Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja pga hudfargen som trekker opp ansiktet. Da kommer øynene osv mye mer til syne om du skjønner.

Men hvor mye solarium tror du han tar? Fikk lyst på den fargen selv hehe.

Anonymkode: 5f0ce...9af

Nope, et pent ansikt er uavhengig av hudfargen/brunfargen syns jeg. Syns ikke solariumsbrunt er så fint. Er du tilfeldigvis samme bruker som lurte så fælt på høyden til Audun? :fnise: 

Anonymkode: d766d...419

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja pga hudfargen som trekker opp ansiktet. Da kommer øynene osv mye mer til syne om du skjønner.

Men hvor mye solarium tror du han tar? Fikk lyst på den fargen selv hehe.

Anonymkode: 5f0ce...9af

Åh, ikke deg igjen. 

Anonymkode: 91fb4...60c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de dropper temauker i år. Greit med en eller to for å få litt variajon, men vi trenger ikke ha temauke hver eneste uke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope, et pent ansikt er uavhengig av hudfargen/brunfargen syns jeg. Syns ikke solariumsbrunt er så fint. Er du tilfeldigvis samme bruker som lurte så fælt på høyden til Audun? :fnise: 

Anonymkode: d766d...419

Skulle likt å se deg si at han hadde hatt et fint ansikt om han hadde vært bleik, jeg.....

Selvfølgelig trekker fargen mye opp.

Anonymkode: 5f0ce...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg håper de dropper temauker i år. Greit med en eller to for å få litt variajon, men vi trenger ikke ha temauke hver eneste uke. 

Enig. Er så slitsomt å se på at de kler seg ut i stygge klær og må holde et eller annet skuespill. Og så er det en eller annen konge/dronning/whatever som har mye makt og deltakerene må stemme frem hvem de vil skal ha makten. Gørrkjedelig!

Var så mange tvister i forrige sesong, at det var vel en tvist hver uke? Likte ikke at CA og de andre sendte seg selv på solo fordi de REGNET med at det ville være en eller annen tvist og de ville få en fordel ved å være der. Hallo liksom, det jo ikke positivt å være på solo.

Alt var så fryktelig forutsigbart. Jeg savner sesong 4 med stian og iselin! :( 

Anonymkode: b81bd...aaf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle likt å se deg si at han hadde hatt et fint ansikt om han hadde vært bleik, jeg.....

Selvfølgelig trekker fargen mye opp.

Anonymkode: 5f0ce...9af

Er bleik selv jeg - med vilje til og med :) men klart menn kler brunfarge, bare ikke så mye at det lyser solarium, for det er harry. Nå, ferdig med den saken ;) 

Anonymkode: d766d...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som Martine L er sammen med Alex

Anonymkode: 5f0ce...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg håper de dropper temauker i år. Greit med en eller to for å få litt variajon, men vi trenger ikke ha temauke hver eneste uke. 

Nei, og de kan også droppe teite kostymer som de sikkert har handlet i en jallabod på gata. 

Anonymkode: 3ff72...e15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir PH sendt? Er det sending hver dag?

Har fått med meg at det er premiere i dag kl. 22.30, men hvordan er det videre utover uka? 

Anonymkode: 33c29...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når blir PH sendt? Er det sending hver dag?

Har fått med meg at det er premiere i dag kl. 22.30, men hvordan er det videre utover uka? 

Anonymkode: 33c29...3b0

Er vel samme hver dag, man- tor 22:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Alethia skrev:

Får man sett PH live på nett gratis i år? 

Mhm, første episode er lagt ut allerede nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Mhm, første episode er lagt ut allerede nå :)

Åh, så flott. Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh herregud, han Petter... Får Caksel-vibber. Rett ut, takk. 

Anonymkode: 1ed9f...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1:
Tirsdag:
Dag nummer to i paradis blir en dramatisk affære. Allerede nå må jentene ta et vanskelig valg – en gutt må sjekke ut etter snaut to dager. Har de fem første guttene fått et fortrinn med jentene, eller blir oppholdet i det korteste laget for én av utfordrerne?

Onsdag:
Onsdag er Pandoras-dag på Paradise Hotel, og den blir av den dramatiske sorten. Én ny deltaker må sjekke ut sporenstreks etter den nådeløse seremonien med esken deltakerne har lært seg å frykte.

Torsdag:
Det er klart for sesongens første parseremoni. Gjestene spekulerer i mulige utfall og scenario, og «noier» som bare en Paradise Hotel-deltaker kan. Fasiten kommer overraskende på samtlige av gjestene, og gjesten som må ta det vanskelige valget er utrøstelig. I hvert fall helt til mandag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uke 2:
Mandag:
Ny uke i Paradis. Det er klart for sesongens første innsjekk, og det er ingen hvem som helst som sleper koffertene sine inn på hotellet: Selveste Femme Fatale. Med sine livsfarlige egenskaper skal hun skape kaos i gruppa, som endelig tror de er trygge etter en hektisk førsteuke. Den gang ei, sa folk. Den gang ei.

Tirsdag:
Parsplitt står på tapetet, og én «uheldig» gutt «må» bytte partner. Dobbeltspillet står høyt - nesten for høyt, vil noen hotellgjester mene, i kveldens episode.

Onsdag: 
Etter gårsdagens taktikk-party, skuler hotellgjestene ekstra mye på hverandre under dagens frokost. Stemningen blir ikke akkurat bedre når Femme Fatale skal på en skjebnesvanger utflukt. Der møter hun en gammel kjenning, som hun like gjerne tar med seg tilbake på hotellet. Dette får katastrofale konsekvenser for én deltaker, som må pakke kofferten og reise hjem til iskalde Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femme fatale? :sprettoy:

Så teit hele programmet har blitt, guriland. Skikkelig putetv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...