Gå til innhold

Prate i telefon mens man trener


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det innafor å prate i handsfree mens man trener på helsestudio?

 

Anonymkode: be896...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, det er helt utenfor.

Du vil forstyrre andre, og du vil ikke klare å konsentrere deg om treningen

Anonymkode: ed16d...1d8

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er drittirriterende å måtte høre på andre prate i telefonen. 

Anonymkode: 9f1e1...ecb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er drittirriterende å måtte høre på andre prate i telefonen. 

Anonymkode: 9f1e1...ecb

Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor å prate i handsfree mens man trener på helsestudio?

 

Anonymkode: be896...b97

Noen har en jobb som gjør at de må være tilgjengelig 24/7. De må da prate i telefonen når de er der de nå engang er. Ellers så kan detnoppstå akutte ting som nødvendiggjør telefonprat når man er der man er, enten det er på treningssenteret eller i dusjen hjemme. 

Lær degmå respektere at andre er annerledes enn deg selv, med andre behov, men dog innenfor rimelighetens grenser. 

Anonymkode: 0def4...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen har en jobb som gjør at de må være tilgjengelig 24/7. De må da prate i telefonen når de er der de nå engang er. Ellers så kan detnoppstå akutte ting som nødvendiggjør telefonprat når man er der man er, enten det er på treningssenteret eller i dusjen hjemme. 

Lær degmå respektere at andre er annerledes enn deg selv, med andre behov, men dog innenfor rimelighetens grenser. 

Anonymkode: 0def4...6f4

Av respekt så tror jeg og håper at disse menneskene som må være tilgjengelig 24/7 klarer å avslutte den økten de holder på med, for å gå utenfor eller inn i garderoben for å snakke seg ferdig. Man løper ikke på tredemølle mens man snakker i telefonen, og man snakker heller ikke med venner og familie for å fortelle om hvordan dagen har vært. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold helst kjeft så godt det lar seg gjøre for min del :plystre:

Folk som prater mens de trener han en tendens til å dille, fjase, bruke lang tid. En dag jeg var i bassenget svømte to skravlende damer i bredden og sperret hele forbanna feltet for alle oss andre. Og når man prater mens man svømmer går det LANGT ifra fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilli My
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor å prate i handsfree mens man trener på helsestudio?

 

Anonymkode: be896...b97

Nei, bare, nei.

 

Må du absolutt ta telefonen, ta den med deg til et område hvor du ikke forstyrrer andre. For min egen treningsstudio skyld, pleier jeg å sette telefonen i flymodus. Treningstiden min er hellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha telt over svarene i denne tråden så er det en overveldende majoritet som sier ja. Så det kan du helt trygt gjøre. :tommel:

Anonymkode: fe824...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det skjedde idag da jeg hørte på avstand en sprek pratesjuk dame som snakket høyt og lenge (uten å puste og pese) mens hun løp på tredemølle. Syntes veldig synd på han som løp rett ved siden av.. :P

 

 

Anonymkode: be896...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvorfor prate i telefon når man trener? Alle har godt av å være litt utilgjengelige innimellom. Om man kan. Og det er irriterende å høre på. 

Men det er enda mer snodig med de som drar på spinningtime og chatter hele jævla økta. Når jeg trener så trener jeg. Betaler tross alt penger for dette og vil ha maks utbytte av økta. Tar derfor aldri med telefon når jeg trener. 

Anonymkode: df864...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen trenger å være tilgjengelig hvert eneste minutt av dagen, uansett jobb. Ikke ta telefonsamtaler den lille tiden du trener med andre mennesker rundt deg. Det er svært forstyrrende.

Anonymkode: d9222...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, penny_ skrev:

Gå i alle fall bort fra apparatet du bruker i stedet for å oppta det mye lenger enn du trenger.

Det er jo det folk ikke gjør. Ergo til irritasjon. Jeg driter i om folk skravler eller chatter, men når de opptar plass for folk som trener, så er det lov å bli irritert. 

Anonymkode: df864...e1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det folk ikke gjør. Ergo til irritasjon. Jeg driter i om folk skravler eller chatter, men når de opptar plass for folk som trener, så er det lov å bli irritert. 

Anonymkode: df864...e1f

En ting jeg har opplevd på mitt treningssenter, (som ikke er så alt for stort, så det er ikke så god plass), er at guttegjenger på 5-6 stk opptar all plassen rundt manualene og står og prater, mens det er kun EN av dem som faktisk trener der. Jeg har ikke lyst til å være den "sure bitchen" som kommer bort til gjeng med 16-åringer og spør om de som faktisk ikke gjør noe annet enn å prate om de kan flytte seg sånn at andre faktisk kan komme til. Jeg er av den oppfatning av at når man er på treningssenteret så skal man trene, ikke prate.. det kan man gjøre en annen plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Jeg opprettet en tråd her for ikke så lenge siden om at jeg hadde sagt fra til en som snakket høyt i telefonen inne på treningssenteret, og da var det visst jeg som var bitchen. Her i tråden virker det som det ikke er greit å snakke i telefonen på trening...

Anonymkode: 3f216...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...