Gå til innhold

Sist seksuell aktiv?


bjone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det interessant for deg?

Anonymkode: cd1d4...02b

Valgfritt å svare.. lagde bare litt liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bjone skrev:

Valgfritt å svare.. lagde bare litt liv.

Så mye liv ble det jo ikke foreløpig.

Har du i det hele tatt prøvd deg i andre tråder enn det som handler om sex?

Anonymkode: cd1d4...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, bjone skrev:

Ja sex eller annen aktivitet 

Greit, får vel svare da. På onsdag. Det var dagen jeg og typen flytta sammen. Dagene etterpå har vært preget av at jeg har vært utrolig nedfor siden bestefar ble syk og vi begge har hatt utrolig mye å gjøre med studier, så det har ikke blitt noe :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Persephone skrev:

Greit, får vel svare da. På onsdag. Det var dagen jeg og typen flytta sammen. Dagene etterpå har vært preget av at jeg har vært utrolig nedfor siden bestefar ble syk og vi begge har hatt utrolig mye å gjøre med studier, så det har ikke blitt noe :/

Trist når familie medlemmer blir syke. Sender god bedring klem. 🙄

Gratulerer medsamboerskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mye liv ble det jo ikke foreløpig.

Har du i det hele tatt prøvd deg i andre tråder enn det som handler om sex?

Anonymkode: cd1d4...02b

Åååå gud jeg er avslørt. Men det var nå like vel en reaksjon fra din side. 👍 god natt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, for en halv time siden. Kameraten min sugde meg omtrent til vannvittig, fikk orgasme for 6 gang i dag:)

Vet er begge 18 år.

Anonymkode: bae7c...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå, for en halv time siden. Kameraten min sugde meg omtrent til vannvittig, fikk orgasme for 6 gang i dag:)

Vet er begge 18 år.

Anonymkode: bae7c...3a5

Wow, nice, suger han deg ofte? Hadde også en sugekompis i tenårene, en gutt på fotballaget som sugde meg før og etter trening. Første gang tror jeg vi var fjorten eller femten og han spurte om han kunne suge meg. Vi hadde på hver vår like røde adidas treningsdress i polyester. Det var deilig bare å bli runket av ham gjennom det myke stoffet. Han sugde meg mange ganger i uka frem til langt inn i tyveårene hehe. Alltid med fotballagets treningsdresser eller joggedresser på. Hjemme hos ham eller på mitt gutterom, eller på stadion etter at lyset var slukket om natta. Eller vi overnattet hos hverandre. 

Siste runk, i går.

Siste blowjob fra sambo var søndag morgen, siste samleie lørdag morgen.

Siste blowjob av en gutt/ mann, rundt tre år siden. Liker å bli sugd av en mann innimellom, men har aldri sugd en mann. 

 

Anonymkode: f13e0...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for noen dager siden:P med samboer , han er 40 og jeg er 23

Anonymkode: bc56a...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, nice, suger han deg ofte? Hadde også en sugekompis i tenårene, en gutt på fotballaget som sugde meg før og etter trening. Første gang tror jeg vi var fjorten eller femten og han spurte om han kunne suge meg. Vi hadde på hver vår like røde adidas treningsdress i polyester. Det var deilig bare å bli runket av ham gjennom det myke stoffet. Han sugde meg mange ganger i uka frem til langt inn i tyveårene hehe. Alltid med fotballagets treningsdresser eller joggedresser på. Hjemme hos ham eller på mitt gutterom, eller på stadion etter at lyset var slukket om natta. Eller vi overnattet hos hverandre. 

Siste runk, i går.

Siste blowjob fra sambo var søndag morgen, siste samleie lørdag morgen.

Siste blowjob av en gutt/ mann, rundt tre år siden. Liker å bli sugd av en mann innimellom, men har aldri sugd en mann. 

 

Anonymkode: f13e0...f07

Hei Ja det er så ufattelig nice. Han har sugd meg til orgasme 3 ganger til i dag. Han er min første jeg har sex med. Vi liker damer, men  digger å suge hverandre. Vi har holdt på i omtrent i 2 måneder nå. Vi er treningskamerater å første gang var etter trening.

Nå blir jeg sugd hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. Jeg er helt hekta å trodde aldri orgasme skulle være så syyykt nice. I dag har vi fri sammen å kommer til å suge mer i dag.

 

Anonymkode: bae7c...3a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, bjone skrev:

Når var du sist seksuell aktiv  ?

Kjønn, alder, sex eller onani 

 

 

 

Kvinne 32 år

Sex for 4 dager siden med min samboer. 

Anonymkode: f4663...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukte dildoen min sist i går:) Samleie er det ca 3 uker siden sist. K 34 Når hadde TS samleie sist med noen?:)

Anonymkode: 6c0fd...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukte dildoen min sist i går:) Samleie er det ca 3 uker siden sist. K 34 Når hadde TS samleie sist med noen?:)

Anonymkode: 6c0fd...3b1

Det var før sommerferien.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...