Gå til innhold

Snåsamannen tror Trump blir skutt :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvbruning og sminke. Om du er bekymret for leveren hans, ville det hvite i øynene vært gule, noe de ikke er.

Anonymkode: a8e04...eef

Hvordan kan du si at det ikke er det? Han åpner jo såvidt øynene så det å vurdere fargen blir jo nærmest umulig om man ikke får nærkontskt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Forundret.. skrev:

Ikke mye vakker nei.

Synes ikke det er noe galt med utseende hans, bortsett fra sveisen. Den burde han gjøre noe med.. Og kanskje litt mindre spray tan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diamant skrev:

Synes ikke det er noe galt med utseende hans, bortsett fra sveisen. Den burde han gjøre noe med.. Og kanskje litt mindre spray tan.

Vi får være enige om at vi er uenige ang utseendet hans da 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart at en så rik mann ikke tar seg råd til eksperthjelp hva gjelder utseende 👨

Anonymkode: 3790b...d09

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg så det. Men jeg tar ikke ting i media for god fisk. Snåsamannen har påstått mye som aldri har skjedd.

Anonymkode: a8e04...eef

Hva da "mye"?

Anonymkode: 6f8e1...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hvordan kan du si at det ikke er det? Han åpner jo såvidt øynene så det å vurdere fargen blir jo nærmest umulig om man ikke får nærkontskt.

Det har vært nok av kamera nært nok ansiktet hans. Øynene hans finnes ikke gule. I tillegg ville han vært avmagret, og faktisk sett skikkelig syk ut.

Anonymkode: a8e04...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Forundret.. skrev:

Vi får være enige om at vi er uenige ang utseendet hans da 😁

Hehe, ok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært nok av kamera nært nok ansiktet hans. Øynene hans finnes ikke gule. I tillegg ville han vært avmagret, og faktisk sett skikkelig syk ut.

Anonymkode: a8e04...eef

Det har jeg ikke fått med meg, det at en blir avmagret av å ha en syk lever.....

Nå var det faktisk ikke leveren jeg siktet til men det at han faktisk ser syk ut, i allefall i mine øyne.. 😂

Nå har ikke jeg som vane å sitte å nistirre på Trumpen men jeg mener å huske at jeg sjeldent har sett noe annet enn mysing så jeg har hvertfall ikke sett det hvite i øyan på den karen, men det er godt at du har kontroll på det 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han tar feil. Trump må få en sjanse å rydde opp i møkkarøret i USA.

Anonymkode: ac19d...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror pappan min også, hvorfor er det spesielt at Snåsamannen tror det? 

Anonymkode: 3334d...afd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan alle dø i morgen, ulykker skjer hver dag. Om man er president eller ikke... ville kanskje brukt litt mindre tid på å uroe meg for hvem som kan dø i morgen og bruke mer tid på normale ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sånne viktige saker hvor verdensmakt er nivået vi snakker om så går de ikke av veien for å sprenge bygget han befinner seg i, så ikke begrens tankegangen til "skutt". Store bygg er tatt ned før og løgnhistoriene rundt årsaken har vært gedigne, men begynner nå for alvor å rakne. Så at Trump er trygg er bare fantasi, men han er kompis med minst et par som var involvert i 9-11 og det er Larry Silverstein og Rudy Giuliani, så han er nok trygg om ikke disse to har skiftet beit, noe som neppe er tilfelle.

Men noe må være i gjære om man ser på all "krigen" som har foregått i og rundt valget og utskiftingen av presidenten. Alt kan ikke være skuespill.
Om han rekker å bli president vet vi ikke, men han kan naturligvis fint formelt bli det og så bli tatt, hvem vet egentlig svaret...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trodd noe ville skje før han ble innsatt som president. Det blir han fredag kveld. Jeg tror ikke Obama vil gi fra seg makten til Trump. Men mulig han kan akseptere visepresidenten hans, siden han er nesten like krigshissende som Obama, og muligens også lettere å manipulere eller bestikke. 

Hvis Trump blir drept er jeg redd for at USA starter krig mot Russland. USA har den senere tiden sendt soldater til områder nær Russland, også til Norge. Hvis Obama fortsetter som president kommer jihadistene til å få enda større makt enn de har fått de siste årene, både i Syria og ellers i verden. 

Man trenger ikke å være klarsynt for å forstå at noe er alvorlig galt i USA nå, man trenger bare å følge med på det som faktisk skjer. Så mye løgner, intriger, krigshissing, maktkamp og propaganda. Tidligere presidenter har forsøkt å hjelpe den nye presidenten slik at det blir en myk overgang. Obama har prøvd å gjøre overgangen vanskelig for Trump. 

Anonymkode: b8ce5...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MadameDeRosa
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trodd noe ville skje før han ble innsatt som president. Det blir han fredag kveld. Jeg tror ikke Obama vil gi fra seg makten til Trump. Men mulig han kan akseptere visepresidenten hans, siden han er nesten like krigshissende som Obama, og muligens også lettere å manipulere eller bestikke. 

Hvis Trump blir drept er jeg redd for at USA starter krig mot Russland. USA har den senere tiden sendt soldater til områder nær Russland, også til Norge. Hvis Obama fortsetter som president kommer jihadistene til å få enda større makt enn de har fått de siste årene, både i Syria og ellers i verden. 

Man trenger ikke å være klarsynt for å forstå at noe er alvorlig galt i USA nå, man trenger bare å følge med på det som faktisk skjer. Så mye løgner, intriger, krigshissing, maktkamp og propaganda. Tidligere presidenter har forsøkt å hjelpe den nye presidenten slik at det blir en myk overgang. Obama har prøvd å gjøre overgangen vanskelig for Trump. 

Anonymkode: b8ce5...159

USA har i alle år sendt soldater til trening i Norge. Så det har ikke noe med dagens situasjon å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mann_86 skrev:

Hadde ikke blitt lei meg om det hadde skjedd.

Nå får det være nok! Greit nok at du ikke liker ham, men å uttrykke at du håper at en annen person skal bli drept? Dette er uhørt!

Anonymkode: b2bf2...e02

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

USA har i alle år sendt soldater til trening i Norge. Så det har ikke noe med dagens situasjon å gjøre. 

Et er ikke en øvelse. De amerikanske soldatene skal stasjoneres på Værnes. 

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/2017/01/17/«Amerikanske-marinesoldater-i-Norge-vekker-til-live-kald-krig-utrygghet»-14074796.ece

 

Anonymkode: b8ce5...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Et er ikke en øvelse. De amerikanske soldatene skal stasjoneres på Værnes. 

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/2017/01/17/«Amerikanske-marinesoldater-i-Norge-vekker-til-live-kald-krig-utrygghet»-14074796.ece

 

Anonymkode: b8ce5...159

Til din opplysning, har de i alle år blitt stasjonert der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...