Gå til innhold

Sist seksuell aktiv?


bjone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mye liv ble det jo ikke foreløpig.

Har du i det hele tatt prøvd deg i andre tråder enn det som handler om sex?

Anonymkode: cd1d4...02b

Ikke vær så kjiiip og moralistisk da.. La nu han få lov til å kose seg med sex som sin favoritt hobby! :jepp:

Anonymkode: 6d76b...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25. oktober 2016 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Hei Ja det er så ufattelig nice. Han har sugd meg til orgasme 3 ganger til i dag. Han er min første jeg har sex med. Vi liker damer, men  digger å suge hverandre. Vi har holdt på i omtrent i 2 måneder nå. Vi er treningskamerater å første gang var etter trening.

Nå blir jeg sugd hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. Jeg er helt hekta å trodde aldri orgasme skulle være så syyykt nice. I dag har vi fri sammen å kommer til å suge mer i dag.

 

Anonymkode: bae7c...3a5

En gutt vet jo hvor det er godt, var uendelig deilig å ha en sugevillig kompis. Hendte at han sugde meg både før og etter trening, eller i skogholtet på vei til eller fra, så ja, det ble flere ganger om dagen noen ganger. I den alderen klarer man jo fint noen runder også. Fantastisk deilig å kjenne tunga hans over kukhodet. Og han svelget alt, ikke noe griseri, aldri noen tegn til hva som hadde skjedd på treningsdressen selv om det kunne bli en våt flekk i skrittet på buksa eller shortsen etter at han sugde meg gjennom stoffet. Han startet alltid med det. Høres ut som at dere er like kåte som vi var. Vi holdt på i over ti år, men begynte endel år før dere da. 

Anonymkode: f13e0...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...