Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

8 timer siden, Soeuh skrev:

Som andre som har operert seg, så syns jeg de kan se riktig så pene ut på bilder, men når jeg ser filmer/video, så syns jeg det kan se for stivt ut. Vinkler/lys osv i bilder har mye å si.

Ja stiv er nok bedre ord enn jeg brukte! 

7 timer siden, Diamant skrev:

Jeg synes alle som opererer nesene opererer de altfor små og de ser så like ut alle sammen. På et bilde jeg så av Isabel synes jeg hun hadde helt lik nese som Janett Jackson.

Ja det ser ut som samme prototype alt sammen. Legen til kardashian familien har jo operert søstrene mer og mer like skulle tro de ville man så ut som kloner :P

Jeg syns nesa til SE ser så søt ut og har lurt på hvordan jeg vil se ut med en slik nese, men nå tenker jeg bare om hun også må gå med solbrillene helt nede på nesevingene.. Veldig upraktisk og ikke minst ubehagelig ser det ut. Men men Isabell og Janet og de andre skal få gå med solbrillene akuratt hvordan de vil uten at jeg skal mene mer om det men. 

Endret av Edie
Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, mod.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre la nettopp ut en snap der han tafser på rumpa til ei som muligens ligner på Isabel? Kan dette stemme?:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hm0010 skrev:

Pierre la nettopp ut en snap der han tafser på rumpa til ei som muligens ligner på Isabel? Kan dette stemme?:fnise:

Yup, that's her :sjokkert:

Endret av queensnella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ...............

Kan vel ligne på Isabel sin rumpe ja! Men det kan vel ikke være godt å tafse på implantater? :fnise:

IMG_0389.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, hm0010 skrev:

Pierre la nettopp ut en snap der han tafser på rumpa til ei som muligens ligner på Isabel? Kan dette stemme?:fnise:

Stemmer nok. Kan virke som de har en greie der nede og alt som har skjedd tidligere er glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva ER greia med de som har opererte rumper alltid har på seg string bikini og string badedrakt? :sprettoy: Eller så har de stappet bikinitrusa langt inni i ræva. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, så de to legger opp til spekulasjoner :rolleyes:

Dette kommer de til gjøre i en stund nå, så kommer det ut senere år de har blitt sammen igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det blir for mye bare med denne tråden jeg. Æsj, sier jeg bare. Takk for meg 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det nå hun er så sint for? Har hun blitt stukket av en veps?

Jeg vil ikke klikke meg inn på bloggen hennes

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva er det nå hun er så sint for? Har hun blitt stukket av en veps?

Jeg vil ikke klikke meg inn på bloggen hennes

Sikkert bare en filleting 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er oppgitt over at ukjente tar bilder av henne uten hennes samtykke. First world problems mao🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Smørøye skrev:

Hun er oppgitt over at ukjente tar bilder av henne uten hennes samtykke. First world problems mao🙈

Først jobber man intenst for å bli kjendis og når det skjer og folk tar bilder, er det forferdelig. En kan ikke få i pose og sekk...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Smørøye skrev:

Hun er oppgitt over at ukjente tar bilder av henne uten hennes samtykke. First world problems mao🙈

DET har hun vel lagt opp til selv da? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Smørøye skrev:

Hun er oppgitt over at ukjente tar bilder av henne uten hennes samtykke. First world problems mao🙈

Tipper hun ikke er oppgitt over det i det hele tatt, tipper hun elsker det. Men det er neppe mange som tar bilder av henne "i smug". kjent er hun ikke.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Det er veldig irriterende å bli tatt bilder av når man er sammen med en man ønsker alle skal tro det er slutt med. Vanskelig å gjemme seg fra alle Party-nordmenn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at folk egentlig tar bilde av henne? Og at det ikke er snakk om en tysk turist som mente å ta bilde av noe BAK Isabel? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...