Gå til innhold

Helt ærlig - har dere noensinne glemt barnet deres eks i bilen e.l


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har for min del aldri gjort det, men min mann gjorde det med vår eldste. Han kjørte meg, mor og svigermor til inngangen til shopping senter, og sa at vi bare skulle gå inn, han skulle parkere bilen og ta med babyen min inn. 

Vi gikk innom et par butikker før vi fant ut at ville prøve et annet senter og gikk ut igjen. Da jeg og svigermor fant bilen så så jeg et eldre par som stirret på oss, da vi nærmet oss, uten at jeg skjønte hvorfor. Jeg skjønte hvorfor da jeg var framme og så inn i bilen. Det satt frøkna på 5 mnd og gliste og sparket med beina. I mellomtiden var mor fortsatt inne og spurte mannen min hvor babyen var.  Han banna høyt og løp ut til bilen der vi allerede var. Han hadde rygget inn i parkeringsluke, og låste døren og gikk forover og glemte babyen. Hun var alene i max 5-10 min, men det kunne selvsagt vært enda lengre og farligere. Han sleit med det i lang tid. Denne babyen er nå 18 år, og han har aldri gjort noe slikt igjen, verken med henne eller de andre. Han er fantastisk far. 

Men skulle gjerne visst om noe sånt har skjedd andre, selv kortvarig? Rent nysgjerrighet 😃😃

 

Anonymkode: 40fb2...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt skjer nok med veldig mange. Mamma glemte meg igjen i den lekestuen på IKEA 😅 Hun var så stresset og kjørte helt hjem hvor farmor passet brødrene mine og spurte hvor jeg var.

Jeg selv vae så dårlig når jeg var gravid med nr2 og mannen var på reise. Var så vant til at han hadde hentet i BHG hver dag de siste 7 ukene at jeg glemte å hente sønnen vår. Ble ganske paff da de ringte og spurte hvor jeg var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når nr. 2 kom så var jeg vant til et barn som snakket og lagde mye lyd, og jeg kommer på minst to ganger da jeg glemte minstemann i bilen, der han sov sin dypeste søvn. Ene gangen så skulle jeg inn med varene, og satte meg ned i sofaen etter det. Etter et minutt eller to så innså jeg at jeg hadde en baby i bilen :)

andre gangen var litt verre. Var stressa, og litt sent ute til en caféavtale, og måtte parkere et stykke unna. Jeg hadde nesten kommet fram til caféen før jeg innså at lillemann fortsatt var i bilen... heldigvis sov han da også, og tror ikke han har fått de store kvalene av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, flere ganger jeg har måtte snudd i døra fordi jeg har glemt barnet. Aldri over lengere tid eller noe, men lett å glemme en sovende liten en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for min del aldri gjort det, men min mann gjorde det med vår eldste. Han kjørte meg, mor og svigermor til inngangen til shopping senter, og sa at vi bare skulle gå inn, han skulle parkere bilen og ta med babyen min inn. 

Vi gikk innom et par butikker før vi fant ut at ville prøve et annet senter og gikk ut igjen. Da jeg og svigermor fant bilen så så jeg et eldre par som stirret på oss, da vi nærmet oss, uten at jeg skjønte hvorfor. Jeg skjønte hvorfor da jeg var framme og så inn i bilen. Det satt frøkna på 5 mnd og gliste og sparket med beina. I mellomtiden var mor fortsatt inne og spurte mannen min hvor babyen var.  Han banna høyt og løp ut til bilen der vi allerede var. Han hadde rygget inn i parkeringsluke, og låste døren og gikk forover og glemte babyen. Hun var alene i max 5-10 min, men det kunne selvsagt vært enda lengre og farligere. Han sleit med det i lang tid. Denne babyen er nå 18 år, og han har aldri gjort noe slikt igjen, verken med henne eller de andre. Han er fantastisk far. 

Men skulle gjerne visst om noe sånt har skjedd andre, selv kortvarig? Rent nysgjerrighet 😃😃

 

Anonymkode: 40fb2...5fa

Babyen din... Var det ikke deres felles barn? Hvis ikke så får du jo passe babyen din selv. 

Anonymkode: 98e73...51e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte i mine egne tanker og kjørte rett forbi avkjørselen til barnehagen en ettermiddag. Var bare å snu da ja.

Anonymkode: 655ff...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har jeg aldri gjort. Må være så ærlig å si at jeg synes det er litt rart at det er mulig å glemme noe sånt :sjenert:

Anonymkode: 52c60...338

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Men vi har hatt miskommunikasjon om hvem som skulle hente i bhg og ingen dukket opp... fikk telefon og måtte styrte til barnehagen så personalet fikk låse og gå hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å glemme vogna med sovende baby på t-banen en gang. Reiste meg for å gå ut, og halvveis ut av døra kom jeg på vogna. :fnise: kasta meg inn og dro med meg vogna. Må nok ha vært et syn ;)

Anonymkode: 55edb...7ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte nesten å ta med barnet mitt hjem fra barnehagen. Det var en dag jeg var veldig, veldig stressa og vi hadde dårlig tid. Jeg pakket tingene hennes, og gikk, da jeg kom til utgangsdøra, ropte min datter på meg: "Mamma, vent på meg da!" :fnise: Godt jeg ikke kom lengre. Hun er snart 5 år nå, og jeg har aldri glemt henne igjen siden...haha :) "Verdensverstemammaifølgemammapolitiet".... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte flere ganger at jeg hadde baby i vogn på verandaen, men kom på det når det kom lyd i callen. Spesielt tidlig på, jeg var jo mer vant til å ikke ha en baby enn å ha en baby. 

Anonymkode: 52f10...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg aldri gjort. Må være så ærlig å si at jeg synes det er litt rart at det er mulig å glemme noe sånt :sjenert:

Anonymkode: 52c60...338

Det er litt rart at det er mulig å glemme et barn. Det er jeg enig i. Men det er fullt mulig, har opplevd det selv. Men det har aldri skjedd igjen :) Må nesten oppleve det for å forstå at det er mulig :) Vi er bare mennesker. Har ingen superkrefter eller er perfekte. Det er godt å høre at man ikke er alene om å ha glemt barnet.. det går som regel bra :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Babyen din... Var det ikke deres felles barn? Hvis ikke så får du jo passe babyen din selv. 

Anonymkode: 98e73...51e

Jøss, stått opp med feil fot? :P TS skriver jo "vår eldste". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gav nesten bort babyen min jeg. Satt på cafe i fullstending ammetåkete zombiemodus med barnevogna med tre ukers babyen min i vedsiden av meg. Dama på nabobordet reiste seg for å gå og jeg sa høyt etter henne at hun hadde glemt ungen sin. Hun så bare rart på meg å sa, nei den er din.
Teiteste er egentlig at jeg ble overrasket da hun sa det. Jeg var så borte at selv da hun fortalte meg at den var min så tok det er langt sekund før jeg trodde på henne. Mumlet bare, åja.
Følte meg skikkelig dum.

Anonymkode: 376cb...40f

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for min del aldri gjort det, men min mann gjorde det med vår eldste. Han kjørte meg, mor og svigermor til inngangen til shopping senter, og sa at vi bare skulle gå inn, han skulle parkere bilen og ta med babyen min inn. 

Vi gikk innom et par butikker før vi fant ut at ville prøve et annet senter og gikk ut igjen. Da jeg og svigermor fant bilen så så jeg et eldre par som stirret på oss, da vi nærmet oss, uten at jeg skjønte hvorfor. Jeg skjønte hvorfor da jeg var framme og så inn i bilen. Det satt frøkna på 5 mnd og gliste og sparket med beina. I mellomtiden var mor fortsatt inne og spurte mannen min hvor babyen var.  Han banna høyt og løp ut til bilen der vi allerede var. Han hadde rygget inn i parkeringsluke, og låste døren og gikk forover og glemte babyen. Hun var alene i max 5-10 min, men det kunne selvsagt vært enda lengre og farligere. Han sleit med det i lang tid. Denne babyen er nå 18 år, og han har aldri gjort noe slikt igjen, verken med henne eller de andre. Han er fantastisk far. 

Men skulle gjerne visst om noe sånt har skjedd andre, selv kortvarig? Rent nysgjerrighet 😃😃

 

Anonymkode: 40fb2...5fa

Babyen din? Det er like mye far sin baby.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, OPIgirl skrev:

Babyen din? Det er like mye far sin baby.

Åååååh småpirk!! Kutt ut

Anonymkode: 5dae5...014

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, OPIgirl skrev:

Babyen din? Det er like mye far sin baby.

Å herregud, stått opp med feil fot i dag?

Anonymkode: 3fe57...565

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri glemt babyen min noen steder, MEN jeg har vært livredd for å gjøre nettopp det. Tenkt på det mange ganger, hva om jeg glemmer han i butikken osv. Så jeg greide alltid å huske på han, fordi jeg var så obs på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eikenøtt skrev:

Hehe, flere ganger jeg har måtte snudd i døra fordi jeg har glemt barnet. Aldri over lengere tid eller noe, men lett å glemme en sovende liten en.

Skjedd med meg og et par ganger. Jeg glemte barnet i bilen (hun sov) da jeg skulle ta hun med på sykehuset for kontroll. Jeg hadde så mange tanker i hodet at jeg trodde jeg hadde time på sykehuset! Jeg kom på jeg hadde glemt henne da jeg kom inn inngangen på sykehuset. Hun sov fortsatt da jeg kom tilbake. 

Anonymkode: e18d9...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...