Gå til innhold

4-stjerners middag 2017


Kalender

Anbefalte innlegg

2 timer siden, makkapakka skrev:

Jeg føler meg litt lurt. Trodde det var kjendiser som skulle være med i denne serien 

Jeg kjente bare til Tore i denne runden av 4 stjerners middag og hadde ikke en fjern anelse om hvem de andre var før de sa at de var med i sofa programmet som jeg IKKE ser på. 

Er de virkelig kjendiser da?

Jeg så bare mandagens episode og trodde det var en slags parodi, hvor de henta karakterer fra serien borettslaget med Pirka i spissen😂

 

Anonymkode: 811ec...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cowboymat er langt fra min favoritt, men "han mannen" (kjendisen! :fnise:) hadde dreisen på kjøkkenet, syns jeg. Fikk skryt av Tv-kokken også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Jahn Ivar "Mini" Jakobsen er en hedersmann! Luftbaronen fra Bodø! Toppscorer i norsk fotball i 1989! 65 landskamper og to VM-sluttspill!

Anonymkode: 46391...6e7

Men nå har han blitt gammel og bitter. Slik er det. Som Jan Eggum synger, man kan ikke leve på solstråler fra i fjor.

Dessuten, trodde det skulle være kjendiser med her? Så ingen kjendiser, bare ukjente og uinteressante løvblader - i plast.

Anonymkode: 999f7...db5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som så på  "4-stjerners middag" igår? Måtte smile litt da Susanne Furøy Wergeland nevnte kvinneguiden da hun skulle finne ut hva slags matolje som var smaksfri. Hun googlet seg frem til et svar som visstnok var gitt her inne på et eller annet tidspunkt. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kokken var ikke enig med Kvinneguiden da 😅 Syns Susanne gjorde det bra på kjøkkenet,og det virket som en fin gjeng som gikk bra sammen. 

Anonymkode: bbb84...8c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kokken var ikke enig med Kvinneguiden da 😅

Anonymkode: bbb84...8c1

 

Ja, han var veldig rask med å påpeke at kvinneguiden ikke var det rette stedet å hente info fra. Morsomt, uansett. :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svein.....kjenner eg bare blir irritert! Dustefyr! Argh! 

Anonymkode: 7b11a...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svein.....kjenner eg bare blir irritert! Dustefyr! Argh! 

Anonymkode: 7b11a...d03

Han er så...mye. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrghh... Neida...ikke planlagt...I dusjen! Med cognac!  Kle på deg nå! 

Anonymkode: 7b11a...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne kunne ikke vært søtere, syns jeg. 

Men for en sær type han Glenn Jensen er. Til å være en som har passert 30 hadde han ikke hørt om ceviche og trekke poeng fordi han fikk entrecôte og ikke kalvekjøtt og fikk servert champignon. Stakkars fyr. 

Jeg har ikke sett dagens episode enda, så jeg er spent. 

Anonymkode: 811ec...09e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sansen for Svein i går, virker som en jordnær fyr som verdsetter andre ting enn den materialistiske majoritesbefolkningen i dette landet gjør. Men ærlig talt, prompe ved spisebordet, og spytte vin på Susanne??! Stakkars, så på hele jenta at hun synes det var ubehagelig.

Anonymkode: ee6c6...c15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein er oppbrukt! Jada, han er ein tøysete tullekopp og kongen av Mallorca, men nå holder det. Det konseptet hans var morsomt i et år, kanskje to. Men ikke 11. Liker de andre i denne gruppen, men han ødelegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd så godt jeg kan å like denne mallorcafiguren og alle hans sprell, men når han ikke eier oppdragelse, er det helt umulig. Han ødelegger for en ellers fin gruppe. Syns Katrine var flink på kjøkken og hadde virkelig dreisen på vertinnerollen, men fortjente en bedre bordkavaler. 

Endret av hjertesukka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer bare ikke å la være å undres over hvordan hun Susanne holder bestikket. Er det fullstendig grøftearbeider eller bare annerledes elegant?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein greide seg bra helt til han kom til Katrine Sørland, der ødela han hele kvelden syns jeg, både med fising og spytting av vin på Susanne. Jeg er imponert over hvor høflige de andre 3 var mot han tilbake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Svein er ok, jeg. Han virker snill og blid, og tar ikke seg selv høytidelig. Han er seg selv på godt og vondt. Det synes jeg er gode egenskaper. Hva så om han fiser litt ved bordet? Er det så farlig, da? Undrer meg veldig over de som henger seg så veldig opp i det. Den der Glenn-fyren, synes jeg imidlertid virket både tafatt og veldig høy på seg selv på samme tid, noe i alle fall jeg synes er et veldig lite sjarmerende trekk.

Anonymkode: 2f253...b4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Svein er ok, jeg. Han virker snill og blid, og tar ikke seg selv høytidelig. Han er seg selv på godt og vondt. Det synes jeg er gode egenskaper. Hva så om han fiser litt ved bordet? Er det så farlig, da? Undrer meg veldig over de som henger seg så veldig opp i det. Den der Glenn-fyren, synes jeg imidlertid virket både tafatt og veldig høy på seg selv på samme tid, noe i alle fall jeg synes er et veldig lite sjarmerende trekk.

Anonymkode: 2f253...b4c

Ehhh fordi dette er en finere middag hvor han er en gjest? Jeg og mannen min har et avslappet forhold til fising, men ikke pokker om vi fiser ved middagsbordet på en vanlig hverdag! Og ihvertfall ikke hvis vi er gjester hos noen. Det kalles oppdragelse og folkeskikk.

Anonymkode: ee6c6...c15

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå ingen som så ut til å bli særlig fornærmet da, alle lo og hadde det morsomt med det. Ikke alle som tar ting så høytidelig. Selv om det er en fin middag. 

Anonymkode: fd797...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh fordi dette er en finere middag hvor han er en gjest? Jeg og mannen min har et avslappet forhold til fising, men ikke pokker om vi fiser ved middagsbordet på en vanlig hverdag! Og ihvertfall ikke hvis vi er gjester hos noen. Det kalles oppdragelse og folkeskikk.

Anonymkode: ee6c6...c15

Dere har ikke et avslappet forhold til fising, dersom det er utelukket å fise ved middagsbordet på en hverdag! Slutt å lyve for deg selv og andre.

Anonymkode: 2f253...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...