Gå til innhold

Plutselig usikker, hva f...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en alternativ jente, har vell alltid vært det. Er 23 år gammel og har tatovert sleeve på venstre armen, holder på med den høyre nå. Ellers har jeg bare noen små her og der, det blir ikke noe mer enn det på kroppen min. Tatoveringene mine er som et "kart" over livet mitt (har gått gjennom en god del på kort tid for å si det sånn), tatoveringene er pene og har dype meninger bak seg. Jeg er ellers relativt feminin. Jeg sminker meg, lakker neglene, går i hæler, ordner håret og kler meg for det meste i enkle klær som skjørt og fine topper, hverdagslige kjoler og lignende + litt smykker. Jeg er slank og veltrent, trener både kardio og styrke. Ingenting overdrevent, jeg er ikke treningsnarkoman, men liker å ta vare på seg selv og se bra ut. Det hjalp meg også ut av en svært dyp depresjon for ett år siden. Jeg er fornøyd med kroppen min men har ikke så god selvtillit, selv om selvbildet mitt er ok. 

Har lest en del på nettet om råd til å forbedre selvtilliten, hvordan komme i kontakt med menn, hvordan tiltrekke seg den rette mannen osv. Men leste noe som gjorde at det stakk i magen. Nemlig at alt i alt liker ikke menn kvinner med tatoveringer. Det er en fetisj man har i tenårene og etterhvert vil man ikke røre kvinner som har blekk på seg. Dette var formulert SÅ godt at jeg nesten begynte å tro på det, og ble direkte redd. Jeg angrer ikke et sekund på tatoveringene min, men er det virkelig tilfelle at menn innerst inne ikke vil ha en kvinne med tatoveringer? Dette er jo ikke noe jeg har tenkt på når jeg tok dem heller, for jeg tok dem jo for min egen del. Også var det en som påsto at jeg som kvinne med tatoveringer aldri vil tiltrekke meg en "skikket" mann eller en mann uten tatoveringer. Jeg syns det er sexy med tatoveringer på menn, men det er naturligvis ikke et krav til en partner. Har jo mye annet jeg verdsetter fremfor det. 

Noen tanker..? Gjerne menn.

 

Anonymkode: 6907e...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann og jeg liker best kvinner uten tattoveringer om jeg skal være ærlig. Møter jeg en kvinne jeg liker så dumper jeg henne jo ikke på grunn av tattoveringene uansett. Det har jo ikke noe å si da. 

 

Anonymkode: f80b4...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har litt med at det virker som de med tatoveringer oftere ligger rundt. Vet ikke om dette stemmer da

Anonymkode: 82978...803

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltross for all pratet om at "motsetninger tiltrekker hverandre" så er det ganske så vanlig å finne en med sammenfallende interesser.

Anonymkode: 83f8b...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og jeg liker best kvinner uten tattoveringer om jeg skal være ærlig. Møter jeg en kvinne jeg liker så dumper jeg henne jo ikke på grunn av tattoveringene uansett. Det har jo ikke noe å si da. 

 

Anonymkode: f80b4...b11

Nei, men alle har jo sine preferanser sant. Men godt å høre det ikke er en "dealbreaker". 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det har litt med at det virker som de med tatoveringer oftere ligger rundt. Vet ikke om dette stemmer da

Anonymkode: 82978...803

Stemmer ikke i mitt tilfelle iallefall! Er veldig ordentlig av meg, ingen festløve, holder på med en bra utdanning... Ja. 

Anonymkode: 6907e...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiltross for all pratet om at "motsetninger tiltrekker hverandre" så er det ganske så vanlig å finne en med sammenfallende interesser.

Anonymkode: 83f8b...684

Sant nok, jeg er litt på begge deler. En tatovert og røff mann kan jeg bli tiltrukket av, men har også blitt tiltrukket av "enkle" menn, altså en A4 mann om du skjønner! Så det varierer vell... :) 

Anonymkode: 6907e...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellige menn liker forskjellige damer. Mao noen liker tattiser, noen ikke. Ikke bekymre deg for dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo veldig individuelt fra person til person. Selv synes jeg ikke at tatoveringer har noe på en kvinnekropp å gjøre. Synes det er direkte usexy og lite pent, og da spesielt tatoveringer med farge i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Elefantenirommet skrev:

Forskjellige menn liker forskjellige damer. Mao noen liker tattiser, noen ikke. Ikke bekymre deg for dette. :)

Sant, men blir litt bekymret når jeg leser så standhaftige kommentarer som tilsier at alle menn hater tatoveringer i lengden. Jeg lurer på om det henger sammen med holdninger og fordommer mot mennesker med tatoveringer fra gammelt av, før ble en jo sett på som kriminell, uskikket, langt bak i tid var det jo for det meste kun sjømenn som hadde det. Nå til dags er det jo mer normalt på begge kjønn.  

13 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Dette er jo veldig individuelt fra person til person. Selv synes jeg ikke at tatoveringer har noe på en kvinnekropp å gjøre. Synes det er direkte usexy og lite pent, og da spesielt tatoveringer med farge i.

Skjønner det. Jeg har uten farge da, selv om det ikke har noe å si. Kunne aldri tenkt meg blekk med farge, men syns det kan være pent på andre. :)

Overraskende snille tilbakemeldinger syns jeg. Hadde forventet bekreftelse etter bekreftelse, men den gang ei! 

Anonymkode: 6907e...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det finnes en til alle.

Alle har forskjellig smak.

Du skal ha èn mann, ikke ALLE menn.

Så ikke bekymre deg :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 1Cecilie skrev:

Du, det finnes en til alle.

Alle har forskjellig smak.

Du skal ha èn mann, ikke ALLE menn.

Så ikke bekymre deg :)

Godt poeng! :fnise: 

Anonymkode: 6907e...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Eksen min hatet tatoveringer på jenter. Så mye at han direkte sa at han aldri ville tatt i ei jente med tatto. Dette var da vi møttes, og før han visste om mine. Han ble litt flau, men var veldig på for å få meg som kjæreste likevel. 

Vi er ikke eks pga tatoveringene mine altså. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, canacas skrev:

Eksen min hatet tatoveringer på jenter. Så mye at han direkte sa at han aldri ville tatt i ei jente med tatto. Dette var da vi møttes, og før han visste om mine. Han ble litt flau, men var veldig på for å få meg som kjæreste likevel. 

Vi er ikke eks pga tatoveringene mine altså. :laugh:

:biggrin: Men har du mange? Jeg har liksom sleeve da, som jeg kan skjule og som ofte er skjult på høsten og vinteren. Men så har jeg en liten på halsen som kan komme til syne om jeg går med håret i hale. Så har jeg på føttene, ellers er jeg "clean". :P 

Anonymkode: 6907e...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:biggrin: Men har du mange? Jeg har liksom sleeve da, som jeg kan skjule og som ofte er skjult på høsten og vinteren. Men så har jeg en liten på halsen som kan komme til syne om jeg går med håret i hale. Så har jeg på føttene, ellers er jeg "clean". :P 

Anonymkode: 6907e...8bb

Jeg har 7, halfsleeve på hver arm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Eksen min hatet tatoveringer på jenter. Så mye at han direkte sa at han aldri ville tatt i ei jente med tatto.

Akkurat det samme sa min eks også. Han sa at han syntes tatoverte kvinner så for tøffe og harde ut, og mente de ble mindre feminine jo flere og større tatoveringene var.

Gutta som er unge nå kommer til å slite med å få seg kjæreste hvis de har et slikt syn på det. Har ikke nesten alle norske jenter en tatovering eller fem? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har to større tattoveringer. Jeg driter  i hva andre mener.skulle jeg møte en mann som ikke ville ha meg pga tatoveringene, så hadde han ikke vert den rette mannen for meg uansett :-)

Anonymkode: c09c1...41d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, antbug skrev:

Akkurat det samme sa min eks også. Han sa at han syntes tatoverte kvinner så for tøffe og harde ut, og mente de ble mindre feminine jo flere og større tatoveringene var.

Gutta som er unge nå kommer til å slite med å få seg kjæreste hvis de har et slikt syn på det. Har ikke nesten alle norske jenter en tatovering eller fem? :) 

Både og, nå er tatoveringer mer for spesielt interesserte (oppfatter jeg), men min tatovør har milelange lister og det er umulig å få booket timer. Veldig forskjellig hva man møter på der av folk også, jeg er nok ikke en typisk tatovert kvinne. Mine kan kamufleres svært godt og overrasker stadig. Jeg liker dem, det er viktigst for meg. Ikke hatt problemer med å få beilere heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to større tattoveringer. Jeg driter  i hva andre mener.skulle jeg møte en mann som ikke ville ha meg pga tatoveringene, så hadde han ikke vert den rette mannen for meg uansett :-)

Anonymkode: c09c1...41d

Det er akkurat dette du skal tenke TS! 

Ikke tenk hva alle andre syns.. vær deg selv. Og hvis du skal på date en gang så ikke advar han om at du har tatoveringer og ikke Skjul dem. Jeg vet at man skal være tiltrukket av partneren sin, men om man liker personen inni så har det fanken meg ikke noe å si! 

Har erfart det mange ganger :)

Anonymkode: add5f...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann mente tattoos var turnoff før vi ble et par *ler* og han var så bastant på dette at det ikke falt meg inn at han ville ha meg med på date når han ba meg ut på middag siden han visste jeg hadde inket kroppen liksom.. Men etterhvert kom han frem til at det var meg som person han likte, det at jeg tegner på kroppen min sa ikke noe om hvem jeg er som menneske. På samme måte som jeg hadde en slengkommentar om hår og hårfarge mens han ikke passet beskrivelsen :P jeg tror at når man treffer den personen som man bare har det supert med så spiller det ingen rolle om håret er blått eller brunt, om huden er hvit, sort eller tegnet på så sant man ikke er en veldig overfladisk person, og hvem vil vel dele resten av livet med noen som er overfladiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...