Gå til innhold

4-stjerners middag 2017


Kalender

Anbefalte innlegg

Gleder meg til Christine koht i kveld! Den dama er så kul! Ja, det er mye av henne og hun tar stor plass, men hun er kul likevel. 

Anonymkode: 12d77...814

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig hygiene på kjøkkenet til koht 

Anonymkode: c7897...32b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forrige uke i opptak nå. Koht har vært på skjermen i 10 minutter og jeg vurderer å droppe å se denne uka på grunn av henne. For et slitsomt og utrolig lite morsomt menneske. "Kle deg naken! Nå kommer jeg og tar på tissen din!" Det er jo ikke morsomt. Det er bare påtatt og slitsomt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Koht er morsom i små doser, men det blir lett altfor mye av henne og det ble det denne uken. Slitsom og masete dame. Den kyssingen var morsom første gang, men ble bare kleint alle de andre gangene. Hadde blitt gal av 4 kvelder på rad sammen med henne tror jeg. :P 

Var kjemperart å se henne med lite sminke og mer normale klær når hun skulle handle og sånt. Er jo så vant med å se henne med den crazy sminken og de syke antrekkene. Kult at hun kjører sin helt egne stil da, selv om jeg personlig aldri hadde turt å vise meg i de kjolene, hodeplaggene og med sånn sminke om jeg så fikk masse penger for det. :fnise: 

Endret av Salka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig mye Koht den siste uka. Og jeg fikk seriøst vondt av Ulsrud. Ygre Wiig var klokere og takket nei med en gang. 

Anonymkode: 811ec...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg takler ikke Koht, vi hadde henne om underholdningsinnslag på et seminar en gang og oppførselen hennes var så usmakelig at flere ente opp med å trekke ut i baren. Hun tok på folk, satte seg på fanget, kysset de på munnen, hoiet & skrek. 

Aldri mer Koht. Neste gang leier vi inn en komiker som ikke må være fysisk med folk for å være morsom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Christine Koht så godt i det programmet som gikk på TVN (?!) hvor hun snakket med ungdom om hvordan de har det etc. Der var hun litt sånn gal - men på en bra måte. Hun fikk dem til å stole på seg og de fortalte henne masse og virket komfortable med henne.

Men i 4stjerners.....jeg tror jeg hadde klikka.
Fikk ikke sett middagen til hun som vant - men syns Andreas var veldig flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koht, hva søren??!!! At ikke noen av produsentene sa ifra at det ikke var greit. Stakkars Thomas!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags premie får vinneren egentlig? Bare heder og ære?

Anonymkode: b8882...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags premie får vinneren egentlig? Bare heder og ære?

Anonymkode: b8882...d16

Mulig jeg husker feil nå, men er det ikke en konkurranse tilslutt med alle som vant? Syns bare jeg har en slags erindring om det. Ellers er jeg helt enig; den kyssingen til Koht var direkte usmakelig og klein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er en slags superfinale til slutt med alle vinnerne, ja. Huff, håper Koht ble flau når hun så seg selv på TV. Men vet ikke om hun er i stand til å bli flau. Egentlig er hun jo ganske morsom, men ikke når hun holder på sånn. Hun burde roe seg ned 100 hakk! Slitsom dame. 

Har ikke giddet og sett på denne uken, syns det var så kjedelige personer med. 4 stjerners middag går litt opp og ned hos meg, noen ganger må jeg se på mens andre ganger blir jeg lei og gidder ikke se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er han derre værsågod takkskarruha fryktelig ufin og uhøflig? Mulig han bare spiller da. 

Anonymkode: 3f803...8d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, han radioduden idag, tenk å SPISE gullfisk! Fy faen! Eh, jeg mener farao. 

Anonymkode: 12d77...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, han radioduden idag, tenk å SPISE gullfisk! Fy faen! Eh, jeg mener farao. 

Anonymkode: 12d77...814

Jeg elsker programmet og matlaging. I dag så jeg bare 15 min av programmet.

Anonymkode: 474e1...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg eller er han derre værsågod takkskarruha fryktelig ufin og uhøflig? Mulig han bare spiller da. 

Anonymkode: 3f803...8d9

Tenkte det samme. Spesielt mot han som intervjuer og småsnakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...