett mens hun tok litt benpress, mest barr sitte i ro å snakke. Deretter snakke litt videre med en hantle og tok litt armøvelser. Jaja hun om det tenkte jeg. 

Liten digresjon. Noe morsommere er det igrunn når det kommer ei selfie dronning i full party sminke( falske superlange vipper osv). Gikk bare rundt og løftet, tittet på utstyret. Sto bak meg plutselig og ville prøve den jeg holdt på med. Ikke noe problem, så gjorde meg ferdig. Så tok hun bare i den og prøvde,men ga opp uten å prøve evt ta av litt vekter.

Gikk heller til speilet og kjørte de type fitness skyt ut rumpa og vær super sexy bilder. Lo godt inni meg! Mennene der er veldig hyggelig og høflige, men her begynte de å gapskratte og sa bare hva faen er det der! Aldri sett henne etter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...