Gå til innhold

I Norge spiser folk svin, drikker alkohol og viser ansiktet sitt»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, LoneWolf skrev:

På akkurat samme måte som folk må respektere at man går rundt i finnlandshette og naziuniform?

Naziuniform? Du sammenligner alle kvinner som går med hijab med rasister? Altså er alle muslimer terrorister? Isåfall er du en komplett idiot ;) Kanskje du skal vurdere å ta høyere utdanning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Sparks skrev:

Naziuniform? Du sammenligner alle kvinner som går med hijab med rasister? Altså er alle muslimer terrorister? Isåfall er du en komplett idiot ;) Kanskje du skal vurdere å ta høyere utdanning? 

Så du mener at hvis jeg tar på meg en Nazi uniform, så blir jeg automatisk nazist? At det er en funksjon av påkledningen at jeg skjønner symbolikken av klærne? 

Når jeg går inn på en bensinstasjon, er jeg pliktig til å ta av meg hjelmen uansett hvor irriterende det er. Skal jeg late som om hjelm aldri har vært brukt til å skjule identitet og sutre over at alle som møter meg tar meg for å være ransmann?

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Outlander skrev:

Eller FRP - partiet som kommer til å "save your asses" når Europa går rett ned i doen.  

Europa går vel snarere rett ned i doen *på grunn av* FrP, da de lurer folk til å stemme på dem med fagre løfter om mindre innvandring.

Anonymkode: 1bfe5...37e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Europa går vel snarere rett ned i doen *på grunn av* FrP, da de lurer folk til å stemme på dem med fagre løfter om mindre innvandring.

Anonymkode: 1bfe5...37e

Kjære venn - det er venstre, liberale partier som er flertall i Europa akkurat nå,  og se hva skjer med deler av England, Tyskland, Sverige, Danmark..egentlig ALLE land som nå blir overbelastet med unge feige mannfolk mellom 20-50 år.  Jeg har lyst at mine barn vokser opp i et demokratiske land hvor de er fri til å velge hvordan de ønsker å leve selv.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Outlander skrev:

Kjære venn - det er venstre, liberale partier som er flertall i Europa akkurat nå,  og se hva skjer med deler av England, Tyskland, Sverige, Danmark..egentlig ALLE land som nå blir overbelastet med unge feige mannfolk mellom 20-50 år.  Jeg har lyst at mine barn vokser opp i et demokratiske land hvor de er fri til å velge hvordan de ønsker å leve selv.  

Da bør du i hvert fall ikke stemme FrP. Innvandringen skyter fremdeles i været med FrPs politikk. For ikke å snakke om at FrP vil integrere disse innvandrerne i stedet for å sende dem hjem.

Anonymkode: 1bfe5...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2016 den 9.13, AnonymBruker skrev:

Sylvi Listhaug tar oppgjør med innvandrerne til Norge.

Hun hevder at innvandrernes oppgave er å tilpasse seg samfunnet og at  innvandrerne må tenke over hva de vil i Norge.

http://www.nettavisen.no/na24/i-norge-spiser-folk-svin-drikker-alkohol-og-viser-ansiktet-sitt/3423273792.html

Innvandringsministeren mener at dersom Norge skal lykkes med integreringen, må alle tørre å ta opp de vanskelige temaene som religiøse plagg og symboler, om hva som skal til for å få jobb og finne sin plass i det norske samfunnet.

Har hun rett ? JA

Anonymkode: af6b8...026

Selv om mange folk spiser svin, drikker alkohol og viser ansiktet sitt så er det heller ikke alle etniske nordmenn som gjør det. Skal vi da kreve at invandrere/flyktninger gjør det når ikke alle etniske nordmenn gjør det?

Hvis vi skal kreve at innvandrere/flyktninger tilpasser så bør vel det først og fremst være på andre områder enn disse. F.eks. det at man er tolerant ovenfor andre med andre livsstiler burde vi vel kreve begge veier. Krav at de deltar i demokratiet og respekterer det (det burde også etniske nordmenn gjøre i større grad). Likestilling, individuell frihet. Respekt for at andre har andre regler når det gjelder samliv, sekualliv og klesstiler.

Anonymkode: 42bb5...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du i hvert fall ikke stemme FrP. Innvandringen skyter fremdeles i været med FrPs politikk. For ikke å snakke om at FrP vil integrere disse innvandrerne i stedet for å sende dem hjem.

Anonymkode: 1bfe5...37e

Ja..har null å gjøre at AP har vært i makten i 20 år og fortsatt går i mot alt FRP prøver å gjøre for å redde situasjonen?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Outlander skrev:

Ja..har null å gjøre at AP har vært i makten i 20 år og fortsatt går i mot alt FRP prøver å gjøre for å redde situasjonen?  

Les partiprogrammene deres. Skulle nesten tro de kom fra samme Xerox-maskin.

Anonymkode: 1bfe5...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, Sparks skrev:

For all del, ikke respekter de og se gjerne ned på dem, er jo bare ditt eget problem. Finnes milliarder av tilhengere her i verden, så du blir aldri kvitt dem. Men du burde virkelig legge vekk dine trangsynte tanker. Jeg kjenner til flere muslimske folk, som igjen har flere søstre/brødre, og ingen av barna blir ''giftet bort'' og de går heller ikke rundt å dreper mennesker. Fedrene slår ikke barna heller så..

Bare pga du ikke er enig med religionen så betyr det ikke at du skal dra alle muslimer under samme kam. 

Bytt ut muslimer med nazister, så kan du tenke på hvor forståelsesfull du ville vært:

Sitat

For all del, ikke respekter de og se gjerne ned på dem, er jo bare ditt eget problem. Finnes milliarder av tilhengere her i verden, så du blir aldri kvitt dem. Men du burde virkelig legge vekk dine trangsynte tanker. Jeg kjenner til flere nazistiske folk, som igjen har flere søstre/brødre, og ingen av barna blir ''giftet bort'' og de går heller ikke rundt å dreper mennesker. Fedrene slår ikke barna heller så..

Bare pga du ikke er enig med ideologien så betyr det ikke at du skal dra alle nazister under samme kam. 

Bare fordi man tror på en gud, gjør ikke at man ikke skal tåle kritikk for et menneskefiendtlig syn. Islam er først og fremst en politisk ideologi som har basis i en religion funnet opp for kontrollere mennesker. Det er den harde sannheten, og motstanden mot menneskefiendtlige ideologier burde fortsette selv om man gjemmer seg bak religionsskjoldet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det blir garantert en voldsom kultur-krasj, når veldig mange immigranter og asylsøkere tar med seg sin kultur og religion inn i vestlige demokratier. Da blir det en veldig stor jobb med assimilering og integrering. Det burde virkelig ikke være aksept for at unge norsk-somaliske jenter (helt ned i barneskole-alder) blir tatt ut av skolen i Oslo, for å bli lemlestet og giftet bort til en femti år gammel onkel i hjemlandet.

Vestlig kultur er selvfølgelig ikke 100 % perfekt, men den bygger i det minste på individuell frihet, ytringsfrihet, demokrati osv. Det samme kan overhodet ikke bli sagt om visse andre religioner og kulturer i det heile tatt.

Vår kultur... ? Vi skal jo være multi-kulturelle! Vestlig kultur er godt på vei nedom og hjem. Ettersom vestlige familier bare har litt over ett barn per familie. Så blir det nok ikke å så mange generasjoner før vestlig kultur som inkluderer homofile, kvinner, annerledestroende osv ikke vil være tilstede i Europa særlig lenger.

Anonymkode: 98fa1...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Outlander skrev:

Eller FRP - partiet som kommer til å "save your asses" når Europa går rett ned i doen.  

Har vi mindre innvandring nå når FRP er i regjering? Jeg vet ikke altså, jeg spør.

Jeg spiser svin og drikker alkohol sånn ca en gang i året forresten, hvis noen var interessert i å vite det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hapi skrev:

Har vi mindre innvandring nå når FRP er i regjering? Jeg vet ikke altså, jeg spør.

Jeg spiser svin og drikker alkohol sånn ca en gang i året forresten, hvis noen var interessert i å vite det :fnise:

Frp prøver i hvert fall å si ifra, noe de har gjort i tiår, men det er langt fra godt nok foreløpig selv om signalene fremdeles er klare. De andre etablerte partiene er enten for mer immigrasjon, eller er ekstremt uklare i sin tale, bortsett fra til en viss grad Sp, selv om de også holder lav profil i saken. EU er ennå rimelig rabiate så det er ikke mye hjelp å få der.

Regner med du spiser ribbe da, men kanskje du ikke går så langt som et glass akevitt siden du drikker så sjelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Z.Z skrev:

Frp prøver i hvert fall å si ifra, noe de har gjort i tiår, men det er langt fra godt nok foreløpig selv om signalene fremdeles er klare. De andre etablerte partiene er enten for mer immigrasjon, eller er ekstremt uklare i sin tale, bortsett fra til en viss grad Sp, selv om de også holder lav profil i saken. EU er ennå rimelig rabiate så det er ikke mye hjelp å få der.

Regner med du spiser ribbe da, men kanskje du ikke går så langt som et glass akevitt siden du drikker så sjelden?

Betyr det at det er like mye eller mindre innvandring med FRP i regjering? Vi vet alle at politikere kan prate og love.

Spiser en eller to biter ribbe til jul og drikker kun på festivaler. Tror ikke jeg liker akevitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hapi skrev:

Betyr det at det er like mye eller mindre innvandring med FRP i regjering? Vi vet alle at politikere kan prate og love.

Spiser en eller to biter ribbe til jul og drikker kun på festivaler. Tror ikke jeg liker akevitt.

Vi kan ikke stole på noen i Norge, men med mer støtte tror jeg Frp kunne fått gjennom en mye strengere asylpolitikk. Som vanlig ser det ut som også denne saken blir brukt i det politiske spillet i stedet for å tenke på landets beste på lang sikt. Men som jeg har sagt før; asylsystemet trenger en kraftig renovering og reformasjon, selv om også nåværende asyllov heller egentlig ikke tilsvarer fulle rettigheter og borgerskap som belønning.

Regnet nesten med at du ikke likte akevitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Z.Z skrev:

Som vanlig ser det ut som også denne saken blir brukt i det politiske spillet i stedet for å tenke på landets beste på lang sikt.

FRP sanker stemmer på at vi har innvandring, de hadde ikke fantes som parti om det ikke var for det. Og dess mere misfornøyde folk er med innvandringen, dess mere stemmer sanker de...

Fortsatt ingen som har svart på om det er mindre innvandring nå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Example skrev:

 

Bytt ut muslimer med nazister, så kan du tenke på hvor forståelsesfull du ville vært:

Bare fordi man tror på en gud, gjør ikke at man ikke skal tåle kritikk for et menneskefiendtlig syn. Islam er først og fremst en politisk ideologi som har basis i en religion funnet opp for kontrollere mennesker. Det er den harde sannheten, og motstanden mot menneskefiendtlige ideologier burde fortsette selv om man gjemmer seg bak religionsskjoldet. 

Helt ærlig så gidder jeg ikke ta denne tåpelige diskusjonen engang

Sammenligner du virkelig alle muslimer med en ideologi som er basert på konkret rasisme? En ideologi som har som mål å utrydde raser som visstnok ikke er verdige til å være i verden? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sparks skrev:

Helt ærlig så gidder jeg ikke ta denne tåpelige diskusjonen engang

Sammenligner du virkelig alle muslimer med en ideologi som er basert på konkret rasisme? En ideologi som har som mål å utrydde raser som visstnok ikke er verdige til å være i verden? 

Islam er en "rasistisk" ideologi, på den måten uttrykket brukes nå. Målet er at alle skal være muslimer, og de som ikke er må betale en ekstra skatt til muslimene.

Måten kristne, jøder, homofile og kvinner behandles i en del muslimske land kan absolutt sammenliknes med det nazistene holdt på med under krigen. Holdningene er de samme, det er bare ikke i like stor skala. Folk har rett og slett blitt skremt bort fra å leve livene sine som de burde. Kvinner tar villig på sine burkaer, homofile forblir i skapet og jødene har stort sett for lengst forlatt området.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama er fanatisk kristen. Spar meg for det dekk-spillet hennes. I følge hennes tro er vi alle helvetesdømte. Tror aldri på hva kristne sier. Løgnpaver alle sammen. 

Anonymkode: 9a1c8...321

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...