Gå til innhold

Hva syns du om forhold til veldig mye eldre menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en fantasi/turn on til en litt eldre fyr som jeg er blitt kjent med gjennom jobben. Jeg er 25, mens han er 45. Vi har vært flørtet en stund, men er begynt å bli enda mer innstillingene i det siste. Er det innafor?

Pros/cons med en sånn aldersforskjell?

Anonymkode: c70c4...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du skal heve deg over eventuell fordømming, og gjøre som du føler for.

Det angår ingen andre enn dere.

Lykke til.  ☺

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes det er ekkelt. Er selv 25. Har aldri skjønt greia med jenter/kvinner som tenner på veldig mye eldre menn. 

Anonymkode: 79e49...f1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 og kunne godt tenkt med sex med en på 60-65 år bare for å prøve. Han må være sprek da, ikke en som bare skal ligge på rygg og holde stake.

Anonymkode: 11bd2...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg regner med du mener eit seriøst forhold, og ikkje ein liten fling eller sexvenn. Det er ikkje noe eg hadde vært interessert i selv, men hva andre velger å gjøre er deres sak, og eg bryr meg ikkje så lenge begge er voksne og villige.

Cons:

1. fyren er såpass mye eldre, at han gjerne har vært gift tidligere, har flere barn fra før og føler seg ferdig med unger.

2. dersom du vil ha barn ein dag så har du mer hastverk om du er sammen med ein eldre fyr, og han vil ende opp med å bli ein gammel far uansett (forutsatt at han overhode vil ha (flere) barn).

Pros:

1. fyren er voksen og har trolig mer orden i sakene sine mtp hus og økonomi, etc, enn ein yngre fyr.

 

 

Endret av NordTroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelt så er han kanskje ikke uvillig, er selv nesten på hans alder og tror jeg hadde fått problemer med å avvise ei søt jente på 25 om hun startet å flørte med meg og gikk inn for å sjekke meg opp.

Forholdsmessig vil det jo være noe mer komplisert, så du kan ende med å skremme han litt dersom du vil inngå noe mer seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motbydelig.

Hvorfor skulle jeg suge gammelmanns ku.  når det er deilig jevnaldrende tilgjengelig? Tenker jeg. Hadde jeg vært mindre pen kan det hende jeg måtte ha tatt til takke med en gamling. KUN da.Eller bedre, vært alene. 

"Argumentet" at gamling har "økonomi mer iorden osv"  er tull.

I Norge har se aller aller fleste god økonomi og gode utsikter. Å selge  sjelen og kroppen sin for en lusen bitte litt mer etablert gamling med ekskone,  barn, hengerumpe?  Thanks but no thanks! 

Anonymkode: 0b6bf...64c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dette er noe dere begge vil, så lenge dere begge samtykker. Så har ikke hva andre sier og mener noe å si :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Er vel mest det at at det er en veldig sterk seksuell tiltrekning mellom oss, med en mulighet til mer hvis det først går den veien. Vet han har to unger fra tidligere,  men er ikke redd for å gjøre det om igjen hvis han "treffer den riktige jenta" som han selv har sagt.

Hadde gjallefall vært gøy å teste ut seksuelt, siden jeg føler det ikke er mange på min alder som er så lydhør på partneren,  og derfor kanskje ikke er like flink til å gi som å ta. Føler at mange av de eldre er det. Sex er både gi og ta fra begge parter for min del.

Du anonyme som syns det er motbydelig, mener du at alle par skal være like gamle, eller har du noe slingringsmonn opp/ned på aldersforskjell?

Anonymkode: c70c4...84d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts. Er vel mest det at at det er en veldig sterk seksuell tiltrekning mellom oss, med en mulighet til mer hvis det først går den veien. Vet han har to unger fra tidligere,  men er ikke redd for å gjøre det om igjen hvis han "treffer den riktige jenta" som han selv har sagt.

Hadde gjallefall vært gøy å teste ut seksuelt, siden jeg føler det ikke er mange på min alder som er så lydhør på partneren,  og derfor kanskje ikke er like flink til å gi som å ta. Føler at mange av de eldre er det. Sex er både gi og ta fra begge parter for min del.

Du anonyme som syns det er motbydelig, mener du at alle par skal være like gamle, eller har du noe slingringsmonn opp/ned på aldersforskjell?

Anonymkode: c70c4...84d

Det at noen eldre er mer lydhøre enn unge er absolutt ikke noe du skal regne med.

Anonymkode: c000f...0c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2016 den 6.03, AnonymBruker skrev:

Motbydelig.

Hvorfor skulle jeg suge gammelmanns ku.  når det er deilig jevnaldrende tilgjengelig? Tenker jeg. Hadde jeg vært mindre pen kan det hende jeg måtte ha tatt til takke med en gamling. KUN da.Eller bedre, vært alene. 

"Argumentet" at gamling har "økonomi mer iorden osv"  er tull.

I Norge har se aller aller fleste god økonomi og gode utsikter. Å selge  sjelen og kroppen sin for en lusen bitte litt mer etablert gamling med ekskone,  barn, hengerumpe?  Thanks but no thanks! 

Anonymkode: 0b6bf...64c

Gammelmanns kuk, du. En mann på 45 er virkelig ikke gammel. Ærlig talt!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Gammelmanns kuk, du. En mann på 45 er virkelig ikke gammel. Ærlig talt!

Jaja snart gammelmanns kuk jeg da. Hehe. Nei godt jeg føler meg ung 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du får noe ut av det selv, null problem. Mer problemer med menn som legger seg etter damer som er 10-30 år yngre. Litt som nasty vampyrer som prøver å suge ut andres ungdom. Æsj. 

Anonymkode: cefcb...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og kjæresten min er 47. Jeg har alltid vært tiltrukket av litt eldre menn, men hadde aldri vært interessert i noen så mye eldre før jeg traff ham. Hadde ikke trodd jeg skulle bli forelsket, men så passet alt perfekt. Jeg har aldri møtt noen som forstår meg bedre og har de samme ønskene for livet. Vi får blikk når vi er ute sammen, ja, og folk sier sikkert mye rart bak ryggene våre, men folk elsker å snakke stygt om alt folk gjør som er litt annerledes uansett. Go for it, sier jeg. 

Anonymkode: 54233...b40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Gammelmanns kuk, du. En mann på 45 er virkelig ikke gammel. Ærlig talt!

Jo, for en i tyveårene er han det. Jeg i slutten av tredveårene blir ikke fornærmet hvis en tyveåring syns jeg er gammel. Jeg er jo det i forhold til han :)

Anonymkode: b3a98...aef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Arabella skrev:

Gammelmanns kuk, du. En mann på 45 er virkelig ikke gammel. Ærlig talt!

Kommer helt an på hvor gammel hun er.

Anonymkode: c000f...0c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 og kjæresten min er 47. Jeg har alltid vært tiltrukket av litt eldre menn, men hadde aldri vært interessert i noen så mye eldre før jeg traff ham. Hadde ikke trodd jeg skulle bli forelsket, men så passet alt perfekt. Jeg har aldri møtt noen som forstår meg bedre og har de samme ønskene for livet. Vi får blikk når vi er ute sammen, ja, og folk sier sikkert mye rart bak ryggene våre, men folk elsker å snakke stygt om alt folk gjør som er litt annerledes uansett. Go for it, sier jeg. 

Anonymkode: 54233...b40

Så enig med deg! Så lenge du er lykkelig og fornøyd så skal du drite i hva andre tenker om deg. Det er ikke de som skal leve livet ditt!

Anonymkode: 6d1b1...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at noen eldre er mer lydhøre enn unge er absolutt ikke noe du skal regne med.

Anonymkode: c000f...0c6

Kanskje et høreapparat kan hjelpe :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 og kjæresten min er 47. Jeg har alltid vært tiltrukket av litt eldre menn, men hadde aldri vært interessert i noen så mye eldre før jeg traff ham. Hadde ikke trodd jeg skulle bli forelsket, men så passet alt perfekt. Jeg har aldri møtt noen som forstår meg bedre og har de samme ønskene for livet. Vi får blikk når vi er ute sammen, ja, og folk sier sikkert mye rart bak ryggene våre, men folk elsker å snakke stygt om alt folk gjør som er litt annerledes uansett. Go for it, sier jeg. 

Anonymkode: 54233...b40

Ta.  hvor lenge har dere vært sammen? Og hvordan har typ foreldrene deres tatt det? :)

Anonymkode: c70c4...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...