Gå til innhold

Eldre kjerringer som går etter yngre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ingen problemer med det så lenge begge vil. Om du som ung mann blir sjekket opp av en eldre dame og ikke vil ha sex med henne ta det som et kompliment da vel. Det er da ikke noe verre enn å avvise. 

Tar de derimot ikke et nei for et nei kan jeg se det er irriterende, men det er det da uansett kjønn og alder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo skikkelig ekkelt. Gamle, rynkete damer som tror de har sjans på yngre menn. Hva mener dere? :fnise:

 

Anonymkode: ceb24...cb6

Elsker damer som er 10-15 år eldre enn meg.. Er selv 30..

Anonymkode: e6a09...fea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eldre menn kan være sexy, men ikke eldre damer

Anonymkode: ceb24...cb6

Ja, kan være men er sjelden. Gå en tur på kjøpesenteret og se på alle gamlinger, så ser du at det i virkeligheten er nesten like få sexy eldre menn som det er sexy eldre kvinner.

Anonymkode: 0d102...5af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det i all hovedsak de yngre guttene som sjekker opp oss "eldre" damer.  Og alkohol trenger ikke å være i bildet.  For mange gutter så er selvtilliten til ei voksen dame mer sexy enn den perfekte kroppen til ei usikker ung jente.  Og sexen ofte mange hakk bedre.

Anonymkode: e45fd...81b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor alder må dras inn i dette - uønsket seksuell oppnerksomhet er jo plagsomt /ekkelt uansett.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor dere damer på rundt 40, tror det er dere jeg snakker om. Sikter til damer på 60. At en gutt vil ha seg med en dame på rundt 40 er helt greit i mine øyne, så det er ikke det jeg synes er ekkelt. Men det er ekkelt når damer på nesten 60, som ikke har utseende med seg lengre (som oftest), har sex med yngre menn. 

Anonymkode: ceb24...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor dere damer på rundt 40, tror det er dere jeg snakker om. Sikter til damer på 60. At en gutt vil ha seg med en dame på rundt 40 er helt greit i mine øyne, så det er ikke det jeg synes er ekkelt. Men det er ekkelt når damer på nesten 60, som ikke har utseende med seg lengre (som oftest), har sex med yngre menn. 

Anonymkode: ceb24...cb6

Det virker som dette går personlig inn på deg. Har du en singel mor på den alderen, som kanskje i dine øyne har litt falmet utseende og flørter med unge menn?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 22 og jeg synes det er kvalmt å se fulle gamle damer på 40+ prøve seg på mannfolk på min alder (eller yngre!). Det er bare tragisk. 

Anonymkode: 1f926...6b9

Hva om de unge mennene prøver seg på dem da? Er det like tragisk det da? For jeg er nemlig 43 og får ikke gå i fred fra de der unge guttene på 22-25 når jeg er ute!

Anonymkode: a5a34...1c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår forhold med stor alder forskjell både når det kommer til eldre kvinner og eldre menn med yngre partnere. 

Men jeg syns ikke det er noe mer ekkelt at en eldre kvinne har ett slikt forhold enn en eldre mann. Å bli eldre er noe begge kjønn blir.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre damer er jo fantastiske, de er  modne , de vet hva de vil og de er ikke redde for å vise det. Har alltid likt damer på min alder og oppover. Ei dame i 40 årene kan se ekstremt bra ut , og det kan også både 50 og 60 åringene . Tror nok du er en sjalu ung dame som ikke tåler litt konkurranse ute på byen av de eldre damene ;)

Jeg ville valgt ei på 40 over ei på 20 :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig!! Eldre menn som prøver seg på yngre kvinner kan jeg forstå, da menn ikke eldes på samme måte. Forstår virkelig ikke yngre menn 20-40 årene som ønsker å ha seg med en dame på 60+ 

Anonymkode: ceb24...cb6

Det er jo bare sludder og vrøvl - menn eldes akkurat som kvinner. Ja, faktisk mer, de mister håret og blir flintskallet, de får ølmager og de dør flere år før kvinner gjør. De eldes altså like fort som kvinner.

Anonymkode: 2b15f...a93

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går greit med eldre mann og yngre dame, men ikke omvendt.

Anonymkode: ceb24...cb6

Det er feil!
Det er greit om damen er eldst. Det er det som er biologisk riktig. Kvinner holder seg lenger enn menn og modnes sexuelt senere enn menn. Det er bare akkurat når det gjelder å få barn at kvinnen (fra naturens side) er aldersbegrenset. Men på fysisk attraktivitetsnivå holder kvinner seg mye lenger enn menn.

Anonymkode: 73504...9e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ragnar89 skrev:

Eldre damer er jo fantastiske, de er  modne , de vet hva de vil og de er ikke redde for å vise det. Har alltid likt damer på min alder og oppover. Ei dame i 40 årene kan se ekstremt bra ut , og det kan også både 50 og 60 åringene . Tror nok du er en sjalu ung dame som ikke tåler litt konkurranse ute på byen av de eldre damene ;)

Jeg ville valgt ei på 40 over ei på 20 :)

Amen!

Anonymkode: 6281b...3cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ragnar89 skrev:

Eldre damer er jo fantastiske, de er  modne , de vet hva de vil og de er ikke redde for å vise det. Har alltid likt damer på min alder og oppover. Ei dame i 40 årene kan se ekstremt bra ut , og det kan også både 50 og 60 åringene . Tror nok du er en sjalu ung dame som ikke tåler litt konkurranse ute på byen av de eldre damene ;)

Jeg ville valgt ei på 40 over ei på 20 :)

Jeg tenker som deg. Se bare ordbruken hennes, "Gamle kjerringer". Ikke særlig respekt der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ragnar89 skrev:

Eldre damer er jo fantastiske, de er  modne , de vet hva de vil og de er ikke redde for å vise det. Har alltid likt damer på min alder og oppover. Ei dame i 40 årene kan se ekstremt bra ut , og det kan også både 50 og 60 åringene . Tror nok du er en sjalu ung dame som ikke tåler litt konkurranse ute på byen av de eldre damene ;)

Jeg ville valgt ei på 40 over ei på 20 :)

Kunne ikke ha vært mer enig !  Glansen (utstrålingen) i en nytifredstillt kvinnes øyne som har vært "utsultet" lenge, må bare oppleves.

Anonymkode: 0d19a...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke ha vært mer enig !  Glansen (utstrålingen) i en nytifredstillt kvinnes øyne som har vært "utsultet" lenge, må bare oppleves.

Anonymkode: 0d19a...ff4

Du har ikke mye peiling på kvinner over 40, om du tror de er utsultet i mangel på sex ;) Men å se en kvinne tilfredstillt uansett alder er fint.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mann_86 skrev:

Ts snakker om damer i 60-åra, det hadde vært helt uaktuelt for meg.

Men snakker vi om 40-åra derimot.. Det er mange damer i den alderen som tenner meg.

Damer i 60-årene skal du ikke kimse av. Jeg hadde et hett forhold et års tid til en mann som er ca. 30 år yngre enn meg. Det var tider! :lur: Det dreide seg slett ikke bare om sex. Vi kom veldig nær hverandre på alle måter. Han er kunstner da, de har vel ord på seg for å være mer ukonvensjonelle enn folk flest.

Anonymkode: 94bc9...29d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...