Gå til innhold

?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Ellevill skrev:

Er ikke du den samme som har skrevet her på KG om dette "forholdet" i lang tid og i et utall innlegg?

Hvis det er over, hva skal du med minner?
Hvorfor kontakter du ham?
Hvorfor ringer du, for så ikke ville snakke med ham, for så å snakke med ham og deretter sende melding om at du ikke vil snakke med ham.... og ...... kjære, vakre vene!
Du vil helt klart ha ham tilbake - men tror du det er lurt?

Han ringte meg første gangen nå , etter mange måneder uten kontakt. Men ja, jeg er ambivalent til mye angående han...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil definitivt ha minnene tilbake, men han får ikke i pose og sekk med meg. Og så lenge han ser hun Bitcha, som jeg kaller henne ( pga hun blandet seg når jeg ikke ante noenting at han så henne...), kan han bare glemme meg. Dessuten vil jeg ikke ha en mann som går bak ryggen min. Men så har han truffet noe i meg da...

Anonymkode: df9ea...47e

Hehehe, høres for meg som du er på kne for denne karen.

Anonymkode: 9b000...9bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mange motstridende følelser til han... det er komplisert...

Anonymkode: df9ea...47e

Ok. Hva med å la det gå litt tid i første omgang, med mindre han kontakter deg på ny?

Finner du ut at det bunner ned i at du vil ha han tilbake: vær heller direkte og ta høyde for å bli såret en gang til.

(Ny-dama hadde jeg i ditt tilfelle gitt blanke i i det regnestykket, hun respekterte ikke deg uansett når hun holdt på med noen som var opptatt)

Anonymkode: 8e1c1...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hva med å la det gå litt tid i første omgang, med mindre han kontakter deg på ny?

Finner du ut at det bunner ned i at du vil ha han tilbake: vær heller direkte og ta høyde for å bli såret en gang til.

(Ny-dama hadde jeg i ditt tilfelle gitt blanke i i det regnestykket, hun respekterte ikke deg uansett når hun holdt på med noen som var opptatt)

Anonymkode: 8e1c1...473

Takk for svaret ditt. Ja, jeg har tenkt på det du skriver, å la det gå tid. Men jeg vet ikke om jeg klarer å si at jeg vil ha han etter dette, siden han sviktet meg. Jeg føler det er han som evt må ta et initiativ. Nå ser han jo også henne. Det føles helt feil Han må virkelig jobbe hvis han ønsker meg tilbake i livet sitt. Jeg føler jeg går på akkord med meg selv hvis jeg sier jeg vil ha han tilbake etter at han gikk bak ryggen min. Jeg klarer jo heller ikke å stole på han når han gjorde dette. Så er det kommet en ny person i bildet som gjør det ennå mer komplisert ( som om det ikke var nok komplisert fra før...), men hva vet jeg om han uansett ønsker å fortsatt se henne...Det vil føles ennå mer ydmykende og vondt. 

Angående hun dama: hun påstod at hun ikke visste at han så meg. Han kan jo ha løyet til henne og, evt at de møttes en periode vi var "av"...Hadde endel sånne perioder...Uansett, hun blsndt seg på en kjip måte og han sviktet meg. Han forsvate meg ingenting når jeg oppdaget det ( selv om han først slo opp med henne da hun mld meg ), snudde fort igjen og begynte å se henne igjen, da han tre dager tidligere sa at han ikke så henne...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe, høres for meg som du er på kne for denne karen.

Anonymkode: 9b000...9bb

Det er jeg nok ikke. Det er han som må gå på kne for meg hvis han ønsker meg i livet sitt...Og kanskje ikke da engang...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jeg nok ikke. Det er han som må gå på kne for meg hvis han ønsker meg tilbake i livet sitt...Og kanskje ikke da engang...

Anonymkode: df9ea...47e

 

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner fra ei tid vi hadde sammen. 

Anonymkode: df9ea...47e

Jeg skjønner det, men hvorfor?

Det er jo ikke rart han ikke vil være med deg når du lager mye oppstyr ut av lite, tenker jeg. Hva med en litt mer praktisk innstilling?

Anonymkode: 4d555...f63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svaret ditt. Ja, jeg har tenkt på det du skriver, å la det gå tid. Men jeg vet ikke om jeg klarer å si at jeg vil ha han etter dette, siden han sviktet meg. Jeg føler det er han som evt må ta et initiativ. Nå ser han jo også henne. Det føles helt feil Han må virkelig jobbe hvis han ønsker meg tilbake i livet sitt. Jeg føler jeg går på akkord med meg selv hvis jeg sier jeg vil ha han tilbake etter at han gikk bak ryggen min. Jeg klarer jo heller ikke å stole på han når han gjorde dette. Så er det kommet en ny person i bildet som gjør det ennå mer komplisert ( som om det ikke var nok komplisert fra før...), men hva vet jeg om han uansett ønsker å fortsatt se henne...Det vil føles ennå mer ydmykende og vondt. 

Angående hun dama: hun påstod at hun ikke visste at han så meg. Han kan jo ha løyet til henne og, evt at de møttes en periode vi var "av"...Hadde endel sånne perioder...Uansett, hun blsndt seg på en kjip måte og han sviktet meg. Han forsvate meg ingenting når jeg oppdaget det ( selv om han først slo opp med henne da hun mld meg ), snudde fort igjen og begynte å se henne igjen, da han tre dager tidligere sa at han ikke så henne...

Anonymkode: df9ea...47e

Dette hørtes veldig slitsomt ut. Dere har hatt et av og på forhold i lang tid og nå treffer han plutselig ei annen, og han lyver til dere begge to. Nå må du våkne opp, du kan ikke sitte å vente på en mann som oppfører seg slik mot deg. Han er ikke verdt at du prøver å analysere han en gang. Du venter på noe som ikke er der. En ting som er sikkert, og det er som du selv sier at denne mannen kan du aldri stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tutte skrev:

Dette hørtes veldig slitsomt ut. Dere har hatt et av og på forhold i lang tid og nå treffer han plutselig ei annen, og han lyver til dere begge to. Nå må du våkne opp, du kan ikke sitte å vente på en mann som oppfører seg slik mot deg. Han er ikke verdt at du prøver å analysere han en gang. Du venter på noe som ikke er der. En ting som er sikkert, og det er som du selv sier at denne mannen kan du aldri stole på.

Det at han snudde og sa de var sammen igjen kan også ha vært fordi jeg ba han ryke og reise da jeg opdaget hun andre. Hun tok kontakt med meg på en kjip måte ( var sånn jkeg fikk vite om det ), derfor kan det godt hende at hun visste. Mens han kalte meg skeptisk ect når jeg sa at jeg følte noe skurrt endel ganger, nå vet jeg jo at jeg hadde rett i mistankene mine. Og alt han sir til det nå er at, siden jeg sa så ofte at jeg ikke hade tillit til han ,tenkte han at da er det det samme hva han gjør...blir jo helt feil og uansvarlig å si spør du meg...Kan hun være en rebound? Eller hadde han droppet henne og tatt kontakt med meg hvis det var det han egentlig ville?

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at han snudde og sa de var sammen igjen kan også ha vært fordi jeg ba han ryke og reise da jeg opdaget hun andre. Hun tok kontakt med meg på en kjip måte ( var sånn jkeg fikk vite om det ), derfor kan det godt hende at hun visste. Mens han kalte meg skeptisk ect når jeg sa at jeg følte noe skurrt endel ganger, nå vet jeg jo at jeg hadde rett i mistankene mine. Og alt han sir til det nå er at, siden jeg sa så ofte at jeg ikke hade tillit til han ,tenkte han at da er det det samme hva han gjør...blir jo helt feil og uansvarlig å si spør du meg...Kan hun være en rebound? Eller hadde han droppet henne og tatt kontakt med meg hvis det var det han egentlig ville?

Anonymkode: df9ea...47e

Det som hadde vært greit å vite er hvorfor dette forholdet mellom dere har vært så av og på som du sier. Er dette pga han eller deg? Er det han som ikke ønsker noe forhold, er det pga krangler eller hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg så har gått videre med ei ny dame. Pga mange løgner etc, sitter jeg igjen med mange spørsmål jeg kanskje aldri får svar på. Men da vi snakket på tlf for ikke så lenge siden, etter at vi har hatt mange måneder uten kontakt, og jeg ga utttrykk hvor sint og lei meg jeg er pga han, sa han plutselig at han også var såra, og at han ville og ha tilbake minner jeg hadde ( jeg spurte han om å få noe som hadde med minner å gjøre ). Kontakten etter alle disse månedene begynte med at jeg sendte han noen sinte sms, for så at han svarte tilbake med en gang. Han ringte meg, men da tok jeg den ikke, ville han selv skulle kjenne på en evt smerte, iallefall undre på hva jeg tenker etc. Men så ringte han neste dag igjen, da tok jeg den selv om det var vanskelig, og vi snakket leeenge sammen i tilf. Først var jeg sint, nektet nesten å snakke med han, men han klarte å lure seg til en samtale med meg på sikt, som etterhvert ble fin, men vond for meg, med tanke på at han har ei anna i livet sitt nå. Plutselig gikk tlf av, og han skrev at strømmen gikk , men at vi snakkes. Da ventet jeg et par timer og skrev tilbake at :" nei, vi gjør ikke det". Han kan bare glemme hvis han tror jeg liksom vil være "venninna" hans nå... Jeg skrev til han seinere angående de minnene jeg vil ha, men nå har han blitt helt taus. Jeg vet jeg sendte han noen saftige gloser pga alle løgnene etc, men hvorfor sier han først at han også er såra, han vil og ha tilbake noen av minnene jeg har, men når jeg ber han om å få de minnene han har tilbake, forblir han taus...Jeg vet at jeg må gå videre , men jeg sliter med hvordan han som var sååå på meg , plutselig var på et annet menneske, og samtidig på slutten mens han så meg. Jeg har sagt at jeg ønsker ingen kontakt med han, men at jeg vil ha de minnene. 

Så hva mente han med at han også er såra? Er hun en rebound? Hvorfor svarer han ikke når jeg ba om at han sender meg de minnene, for jeg orker ikke møte han nå når han har ny kjæreste ( han foreslo først at jeg kunne komme til han  å få de da, men jeg nektet, ba han sende de i posten ). De siste glosene fra meg var ikke særlig mye å skryte av, men kjente det langt inn i hjerterota når han bare tror dette er helt greit for meg...

Ikke kom med vonde ord til meg, for jeg er nokså skjør nå. 

Anonymkode: df9ea...47e

Kan du slutte med å lage tråd etter tråd om samme historie? Jeg ser ikke synd i deg i det hele tatt. 

Du må jo for svarte oppsøke psykolog samtidig som du slutter å skrive på forumet. Vi er drittlei! Skjønner du det? 

Anonymkode: ab9d5...e08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vi hadde vet bare jeg og han...Andre som har kommet med diverse spekulasjoner trenger ikke være rett...Ønsker ikke å si mer om det. Jeg vet hva vi hadde.

Den "tingen" har jeg fått, de minnene er noe annet. Vi så hverandre i lang tid selv om det var mye av/på...Jeg liker å ta vare på minner. Han ville også han minner som jeg hadde, sa han, da jeg nevnte de minnene jeg ville ha som han har. Han virket sint da han sa det også, snurt...Som om han hadde tenkt på det endel.

Anonymkode: df9ea...47e

Uvesentlig for oss å vite hva dere hadde. Dere har ikke det nå og kommer aldri til å ha det igjen. Han innsett at du ikke er noen å satse på og gått videre. Du derimot har ikke gått videre og driver med å skrive identiske tråder 2-4 ganger i måned. Hva er det du forventer av fremmede folk på et forum? At de skal "fikse" fyren for deg og legge til rette for et forhold med han? Ingen kan gjøre det, så hva er da vitsen med trådene dine? 

"Jeg vet hva vi hadde" er piss svar fra deg. 

Anonymkode: ab9d5...e08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg brukt all energien du har brukt på denne mannen og tanker rundt han og dere, på heller og komme over han. 

Tenk hvor mye bedre du hadde fått det! Just saying. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Tutte skrev:

Det som hadde vært greit å vite er hvorfor dette forholdet mellom dere har vært så av og på som du sier. Er dette pga han eller deg? Er det han som ikke ønsker noe forhold, er det pga krangler eller hva er det?

Det er et godt spørsmål. Mye av dynamikken ble av/på kontakt, jeg trakk meg unna han når jeg følte mistillit, tok han i flere løgner. Han var veldig på, men også av når han følte han ikke kom videre med meg, bl.a fysisk ( han var veldig på der også ), men jeg følte lenge at noe ikke stemte og jeg følte også at han ikke tok på alvor når jeg kjente at jeg ikke kunne stole på han. Da fikk han det til å fremstå som at alt var min feil. Men jeg er sikkert ikke alltid enkel å ha med å gjøre heller, en salig kombinasjon av mye, tenker jeg. Men følte han ikke gjorde nok for at jeg skulle ha tllit til han, var mye av den røde tråden...

Måten han har vært på i ettertid, med å gå rett over til den dama, flytte sammen med henne etc, måten han  sviktet meg på( han så henne i lang tid bak ryggen min kom det frem i ettertid ), gjør at jeg slite med hevntanker. Av og til får jeg lyst til å dra i sinne til han, si rett ut hvor dårlig han har vært, evt skrive han et kjipt brev med overskrift sviker.., av og til får keg lyst til å sende hun dama ei stygg mld, pga måten hun sendte meg mld da jeg ikke ante noentig.., men det har foreløpig bare blitt med tanken...Tar gjerne imot tips til hevn som kan få han til å tenke. Evt hvordan han kan kontakte meg og at jeg avviser han på en jævlig måte...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et godt spørsmål. Mye av dynamikken ble av/på kontakt, jeg trakk meg unna han når jeg følte mistillit, tok han i flere løgner. Han var veldig på, men også av når han følte han ikke kom videre med meg, bl.a fysisk ( han var veldig på der også ), men jeg følte lenge at noe ikke stemte og jeg følte også at han ikke tok på alvor når jeg kjente at jeg ikke kunne stole på han. Da fikk han det til å fremstå som at alt var min feil. Men jeg er sikkert ikke alltid enkel å ha med å gjøre heller, en salig kombinasjon av mye, tenker jeg. Men følte han ikke gjorde nok for at jeg skulle ha tllit til han, var mye av den røde tråden...

Måten han har vært på i ettertid, med å gå rett over til den dama, flytte sammen med henne etc, måten han  sviktet meg på( han så henne i lang tid bak ryggen min kom det frem i ettertid ), gjør at jeg slite med hevntanker. Av og til får jeg lyst til å dra i sinne til han, si rett ut hvor dårlig han har vært, evt skrive han et kjipt brev med overskrift sviker.., av og til får keg lyst til å sende hun dama ei stygg mld, pga måten hun sendte meg mld da jeg ikke ante noentig.., men det har foreløpig bare blitt med tanken...Tar gjerne imot tips til hevn som kan få han til å tenke. Evt hvordan han kan kontakte meg og at jeg avviser han på en jævlig måte...

Anonymkode: df9ea...47e

Ikke for og være stygg elns, meeeeen bruker du KG som en dagbok ? evt for og setta ord på følelsene dine ? Forstår ikke hva du vil egentlig frem til. Du vingler noe utrolig i hva du vil. Først kun disse fantastiske "minnene" også er du hele tiden på han og den nye dama ? la dem kose seg, dra deg på tinder, så ordner dette seg skal du se :)

Anonymkode: 9b000...9bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27. oktober 2016 den 23.49, LiljaMarie skrev:

Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg brukt all energien du har brukt på denne mannen og tanker rundt han og dere, på heller og komme over han. 

Tenk hvor mye bedre du hadde fått det! Just saying. 

Takk, du har rett. Men måten alt skjedde på, gjør at jeg sitter med så mange spørsmål, samt at et svik gjør noe med en...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. oktober 2016 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Ikke for og være stygg elns, meeeeen bruker du KG som en dagbok ? evt for og setta ord på følelsene dine ? Forstår ikke hva du vil egentlig frem til. Du vingler noe utrolig i hva du vil. Først kun disse fantastiske "minnene" også er du hele tiden på han og den nye dama ? la dem kose seg, dra deg på tinder, så ordner dette seg skal du se :)

Anonymkode: 9b000...9bb

Ja, jeg har mange motstridende følelser angående han. Han var veldig interessert i meg i årevis, og kanskje jeg ikke skjønte nok hvor mye han egentlig betydde for meg, før det var for seint...Jeg likte at han var så frempå, jeg må ha en mann som er litt sånn. Som ikke gir seg, selv om han blir avvist og får motstand av meg. Jeg har en kjærlighetssorg, pluss at siden han sviktet meg, blir det en dobbel kjærlighetssorg på en måte.

Nå lurer jeg bare på hvordan jeg skal få tilbake de minnene, for de vil jeg ha. Jeg vet jeg aldri kommer til å få de hvis jeg bare lar tida gå, og jo lenger tid det går, jo vanskeligere blir det å ta kontakt, føler jeg, så da vil jeg aldri få de minnene. Man vet aldri om folk plutselig flytter heller. Så kanskje like greit å dra direkte til han, så han skjønner at jeg mener alvor, selv om jeg ikke har lyst til å se han? Synes det er respektløst at han ikke svarer meg når jeg har bedt han sende de. Jeg vil iallefall ikke møte henne, og da gjelder det å finne et tidspunkt jeg vet at hun ikke er der, og det har jeg jo ikke. Tar gjerne imot tips!

Nettdating er dessverre ikke min greie. Føler jeg vil møte en mann på en spesiell måte, sånn som jeg møtte han her...Men hvordan vet jeg ikke...Ser jo at det kan bli bli vanskelig, og akkurat nå er han fortsatt i hjertet mitt, dessverre...:(

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når damer klynger seg etter de samme mannfolka (5% av mannfolka), da må dere nesten regne med slikt. Og digitale minner forsvinner ikke.

Anonymkode: ecce9...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...