Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Peak skrev:

Er så sykt bra at Mads Hansen tar opp dette med kommentarfeltet til Isabel. Hurra

støtter mads hansen jeg også

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peak skrev:

Er så sykt bra at Mads Hansen tar opp dette med kommentarfeltet til Isabel. Hurra

Enig. ☺

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal begynne å ta kollektiv, så bra, men det er da ingen bragd. Vil hun ha creds for å være miljøvennlig, så gå all inn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komikerfrue tjener visst mer enn frk Raad ifølge VG og 70 spm på vg tv i går. Så det er jo god butikk i blogg. Nå er det fokus på plast og miljø. Bloggere fråtser i sponsede varer. De oversvømmes av plast. Ikke mye miljøvennlig det. Jordkloden har nok klær, sko, møbler, sminke og barberhøvler. Forstår ikke at dette gir inntekt lengre. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis frk Raad vil være miljøvennlig, burde hun kanskje starte med alle bestillingene hun gjør og alt hun har i klesskapet. Regner med at hun har mer klær enn hun rekker å bruke

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Christy89 said:

Isabel handler vanvittig mye på nett (spesielt fra Nelly) og skjønner ikke hvordan hun har plass til alt? 

Hun får sponset 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, jentefranorge said:

Hun får sponset 

Det gir vel ikke akkurat svar på hvordan hun får plass til alt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, jentefranorge skrev:

Hun får sponset 

Jeg vet det, men skjønner ikke hvordan hun har plass til så himla mye klær 🤤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bekreftet at Sraad får varer sponset fra Nelly? Hun markerer ingenting av innkjøpene som spons, kun annonselenker. Har en liten mistanke at mesteparten av de klærne går i retur til Nelly (fraktet frem og tilbake til Sverige, snakk om å være miljøbevisst).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TVtittern skrev:

Er det bekreftet at Sraad får varer sponset fra Nelly? Hun markerer ingenting av innkjøpene som spons, kun annonselenker. Har en liten mistanke at mesteparten av de klærne går i retur til Nelly (fraktet frem og tilbake til Sverige, snakk om å være miljøbevisst).

Det må de nesten gjøre, ellers ville leiligheten badet i klær. Er det ikke slik at en må skatte for sponsede produkter som en ikke sender tilbake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TVtittern skrev:

Er det bekreftet at Sraad får varer sponset fra Nelly? Hun markerer ingenting av innkjøpene som spons, kun annonselenker. Har en liten mistanke at mesteparten av de klærne går i retur til Nelly (fraktet frem og tilbake til Sverige, snakk om å være miljøbevisst).

Hun samarbeider med Nelly, så får nok klær sponset. Leste en plass at hun tar bilder med klærne på og returerer de. Hun kan da umulig ha plass til alle de klærne hun for derfra. Det er jo ikke lite. Det er haugevis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 15/4/2018 den 12.32, fitnessjenta skrev:

Ja, særlig siden Julie nylig har mistet faren sin så burde hun være litt forsiktig med å oppfordre til hat mot henne

Ånei, stakkar Julie. Når skjedde det?😭 Etter PH eller under innspillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ånei, stakkar Julie. Når skjedde det?😭 Etter PH eller under innspillingen?

Et halvt år før innspillingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jegskulleønskeat
3 minutter siden, LeilaS skrev:

Et halvt år før innspillingen

Fikk helt vondt jeg. Stakkars😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å se livestreamene til @eriksaeter på instagram. Den som ble lagt ut i går og i dag. 

Der får dere mange svar. 

Mest relatert mot paradise, men også en del angående isabel

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
16 minutter siden, LeilaS skrev:

Et halvt år før innspillingen

Da er det ikke så rart at hennes følelser blir veldig forsterket, eller at de er ukontrollerbare/ute av balanse. Å miste en person som står en så nær kan for mange oppleves som et traume, og det tar tid før man klarer å komme seg videre. Jeg synes hun er sterk jeg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
10 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Da er det ikke så rart at hennes følelser blir veldig forsterket, eller at de er ukontrollerbare/ute av balanse. Å miste en person som står en så nær kan for mange oppleves som et traume, og det tar tid før man klarer å komme seg videre. Jeg synes hun er sterk jeg❤️

Syns hun heller skulle ha vist minnet til faren respekt ved å ikke delta på PH og knulle de som gidder, på tv. Ustabil og skremmende oppførsel på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...