Gå til innhold

Dere 9 og 10er damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Coconutz skrev:

Angående tilfeldig sex? 

Har ikke behov for det. :) 

Hm, når man er pen å vet at mange vil ha deg så blir du mer avslappet  og trenger ikke å ha sex får bekreftelsesbehovet? er det sånn? 

Digg følelse da.

 

Anonymkode: 6bda0...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, BethD skrev:

Vanskelig å svare i denne tråden dajeg ikke aner hva du mener

Det er vel en grunn til det kjære :)

Anonymkode: 6bda0...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel en grunn til det kjære :)

Anonymkode: 6bda0...8d6

Utrolig mange nedlatende og ufyselige mennesker her inne syns jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, når man er pen å vet at mange vil ha deg så blir du mer avslappet  og trenger ikke å ha sex får bekreftelsesbehovet? er det sånn? 

Digg følelse da.

 

Anonymkode: 6bda0...8d6

Hm, har egentlig ikke tenkt så mye over det før. :) Er vel mer en forholds-person.. Vil heller være i et forhold enn å ha tilfeldig sex, kanskje fordi det føles tryggere, på en måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, BethD skrev:

Utrolig mange nedlatende og ufyselige mennesker her inne syns jeg?

I know right, jeg bare tulla med deg, beklager altså.

Anonymkode: 6bda0...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I know right, jeg bare tulla med deg, beklager altså.

Anonymkode: 6bda0...8d6

Jeg mener det. Uansett hva jeg kommenterer eller skriver her inne så er det alltid noen som må komme med ufyseligheter? Jeg skjønner ikke hensikten,hva får man ut av det?

Er det moro å være frekk eller prøve å få andre til å føle seg dumme? Er det en slags gøy sport jeg har unngått å få med meg? Jeg skjønner at man møter mange forskjellige mennesker på et forum men at man bevisst må kommentere og svare unødvendig og frekt med hensikt skjønner jeg lite av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BethD skrev:

Jeg mener det. Uansett hva jeg kommenterer eller skriver her inne så er det alltid noen som må komme med ufyseligheter? Jeg skjønner ikke hensikten,hva får man ut av det?

Er det moro å være frekk eller prøve å få andre til å føle seg dumme? Er det en slags gøy sport jeg har unngått å få med meg? Jeg skjønner at man møter mange forskjellige mennesker på et forum men at man bevisst må kommentere og svare unødvendig og frekt med hensikt skjønner jeg lite av.

 

Oj, nå fikk jeg dårlig samvittighet, som om alt er min feil.  jeg sier det igjen BEKLAGER, du må ikke ta ting til deg så lett.

Anonymkode: 6bda0...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj, nå fikk jeg dårlig samvittighet, som om alt er min feil.  jeg sier det igjen BEKLAGER, du må ikke ta ting til deg så lett.

Anonymkode: 6bda0...8d6

Vanskelig å skille anonym fra anonym.

Men ja det er alltid en ekkel anonym som må komme med kommentarer om all slags. Begynner bare å irritere meg så hinsides, beklager om akkurat du fikk det nå. 

 

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BethD skrev:

Vanskelig å skille anonym fra anonym.

Men ja det er alltid en ekkel anonym som må komme med kommentarer om all slags. Begynner bare å irritere meg så hinsides, beklager om akkurat du fikk det nå. 

 

:)

Anonymkode: 6bda0...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oj, nå fikk jeg dårlig samvittighet, som om alt er min feil.  jeg sier det igjen BEKLAGER, du må ikke ta ting til deg så lett.

Anonymkode: 6bda0...8d6

Hva slags unnskyldning er det å be den andre personen ikke om å være hårsår?

5 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

For en merkelig tråd. 

Merkelig spørsmål fra TS. Hva slags liv lever man om man ikke har fått med seg at svært pene kvinner kan være sammen med andre enn rike kjendiser?

Anonymkode: bd3d6...cce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er merkelig, hvorfor har du ikke tilfeldig sex? du må jo få oppmerksomhet fra øst og vest.

Jordnær...snill ok, men er det tiltrekkende liksom?  

 

Anonymkode: 6bda0...8d6

Hva ermerkelig? Ja jeg får oppmerksomhet fra både øst og vest ja, men jeg har aldri tilfeldig sex. Dette er noe som ikke interesserer meg rett og slett. Er ikke alle som er interessert i å ligge rundt med hvem som helst.  Jeg vil ha sex med noen som jeg bryr meg om og som bryr seg om meg.

Anonymkode: b9105...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, O.G. skrev:

Nier og Tier damer henger ikke på singelforumet på KG, de er allerede i forhold de. 

:fnise: 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ellers er ikke attraktive mennesker mer disponert for å være i forhold. Man er jo mer kresen og.

Anonymkode: 03a52...bce

Godt mulig, men tror fortsatt at 10-er damene er grovt underrepresentert på singelforumet. Selv om de skulle være single så tror jeg ikke relaterer seg til de samme problemstillingene som går igjen her på singelforumet. PÅ samme måte som nordmann ikke kan relatere meg til de samme problemstillingene som de som lever i krigssoner. 

 

Anonymkode: e3238...22f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: 

Godt mulig, men tror fortsatt at 10-er damene er grovt underrepresentert på singelforumet. Selv om de skulle være single så tror jeg ikke relaterer seg til de samme problemstillingene som går igjen her på singelforumet. PÅ samme måte som nordmann ikke kan relatere meg til de samme problemstillingene som de som lever i krigssoner. 

 

Anonymkode: e3238...22f

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Hvem som er 10-ere er helt subjektivt. Det er teoretisk mulig at man kan være objektivt enige om hvem som er 7, 8 og 9, men 10-ern er en helt personlig, subjektiv sak. Derfor blir det litt vanskelig å få svar  på TS spørsmål, alle har en 10-er der ute som passer for seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ifølge Mystery (og forsåvidt Strauss) er ei tierdame et helt annet vesen enn ei nierdame. De tingene som virker på seksere og sjuere, funker på niere - svakere men de funker, de tryller imidlertid tiere vekk. Men det som funker på tiere, skremmer vekk niere.

Så du kan jo velge om du vil gå den vegen i faget. Eller om du vil vise at du er en kar med mentalt overskudd som ikke finner deg i tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg er en 9er eller 10 eller 8er men generelt fått høre jeg er veldig pen og hatt mye sjalusi pga dette fra andre damer.

Mine krav er ikke så høye egentlig , mannen skal vere snill , og helst ha god personlig hygene

ha humor ..  ting skal vere delt likt i forholdet. helst skal han vere gavmild og og ikke ta meg forgitt.

så ja, men disse 10er damene er vel sikkert under representert i forumet ja:P da mange er i forhold sikkert.

og om de er 10er damer kan de vel velge og vrake  , og da er de kansje mer kresene på utseende ikke vet jeg.

Generelt er useende viktig for mange, og si noe annet blir løgn,men de er først og fremst personligheten man skal leve med ikke utseende ,så i bunn og grunn er dette viktigst. untatt for overfladiske mennesker der penger og status er alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/21/2016 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Hva er kravene deres for menn hvis dere skal ha sex eller ha forhold?

Må han være høy, veltrent, rik med høy status og stor penis?  må alt dette på plass? :)

 

Anonymkode: 6bda0...8d6

Kommer an på øyet som ser det. Jeg kan være 10 for en mann og 1 for en annen. Hvis jeg skal ha sex med en mann, må han kunne og vite om en kvinnes lyster og sexualitet. Vite hva som tenner og hvordan oppnå orgasmer. Han trenger en penis han kan bruke (kommer ikke an på størrelsen nei) samt hygienen innebygget!  Full jobb som han trives i, og at økonomien er på plass (ikke sløser bort penger på spill og tull)  Høy - nei, status - nei, veltrent - nei. 

Jeg vet jo ikke hva jeg kan være 1 eller 10 :essen2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, November 21, 2016 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Hva ermerkelig? Ja jeg får oppmerksomhet fra både øst og vest ja, men jeg har aldri tilfeldig sex. Dette er noe som ikke interesserer meg rett og slett. Er ikke alle som er interessert i å ligge rundt med hvem som helst.  Jeg vil ha sex med noen som jeg bryr meg om og som bryr seg om meg.

Anonymkode: b9105...785

Så heldig du er.

Anonymkode: efef1...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...