Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Smash00 skrev:

Ho vil at folk skal drite i å stille henne så mange spm om bruddet, siden hun har det så tøft for tiden og at hun må bearbeide dette osv

Det var snilt sagt, når størstedelen av de som spør, spør fordi de bryr seg om hene

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Smash00 skrev:

Ho vil at folk skal drite i å stille henne så mange spm om bruddet, siden hun har det så tøft for tiden og at hun må bearbeide dette osv

Hva forventer hun når hun legger ut at det er slutt da? :roll: Vil hun ikke ha spørsmål,  så får hun heller la hver å dele det med alle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er delt, forholdet har virket usunt fra starten og det er mange røde flagg. Samtidig er de uten tvil norges mest PR-kåte par så skal ikke se vekk ifra at dette er et forsøk på å få Isabel høyere på listen med økt trafikk. Pierre gagnes jo bra av det siden IR står for en heftig inntekt han kan ta del i. Forstår godt at andre tviler så mye som de har brukt forholdet som click-bait, de har svært lite troverdighet blant mange. Anna Rasmussen 2 😝

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Hun burde kanskje tenke bittelitegranne over hvordan hun driver bloggen sin når "alle" leserne tror det bare er et pr-stunt når hun og kjæresten gjør det slutt. :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har tenkt på at Youtube kanalen deres kanskje ikke gikk så bra som de hadde håpet på? Og at ved å gjøre det slutt sanker Pierre seere til kanalen mens isabell bloggen..så blir de sammen igjen og vips har seertallet eksplodert?

Enig med over..er vanskelig å tro at dette er sant.  Og de har vel lagt opp til det begge selv.

Klikker meg ikke inn lenger.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
6 minutter siden, LeilaS skrev:

Begynner å bli mer og mer sikker på at dette er et pr stunt 

Garantert! Det er så stille fra Isabel og det er kun fordi de ikke har tenkt gjennom at folk kan bli forbannet om de gjør et slikt stunt for å få klikk så nå stresser de med å finne ut av en løsning 🙈 

 

Ingen som elsker hverandre så høyt en dag, så er det slutt den neste. Nei dette er pengeprat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Hvis dette er et PR - stunt blir jeg oppriktig bekymret for Isabel og Pierre sin psykiske helse. Jeg velger å tro at det ikke er tilfelle, men at det faktisk er slutt. 

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ashanti skrev:

Hvis dette er et PR - stunt blir jeg oppriktig bekymret for Isabel og Pierre sin psykiske helse. Jeg velger å tro at det ikke er tilfelle, men at det faktisk er slutt. 

Det kan jo være at det faktisk er slutt, men timingen er bare perfekt liksom. Den siste tiden har hun hatt få lesere og bom så er det slutt. Jeg blir ikke overasket hvis de blir sammen igjen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
4 minutter siden, LeilaS skrev:

Det kan jo være at det faktisk er slutt, men timingen er bare perfekt liksom. Den siste tiden har hun hatt få lesere og bom så er det slutt. Jeg blir ikke overasket hvis de blir sammen igjen. 

Nei, enig i det. Men jeg syntes det blir sykt å fake et brudd for å komme seg på 1.plass på blogglista. Da er det noe som skurrer med den mentale helsa til de involverte. Om de faktisk har sittet å tenkt ut en plan om det, mener jeg. Så vi får håpe at de faktisk er ærlige og at det er slutt. Om de finner sammen igjen, så ville jeg holdt en rimelig lav profil om jeg var dem, for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det er PR stunt. Ikke første gang heller, hun var jo sammen med Mathias også ;-) 

Det forventet vel ikke å ikke bli trodd, og jeg tror derfor de ikke innrømmer at dette er tull, kommer nok et innlegg om noen dager at dette var "en stor feil" og at de har "funnet sammen igjen" . Hvis de nå hadde innrømmer dette er tull hadde de blitt hata av leserne.  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentefranorge skrev:

Jeg vet det er PR stunt. Ikke første gang heller, hun var jo sammen med Mathias også ;-) 

Det forventet vel ikke å ikke bli trodd, og jeg tror derfor de ikke innrømmer at dette er tull, kommer nok et innlegg om noen dager at dette var "en stor feil" og at de har "funnet sammen igjen" . Hvis de nå hadde innrømmer dette er tull hadde de blitt hata av leserne.  

Helt sant. 

Har også en følelse av at dette er bare tull for å få pr. 

De legger ut lite snap, i forhold til tidligere. Og igjen beviser de jo ikke da at de er hver for seg. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ashanti skrev:

Hvis dette er et PR - stunt blir jeg oppriktig bekymret for Isabel og Pierre sin psykiske helse. Jeg velger å tro at det ikke er tilfelle, men at det faktisk er slutt. 

Siden avisene også har skrevet om dette, kommer de til å få dem på nakken i tillegg til alle de andre som har fulgt med på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Honey Dew skrev:

Siden avisene også har skrevet om dette, kommer de til å få dem på nakken i tillegg til alle de andre som har fulgt med på dette

Serr? Få avisene på nakken? Neppe... Hvem kan (og gidder) å følge opp OM de løy? Som nevnt over: strategien er å "finne sammen igjen", aldri innrømme at de lurer folk trill rundt for penger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet virkelig ikke med de 2. Det er en ny low hvis dette er et PR stunt. Folk har advart henne mot og rope ulv ulv før, så hun har ingen grunn til og bli irriteret over at folk tror at det er et stunt, hun har lagt det opp på måten hun bruker overskriftene sine på. "Pierre forlater meg" osv, unødvendig. Hvordan skal dog Pierre overleve uten ukepengene han fikk fra Isabel? Er vel derfor han satser på YouTube kanalen, ser han har byttet header og slikt, og igår snappet han at han "jobbet"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...