Gå til innhold

Er det mange jenter som ønsker mann som er mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herlighet,

 

Kan ikke folk svare på det TS spør om her? 

Anonymkode: 4a6ff...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg jente lengre da, men hvis damer også får svare, så ja, jeg ønsker en mann. Er litt for gammel for guttunger, selv barna mine er for gamle til å gå som guttunger Så dette var null stress å svare på :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, i utgangspunktet så tror jeg de fleste jenter ønsker seg en mann som er mann. En som kan beskytte oss og som er stor og sterk. En ordentlig mann vasker heller ikke klær og gulv, fordi han ikke evner å se det. Men han fikser tunge løft og andre manneting. Også er det mye mer tiltrekkende med en slik menn, og ikke tøffel som dilter omkring og gjør typiske dameting.

Anonymkode: e7108...3a3

Akkurat det vil si er typisk for en guttunge, ikke for en mann.

Det der skal man senest lære i militæret og iallfall når man flytter for seg selv, en sånn som du beskriver er en sånn som bor hos mamma helt til hun kaster han ut og da leter han etter neste "mamma" å bo med. Nei takk.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en mann som er kvinne. En med store pupper og deilig vagina. Og som vasker undertøyet mitt av eget initiativ og ikke fordi jeg ber han om det.

Anonymkode: 8ed92...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er så mye rare folk her på KG... Herregud ler inni meg! :fnise:

mvh

TS 

(Moderator, denne tråden kan du bare slette/fjerne, nesten umulig å få skikkelige svar). 

Anonymkode: 4a6ff...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, i utgangspunktet så tror jeg de fleste jenter ønsker seg en mann som er mann. En som kan beskytte oss og som er stor og sterk. En ordentlig mann vasker heller ikke klær og gulv, fordi han ikke evner å se det. Men han fikser tunge løft og andre manneting. Også er det mye mer tiltrekkende med en slik menn, og ikke tøffel som dilter omkring og gjør typiske dameting.

Anonymkode: e7108...3a3

Enig.

Når det er sagt synes jeg det er helt ok at man bytter på oppgaver og at hvis en av partene, uavhengig av kjønn, ønsker det og er f.eks. god på kjøkkenet, får gjerne den personen ta mesteparten av styringen der. Men generelt ønsker jeg meg en Mann med stor M. De finnes, men i Norge er det få igjen blant den yngre generasjonen.

Jeg tenner ikke på en fyr som dilter, dalter og er som en tøffel. Det finnes altfor mange av de i dag. En sterk mann vil jeg ha, som vet hva og hvordan han vil ha det. Men gjensidig respekt og kjærlighet er naturligvis det viktigste.

Endret av Beach
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du med mann mener en barsking som skal tøffe seg, driver med motorsport, ikke "klarer" å gjøre husarbeid og spiser biff til frokost, så nei. Han må kunne hjelpe til hjemme, vise omtanke og følelser og ta vare på seg selv. Jeg er så heldig at jeg har en sånn kjæreste :) 

Anonymkode: de4ff...32e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Beach skrev:

Enig.

Når det er sagt synes jeg det er helt ok at man bytter på oppgaver og at hvis en av partene, uavhengig av kjønn, ønsker det og er f.eks. god på kjøkkenet, får gjerne den personen ta mesteparten av styringen der. Men generelt ønsker jeg meg en Mann med stor M. De finnes, men i Norge er det få igjen blant den yngre generasjonen.

Det finnes veldig mange slike, men du må litt ut på bygda. 

Anonymkode: de4ff...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er så mye rare folk her på KG... Herregud ler inni meg! :fnise:

mvh

TS 

(Moderator, denne tråden kan du bare slette/fjerne, nesten umulig å få skikkelige svar). 

Anonymkode: 4a6ff...d89

Er det så rart du ikke får svar når du ikke spesifiserer hva du mener? Om du ønsker at man skal ta utgangspunkt i ditt bilde av mann og guttunge (noe du heller ikke har forklart hva er) eller om du ønsker at andre skal fortelle hva de ligger i det. Du må presisere hva du faktisk spør om, så kanskje du får de svarene du ønsker :) Det er ikke så veldig komplisert. Om det er uklart hva du spør om, da er det vanskelig å svare.

Anonymkode: c9d02...4df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker myke menn som ikke er redd for å vise sine mykere sider. Er sammen med en sånn nå :ninuskapus:

Om de kan å spikre noen trefjøler og slå noe stein er lissom ikke så interessant

Anonymkode: 6e7e2...34d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes veldig mange slike, men du må litt ut på bygda. 

Anonymkode: de4ff...32e

Mye mulig, men det er jeg heller ikke interessert i. Jeg merker også noe forskjeller på land, bare i Vest-Europa, som f.eks. Tyskland og Frankrike. I storbyer inkludert. Her i Norge vil man kanskje si at de henger litt etter.

Endret av Beach
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, brownbrown skrev:

ekte kvinner klarer vertfall å skrive "stupid" riktig. hva som er "ekte mann" eller "ekte kvinne " for noen varierer helt fra person til person. jeg har dame så jeg trenger ikke tenke på det :)

Ikke så lurt å kaste stein når man sitter i glasshus.

Anonymkode: 75aed...a70

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lurt å kaste stein når man sitter i glasshus.

Anonymkode: 75aed...a70

forksjellen er at mine skrive feil kommer med å skrive fort , drive på med 1000 ting samtidig på pc. hun derimot trodde det var slik man stavet stupid. det er en forskjell. og legge til en E etter "stupid" er ikke en typisk skrivefeil, da trodde hun at det var slik det skulle skrives. ikke det at skrivefeil har noe å si. men de som vil kverulere kan jo forsette denne diskusjonen. Adjø

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ønsker meg en "mann som er mann", dvs et menneske med en mannskropp og mannlige kjønnsorganer. Og jeg ønsker en voksen mann, ikke en prepubertalsk gutt, eller "guttunge". Utover det så er det ingen egenskaper eller væremåter som jeg definerer som "mannlige". Fint om han liker å strikke og fint om han liker å hamre. Og fint om han ikke ser på meg som en "gutteaktig" fordi jeg ikke passer inn i et stereotypisk kvinnesyn fra 1953. 

Anonymkode: c65e3...c14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, brownbrown skrev:

forksjellen er at mine skrive feil kommer med å skrive fort , drive på med 1000 ting samtidig på pc. hun derimot trodde det var slik man stavet stupid. det er en forskjell. og legge til en E etter "stupid" er ikke en typisk skrivefeil, da trodde hun at det var slik det skulle skrives. ikke det at skrivefeil har noe å si. men de som vil kverulere kan jo forsette denne diskusjonen. Adjø

Jeg vil kverulere: Stupid er faktisk også et norsk ord, som blir stupide i flertall.. Så der lærte du noe nytt i dag.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Jeg vil kverulere: Stupid er faktisk også et norsk ord, som blir stupide i flertall.. Så der lærte du noe nytt i dag.

da får du finne fram ordboken eller noe bevis på at det er et norsk ord. og hun rettet det mot meg , og ikke i flertall så det blir feil uansett hvordan du vrir og vender på det. jeg har ingen interesse av å kverulere. adjø 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, brownbrown skrev:

da får du finne fram ordboken eller noe bevis på at det er et norsk ord. og hun rettet det mot meg , og ikke i flertall så det blir feil uansett hvordan du vrir og vender på det. jeg har ingen interesse av å kverulere. adjø 

Nei, hun brukte det om memes. Her er ordboka: http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=stupid&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

Snakkes ja.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Her er bøying av ordet og 

http://lexin.udir.no/?search=stupid&dict=nbo-maxi&ui-lang=NBO&startingfrom=&count=10&checked-languages=E&checked-languages=N

Anonymkode: c9d02...4df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann som er veldig Mann, og det er bare sånn han er. Og han trives dårlig hvis han ikke får være det. Som vi alle gjør hvis vi ikke får være oss selv.

Han liker typiske manneting, som biler, fotball og skyting. Det er hovedinteressene. Han holder på å bygge en bil helt opp fra bunnen, det er bare karosseriet som er som før. Og han får det til også! Han har holdt på med skyting siden han var liten. Fotball ser han på tv, og vi/han har vært på flere fotballturer til Liverpool. Han er i Forsvaret, og det har han vært siden han var 19. Har også vært i utenlandsoperasjoner. 

Han tar de tunge løftene, bærer posene ut fra butikken og inn i huset. Han måker snø. Han vasker også gulvet om det trengs, og han kan både vaske klær, lage middag og bake brød og kaker. Han er omtenksom og snill, flørter aldri med andre, og er trofast. Han er seg selv på alle måter, og krever også å få være det. Ingen tøffel, altså. 

Han liker meg som jeg er, og gir også meg full mulighet til å være det. Jeg har svært få begrensninger i vårt forhold. Vi har ingen felles interesser, men har felles verdier, og vi finner ofte ting vi begge liker å gjøre sammen. Jeg er sånn middels feminin. Tror ikke han hadde trivdes med en veldig feminin dame, det hadde utgjort en altfor stor forskjell. 

Eksen min var en mer middels mann, og han var nok enklere å leve sammen med. Ingen særlige manneinteresser, var interessert i å prate om alt (der er mannen min mer snever), og mer allround generelt. En som veldig maskulin på alle måter er ikke nødvendigvis så allround, og ikke så lett å forstå seg på alltid heller.

Ts, jeg vet ikke om du er en MANN, eller om du ønsker å være det. En skikkelig mann er alltid gentleman overfor sin dame. Han er snill, raus og godhjertet, og behandler henne på beste måte. Samtidig krever han å få være den mannen han er.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er så mye rare folk her på KG... Herregud ler inni meg! :fnise:

mvh

TS 

(Moderator, denne tråden kan du bare slette/fjerne, nesten umulig å få skikkelige svar). 

Anonymkode: 4a6ff...d89

Jeg tror at damer flest foretrekker en voksen mann og ikke en gutteunge på 1-17 år når det kommer til forhold. 

Om den voksne damen derimot har valget mellom egen unge som hun har født og en mannlig voksen kjæreste så tror jeg i tilfellet her at valget vil falle på gutteungen. Jeg håper ihvertfall det er slik i de fleste tilfeller. 

Der fikk du svaret på det du spurte om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...