Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha snoket på Instagram til deltakerne, så er det veldig "lett" å se hvem som har funnet hverandre. Bodøjenta, Soph og Rebecca er mye sammen. Mens Sofie, Andrea og hun som sjekker inn har funnet hverandre. Så regner med at noe ala slik blir alliansene også. 

Anonymkode: 288dd...735

Jeg har sjekka igjennom instagrammen til jentene jeg også, og jeg syns det virker som alle kan henge med alle, ettersom flere av de har bilder med de du sier "henger mest sammen" nå i ettertid :-) 

Anonymkode: 98da3...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel nesten garantert at Isabelle Eriksen sjekker inn?

Hun har lagt ut hele tre bilder fra premierefesten foran presseveggen på Instagram: https://www.instagram.com/isabelleeriksen_/

Anonymkode: 1d1ab...c92

Det har også vært dødt på instaen hennes mellom 24. januar og 2. mars, så skal vel ikke se bort i fra det 

Anonymkode: 1ed9f...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har også vært dødt på instaen hennes mellom 24. januar og 2. mars, så skal vel ikke se bort i fra det 

Anonymkode: 1ed9f...9f7

Hun har tidligere tatt flere modellbilder med Martine Lunde. Tror de er nære venner fra før av. 

Lov å ha med en venn på premierefesten tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2017 den 23.45, Adelia skrev:

 

Onsdag: 
Etter gårsdagens taktikk-party, skuler hotellgjestene ekstra mye på hverandre under dagens frokost. Stemningen blir ikke akkurat bedre når Femme Fatale skal på en skjebnesvanger utflukt. Der møter hun en gammel kjenning, som hun like gjerne tar med seg tilbake på hotellet. Dette får katastrofale konsekvenser for én deltaker, som må pakke kofferten og reise hjem til iskalde Norge.

Dagens episode viser at det er en jente som må hjem i morgen. Lurer da veldig på hvem denne personen som Martine L tar med seg hjem fra utflukt er. Rart om det er Grunde, og det fører til at en jente ryker. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, årets deltakere må være de mest paranoide ever 

Anonymkode: 1ed9f...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.3.2017 den 21.50, Raiu skrev:

Har hun problemer med kroppen sin synes jeg ikke vi skal pirke på det.

Lurer forresten på hvorfor hun kaller seg "Soph", med engelsk uttale. Sikkert det han fotballspilleren kalte henne så har hun adoptert den måten å si navnet på :fnise:

Tror ikke hun har problemer med den, bare se videoene the sun har lagt ut  

det med navn lurer jeg også på, har kjent henne i mange år, hun har alltid uttalt det sofi. Og f.eks i god kveld norge bruker hun dmnorsk uttale  og det aller første klippene med intervju med alexander sier han (som kjenner henne fea før) sofie  så det med oph er sikkert for å skille seg ut fra den andre Sofie

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt merkelig at hun Sofie snakker søring. hun er jo fra Tromsø og har bodd der mesteparten av livet.  Få år senere snakker hun helt søring

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snadder skrev:

Synes det er helt merkelig at hun Sofie snakker søring. hun er jo fra Tromsø og har bodd der mesteparten av livet.  Få år senere snakker hun helt søring

kilde?

Anonymkode: 4f043...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snadder skrev:

Synes det er helt merkelig at hun Sofie snakker søring. hun er jo fra Tromsø og har bodd der mesteparten av livet.  Få år senere snakker hun helt søring

Er hun ikke fra Tønsberg da? Men tror hun har bodd 3 år i Trondheim, tok blant annet siste år på videregående der. Derfor hun har så trøndersk tonefall.

Anonymkode: 136c0...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenens blueballs på Alex. Må være helt jævlig :P

Anonymkode: e3fd2...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ssophie skrev:

Dagens episode viser at det er en jente som må hjem i morgen. Lurer da veldig på hvem denne personen som Martine L tar med seg hjem fra utflukt er. Rart om det er Grunde, og det fører til at en jente ryker. Hva tror dere?

Så jo på previewen i kveld at det er Grunde som kommer inn? 

Det vil jo medføre at det er seks jenter og seks gutter på hotellet. Logisk at en jente da ryker i morgen under pandoras og at jentene sitter på parseremonien. Tipper Soph ryker i morgen og at Grunde og Aleksander går til Martine på parseremonien. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

kilde?

Anonymkode: 4f043...67e

har ikke kilde annet enn at hun gikk i klassen til søsteren min

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende at promobildet for episoden på viaplay gjør det rimelig lett å gjette seg frem til hvem den gamle kjenningen kommer til å være.

Anonymkode: 639b5...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Soph ute. Martine og Grunde låst.

Anonymkode: c32af...80b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror Morten er ganske utsatt, men håper ikke han ryker. Han er en likanes kar.

Anonymkode: 3aa2f...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var Soph ute. Martine og Grunde låst.

Anonymkode: c32af...80b

Har du sett kveldens episode? If so, hvor? 

Anonymkode: b42a4...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett kveldens episode? If so, hvor? 

Anonymkode: b42a4...ca4

Viaplay

Anonymkode: fa4f5...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Viaplay

Anonymkode: fa4f5...a4e

Åh, såklart. Har ikke koblet at viaplay og viafree ikke var samme.... Her satt jeg og oppdaterte viafree liksom! Takk! 

Anonymkode: b42a4...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...