Gå til innhold

hvor mye høyere enn deg selv synes du menn burde være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske lav selv, og syns de max bør være 20-25 cm høyere enn meg☺

Hva med deg?

Anonymkode: 035f9...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk lagt merke til at de aller fleste i vennekretsen har kjæreste som er et halvt hode høyere. Tror det må ligge noe i det. 

For min del er ikke høyde en dealbreaker, det er strengt tatt personligheten jeg blir sammen med. For øvrig er samboeren et halvt hode høyere enn meg..  :fnise:

Anonymkode: d12e5...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sies om menn med damer som er høyere enn dem selv? 

Anonymkode: 3b10a...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk lagt merke til at de aller fleste i vennekretsen har kjæreste som er et halvt hode høyere. Tror det må ligge noe i det. 

For min del er ikke høyde en dealbreaker, det er strengt tatt personligheten jeg blir sammen med. For øvrig er samboeren et halvt hode høyere enn meg..  :fnise:

Anonymkode: d12e5...64f

Så 10-13 cm = perfekt? 💘

Anonymkode: 035f9...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den venlig mann her i Norge er vel 10-15 cm høyere enn den gjennomsnittlige kvinne.

Anonymkode: 279cd...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Seriøst!! Neste tråd som handler om puppestellet eller vekta hos kvinner bør alle dere "han må minst være 10cm høyere enn meg-damer" holde kjeft i! Så drittlei disse "høyde-krav-på-mannfolk" trådene!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svært lite.  Jeg er høyere enn de aller fleste kvinner og mange menn.  Trives ikke når jeg må se opp på folk, spesielt ikke menn.  Store, kraftige menn som i tillegg er høyere enn meg er spesielt skummelt.  Blir jeg tiltrukket av en på 2 meter er selvsagt ikke høyden en dealbreaker, men hittil i mitt liv har det ikke skjedd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannens høyde i centimeter minus lengden på hans utstyr i cm er lik idealet for høyde på dama.

Håndleddet hennes = tykkelsen på utstyret hans.

Flere tips til mål? 

Anonymkode: 3b10a...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruden til mora si etter bryllups natta: "Mor, han hadde bare en fot".  Mora sitt svar: "Faren din hadde bare seks tommer". 

 

 

Anonymkode: 3b10a...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hulderen skrev:

Passe høyde på en mann for meg vil være fra 5 cm lavere enn meg til 5 cm høyere.

Er du veldig høy?

Anonymkode: 035f9...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 155. Tenker ikke over høyde, men de jeg har vært sammen med har vært fra 179 til 190

Anonymkode: e5995...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Zouk skrev:

svært lite.  Jeg er høyere enn de aller fleste kvinner og mange menn.  Trives ikke når jeg må se opp på folk, spesielt ikke menn.  Store, kraftige menn som i tillegg er høyere enn meg er spesielt skummelt.  Blir jeg tiltrukket av en på 2 meter er selvsagt ikke høyden en dealbreaker, men hittil i mitt liv har det ikke skjedd.

Hvorfor synes du det er skummelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Hvorfor synes du det er skummelt?

Kanskje fordi dersom mannen skulle (mot all formodning) finne ut at han vil voldta deg så har du ikke sjangs til å komme deg vekk?

Anonymkode: 035f9...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du veldig høy?

Anonymkode: 035f9...d58

Nei. Jeg er ganske gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sammen med en gutt som er like høy som meg. Jeg er vel 1.70. Helt ærlig, så brydde jeg meg en del i starten.. Men nå elsker jeg han over alt på jord uansett. 

Anonymkode: 2f81b...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...