Gå til innhold

Dere 9 og 10er damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor faen vanskelig skal det være å vite hva en 9er og 10er er?

De ligner på Blake Lively.

Anonymkode: 6bda0...8d6

OK... I dine øyne, ja

Anonymkode: fac41...3e3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK... I dine øyne, ja

Eh...nei, i alle sine øyne.

Skrevet

Eh...nei, i alle sine øyne.

Hvis du sier det så :fnise:

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor faen vanskelig skal det være å vite hva en 9er og 10er er?

De ligner på Blake Lively.

Da skal du for faan være Ryan Reynolds også. 

Skrevet (endret)

Folk har jo så forskjellig syn på dette med utseende, så jeg er litt usikker på hvor jeg ligger i denne skalaen. 

Men jeg er i alle fall litt kresen (har ikke en liste med krav da) fordi jeg vil være sikker på at det er rette personen først. Går ikke til sengs/i et forhold med tilfeldige folk. Er ikke kresen på utseende, men selvfølgelig har det litt å si - det aller viktigste er personlighet. Han må være snill og omtenksom, i det minste...

Når det kommer til utseende vet jeg ikke. Har ikke en type utseende jeg liker, men personen må jo falle i smak hos meg først. Når man møter folk er jo utseende det første man ser og kan dømme fra, og som regel har mennene jeg har falt for vært attraktive i mine øyne. Har aldri hatt tilfeldig sex, så den kan jeg ikke svare på.

Endret av Coconutz
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er kravene deres for menn hvis dere skal ha sex eller ha forhold?

Må han være høy, veltrent, rik med høy status og stor penis?  må alt dette på plass? :)

Jeg har alltid fått høre at jeg er en 9/10'er dame. Og jeg vil påstå selv også at jeg er en rimelig bra dame på alle måter. Jeg får derimot alltid høre at jeg har dårlig smak når det kommer til valg av menn. Nå er det jo slik at utseendet ikke er det som bør avgjøre om du vil være sammen med noen eller ikke, men det er jo greit å finne fyren attraktiv utvendig også. For meg trenger han absolutt ikke å være verken veltrent, rik eller ha høy status. Faktisk så har jeg ofte bevist unngått slike menn fordi at alt dette gjør dem høye på seg selv,  di blir ofte drittsekker fordi dem vet dem er populære blandt damer osv. Hvordan penisen hans er kan han jo ikke akkurat gjøre noe med. Om absolutt alt annet med fyren er bra, så er ikke liten/middels penis en dumpegrunn. Jeg ønsker selv en som er jordnær, snill og trofast, for det er det som tiltrekker meg, uavhengi av hva han måtte drive med, hvor rik han er eller hvordan penisen hans er. 

Anonymkode: b9105...785

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, canacas skrev:

Da skal du for faan være Ryan Reynolds også. 

Lol, jeg er nok mer som Jensen ackles.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lol, jeg er nok mer som Jensen ackles.

Picture or it's bogus. 

Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Picture or it's bogus. 

Trengs ikke, men ligner du på Blake?

Skrevet

Selvsagt trengs det ;)

Anonymkode: 85cc4...bb6

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid fått høre at jeg er en 9/10'er dame. Og jeg vil påstå selv også at jeg er en rimelig bra dame på alle måter. Jeg får derimot alltid høre at jeg har dårlig smak når det kommer til valg av menn. Nå er det jo slik at utseendet ikke er det som bør avgjøre om du vil være sammen med noen eller ikke, men det er jo greit å finne fyren attraktiv utvendig også. For meg trenger han absolutt ikke å være verken veltrent, rik eller ha høy status. Faktisk så har jeg ofte bevist unngått slike menn fordi at alt dette gjør dem høye på seg selv,  di blir ofte drittsekker fordi dem vet dem er populære blandt damer osv. Hvordan penisen hans er kan han jo ikke akkurat gjøre noe med. Om absolutt alt annet med fyren er bra, så er ikke liten/middels penis en dumpegrunn. Jeg ønsker selv en som er jordnær, snill og trofast, for det er det som tiltrekker meg, uavhengi av hva han måtte drive med, hvor rik han er eller hvordan penisen hans er. 

Anonymkode: b9105...785

Dette er merkelig, hvorfor har du ikke tilfeldig sex? du må jo få oppmerksomhet fra øst og vest.

Jordnær...snill ok, men er det tiltrekkende liksom?  

Skrevet
20 minutter siden, Coconutz skrev:

Folk har jo så forskjellig syn på dette med utseende, så jeg er litt usikker på hvor jeg ligger i denne skalaen. 

Men jeg er i alle fall litt kresen (har ikke en liste med krav da) fordi jeg vil være sikker på at det er rette personen først. Går ikke til sengs/i et forhold med tilfeldige folk. Er ikke kresen på utseende, men selvfølgelig har det litt å si - det aller viktigste er personlighet. Han må være snill og omtenksom, i det minste...

Når det kommer til utseende vet jeg ikke. Har ikke en type utseende jeg liker, men personen må jo falle i smak hos meg først. Når man møter folk er jo utseende det første man ser og kan dømme fra, og som regel har mennene jeg har falt for vært attraktive i mine øyne. Har aldri hatt tilfeldig sex, så den kan jeg ikke svare på.

Du og? så merkelig dette.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nice try. Vis at du er lik Jensen Ackles (ja, jeg vet hvem han er), så blir det nok fres i tråden din.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er merkelig, hvorfor har du ikke tilfeldig sex? du må jo få oppmerksomhet fra øst og vest.

Jordnær...snill ok, men er det tiltrekkende liksom?  

Såååå ei pen dame må ha mye tilfeldig sex, eller så er hun ikke pen? :klo: Spørs om du må snakke litt mer med gutteklubben grei om dette altså. 

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Nice try. Vis at du er lik Jensen Ackles (ja, jeg vet hvem han er), så blir det nok fres i tråden din.

Kan ikke, mamma henger her :)

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt trengs det ;)

Anonymkode: 85cc4...bb6

Neida :)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke, mamma henger her :)

Et barn som ligner på en 38 år gammel mann? Ikke håp... 

Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Et barn som ligner på en 38 år gammel mann? Ikke håp... 

Det var slemt sagt Blake. Slemt.....

Skrevet

Det var slemt sagt Blake. Slemt.....

:kosteskaft:

Skrevet

Du og? så merkelig dette.

Angående tilfeldig sex? 

Har ikke behov for det. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...