Gå til innhold

Hadde ølbriller i helgen. What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teite ballongbilder hadde vært helt no-go for meg. Jeg hadde bare sendt en tekst om at jeg var travel og at det passer dårlig og latt det hele skli ut. Du skylder ham jo ingenting. 

Anonymkode: 587c3...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teite ballongbilder hadde vært helt no-go for meg. Jeg hadde bare sendt en tekst om at jeg var travel og at det passer dårlig og latt det hele skli ut. Du skylder ham jo ingenting. 

Anonymkode: 587c3...a3d

Jaaa, holde lange ballonger forran buksesmekken og late som der er penisen. Og late som de suger pikk.. Det er snakk om en voksen mann i slutten av 20årene, ikke noen 15åring... Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tom1986 skrev:

Ølbriller er en myte. Alkohol reduserer hemninger, men det påvirker vår vurdering av andres menneskers utseende i relativt liten grad. Mindre attraktive blir litt mindre attraktive, mens attraktive blir litt mer attraktive. Det er ikke slik at stygge folk blir plutselig tiltrekkende. Så dette er en elendig unnskyldning. Stå for det du gjorde ts. Du var kåt og hoppet på det første og beste du fant i helga. 

Hva snakker du om. Jeg står da for det jeg har gjort 😅 Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha :ler: Møtte på en kjekkas (trodde jeg) som jeg rotet med på byen. Ikke noe mer skjedde, men jeg ga han nr mitt. Har tekstet litt frem og tilbake om å møtes. Snakket i tlf også. Var veldig mørkt på utestedet og hadde noen drinker innabords.. Fant han på facebook nå, og kremt... Han var ikke noen kjekkas akkurat 😳 Hvordan skal jeg avvise han nå? Og til dere som kommer til å se jeg er overfladisk hurpe, og han fortjener mye bedre enn en som meg. Det driter jeg i. Akkurat nå vil jeg bare ha en kjekkas å kose meg med. Ikke noe seriøst.

Anonymkode: 1cf49...3c1

Haha! Det kan skje den beste. Si du har kjæreste og gjorde en tabbe (min taktikk). Da vil du diskredittere deg selv, og han vil miste interessen. 

Anonymkode: d2a15...a8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.2.2017 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Kom med dårlig unnskyldning. Typ du er syk ++. Deretter lar du det gli i intet. 

Anonymkode: e63c2...fab

Nei sånt er så stygt! Ha i alle fall baller nok til å si du ikke er interessert e.l. 

Lei av de som oppfordrer og evt behandler andre dårlig ved å komme med slike dumme unnskyldninger i stedet for å være ærlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, February 21, 2017 den 21.47, AnonymBruker skrev:

:ler:Akkurat nå vil jeg bare ha en kjekkas å kose meg med. Ikke noe seriøst.

Anonymkode: 1cf49...3c1

Løsningen er selvfølgelig å drikke deg full før du møter han igjen og vipps så har du en kjekkas å kose deg med! :nori:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde samme tabbe.. Jeg forsøkte først å si jeg var opptatt uten å legge opp til at vi kunne sees en annen gang, men han tok dessverre ikke hintet. Jeg kunne jo bare blokkert han, men valgte å heller si at jeg ikke egentlig var i en situasjon hvor jeg hadde noe tid til å prioritere dating. Han godtok ikke det heller (!), og mente at jeg burde få til å prioritere han (!!).

Jeg endte da opp med å blokkere han og ferdig med den saken. 

Anonymkode: bf3cd...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 2nje skrev:

Kanskje han tenker det samme om deg?:popcorn:

Hvem vet :ler:  Smaken er som baken, men tviler på at han hadde vært så masete da. Slitsomt 😒 Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han bare vært lite fotogen hadde jeg sagt at du skal gå på date, men bilder med ballong i buksa og liksom-suging er så lite attraktivt 😑  Min venninnes standardtaktikk er å si at hun ikke er helt over eksen og at hun ikke er klar for å date likevel. Gå for det 🙃

Anonymkode: 111f5...3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nydelig FB-bilde. Tatt av fotograf. Ser ikke så fin ut i virkeligheten. Så hvis noen skulle stalke meg, ville de nok fått seg en overraskelse....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han bare vært lite fotogen hadde jeg sagt at du skal gå på date, men bilder med ballong i buksa og liksom-suging er så lite attraktivt 😑  Min venninnes standardtaktikk er å si at hun ikke er helt over eksen og at hun ikke er klar for å date likevel. Gå for det 🙃

Anonymkode: 111f5...3d5

Jaaa, ikke sant 😩 Ja, det ganske lur taktikk. Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig å avvise en du bare har snakka /teksta litt med det siste døgnet, hvor vanskelig blir det ikke da den dagen du må avvise en etter å ha vært gift i tjue år?

Nei men seriøst.....si at du var full. Happens all the time;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, gangnedsol i elg skrev:

Er det vanskelig å avvise en du bare har snakka /teksta litt med det siste døgnet, hvor vanskelig blir det ikke da den dagen du må avvise en etter å ha vært gift i tjue år?

Nei men seriøst.....si at du var full. Happens all the time;)

Haha ja 🙈 Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.2.2017 den 7.38, Snoke skrev:

Hvorfor tror du at du er digg nok til å praktisere denne tankegangen?

? Hun har da selv lov til å velge hvem hun syntes er pene, uavhengig av hvordan hun selv ser ut. Preferanser kaller vi det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser langt bedre ut i virkeligheta enn på facebookbildene mine. På facebook har jeg kun et par gamle, elendige bilder, som jeg aldri har gidda å oppdatere. 

Anonymkode: ebaa1...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser langt bedre ut i virkeligheta enn på facebookbildene mine. På facebook har jeg kun et par gamle, elendige bilder, som jeg aldri har gidda å oppdatere. 

Anonymkode: ebaa1...d10

Han har ikke bare gamle bilder. Han har mange profilbilder og bilder han er tagget i. Håper jeg møter en kjekkas i kveld istedenfor. God helg folkens 🍸 Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2017 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Hvem vet :ler:  Smaken er som baken, men tviler på at han hadde vært så masete da. Slitsomt 😒 Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Du kan jo i stedet ta lærdom av dette her? Fortelle deg selv at du ikke er tilregnelig eller til å stole på.

Du kan minne deg selv at du liker å kline med mennesker for å så sjekke facebooken deres, for til slutt ha den ekle forakten særlig kvinner til menn etter at de har blitt edru igjen.

Kanskje du drikker for da blir du et bedre menneske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...